Als jij het gelul er omheen belangrijker vind dan het gene wat jullie samen hebben dan zit er iets verkeerd.quote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef idoknow het volgende:
Klopt...
Maar ik ben gek op haar.. zij zit op MBO ik mijn laatste jaar HBO.
Het klikt maar wordt ziek van het gezeur om mij heen.![]()
Als ik de reacties lees, kan ik mij daar wel in vinden..
Ik weet zelf ook dat het wel kan maar verjaardagen etc.
Ik merk dat zij op relatie niveau wellicht nog wel verder is dan mij...
Ik heb mijn jeugd mij veel bezig gehouden met andere dingen, nu ben ik er wel een tijdje toe
en loop haar tegen het lijf...
Bestemd?
quote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
Later zal de leeftijd minder uitmaken, maar ze is nog jong en misschien niet zo serieus als jij bent. Trek je niets aan van je vrienden, je bent 22, bijna trouwleeftijd, je gaat niet samenleven met je vrienden.
Mensen die in dit soort termen denken.quote:
Dat zijn nog eens mooie verhalen!quote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef Wazeggie het volgende:
Ik was 16 toen ik mn huidige partner leerde kennen. Hij was ook 22. Ik zat nog op de middelbare school, hij werkte al. Het heeft wel gebotst, eerlijk is eerlijk. Toen ik ging studeren zijn we een tijd uit elkaar geweest omdat ik op kamers ging en hij het daar niet mee eens was. Ik heb t toch gedaan omdat ik wist dat ik er anders spijt van zou krijgen.
Na ruim een halfjaar stond hij met zn weekendtas voor de deur en inmiddels hebben we 3 kinderen
Hij is 22, ik ga er vanuit dat z'n relaties dan serieus zijn en ik denk ook niet dat het iemand is die trouwt zonder iemand te kennen (lees: nu al met dat meisje geslapen). 22, serieus, hoeveel serieuze relaties gaan er nog komen voor die gaat trouwen?quote:Op maandag 21 september 2009 21:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mensen die in dit soort termen denken.
"Gelukkig"quote:Op maandag 21 september 2009 21:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Bijna trouwleeftijd? Hier bij ons in de achterhoek ligt dat gelukkig pas rond 29-34
Dat kan altijd, als t goed is blijf je jezelf je hele leven ontwikkelen dus iemand van 35 is ook niet dezelfde als toen hij 27 was (mag je hopen althans).quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:29 schreef stbabylon het volgende:
Hou er rekening mee dat zij over 8 jaar een compleet ander persoon kan zijn. Dat is het enige minpunt dat ik ken.
Het verschil tussen iemand van 16 en iemand van 24 is veeeeeeeeeeeeeeeele malen groter dan het verschil tussen 27 en 35. Die jaren van 16 tot 24 zijn erg belangrijk voor hoe je je vormt. Daar kunnen mensen echt compleet veranderen. Dat kan later ook nog wel, maar de kans is veel kleiner.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:38 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Dat kan altijd, als t goed is blijf je jezelf je hele leven ontwikkelen dus iemand van 35 is ook niet dezelfde als toen hij 27 was (mag je hopen althans).
Je bent dan ook pas 17quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:44 schreef HoneyPop het volgende:
Ik was 15, en mn vriend 22,
t is nu 2 jaar later en we wonen samen en hebben t hartstikke leuk!
(oja, mn vriend had ook een aantal jaren neuk-en-gebruik-alles-wat-los-en-vast-zit achter de rug, ik heb hier gewoonweg geen behoefte aan, en voel t ook niet opkomen ofzo)
Ja dat ben ik wel met je eens hoor, maar als t goed is word je leuker. Ik smijt nu veel minder met deuren etcquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het verschil tussen iemand van 16 en iemand van 24 is veeeeeeeeeeeeeeeele malen groter dan het verschil tussen 27 en 35. Die jaren van 16 tot 24 zijn erg belangrijk voor hoe je je vormt. Daar kunnen mensen echt compleet veranderen. Dat kan later ook nog wel, maar de kans is veel kleiner.
Ik hoop voor hem nog heel wat. Meerdere relaties meemaken is gezond, daar leer je van.quote:Op maandag 21 september 2009 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hij is 22, ik ga er vanuit dat z'n relaties dan serieus zijn en ik denk ook niet dat het iemand is die trouwt zonder iemand te kennen (lees: nu al met dat meisje geslapen). 22, serieus, hoeveel serieuze relaties gaan er nog komen voor die gaat trouwen?
Een meid van 16 is echt emotioneel nog lang niet gelijk aan een gozer van 22quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:59 schreef smeag0l het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem nog heel wat. Meerdere relaties meemaken is gezond, daar leer je van.
En wie zegt dat hij überhaupt gaat trouwenDa's al lang niet meer nodig hoor om te kunnen samenwonen of voortplanten of whatever hij later wil.
Vanaf je 22ste al bij iemand blijven de rest van je leven... Dan heb je of HEEL veel mazzel met je vrien(in), of een bord voor je kop.
Jongen van 22 met meisje van 16 kan trouwens prima, meisjes zijn geestelijk/emo toch al een stuk verder op die leeftijd. Andersom zou problematisch worden, voor een vrouw van 22 zijn jongetjes van 16 zelden interessant.
Middeleeuwen? Dus als ik voor m'n 25e trouw, leef ik in de middeleeuwen? Ik vind het beter als de man ouder is dan de vrouw, als de vrouw dan al later dan 25 jaar trouwt, hoe oud moet de man dan wel niet zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:06 schreef LePoo het volgende:
[..]
Dude
We leven niet meer in de middeleeuwen.
31, prima leeftijd om te trouwen vind ik hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Middeleeuwen? Dus als ik voor m'n 25e trouw, leef ik in de middeleeuwen? Ik vind het beter als de man ouder is dan de vrouw, als de vrouw dan al later dan 25 jaar trouwt, hoe oud moet de man dan wel niet zijn
Voor een vrouw?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:47 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
31, prima leeftijd om te trouwen vind ik hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |