abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72975262
Evening,

Ik ben een jongen van 22 jr. totaal niet op een relatie uit.

Nu heb ik een meisje van 16 ontmoet en is smoorverliefd op mij.

Ik ken haar nu 2 mnd en ben ook stapel op haar aan het worden...

We hebben bij elkaar geslapen en voorgesteld aan de familie etc..

Ik voel me er niet super bij omdat ik redelijk vaak opmerkingen van vrieden krijg
over haar leeftijd..

Is de leeftijd van 16 en 22 een te groot verschil? Wat vinden jullie, ik vind haar top maar
haar leeftijd is de enige belemmering..

greatings,
pi_72975379
Leeftijd zegt vaak niets over volwassenheid.

Greatings terug
pi_72975391
Kudo's voor TS omdat ie een meisje van 16 gebatst heeft terwijl ie zelf 22 is
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_72975398
OT:

Zolang jullie er beiden geen probleem mee hebben is er niks aan de hand
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 21 september 2009 @ 18:57:30 #5
137556 L.no
Midlife crisis
pi_72975419
Laat die vrienden toch. Ze houden vanzelf wel op als je ze gewoon negeert.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  maandag 21 september 2009 @ 18:57:59 #6
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72975435
Geen probleem, nu lijkt zes jaar veel, maar straks als jullie wat ouder zijn is het prima te doen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 21 september 2009 @ 19:00:02 #7
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_72975520
Boeiend,, als je op 1 lijn zit maakt het geen reet uit vind ik.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_72975693
Niet aandenken en ze laten lullen, straks over 6 jaar dan zijn die vrienden, net als nu er stinkend jaloers op.

Als ik met de huidige partner, ga terugrekenen, tja, dan krijg je ook wel zo'n situatie. Maar nu hoor je nooit iemand d'rover.
pi_72975807
Tussen mijn ouders zit ook 9 jaar verschil.
Moet kunnen dus.

als ze nu 13 was en jij 19 dan was het een ander verhaal.
pi_72975823
Hoe kan je er ook maar over twijfelen of het goed is dat je een jong kutje kan geven?
  maandag 21 september 2009 @ 19:09:08 #11
17420 DeX090
bastard on parade
pi_72975844
Toen ik 20 was had ik een vriendin van 30. In de eerste weken ofzo zijn de reacties wat vreemd maar na een tijdje went men daar echt wel aan. In jouw situatie is het nog makkelijker omdat het verschil over 10 jaar nauwelijks nog zichtbaar is, zoals hierboven gesteld. Als je het zelf wilt moet je het doen, anders niet. Dat geldt voor elke relatie die je maar aan wil gaan (binnen de wet natuurlijk).
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_72976053
bedenk je echter wel, dat jij alle gekkigheid al gedaan hebt zoals: heel dronken worden, rondneuken, zoenen met alles wat los en vast zit. Haar vriendinnen gaan dit doen en zij.... tja.. niet of juist wel en dan sta je daar.

Je zit niet in de zelfde levensfase, zij op mavo/havo jij al een studie achter de rug. zeg neit dat het niet kan werken, maar toch lastig.

Ook het volwassen worden bij haar moet nog komen. al lijkt ze nu al zooo volwassen. wellicht kom je er toch achter dat dat toneel is en blijkt ze binnenin nog een klein meisje te zijn.

So good luck, but watch out.
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
  maandag 21 september 2009 @ 19:15:22 #13
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72976087
Gewoon doen als jullie je er comfortabel bij voelen en de ouders er geen drama van maken.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_72976350
Klopt...

Maar ik ben gek op haar.. zij zit op MBO ik mijn laatste jaar HBO.

Het klikt maar wordt ziek van het gezeur om mij heen.

Als ik de reacties lees, kan ik mij daar wel in vinden..

Ik weet zelf ook dat het wel kan maar verjaardagen etc.

Ik merk dat zij op relatie niveau wellicht nog wel verder is dan mij...

Ik heb mijn jeugd mij veel bezig gehouden met andere dingen, nu ben ik er wel een tijdje toe
en loop haar tegen het lijf...

Bestemd?
  maandag 21 september 2009 @ 19:23:38 #15
137556 L.no
Midlife crisis
pi_72976455
Die nadelen van de verschillen qua levensfase merk je vanzelf wel. Als het prima loopt, dan maakt dat niet uit.
Als je je lekker voelt bij haar, ga er gewoon voor.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_72976728
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef idoknow het volgende:
Klopt...

Maar ik ben gek op haar.. zij zit op MBO ik mijn laatste jaar HBO.

Het klikt maar wordt ziek van het gezeur om mij heen.

Als ik de reacties lees, kan ik mij daar wel in vinden..

Ik weet zelf ook dat het wel kan maar verjaardagen etc.

Ik merk dat zij op relatie niveau wellicht nog wel verder is dan mij...

Ik heb mijn jeugd mij veel bezig gehouden met andere dingen, nu ben ik er wel een tijdje toe
en loop haar tegen het lijf...

Bestemd?
Als jij het gelul er omheen belangrijker vind dan het gene wat jullie samen hebben dan zit er iets verkeerd.
pi_72976952
Leeftijdsverschil maakt echt geen ene hol uit. Zolang gevoelens wederzijds zijn boeit het totaal niet hoe oud iemand is.

(euh, voor de duidelijkheid, dit geldt natuurlijk alleen bij leeftijden van 18+ )
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.
  maandag 21 september 2009 @ 19:45:22 #18
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_72977338
Leeftijdsverschil kan best invloed hebben. Ik heb 3 maanden met L.no gehad, maar bij ons speelde het uiteindelijk toch ook wel parten (7,5 jaar verschil)

Kijk gewoon hoe het loopt. Geniet van het moment.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_72977424
Zolang jullie het beiden leuk vinden moet je je niets aantrekken van wat anderen zeggen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_72978246
Je kan 't toch altijd proberen...ik snap best dat je 't zelf vreemd zou vinden, maar ik heb 't gevoel dat het alleen komt door je vrienden. Laat ze lekker lullen als jij je dr goed bij voelt
pi_72980043
Later zal de leeftijd minder uitmaken, maar ze is nog jong en misschien niet zo serieus als jij bent. Trek je niets aan van je vrienden, je bent 22, bijna trouwleeftijd, je gaat niet samenleven met je vrienden.

[ Bericht 35% gewijzigd door Bilmiyorem op 21-09-2009 20:54:34 ]
Ik ben een pure Turk.
pi_72981615
TS ik heb je gepm't
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72981665
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
Later zal de leeftijd minder uitmaken, maar ze is nog jong en misschien niet zo serieus als jij bent. Trek je niets aan van je vrienden, je bent 22, bijna trouwleeftijd, je gaat niet samenleven met je vrienden.
Bijna trouwleeftijd? Hier bij ons in de achterhoek ligt dat gelukkig pas rond 29-34
pi_72981846
quote:
trouwleeftijd
Mensen die in dit soort termen denken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_72982346
Ik was 16 toen ik mn huidige partner leerde kennen. Hij was ook 22. Ik zat nog op de middelbare school, hij werkte al. Het heeft wel gebotst, eerlijk is eerlijk. Toen ik ging studeren zijn we een tijd uit elkaar geweest omdat ik op kamers ging en hij het daar niet mee eens was. Ik heb t toch gedaan omdat ik wist dat ik er anders spijt van zou krijgen.
Na ruim een halfjaar stond hij met zn weekendtas voor de deur en inmiddels hebben we 3 kinderen
pi_72984975
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef Wazeggie het volgende:
Ik was 16 toen ik mn huidige partner leerde kennen. Hij was ook 22. Ik zat nog op de middelbare school, hij werkte al. Het heeft wel gebotst, eerlijk is eerlijk. Toen ik ging studeren zijn we een tijd uit elkaar geweest omdat ik op kamers ging en hij het daar niet mee eens was. Ik heb t toch gedaan omdat ik wist dat ik er anders spijt van zou krijgen.
Na ruim een halfjaar stond hij met zn weekendtas voor de deur en inmiddels hebben we 3 kinderen
Dat zijn nog eens mooie verhalen!
pi_72986144
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mensen die in dit soort termen denken.
Hij is 22, ik ga er vanuit dat z'n relaties dan serieus zijn en ik denk ook niet dat het iemand is die trouwt zonder iemand te kennen (lees: nu al met dat meisje geslapen). 22, serieus, hoeveel serieuze relaties gaan er nog komen voor die gaat trouwen?
Ik ben een pure Turk.
pi_72986172
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:25 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Bijna trouwleeftijd? Hier bij ons in de achterhoek ligt dat gelukkig pas rond 29-34
"Gelukkig"
Ik ben een pure Turk.
pi_72990593
Hou er rekening mee dat zij over 8 jaar een compleet ander persoon kan zijn. Dat is het enige minpunt dat ik ken.
  dinsdag 22 september 2009 @ 07:36:31 #30
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_72990647
Ik vind het leeftijdsverschil niet belachelijk, maar ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen in je omgeving het toejuicht. Ik bedoel, het is wel een tiener die je aan het neuken bent
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_72991207
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 07:29 schreef stbabylon het volgende:
Hou er rekening mee dat zij over 8 jaar een compleet ander persoon kan zijn. Dat is het enige minpunt dat ik ken.
Dat kan altijd, als t goed is blijf je jezelf je hele leven ontwikkelen dus iemand van 35 is ook niet dezelfde als toen hij 27 was (mag je hopen althans).
pi_72991226
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 08:38 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Dat kan altijd, als t goed is blijf je jezelf je hele leven ontwikkelen dus iemand van 35 is ook niet dezelfde als toen hij 27 was (mag je hopen althans).
Het verschil tussen iemand van 16 en iemand van 24 is veeeeeeeeeeeeeeeele malen groter dan het verschil tussen 27 en 35. Die jaren van 16 tot 24 zijn erg belangrijk voor hoe je je vormt. Daar kunnen mensen echt compleet veranderen. Dat kan later ook nog wel, maar de kans is veel kleiner.
pi_72991298
Ik was 15, en mn vriend 22,
t is nu 2 jaar later en we wonen samen en hebben t hartstikke leuk!

(oja, mn vriend had ook een aantal jaren neuk-en-gebruik-alles-wat-los-en-vast-zit achter de rug, ik heb hier gewoonweg geen behoefte aan, en voel t ook niet opkomen ofzo)
pi_72991360
Als opmerkingen van je vrienden invloed hebben over de manier waarop je over je relatie met haar denkt, dan vraag ik me sowieso af hoe diep die liefde zit. Als 't echt vrienden van je zijn dan accepteren ze haar, ongeacht haar leeftijd. (en dat zou jij ook moeten doen! Je vindt haar toch toch 'top'? Waarom val je dan over zoiets als een nummer. Zucht....! )
(Un)masking for the greater good.
pi_72991377
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 08:44 schreef HoneyPop het volgende:
Ik was 15, en mn vriend 22,
t is nu 2 jaar later en we wonen samen en hebben t hartstikke leuk!

(oja, mn vriend had ook een aantal jaren neuk-en-gebruik-alles-wat-los-en-vast-zit achter de rug, ik heb hier gewoonweg geen behoefte aan, en voel t ook niet opkomen ofzo)
Je bent dan ook pas 17
pi_72991501
Het is alleen jammer dat je met d'r naar de kinderdisco moet en niet naar de nachtclubs kan.

Maar geniet ervan, die jonge energie is altijd leuk
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_72992131
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 08:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het verschil tussen iemand van 16 en iemand van 24 is veeeeeeeeeeeeeeeele malen groter dan het verschil tussen 27 en 35. Die jaren van 16 tot 24 zijn erg belangrijk voor hoe je je vormt. Daar kunnen mensen echt compleet veranderen. Dat kan later ook nog wel, maar de kans is veel kleiner.
Ja dat ben ik wel met je eens hoor, maar als t goed is word je leuker. Ik smijt nu veel minder met deuren etc Iets meer reflectie enzo. Maar wat ik bedoel is dat er heel veel punten kunnen zijn in het leven dat de een verandert en de ander niet meeverandert. Bijv rond de 30 willen veel dames iig settelen en een gezin. Als je partner daar niet aan toe is, gaat het ook mis

[ Bericht 0% gewijzigd door Wazeggie op 22-09-2009 20:44:19 ]
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:56:58 #38
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_72994081
Ik zou het uitmaken... werkelijk waar...
Want als je vrienden het niet vinden kunnen, wie ben jij dan om je eigen plan te trekken..

/sarcasme off
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_72994345
quote:
je bent 22, bijna trouwleeftijd
Dude
We leven niet meer in de middeleeuwen.
pi_72998689
Wat ik uit de gros van de berichten kan zien is dat de meeste mensen hiero vinden dat ik ervoor moetgaan.. wel goed over nadenken...

Wettelijk gezien mag het ook gewoon, tenzij ik fimpjes van haar ga maken, maar wie is er nu zo ziek. Dan vind ik zelfs dat je te ver gaat!

Reactie...
pi_72999902
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hij is 22, ik ga er vanuit dat z'n relaties dan serieus zijn en ik denk ook niet dat het iemand is die trouwt zonder iemand te kennen (lees: nu al met dat meisje geslapen). 22, serieus, hoeveel serieuze relaties gaan er nog komen voor die gaat trouwen?
Ik hoop voor hem nog heel wat. Meerdere relaties meemaken is gezond, daar leer je van.

En wie zegt dat hij überhaupt gaat trouwen Da's al lang niet meer nodig hoor om te kunnen samenwonen of voortplanten of whatever hij later wil.

Vanaf je 22ste al bij iemand blijven de rest van je leven... Dan heb je of HEEL veel mazzel met je vrien(in), of een bord voor je kop.

Jongen van 22 met meisje van 16 kan trouwens prima, meisjes zijn geestelijk/emo toch al een stuk verder op die leeftijd. Andersom zou problematisch worden, voor een vrouw van 22 zijn jongetjes van 16 zelden interessant.
Why do people with closed minds always open their mouths?
pi_73000112
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:59 schreef smeag0l het volgende:

[..]

Ik hoop voor hem nog heel wat. Meerdere relaties meemaken is gezond, daar leer je van.

En wie zegt dat hij überhaupt gaat trouwen Da's al lang niet meer nodig hoor om te kunnen samenwonen of voortplanten of whatever hij later wil.

Vanaf je 22ste al bij iemand blijven de rest van je leven... Dan heb je of HEEL veel mazzel met je vrien(in), of een bord voor je kop.

Jongen van 22 met meisje van 16 kan trouwens prima, meisjes zijn geestelijk/emo toch al een stuk verder op die leeftijd. Andersom zou problematisch worden, voor een vrouw van 22 zijn jongetjes van 16 zelden interessant.
Een meid van 16 is echt emotioneel nog lang niet gelijk aan een gozer van 22
pi_73000213
Ik ben 29 mijn vriendin 23. ook 6 jaar verschil. We kregen wat toen zij 18 was en ik dus 24. Totaal geen probleem. Zij is volwassener dan ik zeg maar
pi_73005439
TS antwoord nou eens mn pm. Rechterkant van de bovenste balk staat een envelopje, klik daarop en antwoord op mn bericht
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_73006981
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:06 schreef LePoo het volgende:

[..]

Dude
We leven niet meer in de middeleeuwen.
Middeleeuwen? Dus als ik voor m'n 25e trouw, leef ik in de middeleeuwen? Ik vind het beter als de man ouder is dan de vrouw, als de vrouw dan al later dan 25 jaar trouwt, hoe oud moet de man dan wel niet zijn
Ik ben een pure Turk.
pi_73007639
Ik vind het prima kunnen.
pi_73007681
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:32 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Middeleeuwen? Dus als ik voor m'n 25e trouw, leef ik in de middeleeuwen? Ik vind het beter als de man ouder is dan de vrouw, als de vrouw dan al later dan 25 jaar trouwt, hoe oud moet de man dan wel niet zijn
31, prima leeftijd om te trouwen vind ik hoor
pi_73007697
Wat is 4 jaar nou? Je leeft maar 1 keer hoor.

Twijfel niet over zulke dingen.
pi_73007817
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:47 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

31, prima leeftijd om te trouwen vind ik hoor
Voor een vrouw?
Ik ben een pure Turk.
pi_73008062
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Voor een vrouw?
Uhm, jah ?

Waarom zou je in godsnaam op je 25ste getrouwd moeten zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')