Van Bronckhorst speelde vorig jaar gewoon een heel matig seizoen. Een De Cler in normale doen speelt beter dan dat. Ik vind hem ook niet het meest sympathieke of sportieve karakter hebben, maar hij is gewoon goed genoeg voor Feyenoord. Tevens is hij in de sprint best snel hoor, dus dat 7 km/h-verhaal snap ik niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sorry ? Van Bronckhorst is over 3 jaar nog steeds 4 klasse beter dan de Cler. Ben nooit fan geweest van de Cler, dat komen opdribbelen met 7 k/m per uur, en dan wat staan te gebaren naar iedereen en dan weer zo'n zaadbal die nergens terecht komt keer op keer. Afgrijselijk.
Dan vraag ik me af van de Cler heeft gezegd..quote:HumbertoTan
#praatmee Been":Ik hoef de Cler nooit meer te zien, wat mij betreft is hij niet meer welkom'
Inderdaad.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af van de Cler heeft gezegd..
Inderdaad, want na aanleiding van de laatste 45 minuten hoef ik Lumb nooit meer te zien, eigenlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af van de Cler heeft gezegd..
En Mulderquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, want na aanleiding van de laatste 45 minuten hoef ik Lumb nooit meer te zien, eigenlijk.
Idd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, want na aanleiding van de laatste 45 minuten hoef ik Lumb nooit meer te zien, eigenlijk.
Ik snap niet waarom Mulder week op week mag blunderen terwijl er twee prima keepers op de bank zitten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd.En ook Mulder zie ik liever alleen nog terug als we tegen Excelsior spelen, maar dan in hun goal.
Die jongen kan er ook niets aan doen, maar des te meer valt het Been te verwijten dat ie Darley niet opstelt.
Een jonge keeper heeft het vertrouwen nodig van de trainer en de ruimte om fouten te kunnen maken. Maar het is een keer genoegquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Mulder week op week mag blunderen terwijl er twee prima keepers op de bank zitten.
In v. Dijk zit geen toekomst natuurlijk, die moet je niet als eerste keeper op gaan stellen als je jonge keepers fit zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Mulder week op week mag blunderen terwijl er twee prima keepers op de bank zitten.
Idd, 1 of 2 wedstrijden een fout dat kan maar het is nu ELKE wedstrijd kut. Zoveel heeft Darley er nog nooit gemaakt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:05 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Een jonge keeper heeft het vertrouwen nodig van de trainer en de ruimte om fouten te kunnen maken. Maar het is een keer genoeg
Bronquote:Tim de Cler lijkt zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord te hebben gespeeld. De linksback werd in de derby met Excelsior in de rust gewisseld, nadat hij een aanvaring had gehad met Mario Been. De coach liet tegenover de verzamelde pers weten ‘helemaal klaar te zijn’ met De Cler, die van Been op zoek mag gaan naar een nieuwe werkgever.
In Feyenoord zit ook geen toekomst als elke kans van de tegenstander een goal is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In v. Dijk zit geen toekomst natuurlijk, die moet je niet als eerste keeper op gaan stellen als je jonge keepers fit zijn.
Idd, laat Been dan maar even over zijn hart strijken en hem gewoon opstellen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:07 schreef Paul-89 het volgende:
Zul je zien dat de Cler gewoon zijn miljoen verdient terwijl hij nooit meer op de club komt.
Feyenoord 1 is geen jeugdopleiding.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:05 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Een jonge keeper heeft het vertrouwen nodig van de trainer en de ruimte om fouten te kunnen maken. Maar het is een keer genoeg
Met Van Dijk in het doel had Utrecht niet gescoord en hadden we vandaag niet verloren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In v. Dijk zit geen toekomst natuurlijk, die moet je niet als eerste keeper op gaan stellen als je jonge keepers fit zijn.
Dat ze maar zorgen dat ze dat contract kunnen ontbinden wegens wangedrag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd, laat Been dan maar even over zijn hart strijken en hem gewoon opstellen.
Dat is waar, maar doe v. Dijk dan als 2e keeper na Darley.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
In Feyenoord zit ook geen toekomst als elke kans van de tegenstander een goal is.
Het is wel erg makkelijk om het verlies in de schoenen van Mulder te schuivenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met Van Dijk in het doel had Utrecht niet gescoord en hadden we vandaag niet verloren.
Wow, een post van Pizzakoppo waar ik het gewoon voor 100 % mee eens ben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ongelovelijk, qua kwaliteit zit het gewoon goed bij Feyenoord, weliswaar geen kampioensmateriaal maar plek 4,5 is realistisch. Dit moet wel een mentaal probleem zijn, opzich logisch met die knullen, maar toch had ik Been hoger aangeslagen als motivator.
Oprecht spijtig voor dit begin maar laten we hopen dat ze ff goed in de spiegel kijken en gaan strijden voor elk punt.
Het maakt mij niet uit. Geen Mulder. Dat is alles wat ik wil.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar doe v. Dijk dan als 2e keeper na Darley.
Bahia is net zo schuldig. Alleen die heeft in de loop van de jaren wat meer krediet opgedaan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wel erg makkelijk om het verlies in de schoenen van Mulder te schuiven
Eens. En een spits erbij.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Geen Mulder. Dat is alles wat ik wil.
Waar blijft die Fernandez nou eigenlijk? Hij was toch al hersteld?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bahia is net zo schuldig. Alleen die heeft in de loop van de jaren wat meer krediet opgedaan.
Eens.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bahia is net zo schuldig. Alleen die heeft in de loop van de jaren wat meer krediet opgedaan.
Smolov op het middenveld vlak achter of naast de spits, hij is beter dan Wijnaldum en Bruins.quote:
Ja, die heeft zelfs al in de voorbereiding gespeeld... Zal wel een terugval gehad hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:12 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waar blijft die Fernandez nou eigenlijk? Hij was toch al hersteld?
Nou, als die huurling goed was, mocht ie van mij een jaartje een talent 'belemmeren' (ook beter voor het talent zelf) maar die gast is echt precies niets. Dus dan maar een talent idd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:12 schreef Paul-89 het volgende:
Bruno Martins in de basis.Heeft tenminste uitstraling en ook nog talent,en waarom zou een huurling de jeugd moeten belemmeren ?
Ja, maar ik vind dat je Wijnaldum wel wat credit moet geven. Hoe vaak heb jij hem op zijn plaats zien spelen? Ik zeer en zeer zelden. Middenvelders horen niet op de flanken, zelfs Wijnaldum niet. Ik weet zeker dat als je hem op het middenveld zet waar hij de ruimte heeft voor een actie dat het allemaal beter gaatquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:12 schreef Ritmo het volgende:
Bij Cabral zag ik dezelfde gretigheid die ik een paar jaar terug bij Wijnaldum zag. Zal ook wel snel voorbij zijn dus.
"Jij bent ook zo iemand die.. "quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een debiel als je niet eens van winst uit durft te gaan tegen Excelsior. Ik verwacht niet we dat met fris en fruitig voetbal kampioen worden, maar ik verwacht wel dat Feyenoord nauwelijks tot geen punten weggeeft en van degradatiekandidaten kan winnen.
Jij bent ook zo iemand die tijdens het WK zeker de hele tijd zei dat Nederland nooit ver zou gaan komen. Lekker makkelijk, jezelf indekken.
Die gozer is met zijn 18 al een beer van een kerel. Beaamquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:12 schreef Paul-89 het volgende:
Bruno Martins in de basis.Heeft tenminste uitstraling en ook nog talent,en waarom zou een huurling de jeugd moeten belemmeren ?
Nu krijgen ze nog niet zoveel opdrachten mee en moeten ze 'genieten' en 'het laten zien', later wel en daarmee verpest je het frivole en spelen ze niet meer met lef en flair.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:12 schreef Ritmo het volgende:
Bij Cabral zag ik dezelfde gretigheid die ik een paar jaar terug bij Wijnaldum zag. Zal ook wel snel voorbij zijn dus.
Tsja, weer een punt waarop je Been iets kunt verwijten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:14 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat je Wijnaldum wel wat credit moet geven. Hoe vaak heb jij hem op zijn plaats zien spelen? Ik zeer en zeer zelden. Middenvelders horen niet op de flanken, zelfs Wijnaldum niet. Ik weet zeker dat als je hem op het middenveld zet waar hij de ruimte heeft voor een actie dat het allemaal beter gaat
Het slaat nergens op dat je dit al verwacht had. Feyenoord kan zoals je zegt van iedereen winnen en verliezen maar je rekent er niet op. Dat maakt Feyenoord Feyenoord.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
"Jij bent ook zo iemand die.. "![]()
Ga nou niet zo sneu lopen doen.
Tuurlijk baal ik dat er geen drie punten zijn gepakt. Ben er alleen niet stomverbaasd en geschokt door. Als Feyenoord niet vóluit gaat, kunnen ze van elke tegenstander verliezen, ook van degradatiekandidaten.
En tegen Villa speelde hij gewoon ijzersterk, ik zie liever hem fouten maken dan een speler die maar even bij Feyenoord is en waar we toch nooit iets aan gaan verdienen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:14 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Die gozer is met zijn 18 al een beer van een kerel. Beaam
Sorry Gert, normaal heb je hier wel wat nuttigs te melden maar dit zegt meer over jou, dat je niet verbaast bent... Merkie heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
"Jij bent ook zo iemand die.. "![]()
Ga nou niet zo sneu lopen doen.
Tuurlijk baal ik dat er geen drie punten zijn gepakt. Ben er alleen niet stomverbaasd en geschokt door. Als Feyenoord niet vóluit gaat, kunnen ze van elke tegenstander verliezen, ook van degradatiekandidaten.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En tegen Villa speelde hij gewoon ijzersterk, ik zie liever hem fouten maken dan een speler die maar even bij Feyenoord is en waar we toch nooit iets aan gaan verdienen.
En op het laatst ook nog verliezen dat is vooral typisch Feyenoord.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:20 schreef Lastpost het volgende:
Als je Feyenoord de laatste jaren hebt zien spelen had je niet verbaasd hoeven zijn, wel vooraf (nouja zelfs dat niet) maar zeker niet achteraf want dit is zo'n typische Feyenoord pot waarvan iedereen verwacht dat je hem wint en dan gebeurt het niet.
Deel de mening van Gert wel.
Had niet gedacht dat we het na die 1-2 nog zouden weggeven eerlijk gezegdquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:21 schreef TC03 het volgende:
Als Excelsior 0-1 maakt en het blijft daarbij, dan had ik er misschien nog mee kunnen leven. Maar drie tegengoals en nadat je zelf (enigszins lucky) op 1-2 komt de voorsprong weer uit handen geven is gewoon te dramatisch voor woorden.
Klopt en dan niet eens door het alles of niets/volle bak naar voren voetbal, maar gewoon doordat de tegenstander nog even aanzet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En op het laatst ook nog verliezen dat is vooral typisch Feyenoord.
quote:Mario Been woedend: 'Wil De Cler nooit meer zien'
Tim de Cler mag op zoek gaan naar een nieuwe werkgever. De linksback werd in de rust gewsieeld tijdens Excelsior-Feyenoord en was het daar niet mee eens. De oud-international was gefrusteerd en dat pikte trainer Mario Been niet. De oefenmeester liet weten 'helemaal klaar te zijn' met De Cler.
De Cler werd na 45 minuten gewisseld voor Michael Lumb. De linksback was het niet eens met die beslissing en kreeg een aanvaring met Been. De Cler liep luid vloekend door de catacomben, nadat hij te horen kreeg dat hij in de kleedkamer achterbleef.
Op de persconferentie liet Been weten dat hij klaar is met de ervaren verdediger. ''Als je zo je eigen belang boven dat van het elftal stelt, dan kan je wat mij betreft een nieuwe club zoeken. Ik hoef De Cler nooit meer te zien'', liet de oefenmeester weten.
je kan beter kwaad zijn op Mulder en Wijnaldum, die bakken er ook weinig van en hebben wel talent volgens Marioquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lekker dan, onze duurste speler loopt straks rond op Woudestein.
Hij heeft wel een hele rode kop, die is flink tekeer gegaan volgens mij. Dit is de reden waarom Been wel de goede man is voor Feyenoord, Erwin Koeman stond te lachen voor de camera na een 4-1 verlies tegen ADO (?), met de boodschap dat er kennelijk niets meer in zat voor Feyenoord.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:25 schreef Ritmo het volgende:
http://www.eredivisie.nl/(...)en_plek_voor_je.html
Die is echt kwaad. Je ziet serieus gewoon het bloed naar z'n gezicht stijgen.
Laten we er niet over oordelen, we zijn er allemaal niet bij geweest. En Been doet dat echt niet zomaar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:31 schreef TC03 het volgende:
Ik heb het idee dat Been overdrijft. De Cler mag best een aantal wedstrijdjes buiten de selectie gezet worden, maar Feyenoord kan zich in deze positie toch niet veroorloven om dergelijke spelers op de tribune tonnen per jaar te laten harken?
Ga toch weg man, Been die zet WIjnaldum elke keer op posities waar hij niet thuis hoort. Waarom kan hij diet kut Bruins wel op zijn plek zetten maar Wijnaldum niet? Enkel keer dat gezeik met middenvelders op de flanken. Verander godverdomme eens van opstellingquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
je kan beter kwaad zijn op Mulder en Wijnaldum, die bakken er ook weinig van en hebben wel talent volgens Mario
Wijnaldum staat constant op de verkeerde plek opgesteld en kan wel degelijk geweldig voetballen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
je kan beter kwaad zijn op Mulder en Wijnaldum, die bakken er ook weinig van en hebben wel talent volgens Mario
Maar dat is geen incident bij de Cler dat is gewoon zijn karakter, hij vindt zichzelf nog altijd NL-elftal waardig. Die gast moet gewoon zijn bek houden en eens wat gaan presteren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:31 schreef TC03 het volgende:
Ik heb het idee dat Been overdrijft. De Cler mag best een aantal wedstrijdjes buiten de selectie gezet worden, maar Feyenoord kan zich in deze positie toch niet veroorloven om dergelijke spelers op de tribune tonnen per jaar te laten harken?
Die is over twee weken, straks de bus opwachten ... toch Ritmo?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:33 schreef IDisposable het volgende:
Wanneer is eigenlijk de jaarlijkse Maasgebouwbestorming?
wees dan kwaad op jezelf als Mario Been, kritiek klopt inderdaad wel ja, die rare opstellingen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:33 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ga toch weg man, Been die zet WIjnaldum elke keer op posities waar hij niet thuis hoort. Waarom kan hij diet kut Bruins wel op zijn plek zetten maar Wijnaldum niet? Enkel keer dat gezeik met middenvelders op de flanken. Verander godverdomme eens van opstelling
Ja, maar Been ziet dat zelf niet. Ik snap het echt niet. Je ziet dat het niet werkt, vorig seizoen ook niet maar kwamen we (te) vaak héél goed weg met een overwinning en werden we vaak in het zadel geholpen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
wees dan kwaad op jezelf als Mario Been, kritiek klopt inderdaad wel ja, die rare opstellingen.
Ook tijd dat die Gudde en Jacobs een keer weggaan, ze zijn verantwoordelijk voor het financiele wanbeleid met Peter Bosz
Mario moet terug naar de teken tafelquote:
Ook dat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Mario moet terug naar de teken tafel
Niks afkoelen
nee maar trainers houden hoe dan ook vast aan hun ideale opstelling (volgens hun ). Zie ook Bert van Marwijk bv maar ook Fred Rutten en Affellayquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:36 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar Been ziet dat zelf niet. Ik snap het echt niet. Je ziet dat het niet werkt, vorig seizoen ook niet maar kwamen we (te) vaak héél goed weg met een overwinning en werden we vaak in het zadel geholpen.
Als Dirk_Kuijt aangeeft dat het zover is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:33 schreef IDisposable het volgende:
Wanneer is eigenlijk de jaarlijkse Maasgebouwbestorming?
Waar staat dan dat ik "dit al verwacht had".quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:16 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het slaat nergens op dat je dit al verwacht had. Feyenoord kan zoals je zegt van iedereen winnen en verliezen maar je rekent er niet op. Dat maakt Feyenoord Feyenoord.
Ja, dat lost wat op.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die is over twee weken, straks de bus opwachten ... toch Ritmo?
Ja, maar met Oranje kan het. Want daar kan Bert de spelers op hun positie zetten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee maar trainers houden hoe dan ook vast aan hun ideale opstelling (volgens hun ). Zie ook Bert van Marwijk bv maar ook Fred Rutten en Affellay
bij Mario dus 4-3-3, ook al heb je daar de spelers niet voor en moet je een rechtsbuiten aantrekken (Schaken) die het niveau nooit aankan
Als dat maar goed voor elkaar zit dan komen we er welquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:39 schreef Paul-89 het volgende:
Die mensen die nu Mario afvallen.Mario is tenminste een kerel die nu ook voor de camera eens gewoon recht door zee is zonder om de hete brij heen te draaien. Je kunt het niet eens zijn met de opstelling maar vorige week hoorde ik amper mensen klagen over de opstelling hoogstens dat Biseswar eruit moest. En omdat Cabral 10 min. het goed deed vorige week wil niet zeggen dat je zo iemand er maar meteen moet inzetten dan wordt het een grote puinzooi en krijg je er nooit vastigheden in.
Vind ik ook een beetje overdreven. Feyenoord heeft honderdduizenden supporters en 1 trainer. Er zijn altijd wel supporters die het oneens zijn met de trainer, al zet je Guus Hiddink of Mourinho daar neer.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:39 schreef Paul-89 het volgende:
Die mensen die nu Mario afvallen.Mario is tenminste een kerel die nu ook voor de camera eens gewoon recht door zee is zonder om de hete brij heen te draaien. Je kunt het niet eens zijn met de opstelling maar vorige week hoorde ik amper mensen klagen over de opstelling hoogstens dat Biseswar eruit moest. En omdat Cabral 10 min. het goed deed vorige week wil niet zeggen dat je zo iemand er maar meteen moet inzetten dan wordt het een grote puinzooi en krijg je er nooit vastigheden in.
Zo is het, vooral die 4-3-3 blijven hanteren terwijl we niet eens 1 fitte goede buitenspeler hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:44 schreef Ritmo het volgende:
Been afvallen doe ik niet, maar er vallen hem op z'n minst een aantal dingen goed te verwijten.
Dat team afbranden was ook niet nodig, want je was vlak voor rust redelijk bezig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:45 schreef Droopie het volgende:
ik begreep dat de Cler had gezegd dat ie zelf lekker stond te tikken.
lijkt me niet de meest handige opmerking als je als team afgebrand word in de rust
Sinds wanneer is 'niet zo slecht' hetzelfde aan dat hij het voldoende/goed deed? De maatstaf wordt op die manier steeds lager. Nog even en de lat ligt ter hoogte van mijn enkels. Hij was niet goed genoeg, net zoals 8-9 andere spelers vandaag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:44 schreef Toilutpaper het volgende:
Ligt het aan mij of vond ik het Lumb niet eens zo slecht doen, 1x balverlies, maar herstelde zich goed... Goede pass op Cabral en deed aanvallend veel mee.
Tegen Gent gewoon Cabral ipv Schaken opstellen.
Was het misschien geen idee geweest dat Been El Ahmadi had gewisseld voor Castaignos, Smolov achter 3 spitsen, Cabral, Castaignos en Schaken, en daarachter Fer en Bruins?
Ja, Verbeek was net zo. Ik heb liever dat hij een keer deze spelers-groep optimaal benut. Heb ik liever dan dat hij de Cler de grond in praat de pers.(al dan niet terecht)quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:46 schreef Paul-89 het volgende:
Als ik hem hoor praten voor de camera ben ik blij dat dat onze trainer is. Hij spuwt nog net geen vuur.Het is de afgelopen jaren wel anders geweest trainers die zich niet durven uitspreken en allerlei dingen erbij verzonnen/eromheen draaide. En wat ik al zei, natuurlijk ben ik het ook niet altijd met hem eens maar we kunnen ons nu geen betere wensen.
Beenhakker altijd met zijn dooddoeners.quote:Beenhakker
Technisch directeur Leo Beenhakker wilde zondag na de verbale uitbarsting van Been niet reageren. "Nee, nee, hierover ga ik nu niets zeggen. Morgen is er weer een dag."
Ik vond het onterecht dat jullie hem zo afbranden, maar nee, hij speelde geen top wedstrijd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 'niet zo slecht' hetzelfde aan dat hij het voldoende/goed deed? De maatstaf wordt op die manier steeds lager. Nog even en de lat ligt ter hoogte van mijn enkels. Hij was niet goed genoeg, net zoals 8-9 andere spelers vandaag.
B.v. ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zo is het, vooral die 4-3-3 blijven hanteren terwijl we niet eens 1 fitte goede buitenspeler hebben.
Je vond het niet nodig ? Omdat we 2 minuutjes een beetje gevaarlijk oogde tegen Excelsior ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat team afbranden was ook niet nodig, want je was vlak voor rust redelijk bezig.
De vierde plek vorig jaar was een optimale prestatie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, Verbeek was net zo. Ik heb liever dat hij een keer deze spelers-groep optimaal benut. Heb ik liever dan dat hij de Cler de grond in praat de pers.(al dan niet terecht)
Dat is het hele probleem bij Feyenoord tegenwoordig. Bij 'niet zo slecht' staat het halve Legioen nog net niet te feesten op de Coolsingel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 'niet zo slecht' hetzelfde aan dat hij het voldoende/goed deed? De maatstaf wordt op die manier steeds lager. Nog even en de lat ligt ter hoogte van mijn enkels. Hij was niet goed genoeg, net zoals 8-9 andere spelers vandaag.
Ik geef het op.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, Verbeek was net zo. Ik heb liever dat hij een keer deze spelers-groep optimaal benut. Heb ik liever dan dat hij de Cler de grond in praat de pers.(al dan niet terecht)
Inderdaad, met hetzelfde dosis aan geluk dat Twente had waarmee ze kampioen werden. Als Been een keer spelers optimaal benut dan kunnen we een keer een team omver spelen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
De vierde plek vorig jaar was een optimale prestatie.
Maar van het getoonde spel kon je toch niet vrolijk worden, daar beginnen zelfs supporters van Vitesse bij te fluiten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
De vierde plek vorig jaar was een optimale prestatie.
Nou ja, je kunt in dat geval eerder positief zijn en zeggen: "de eerste helft was niet goed, maar begin na de rust zoals je de eerste helft eindigde". Want vorige week lieten ze zien dat ze dat konden, in de 2e helft de wedstrijd naar je hand zetten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je vond het niet nodig ? Omdat we 2 minuutjes een beetje gevaarlijk oogde tegen Excelsior ?
Dat ken, maar je hebt zelf toch ook liever dat je een Feyenoord ziet waar je weer van glimlacht van oor tot oor dan een trainer die niet standaard reageert tegenover de pers? Begrijp me niet verkeerd, ik zie het ook liever zo maar ik heb liever dat hij eens spelers zet op de posities waar ze horenquote:
Sorry maar dan kun je vrijwel nooit meer eens een uitbrander geven, het is en was gewoon dra-ma-tisch en dan mag dat best eens fel gezegd worden en moet iedereen zijn kop gewoon houden en bij zichzelf te rade gaan. Als er dan een betweterige bijzit kan die mooi oprotten volledig mee eens, die de Cler is altijd teveel met zichzelf bezig in elk interview viel me dat al op.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt in dat geval eerder positief zijn en zeggen: "de eerste helft was niet goed, maar begin na de rust zoals je de eerste helft eindigde". Want vorige week lieten ze zien dat ze dat konden, in de 2e helft de wedstrijd naar je hand zetten.
Ja natuurlijk heb ik dat liever maar al had je vandaag el Ahmadi en Smolov CV gezet en Bahia in de spits dan nog moet je gewoon domineren en winnen van Excelsior, dit was gewoon een mentale kwestie en dan mag je dat best laten blijken en er niet omheen draaien.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat ken, maar je hebt zelf toch ook liever dat je een Feyenoord ziet waar je weer van glimlacht van oor tot oor dan een trainer die niet standaard reageert tegenover de pers? Begrijp me niet verkeerd, ik zie het ook liever zo maar ik heb liever dat hij eens spelers zet op de posities waar ze horen
Je verwacht wonderen van een middelmatige selectie, Mourinho of Hiddink zou het misschien beter doen, maar meer zit er niet in.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat ken, maar je hebt zelf toch ook liever dat je een Feyenoord ziet waar je weer van glimlacht van oor tot oor dan een trainer die niet standaard reageert tegenover de pers? Begrijp me niet verkeerd, ik zie het ook liever zo maar ik heb liever dat hij eens spelers zet op de posities waar ze horen
Smolov/Tomasson/Bruins/De Vrij/Cisséquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je verwacht wonderen van een middelmatige selectie, Mourinho of Hiddink zou het misschien beter doen, maar meer zit er niet in.
Dat riedeltje van 'spelers op de juiste plaatsen zetten' is wel leuk, alleen op welke spelers doel je dan, op Wijnaldum na?
Die wil je allemaal op 10 hebben ofzo? De Vrij doet het toch prima als RB? En Cissé op linksbuiten is toch ook niks mis mee?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:57 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Smolov/Tomasson/Bruins/De Vrij/Cissé
Dat ligt niet aan mij, waarom kopen ze Smolov als je al 100.000 CF's ter beschikking hebt. En inderdaad, de Vrij doet het prima RB maar dat is zijn positie niet en het pakt gelukkig goed uit. Cissé goed op links, kom op zegquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die wil je allemaal op 10 hebben ofzo? De Vrij doet het toch prima als RB? En Cissé op linksbuiten is toch ook niks mis mee?
Bruins hoort niet in de basis, maar als hij er is dan moet hij niet linksbuiten waar Been hem meestal neerzet. En nu stond hij inderdaad op 10, voor een keer.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:59 schreef Toilutpaper het volgende:
Bruins staat 2 wedstrijden achter de spits, waar wil je hem anders neerzetten? Cissé stond vorig jaar altijd als buitenspeler, enkele keer spits, de Vrij zou achter Bahia staan in rang, dus als Fernandez nog neit wedstrijdfit is komt hij daar te staan.
Mulder, die mag opgesteld worden op de bank.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je verwacht wonderen van een middelmatige selectie, Mourinho of Hiddink zou het misschien beter doen, maar meer zit er niet in.
Dat riedeltje van 'spelers op de juiste plaatsen zetten' is wel leuk, alleen op welke spelers doel je dan, op Wijnaldum na?
Omdat wij geen selectie hebben voor 4-3-3. Heb je dat nou nóg niet door. Ik heb dat al zo vaak gezegd, en dat verwijt ik Been.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:00 schreef Toilutpaper het volgende:
Smolov staat in de spits omdat hij Castaignos het elftal niet kan laten dragen als spits.
Hoe wil je trouwens een tweede spits in de selectie neerzetten met 4-3-3??
En wat zelfkritiek van Been zijn kant took nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:01 schreef Ritmo het volgende:
Maar niemand verwacht wonderen, alleen van Excelsior winnen is geen wonder.
Smolov is idd redelijk overbodig maar geen slechte speler, ze zoeken dan ook nog een extra spits. De Vrij staat op RB omdat hij er alleen maar staat om Fernandez geblesseerd was. Waarom zou naar het centrum moeten, daar doen Bahía en Vlaar het toch beter? Wil je serieus Bahía op de bank zetten en dan De Vrij in het centrum? Wie zet je dan RB (mits Fernandez niet fit is)?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:59 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan mij, waarom kopen ze Smolov als je al 100.000 CF's ter beschikking hebt. En inderdaad, de Vrij doet het prima RB maar dat is zijn positie niet en het pakt gelukkig goed uit. Cissé goed op links, kom op zeg
Hij sprak ook in de 'ons' vorm en niet me 'ze' dat zegt al heel wat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:02 schreef Sinnie het volgende:
[..]
En wat zelfkritiek van Been zijn kant took niet
Dus we moeten blij zijn dat we een goede 2e helft hebben gespeeld tegen Utrecht? De lat gaat steeds verder omlaagquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:02 schreef Paul-89 het volgende:
Dit lag echt totaal niet aan de opstelling, gewoon mentaal slecht. 2e helft tegen Utrecht liep he toch ook lekker wat was daar zoveel anders aan ?
Idd, nog een jaartje en handhaving in de eredivisie is een prima resultaat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:03 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dus we moeten blij zijn dat we een goede 2e helft hebben gespeeld tegen Utrecht? De lat gaat steeds verder omlaag
Wijnaldum/Cissé zijn geen flank spelers, Schaken en Biseswar zijn bij lange na niet genoeg. Een type Cabral is een flank-speler, een actie met snelheid en een goede voorzet. Als we er nog 3 daarvan hadden van een jaar of 22/23 hadden we 4-3-3 kunnen spelen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:04 schreef Toilutpaper het volgende:
Als Cissé fit is, heb je Cabral, Biseswar, Schaken, Wijnaldum voor op de flanken.
En Tomasson, Smolov en Castaignos als 'spitsen'.
Wat moet je met 4 buitenspelers als je 4-4-2 speelt?
Biseswar voldoet niet in deze vorm, Cisse achter ik beter in 2 spitsen systeem zoals ie bij Roda ook speelde, Schaken toont aan dat ie zeker talentvol is maar het nog niet kan brengen, Wijnaldum is geen vleugelspeler en Tomasson en Smolov zijn typische nummers 10 en geen spitsen en zeker geen geschikte spitsen in een systeem met aanvoer vanaf de vleugels.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:04 schreef Toilutpaper het volgende:
Als Cissé fit is, heb je Cabral, Biseswar, Schaken, Wijnaldum voor op de flanken.
En Tomasson, Smolov en Castaignos als 'spitsen'.
Wat moet je met 4 buitenspelers als je 4-4-2 speelt?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:03 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dus we moeten blij zijn dat we een goede 2e helft hebben gespeeld tegen Utrecht? De lat gaat steeds verder omlaag
'ineens'. Hoelang is het geleden dat we over de gehele wedstrijd gezien beter waren dan onze tegenstander?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Ja ze kun je inderdaad ook gaan kijken. Man man ga lekker nu ineens alles negatief benaderen.
Laatste wedstrijd van het vorige seizoen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
'ineens'. Hoelang is het geleden dat we over de gehele wedstrijd gezien beter waren dan onze tegenstander?
Heel erg lang geleden, daaruit kun je toch uit opmaken dat het elftal niet heel erg briljant is ? Verwacht dan ook geen 90 min. lang sprankelend voetbal.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
'ineens'. Hoelang is het geleden dat we over de gehele wedstrijd gezien beter waren dan onze tegenstander?
Daaruit kan je opmaken dat de spelers niet goed gebruikt worden anders zou je echt wel het spel kunnen maken tegen Excelsior. Of hebben die ook meer kwaliteit dan wij?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heel erg lang geleden, daaruit kun je toch uit opmaken dat het elftal niet heel erg briljant is ? Verwacht dan ook geen 90 min. lang sprankelend voetbal.
Die snapte ik ook nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:13 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ik snapte de wissel van Smolov ook niet, je had Castaignos ook kunnen wisselen voor Bruins of El Ahmadi. Dan had er misschien een beetje aanvoer gekomen naar voren. Bahia en Vlaar vandaag ook onder de maat, goed dat Been Wijnaldum eindelijk eens durft te wisselen. Hopelijk zijn Cisse en Tomasson snel weer fit en daarbij Darley of Van Dijk in de goal.
Zo leg ut!quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Daaruit kan je opmaken dat de spelers niet goed gebruikt worden anders zou je echt wel het spel kunnen maken tegen Excelsior. Of hebben die ook meer kwaliteit dan wij?
Nee heeft gewoon te maken met mentaliteit hoe je zo'n wedstrijd ingaat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Daaruit kan je opmaken dat de spelers niet goed gebruikt worden anders zou je echt wel het spel kunnen maken tegen Excelsior. Of hebben die ook meer kwaliteit dan wij?
Dat kun je zeggen als je van Excelsior verloren hebt ja, maar al die andere vorige wedstrijden inclusief het vorige seizoen zal dit toch niet het geval geweest zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee heeft gewoon te maken met mentaliteit hoe je zo'n wedstrijd ingaat.
Wat is in jou ogen dan wel de juiste tactiek,spelwijze ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat kun je zeggen als je van Excelsior verloren hebt ja, maar al die andere vorige wedstrijden inclusief het vorige seizoen zal dit toch niet het geval geweest zijn.
Feyenoord rendeert niet bij deze tactiek, opvatting, spelwijze, dat mag na ruim 50 wedstrijden toch wel geconcludeerd worden?
Dan kom je ook weer bij Been uit. Die moet ze op scherp zetten. Je kunt van Been niet verwachten dat hij z'n spelers met 4-0 van PSV laat winnen, maar als je ze zelfs tegen Excelsior al als zakken hooi het veld instuurt doe je wat fout.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee heeft gewoon te maken met mentaliteit hoe je zo'n wedstrijd ingaat.
Ja denk je nu dat Been ze niet op scherp heeft gezet ? Je kunt nog zoveel zeggen en praten als trainer je weet toch niet hoe ieder individu het in zijn hoofd verwerkt. En er zitten er echt wel bij die denken ; 'aah Excelsior makkie' ook al wil je het niet het gebeurt toch.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan kom je ook weer bij Been uit. Die moet ze op scherp zetten. Je kunt van Been niet verwachten dat hij z'n spelers met 4-0 van PSV laat winnen, maar als je ze zelfs tegen Excelsior al als zakken hooi het veld instuurt doe je wat fout.
Ik verbaas me waarom Gertjan Verbeek destijds Tim de Cler niet flink op zijn nummer heeft gezet. Dit zou hoe dan ook fout aflopen...quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:21 schreef yvette1982 het volgende:
Gelukkig hoeven we de Cler dit seizoen niet meer te zien. Op het veld kon je vooral de vorige wedstrijd al zien dat de Cler erbij loopt alsof hij de grote man was.
Dat Mulder een beroerde keeper is verbaast me allerminst.quote:En been mag zichzelf ook nog eens goed beoordelen qua basisopstelling en wisselbeleid. Mulder was wederom klote, en je kan dan ook zien dat zelfs Vlaar en Bahia daardoor erg kut gaan spelen.
En waarom Schaken zo lang mocht schutteren is mij ook niet duidelijk.
Dan zien we je wel bij de return.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:29 schreef Ritmo het volgende:
Ik ga bij deze overigens 100 % zeker Ajax - Feyenoord boycotten dit seizoen. Na zoveel jaren lijden vind ik het wel genoeg, we verdienen eens een keer een mooie wedstrijd tegen dat tuig maar dat krijgen we de komende jaren toch niet.
Wel het bewijs dat karma niet bestaat, anders stond Ajax onderaan.
Lekker een boswandeling maken met de telefoon uit (tegen irritante joden).
Hoezo? Bahia heeft de afgelopen jaren wel wat krediet opgebouwd hoor. Het afgelopen seizoen was hij een prima duo samen met Vlaar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik verbaas me waarom Gertjan Verbeek destijds Tim de Cler niet flink op zijn nummer heeft gezet. Dit zou hoe dan ook fout aflopen...
[..]
Dat Mulder een beroerde keeper is verbaast me allerminst.
Verder vraag ik me ook af wanneer André Bahia zijn allerlaatste kans krijgt. Die Braziliaan is een kat met 100 miljoen miljard levens...
In deze tijden moet je ergens blij om kunnen zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:03 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ach, dit maakt Feyenoord tevens zo'n mooie club. Je weet gewoon niet wat ze doen, de ene week winnen ze uit bij Psv en het week erop kunnen we verliezen van een Excelsior. Maar zo nu en dan moet ik toch een traantje wegpinken als het onze jongens zo vergaat. Dan gaat het me niet om het verliezen met het vertoonde spel is gewoon niet om aan te zien.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
In deze tijden moet je ergens blij om kunnen zijn.
Klopt, maar nu is het vandaag mis gegaan dus is ineens ook dat niets meer waard bij sommige.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
In deze tijden moet je ergens blij om kunnen zijn.
Kom op, doe nou niet zo. Net alsof Ritmo en ik sinds vandaag negatief zijn, ik weet niet hoelang we al discussies hebben gehouden over Been met zijn wissels/formatie en opstellingen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar nu is het vandaag mis gegaan dus is ineens ook dat niets meer waard bij sommige.
Nee dat zeg ik niet maar je verkleint duidelijk de goede dingen en vergroot de slechte dingen. Ik stoor me er alleen aan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:39 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Kom op, doe nou niet zo. Net alsof Ritmo en ik sinds vandaag negatief zijn, ik weet niet hoelang we al discussies hebben gehouden over Been met zijn wissels/formatie en opstellingen.
Sommigen leven nu eenmaal in de waan van de dag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar nu is het vandaag mis gegaan dus is ineens ook dat niets meer waard bij sommige.
Je zit er niet ver naast, weinig gecreeërd, doelpunten uit dode spel situaties en we kwamen nog goed weg met die 3-2.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Sommigen leven nu eenmaal in de waan van de dag.
Heb de wedstrijd niet gezien, dus weet niet waar het mis is gegaan. Zal weer hetzelfde verhaal als altijd zijn. Slappe instelling, middenveld wat totaal niet draait en waar geen lijn in zit, waardoor meteen ook alles fout gaat.
Dat is altijd op wedstrijddagen met een dergelijke uitslag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet maar je verkleint duidelijk de goede dingen en vergroot de slechte dingen. Ik stoor me er alleen aan.
Ik heb een tientje op winst Liverpool staan dus ik hoop vurig met je meequote:Op zondag 15 augustus 2010 16:44 schreef Paul-89 het volgende:
Maar ik heb wel genoeg woorden vuil gemaakt aan de 'wanprestatie' nu maar eens LiverPpool - Arsenal kijken.Kijken of Dirkie me nog een beetje trots kan maken vandaag.
Dat is toch logisch? Juist nu moet je hyperkritisch zijn. Elke cent moet je 3 keer omdraaien, elke speler die zich niet voor 200 % inzet mag een flinke schop onder z'n hol krijgenquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet maar je verkleint duidelijk de goede dingen en vergroot de slechte dingen. Ik stoor me er alleen aan.
Ik denk niet dat AA Gent dit seizoen een prominente rol zal spelen in België.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:44 schreef Sinnie het volgende:
Maar het mooie is wel dat we Gent gewoon weg gaan spelen donderdag![]()
![]()
![]()
![]()
Zij verslaan tenminste iemand.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat AA Gent dit seizoen een prominente rol zal spelen in België.
Dat die club de grootste moeite had om Eupen te verslaan, zegt al genoeg...
Ben je dan ook offline?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zij verslaan tenminste iemand.Ben blij dat ik weg ben tijdens die wedstrijden, hoef niet te zien hoe we extreem beschamend Europa uitvliegen in de voorronde. Die gasten mogen zich de tiefus schamen als we ons niet eens plaatsen.
Dat jij het wel grappig vindt om te verliezen omdat je het er voor over hebt om mij dan boos te zien, zegt genoeg over jouw hart voor Feyenoord.quote:
Je maakt m'n dag weer.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat jij het wel grappig vindt om te verliezen omdat je het er voor over hebt om mij dan boos te zien, zegt genoeg over jouw hart voor Feyenoord.
Die was toch al goed? We hebben slechts met 1 doelpunt verschil verloren van het grote Excelsior en je kan mij kwaad zien, alle reden voor jou om vrolijk te zijn.quote:
Als jullie verliezen ga ik best wel hard jullie uitlachen. Ik heb ook liever dat Nederlandse clubs het goed doen in europa maar eerst jullie eigen spelers bedreigen om te verliezen tegen twente. Want die extra voorronde komen jullie toch wel door. En dan verliezenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat jij het wel grappig vindt om te verliezen omdat je het er voor over hebt om mij dan boos te zien, zegt genoeg over jouw hart voor Feyenoord.
Precies, we moeten gewoon realistisch blijven. Zij hebben geld, en gewoon veel betere spelers, op elke positie. Dat je dan nog lang lijkt te gaan stunten met een gelijkspel is gewoon knap.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:10 schreef Sinnie het volgende:
Inderdaad, kan Been toch niets aandoen, die doet alles goed![]()
We hebben gewoon niet het materiaal om Excelsior de wil op te leggen
Dan hoef je ook niet terug te komen als ze wel doorgaan, de mazzel!quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zij verslaan tenminste iemand.Ben blij dat ik weg ben tijdens die wedstrijden, hoef niet te zien hoe we extreem beschamend Europa uitvliegen in de voorronde. Die gasten mogen zich de tiefus schamen als we ons niet eens plaatsen.
Jij snapt er ook niks van hequote:Op zondag 15 augustus 2010 17:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als jullie verliezen ga ik best wel hard jullie uitlachen. Ik heb ook liever dat Nederlandse clubs het goed doen in europa maar eerst jullie eigen spelers bedreigen om te verliezen tegen twente. Want die extra voorronde komen jullie toch wel door. En dan verliezen
Maar toch succes en beters winnen jullie wel. Want Nederland moet weer een goeie competitie krijgen.
Doen ze toch niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:15 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet terug te komen als ze wel doorgaan, de mazzel!
Ja man, ik hoop constant dat Feyenoord verliest zodat ik een onbekende user op een forum zie flippen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die was toch al goed? We hebben slechts met 1 doelpunt verschil verloren van het grote Excelsior en je kan mij kwaad zien, alle reden voor jou om vrolijk te zijn.
Zo kom je wel een beetje over...quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ja man, ik hoop constant dat Feyenoord verliest zodat ik een onbekende user op een forum zie flippen.![]()
Sterker nog, als ik vooraf denk dat ze weleens zouden kunnen verliezen blijf ik gewoon thuis en geef ik m'n scc aan een ander, zo kan ik direct lachen.
hahahaha ... ik lach je uitquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als jullie verliezen ga ik best wel hard jullie uitlachen. Ik heb ook liever dat Nederlandse clubs het goed doen in europa maar eerst jullie eigen spelers bedreigen om te verliezen tegen twente. Want die extra voorronde komen jullie toch wel door. En dan verliezen
Maar toch succes en beters winnen jullie wel. Want Nederland moet weer een goeie competitie krijgen.
Denk je dat ik dat niet doe, maar ik besef tegelijkertijd dat Feyenoord diep in de shit zit, dat we vrijwel alleen maar talenten hebben, onze meest ervaren speler tevens de zwakste schakel is, onze vice-aanvoerder een jong ventje is, onze reservebank bijna even goed is maar dat het geen geval is van luxe maar gewoon teveel middelmaat, druk vaak niet samen gaat met prestaties bij jonge gasten, we totaal uit balans staan op het veld, we tactisch dramatisch staan, er verkeerde keuzes gemaakt worden door de trainer enz.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo kom je wel een beetje over...
Wees nou eens eerlijk: is het zo heel gek dat ik me opwind na een verliespartij tegen Excelsior?
Zelfbedacht?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:26 schreef horstjan het volgende:
Beenhakker: Zeg Mario, moest dat nou zo nodig?
Been: Nou, ik was kwaad en toen zei hij iets terug.
Beenhakker: Maar dit is 2010, dus spelers zijn zo.
Been: Tja, daar heb ik niet bij stilgestaan.
Beenhakker: Kan je het niet goedmaken? Gewoon handje geven joh.
Been: Wat moet ik dan zeggen?
Beenhakker: Gewoon dat we geen betere linksback hebben, Mario.
Been: Maar dan sta ik t.o.v. de media voor lul.
Beenhakker: Dat is dan voor het eerst dat je daar een punt van maakt.
Jij windt je altijd over alles op. Op zo een extreme manier dat het na een tijdje gewoon lachwekkend wordt. Denk maar niet dat de andere fans/supporters er niet net zo over denken als jij.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wees nou eens eerlijk: is het zo heel gek dat ik me opwind na een verliespartij tegen Excelsior?
Dat is vrij logisch hoor, alleen je reageert altijd vrij kinderachtig en irrationeel...quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, dat is gewoon een beetje driftigheid, zit in m'n karakter.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij windt je altijd over alles op. Op zo een extreme manier dat het na een tijdje gewoon lachwekkend wordt. Denk maar niet dat de andere fans/supporters er niet net zo over denken als jij.
Zie m'n eerdere post: juist omdat we in de shit zitten moet iedereen zich voor 200 % inzetten en moet je extreem kritisch op alles en iedereen zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat niet doe, maar ik besef tegelijkertijd dat Feyenoord diep in de shit zit, dat we vrijwel alleen maar talenten hebben, onze meest ervaren speler tevens de zwakste schakel is, onze vice-aanvoerder een jong ventje is, onze reservebank bijna even goed is maar dat het geen geval is van luxe maar gewoon teveel middelmaat, druk vaak niet samen gaat met prestaties bij jonge gasten, we totaal uit balans staan op het veld, we tactisch dramatisch staan, er verkeerde keuzes gemaakt worden door de trainer enz.
Kortom, ik baal ook dat we verliezen, kanker net zo goed na die 3-2 maar besef wel dat dit soort wedstrijden gezien onze selectie nou eenmaal voorkomen, sterker nog die kwamen al voor met al die ervaren gasten.
Ze kunnen beter, ze moeten beter maar zullen niet iedere wedstrijd het gewenste/benodigde niveau halen, daarvoor hebben we teveel jonkies in het team staan en zo staat het er nou eenmaal voor.
Maakt me niet minder pissed off, maar ik heb dan niet de behoefte om te gaan lopen zeikstralen op een internet-site.
Ik denk dat dat meevalt als je vergelijkt met hoe er in het stadion gereageerd wordt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is vrij logisch hoor, alleen je reageert altijd vrij kinderachtig en irrationeel...
Ben blij dat Been het inziet, goede en terechte reactie.quote:Mario Been: We moeten ons doodschamen
Mario Been kan het op Woudestein niet meer aanzien. FOTO PRO SHOTS
ROTTERDAM - Trainer Mario Been van Feyenoord zat kapot na de vernederende nederlaag bij filiaalclub Excelsior (3-2). ,,We moeten ons doodschamen'', foeterde hij. ,,Dit was een complete wanprestatie.''
Been was woedend op zijn ploeg. ,,Er ging helemaal niks goed. De opbouw was veel te traag en met het vele balbezit hebben we amper iets gedaan. Daar is geen enkel excuus voor, ook het kunstgrasveld niet. We hebben de doelpunten kinderlijk eenvoudig weggegeven. Het was van onze kant een schandalige vertoning. Dat doet verder niets af aan de prestatie van Excelsior. Ze hebben verdiend gewonnen.''
Hardnekkige tekortkoming
Been constateerde op Woudestein, waar hij in 2006 Excelsior naar de titel in de eerste divisie leidde, een hardnekkige tekortkoming bij zijn spelers. ,,Ze stoppen te weinig van zichzelf in de wedstrijd. Ze spelen niet met hun hart. Dat was vorige week in de eerste helft tegen FC Utrecht ook weer het geval.''
,,Het is een gek fenomeen. Ik krijg het er maar niet uit. Maar de spelers moeten dat ook uit zichzelf kunnen opbrengen. Als de spelers van het Excelsior het kunnen, moeten we daartoe toch ook in staat zijn?''
Been heeft weinig tijd om de nodige herstelwerkzaamheden bij zijn geknakte ploeg te verrichten. Donderdag wacht in De Kuip alweer AA Gent in de play-offs voor de Europa League. ,,In dat duel moeten we er toch weer staan. Maar met deze wedstrijd zijn we voorlopig nog niet klaar.''
Ik heb het over de wedstrijd van vandaag. Ik ben het meestal voor 90% met jou eensquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:24 schreef Ritmo het volgende:
Heb je het nu over mij? Ik reageer volgens mij zo'n beetje op dezelfde manier als jou toch?
Feyenoordquote:
Mee eens, maar ik geloof niet dat de jonkies die de kans niet krijgen bij Feyenoord maar wel bij Excelsior zich meer inzetten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zie m'n eerdere post: juist omdat we in de shit zitten moet iedereen zich voor 200 % inzetten en moet je extreem kritisch op alles en iedereen zijn.
Fouten zoals die van Mulder kunnen niet in 3 wedstrijden op rij.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:43 schreef Casualty het volgende:
Verliezen van je satellietclub zou wel opperste treurnis zijn
Deed mij denken aan Henk Timmer,quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De Cler is een wanprestatie opzich. Doet zich voor als een dragende speler en doet net alsof hij de grote man is terwijl hij zelf totaal niets toevoegt/ kan. Ik erger me er vreselijk aan staat hij zelf compleet ruk te voetballen en staat hij te schreeuwen naar medespelers. bah bah bah.
Ja ik neem al het goede wat ik over Mulder heb geroepen spontaan terugquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Deed mij denken aan Henk Timmer,![]()
Het was echt genant hoe traag, onzorgvuldig en laks Feyenoord vandaag speelde. Op 80% wordt het nog gewoon 3-0, op 60% win je nog wel, maar dit was echt te droevig voor woorden.
In elk geval moet het nu afgelopen zijn met spelers op de verkeerde positie zetten. Speel met Cabral - Castaignos - Schaken als je echt zo ontzettend geilt op 4-3-3, anders moet je gewoon accepteren dat het niet gaat, want meer buitenspelers en echte spitsen hebben we niet. Wijnaldum mag alleen nog maar in de middelste 25 meter van het veld komen, Bahia mag niet meer opbouwen, Mulder mag in Kralingen blijven tot de zomer van 2011.
Vond ik ook.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:20 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben zeker de enige die vond dat Lumb het wel aardig deed? PAar goede ingrepen, bijna geen balverlies, deed goed mee aan de zijkant en twee goede steekballen.Mag van mij blijven staan, en die De Cler, tja, wat er met hem is gebeurd weet ik niet maar hij lijkt wel 40 te zijn geworden en dat komt niet alleen door zijn kale harses.
Opzich wel . Maar als je er 3 tegen Exelsior doorlaat ben je gewoon te zwak . 2e goal was zeker houdbaar en de geen moment heb je het idee dat hij zeker is . Met name als hij moet uitkomen zoals bij de 3-2quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:22 schreef Yankee het volgende:
Ik heb het waarschijnlijk mis, maar zo slecht stond Mulder vandaag toch ook wel weer niet te keepen? Had ook wel een paar redelijke reddingen. Of vergis ik me hier volledig in?
Been is inderdaad een prima kerel! Hangt tenminste geen lulverhaal op oidquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:32 schreef VancouverFan het volgende:
Wat een held is Mario toch
"Ik ben trainer, hij is de speler"
Ik heb geen idee of hij onzeker overkomt, kijk niet veel volledige wedstrijden van Feyenoord, dus daar geloof ik je dan maar in. Maar die eerste goal vandaag zat er gewoon goed in en bij de derde verdedigde Bahia ook niet echt geweldig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:29 schreef Casualty het volgende:
[..]
Opzich wel . Maar als je er 3 tegen Exelsior doorlaat ben je gewoon te zwak . 2e goal was zeker houdbaar en de geen moment heb je het idee dat hij zeker is . Met name als hij moet uitkomen zoals bij de 3-2
Het Mario Been effect is nu wel weer voorbij . Zag je bij zn 2e periode NEC ook . Hij zet de pionnen gewoon kut neer . Tactisch niet sterk , altijd maar zn vertrouwen in Bruinsquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:33 schreef Yankee het volgende:
[..]
Been is inderdaad een prima kerel! Hangt tenminste geen lulverhaal op oid
Darley.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:21 schreef Casualty het volgende:
[..]
Ja ik neem al het goede wat ik over Mulder heb geroepen spontaan terugWat een prutser
![]()
Maar wie op de goal ? Dijk ?
Tja wat voor resultaten Been met Feyenoord behaald maken mij niet zoveel uit. De persoon Been spreekt mij alleen wel aan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:37 schreef Casualty het volgende:
[..]
Het Mario Been effect is nu wel weer voorbij . Zag je bij zn 2e periode NEC ook . Hij zet de pionnen gewoon kut neer . Tactisch niet sterk , altijd maar zn vertrouwen in Bruins![]()
Denk niet eens dat hij het einde van het seizoen haalt
Onzin, het verval bij NEC destijds was een regelrecht gevolg van het bekend worden van de overgang van Been naar Feyenoord, het spel werd significant slechter en vooral ongemotiveerder.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:37 schreef Casualty het volgende:
[..]
Het Mario Been effect is nu wel weer voorbij . Zag je bij zn 2e periode NEC ook . Hij zet de pionnen gewoon kut neer . Tactisch niet sterk , altijd maar zn vertrouwen in Bruins![]()
Denk niet eens dat hij het einde van het seizoen haalt
Gebrek aan beter.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:01 schreef HaagsPietje het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom bahia bij jullie na al die jaren nog steeds in het eerste elftal speelt en goed geld daarmee verdient??? Kan aan mij liggen hoor, jullie zien hem natuurlijk wekelijks spelen, maar zodra deze jongen in beeld komt is het meestal na een blunder, zwak uitverdedigen of een grove charge op een tegenspeler........is dit niet gewoon troep wat de meeste clubs bij het vuilnis zouden zetten of ligt het aan mij???
onbegrijpelijk.....wat een droeftoeter
Hij heeft op het begin hele moeilijke jaren gehad en zich weer teruggeknokt en speelde vorig seizoen een best wel sterk seizoen maar ja Bahia blijft zijn 'momentjes' houden en vandaag had hij gewoon echt een hele slechte dag. Zonde want ik mag die kerel wel zeikt nooit ook niet toen hij op de bank zat doet altijd gewoon zijn best maar is en blijft een middelmatige verdediger die net iets te vaak een foutje maakt die vaak ook nog catastrofaal zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:01 schreef HaagsPietje het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom bahia bij jullie na al die jaren nog steeds in het eerste elftal speelt en goed geld daarmee verdient??? Kan aan mij liggen hoor, jullie zien hem natuurlijk wekelijks spelen, maar zodra deze jongen in beeld komt is het meestal na een blunder, zwak uitverdedigen of een grove charge op een tegenspeler........is dit niet gewoon troep wat de meeste clubs bij het vuilnis zouden zetten of ligt het aan mij???
onbegrijpelijk.....wat een droeftoeter
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:05 schreef Ruud het volgende:
In 6 jaar tijd 1 goed seizoen, dat is niet voldoende.
Gelukkig ben jij Vlaar niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Als ik Vlaar was zou ik snel een andere club zoeken
ok, nou ja als ie vorig jaar goed speelde dan is het logisch dat ze em erbij houden maar inderdaad....volgens mij heeft ie meer zaadwedstrijden als goeie potten gespeeld en op mij komt ie altijd nogal laconiek en onverschillig over....toch zonde, want Vlaar vind ik voor Feyenoord dan wel weer een klasbak achterin.....zou met een goeie aanvulling naast em een hoop rust creeeren denk ik in het centrum.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:05 schreef Ruud het volgende:
In 6 jaar tijd 1 goed seizoen, dat is niet voldoende.
Maar Vlaar is geen onbetrouwbare neus.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze hebben nota bene Hofland weggedaan, dat doen ze alleen maar vanwege het vertrouwen in Bahia. Nu moeten we het wel met hem doen, er is geen andere optie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:10 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ok, nou ja als ie vorig jaar goed speelde dan is het logisch dat ze em erbij houden maar inderdaad....volgens mij heeft ie meer zaadwedstrijden als goeie potten gespeeld en op mij komt ie altijd nogal laconiek en onverschillig over....toch zonde, want Vlaar vind ik voor Feyenoord dan wel weer een klasbak achterin.....zou met een goeie aanvulling naast em een hoop rust creeeren denk ik in het centrum.
Ik vind mensen met geen leven altijd zo schattig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:22 schreef Yankee het volgende:
Ik heb het waarschijnlijk mis, maar zo slecht stond Mulder vandaag toch ook wel weer niet te keepen? Had ook wel een paar redelijke reddingen. Of vergis ik me hier volledig in?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vind mensen met geen leven altijd zo schattig.
Nah dat was niet het echte falen het falen was dat hij gewoon keer op keer verkeerd of helemaal niet stond te dekken. Daardoor was hij steeds te laat bij Fernandez. Bahia hoort gewoon beter te weten en dat weet hij zelf ook goed.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:19 schreef Keltie het volgende:
het schutteren van Bahia mag je de rest ook aanrekenen.
Als je Bahia op gaat laten bouwen en laten zoeken naar de afspeelmogelijkheid spoor je als team ook niet.
Verder moeten ze anders gaan spelen, minder gecontroleerd proberen te willen zijn en als ee stel jonge honden, wat ze zijn, het veld in.
zulk soort dingen werken niet mee.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nah dat was niet het echte falen het falen was dat hij gewoon keer op keer verkeerd of helemaal niet stond te dekken. Daardoor was hij steeds te laat bij Fernandez. Bahia hoort gewoon beter te weten en dat weet hij zelf ook goed.
Zoals altijd. Kom of uit of kom niet. Darley komt tenminste overtuigend uit, misschien iets té tegen Roda maar goed. Zoveel doelpunten hebben we op deze manier tegen gehadquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:17 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zag net nog de 3-2, daar kwam hij inderdaad wel heel onzeker uit
Tis geen jood die wegloopt zodra die ergens meer kan verdienen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb alle respect voor Fer en die jongen gaat er ook vast wel komen maar het is gewoon echt fout dat die jongen al de lijnen moet uitzetten op het middenveld, het is nu eenmaal de situatie en dat is wel jammer. Die jongen zou eigenlijk nog wegwijs gemaakt moeten worden door andere maar het is andersom geworden. Net zoals vandaag zou hij dan moeten opstaan maar het zit er gewoon nog niet in (volledig logisch).quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:50 schreef Happel het volgende:
Het grootste probleem is gewoon het middenveld. Al jaren.
Dat moet je tegen Ahmadi zeggen, niet Fer. Verder ben ik het met je eensquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb alle respect voor Fer en die jongen gaat er ook vast wel komen maar het is gewoon echt fout dat die jongen al de lijnen moet uitzetten op het middenveld, het is nu eenmaal de situatie en dat is wel jammer. Die jongen zou eigenlijk nog wegwijs gemaakt moeten worden door andere maar het is andersom geworden. Net zoals vandaag zou hij dan moeten opstaan maar het zit er gewoon nog niet in (volledig logisch).
Ja klopt inderdaad vergeten daar wat over te schrijven maar El Ahmadi is geen dienede speler en zal het ook nooit worden (in tegenstelling tot Fer) het is meer een 'meedraaiende' speler. Hij brengt je als het slecht gaat niet naar een hoger niveau maar zodra het goed gaat is hij vaak wel een van de betere en maakt je team dan nog beter. Maar ik moet wel zeggen dat ik Karim ook vandaag behoorlijk heb zien jagen en zien zwoegen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:54 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat moet je tegen Ahmadi zeggen, niet Fer. Verder ben ik het met je eens
Begrijp me niet verkeerd, vind Karim een bruikbare speler maar zoals je zegt is het niet iemand die een team op sleeptouw neemt. Ik hoop echt dat Been wat gaat veranderen aankomende donderdag want met deze 11 zie ik het niet zo zitten. Mulder eruit/Bruins eruit, Wijnaldum op het middenveld Schaken op rechts en Cabral op links. Verdediging met Martins Indi en rechts de Vrij anders Fernandez en op doel Darleyquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad vergeten daar wat over te schrijven maar El Ahmadi is geen dienede speler en zal het ook nooit worden (in tegenstelling tot Fer) het is meer een 'meedraaiende' speler. Hij brengt je als het slecht gaat niet naar een hoger niveau maar zodra het goed gaat is hij vaak wel een van de betere en maakt je team dan nog beter. Maar ik moet wel zeggen dat ik Karim ook vandaag behoorlijk heb zien jagen en zien zwoegen.
Nee inderdaad er zijn ook een aantal spelers die krediet hebben opgebouwd de afgelopen jaren/wedstrijden, Fer,Bahia,Vlaar,De Vrij. De rest (van de basis vandaag) zal toch meer moeten laten zien willen ze een zekere basisplaats behouden in mijn ogen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:58 schreef Ritmo het volgende:
Eens. Geldt niet voor Bahia natuurlijk, die gewoon een offday had.
El Ahmadi moet helemaal niet jagen en zwoegen. Iemand moet hem 'beschermen', zodat hij de lijnen uit kan zetten. Zoals toendertijd met Engelaar bij Twente.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad vergeten daar wat over te schrijven maar El Ahmadi is geen dienede speler en zal het ook nooit worden (in tegenstelling tot Fer) het is meer een 'meedraaiende' speler. Hij brengt je als het slecht gaat niet naar een hoger niveau maar zodra het goed gaat is hij vaak wel een van de betere en maakt je team dan nog beter. Maar ik moet wel zeggen dat ik Karim ook vandaag behoorlijk heb zien jagen en zien zwoegen.
Klopt maar als het voor geen meter loopt dan zie ik hem graag zwoegen, liever dan dat hij de aka gaat proberen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
El Ahmadi moet helemaal niet jagen en zwoegen. Iemand moet hem 'beschermen', zodat hij de lijnen uit kan zetten. Zoals toendertijd met Engelaar bij Twente.
Inderdaad, die moet je er ook gewoon inhouden. Ik vind dat Cabral ook wel meer heeft verdient dan 10 minuten aan een invaltbeurt. En als Been dan persee 4-3-3 wilt spelen dan kan je het beter doen met iemand die een actie, snelheid en een goede voorzet heeft.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee inderdaad er zijn ook een aantal spelers die krediet hebben opgebouwd de afgelopen jaren/wedstrijden, Fer,Bahia,Vlaar,De Vrij. De rest (van de basis vandaag) zal toch meer moeten laten zien willen ze een zekere basisplaats behouden in mijn ogen.
Vorige week was ik nog een beetje gematigd daarin maar ik moet inderdaad concluderen dat die jongen echt de volle 100% geeft en bovendien een meer dan goede voorzet/trap heeft. Ik ben benieuwd wat Been gaat omzetten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Inderdaad, die moet je er ook gewoon inhouden. Ik vind dat Cabral ook wel meer heeft verdient dan 10 minuten aan een invaltbeurt. En als Been dan persee 4-3-3 wilt spelen dan kan je het beter doen met iemand die een actie, snelheid en een goede voorzet heeft.
Je moet geen wonderen verwachten, maar vorige week geeft hij een assist en dat eigen doelpunt kwam ook van zijn voet af. Schaken mag trouwens ook wel een niveau'tje omhoog, is zijn man misschien 1/2x kwijt geweest met geluk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vorige week was ik nog een beetje gematigd daarin maar ik moet inderdaad concluderen dat die jongen echt de volle 100% geeft en bovendien een meer dan goede voorzet/trap heeft. Ik ben benieuwd wat Been gaat omzetten.
Jep maar ik heb vrijwel alle wedstrijden van VVV gezien de afgelopen 2 jaar (support your localsquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:22 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je moet geen wonderen verwachten, maar vorige week geeft hij een assist en dat eigen doelpunt kwam ook van zijn voet af. Schaken mag trouwens ook wel een niveau'tje omhoog, is zijn man misschien 1/2x kwijt geweest met geluk.
Raar inderdaad, die kon toch ook linksback spelen? Ik hoop ook op Indi, die maakt zeker indruk op me tegen Villa. Wat een beer van kerel, daar zijn aanvallers ook bang voor. Niet Lumbquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep maar ik heb vrijwel alle wedstrijden van VVV gezien de afgelopen 2 jaar (support your locals) maar hij doet keer op keer hetzelfde dus verdedigers kunnen zich makkelijk op hem instellen. Maar met zijn snelheid kan hij natuurlijk altijd van waarde zijn. Ik had gedacht dat Auassar zich eerder in de basis zou kunnen spelen maar die zit al 2 wedstrijden achterelkaar niet bij de selectie.
Ik kan me van ik meen 2 jaar terug herinneren tegen Ajax thuis (2-2) dat Wijnaldum toen op het middenveld stond, hij was daar inderdaad veel gevaarlijker en speelde toen echt een wereldpot. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat er daarna allemaal is verandert maar toen viel het me echt op dat hij heel goed speelde op die positie (was onder Verbeek) maar volgens mij stond hij onder Verbeek laterna ook weer aan de buitenkant. Maar ik wil hem ook wel eens een tijdje centraal zien spelen. En hopen dat Cissé en Tomasson er weer snel bijzijn want die hebben we gewoon echt nodig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:39 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Raar inderdaad, die kon toch ook linksback spelen? Ik hoop ook op Indi, die maakt zeker indruk op me tegen Villa. Wat een beer van kerel, daar zijn aanvallers ook bang voor. Niet Lumb![]()
Ja, maar goed we hebben niemand anders op die positie. Ja, uit ellende staat Wijnaldum daar maar die zou ik het liefst gewoon 10 wedstrijden op rij een keer op het middenveld zien en kijken hoe het daar doet. Ik durft te wedden dat dat veel beter gaat.
Ja, weet je op de zijkant is er heel weinig ruimte voor een actie en als je niet graag buiten omgaat dan kom je je man slechts sporadisch voorbij. Kijk Cabral is echt een flank-speler en die kan makkelijk een man voorbij komen maar Wijnaldum heeft echte de ruimte nodig en die heb je meer op het middenveld. Ik zou dat echt véél beter vinden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kan me van ik meen 2 jaar terug herinneren tegen Ajax thuis (2-2) dat Wijnaldum toen op het middenveld stond, hij was daar inderdaad veel gevaarlijker en speelde toen echt een wereldpot. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat er daarna allemaal is verandert maar toen viel het me echt op dat hij heel goed speelde op die positie (was onder Verbeek) maar volgens mij stond hij onder Verbeek laterna ook weer aan de buitenkant. Maar ik wil hem ook wel eens een tijdje centraal zien spelen. En hopen dat Cissé en Tomasson er weer snel bijzijn want die hebben we gewoon echt nodig.
Ja ik ben het wel met je eens, ik denk dat hij ook moeilijker te verdedigen is als hij door de linies kan zwerven/gaten in duiken/acties in het centrum. Ik wil hem wel eens een wedstrijd of 5 á 6 zien spelen in het centrum, en dan eens kijken of het een verbetering is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, weet je op de zijkant is er heel weinig ruimte voor een actie en als je niet graag buiten omgaat dan kom je je man slechts sporadisch voorbij. Kijk Cabral is echt een flank-speler en die kan makkelijk een man voorbij komen maar Wijnaldum heeft echte de ruimte nodig en die heb je meer op het middenveld. Ik zou dat echt véél beter vinden.
Dat zei ik vanmiddag dus ook al al die mensen die met de waan van de dag leven, en denken dat Fernandez echt een versterking voor ons zou zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:01 schreef Happel het volgende:
Eindelijk zegt Judas een keer iets verstandigs: "Laten we niet zo opportunistisch doen met z'n allen."
Over Fernandez .
Juist.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:29 schreef TC03 het volgende:
Fernandez aantrekken zou een klassieke paniekaankoop zijn.
Het is inderdaad overdreven, MAAR ik heb liever dat ze aankomen met Fernandez dan dat we straks te horen krijgen dat we spits krijgen die 2 keer scoort in 30 wedstrijden en verder niet aan spelen toekomt. Fernandez is in ieder geval snelquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:01 schreef Happel het volgende:
Eindelijk zegt Judas een keer iets verstandigs: "Laten we niet zo opportunistisch doen met z'n allen."
Over Fernandez .
Aan Fernandez heb je verder helemaal niks. Bedenk wel dat als je Fernandez opstelt je iemand anders niet opstelt? Liever met Smolov de net-niet spits die wel kan voetballen spelen dan met een veredelde Slory die de hele wedstrijd als een dolle hond heen en weer rent en verder niks toevoegt aan het spel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is inderdaad overdreven, MAAR ik heb liever dat ze aankomen met Fernandez dan dat we straks te horen krijgen dat we spits krijgen die 2 keer scoort in 30 wedstrijden en verder niet aan spelen toekomt. Fernandez is in ieder geval snel
Zolang we die 4-3-3 aanhouden wel, als Schaken niet goed genoeg is zou ik gewoon lekker naar 4-4-2 switchen. Ik vind Smolov ook niet echt een ideale spits, is vaker buiten de 16 dan erin. Wel een goede speler overigensquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aan Fernandez heb je verder helemaal niks. Bedenk wel dat als je Fernandez opstelt je iemand anders niet opstelt? Liever met Smolov de net-niet spits die wel kan voetballen spelen dan met een veredelde Slory die de hele wedstrijd als een dolle hond heen en weer rent en verder niks toevoegt aan het spel.
Omdat die wel al 2 jaar ouder zijn. Maar je hebt een punt, volgens mij was Wijnaldum ook 17 toen hij debuteerde.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:33 schreef Euribob het volgende:
We mogen Luc Castaignos niet te veel onder druk zetten, want dat zal wel slecht voor zijn ontwikkeling zijn.
Maar waarom spelen Fer, Wijnaldum en de Vrij wel dan?
'Judas' zegt wel vaker wat verstandigs. Zolang het woord 'thuiskomen' niet in de zin voorkomt dan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:01 schreef Happel het volgende:
Over Fernandez .
Graag gedaan kerel, verwacht wel een mooie verjaardagskaart nu natuurlijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:59 schreef TC03 het volgende:
Ik zal het noteren in mijn agenda. Sinnie, PIETR, bedankt voor het melden.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:01 schreef Happel het volgende:
Over Fernandez .
Wanneer word nu eens duidelijk bij die mannen dat wij in een schijtsysteem spelen?quote:Feyenoord volgt de verrichtingen van Guyon Fernandez op de voet. De aanvaller van Excelsior wordt desondamks niet gezien als een versterking voor de korte termijn. Technisch directeur Leo Beenhakker ziet in Fernandez niet de gewenste kopsterke spits die Feyenoord dit seizoen aan vijftien tot twintig extra doelpunten helpt. "Laten we niet zo opportunistisch doen met z'n allen."
"We volgen deze jongen al langer, maar we moeten niet verwachten dat hij zomaar bij ons in de spits kan komen spelen", vertelt Beenhakker aan NUsport. "In het systeem dat wij spelen heeft hij veel minder ruimte dan dat hij tegen ons kreeg." Fernandez (24) heeft nog een contract tot medio 2011.
Fernandez zelf haalt zijn schouders op, als hij hoort van de sluimerende interesse van Feyenoord. "Ik weet dat ze me al langer volgen; ze weten allang wat ik kan. Natuurlijk zou een overstap naar Feyenoord een sportieve verbetering zijn, maar op dit moment houd ik me helemaal niet bezig met een transfer. Ik heb het heel goed naar m'n zin bij Excelsior."
Jahquote:Op maandag 16 augustus 2010 06:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
[..]
Wanneer word nu eens duidelijk bij die mannen dat wij in een schijtsysteem spelen?
Mwoah, vind ik wel meevallen. Hij zou hoge ogen gooien bij het kampioenschap open deuren intrappen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Judas' zegt wel vaker wat verstandigs. Zolang het woord 'thuiskomen' niet in de zin voorkomt dan.
Ze wilden een "meer bewegende" spits ofzo?quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:01 schreef Casualty het volgende:
[..]
Jah
Was Roy ook niet "slachtoffer" ?
Je bent een team eyquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:39 schreef Jorwol het volgende:
Dat hele systeem slaat nergens op. Voor een 4-3-3 moet je goede buitenspelers hebben, die we niet hebben en erg goede centrale middenvelders hebben die het spel kunnen controleren, hebben we ook niet.
Onze verdediging is zo slecht nog niet eens (op keeper na), maar dat middenveld en de aanval doen gewoon maar wat, er zit gewoon geen goed systeem in. Sowieso is 4-3-3 hopeloos verouderd vind ik, 4-4-2 is veel beter gebalanceerd en dat zou Been eens in moeten zien.
Amenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:29 schreef TC03 het volgende:
Fernandez aantrekken zou een klassieke paniekaankoop zijn.
Tijd dus om alle zeilen bij te zetten om zo snel mogelijk weer een topclub te zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
Feyenoord is 'groot' genoeg om het spel te moeten maken, tegen veel tegenstanders. Die hangen achterover en Feyenoord moet het maar laten zien. Maar Feyenoord is niet goed genoeg om het in een kleine ruimte op de helft van de tegenstander ook daadwerkelijk áf te kunnen maken. Waar clubs als ajax en Psv er dan wél drie of vier inleggen.
Feyenoord heeft nog steeds de lasten van een topclub, maar niet de lusten. Da's best lastig voetballen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:05 schreef Happel het volgende:
De andere Fernandez, wel in dienst bij Feijenoord waarschijnlijk weer een knieblessure. Is nu op weg naar het ziekenhuis.
http://twitter.com/fnetwerk/status/21303054052
FERNANDEZ NAAR ZIEKENHUISquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:05 schreef Happel het volgende:
De andere Fernandez, wel in dienst bij Feijenoord waarschijnlijk weer een knieblessure. Is nu op weg naar het ziekenhuis.
http://twitter.com/fnetwerk/status/21303054052
Vind Leerdam toch echt stukken minder dan de Vrij ..quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:10 schreef Lastpost het volgende:
Gelukkig is die positie nu nog steeds dubbel bezet, Leerdam kan daar ook prima uit de voeten.
Als het weer een jaar kost, kun je beter z'n contract proberen te ontbinden. Maar dat zal wel weer niet lukken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
FERNANDEZ NAAR ZIEKENHUIS
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Dani Fernandez is naar het ziekenhuis afgevoerd voor onderzoek. De rechtsback van Feyenoord lijkt opnieuw zijn knie in puin te hebben. Tijdens een partijtje op de training van de Rotterdammers ging het weer mis. Fernandez miste vorig jaar ook bijna het gehele seizoen door eenzelfde blessure.
Ik niet, ben - op de backpositie - niet onder de indruk van De Vrij, zie die jongen liever centraal staan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vind Leerdam toch echt stukken minder dan de Vrij ..
Hoe verwacht jij dat spelers ooit een goede binding met Feyenoord krijgen (dat wil je neem ik aan) als je zo met je werknemers omgaat? Gelukkig hebben ze dat niet gedaan bij Vlaar bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als het weer een jaar kost, kun je beter z'n contract proberen te ontbinden. Maar dat zal wel weer niet lukken.
De eerste corner kwam hij weer uit zonder de bal te hebben, gelukkig kopte Bahia deze toen weg.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of hij onzeker overkomt, kijk niet veel volledige wedstrijden van Feyenoord, dus daar geloof ik je dan maar in. Maar die eerste goal vandaag zat er gewoon goed in en bij de derde verdedigde Bahia ook niet echt geweldig.
quote:fnetwerk (fnetwerk)
Tabloids: bod uitgebracht op Leroy Fer. Straks meer
1 minute ago from web
Haha, dat kan je toch niet maken manquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als het weer een jaar kost, kun je beter z'n contract proberen te ontbinden. Maar dat zal wel weer niet lukken.
ja dat snap ik ook niet, wij spelen al europees en hebben een mooier stadion, toffer publiek (op paar debielen na) meer historie en bovenal Rotterdam zegt ze meer dan Arnhem daar in Georgiëquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:50 schreef TC03 het volgende:
Waarom komt zo'n rijke Sovjetdude nou weer naar Vitesse en niet naar R'dam.
Omdat ze bij ons niet zoveel schulden hoeven aflossen ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet, wij spelen al europees en hebben een mooier stadion, toffer publiek (op paar debielen na) meer historie en bovenal Rotterdam zegt ze meer dan Arnhem daar in Georgië
quote:Geruchten gaan dat 4 spelers van Chelsea op huurbasis zullen vertrekken naar Arnhem en Vitesse heeft vanmiddag op een aantal spelers geboden zo meld RTL 7, Beerens, Mertens, Fer en Vlaar zou Vitesse graag willen hebben.
Kampioenschap?quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, vind ik wel meevallen. Hij zou hoge ogen gooien bij het kampioenschap open deuren intrappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |