Van Bronckhorst speelde vorig jaar gewoon een heel matig seizoen. Een De Cler in normale doen speelt beter dan dat. Ik vind hem ook niet het meest sympathieke of sportieve karakter hebben, maar hij is gewoon goed genoeg voor Feyenoord. Tevens is hij in de sprint best snel hoor, dus dat 7 km/h-verhaal snap ik niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sorry ? Van Bronckhorst is over 3 jaar nog steeds 4 klasse beter dan de Cler. Ben nooit fan geweest van de Cler, dat komen opdribbelen met 7 k/m per uur, en dan wat staan te gebaren naar iedereen en dan weer zo'n zaadbal die nergens terecht komt keer op keer. Afgrijselijk.
Dan vraag ik me af van de Cler heeft gezegd..quote:HumbertoTan
#praatmee Been":Ik hoef de Cler nooit meer te zien, wat mij betreft is hij niet meer welkom'
Inderdaad.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af van de Cler heeft gezegd..
Inderdaad, want na aanleiding van de laatste 45 minuten hoef ik Lumb nooit meer te zien, eigenlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af van de Cler heeft gezegd..
En Mulderquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, want na aanleiding van de laatste 45 minuten hoef ik Lumb nooit meer te zien, eigenlijk.
Idd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, want na aanleiding van de laatste 45 minuten hoef ik Lumb nooit meer te zien, eigenlijk.
Ik snap niet waarom Mulder week op week mag blunderen terwijl er twee prima keepers op de bank zitten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd.En ook Mulder zie ik liever alleen nog terug als we tegen Excelsior spelen, maar dan in hun goal.
Die jongen kan er ook niets aan doen, maar des te meer valt het Been te verwijten dat ie Darley niet opstelt.
Een jonge keeper heeft het vertrouwen nodig van de trainer en de ruimte om fouten te kunnen maken. Maar het is een keer genoegquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Mulder week op week mag blunderen terwijl er twee prima keepers op de bank zitten.
In v. Dijk zit geen toekomst natuurlijk, die moet je niet als eerste keeper op gaan stellen als je jonge keepers fit zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Mulder week op week mag blunderen terwijl er twee prima keepers op de bank zitten.
Idd, 1 of 2 wedstrijden een fout dat kan maar het is nu ELKE wedstrijd kut. Zoveel heeft Darley er nog nooit gemaakt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:05 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Een jonge keeper heeft het vertrouwen nodig van de trainer en de ruimte om fouten te kunnen maken. Maar het is een keer genoeg
Bronquote:Tim de Cler lijkt zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord te hebben gespeeld. De linksback werd in de derby met Excelsior in de rust gewisseld, nadat hij een aanvaring had gehad met Mario Been. De coach liet tegenover de verzamelde pers weten ‘helemaal klaar te zijn’ met De Cler, die van Been op zoek mag gaan naar een nieuwe werkgever.
In Feyenoord zit ook geen toekomst als elke kans van de tegenstander een goal is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In v. Dijk zit geen toekomst natuurlijk, die moet je niet als eerste keeper op gaan stellen als je jonge keepers fit zijn.
Idd, laat Been dan maar even over zijn hart strijken en hem gewoon opstellen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:07 schreef Paul-89 het volgende:
Zul je zien dat de Cler gewoon zijn miljoen verdient terwijl hij nooit meer op de club komt.
Feyenoord 1 is geen jeugdopleiding.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:05 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Een jonge keeper heeft het vertrouwen nodig van de trainer en de ruimte om fouten te kunnen maken. Maar het is een keer genoeg
Met Van Dijk in het doel had Utrecht niet gescoord en hadden we vandaag niet verloren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In v. Dijk zit geen toekomst natuurlijk, die moet je niet als eerste keeper op gaan stellen als je jonge keepers fit zijn.
Dat ze maar zorgen dat ze dat contract kunnen ontbinden wegens wangedrag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd, laat Been dan maar even over zijn hart strijken en hem gewoon opstellen.
Dat is waar, maar doe v. Dijk dan als 2e keeper na Darley.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
In Feyenoord zit ook geen toekomst als elke kans van de tegenstander een goal is.
Het is wel erg makkelijk om het verlies in de schoenen van Mulder te schuivenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met Van Dijk in het doel had Utrecht niet gescoord en hadden we vandaag niet verloren.
Wow, een post van Pizzakoppo waar ik het gewoon voor 100 % mee eens ben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ongelovelijk, qua kwaliteit zit het gewoon goed bij Feyenoord, weliswaar geen kampioensmateriaal maar plek 4,5 is realistisch. Dit moet wel een mentaal probleem zijn, opzich logisch met die knullen, maar toch had ik Been hoger aangeslagen als motivator.
Oprecht spijtig voor dit begin maar laten we hopen dat ze ff goed in de spiegel kijken en gaan strijden voor elk punt.
Het maakt mij niet uit. Geen Mulder. Dat is alles wat ik wil.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar doe v. Dijk dan als 2e keeper na Darley.
Bahia is net zo schuldig. Alleen die heeft in de loop van de jaren wat meer krediet opgedaan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wel erg makkelijk om het verlies in de schoenen van Mulder te schuiven
Eens. En een spits erbij.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Geen Mulder. Dat is alles wat ik wil.
Waar blijft die Fernandez nou eigenlijk? Hij was toch al hersteld?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bahia is net zo schuldig. Alleen die heeft in de loop van de jaren wat meer krediet opgedaan.
Eens.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bahia is net zo schuldig. Alleen die heeft in de loop van de jaren wat meer krediet opgedaan.
Smolov op het middenveld vlak achter of naast de spits, hij is beter dan Wijnaldum en Bruins.quote:
Ja, die heeft zelfs al in de voorbereiding gespeeld... Zal wel een terugval gehad hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:12 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waar blijft die Fernandez nou eigenlijk? Hij was toch al hersteld?
Nou, als die huurling goed was, mocht ie van mij een jaartje een talent 'belemmeren' (ook beter voor het talent zelf) maar die gast is echt precies niets. Dus dan maar een talent idd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:12 schreef Paul-89 het volgende:
Bruno Martins in de basis.Heeft tenminste uitstraling en ook nog talent,en waarom zou een huurling de jeugd moeten belemmeren ?
Ja, maar ik vind dat je Wijnaldum wel wat credit moet geven. Hoe vaak heb jij hem op zijn plaats zien spelen? Ik zeer en zeer zelden. Middenvelders horen niet op de flanken, zelfs Wijnaldum niet. Ik weet zeker dat als je hem op het middenveld zet waar hij de ruimte heeft voor een actie dat het allemaal beter gaatquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:12 schreef Ritmo het volgende:
Bij Cabral zag ik dezelfde gretigheid die ik een paar jaar terug bij Wijnaldum zag. Zal ook wel snel voorbij zijn dus.
"Jij bent ook zo iemand die.. "quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een debiel als je niet eens van winst uit durft te gaan tegen Excelsior. Ik verwacht niet we dat met fris en fruitig voetbal kampioen worden, maar ik verwacht wel dat Feyenoord nauwelijks tot geen punten weggeeft en van degradatiekandidaten kan winnen.
Jij bent ook zo iemand die tijdens het WK zeker de hele tijd zei dat Nederland nooit ver zou gaan komen. Lekker makkelijk, jezelf indekken.
Die gozer is met zijn 18 al een beer van een kerel. Beaamquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:12 schreef Paul-89 het volgende:
Bruno Martins in de basis.Heeft tenminste uitstraling en ook nog talent,en waarom zou een huurling de jeugd moeten belemmeren ?
Nu krijgen ze nog niet zoveel opdrachten mee en moeten ze 'genieten' en 'het laten zien', later wel en daarmee verpest je het frivole en spelen ze niet meer met lef en flair.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:12 schreef Ritmo het volgende:
Bij Cabral zag ik dezelfde gretigheid die ik een paar jaar terug bij Wijnaldum zag. Zal ook wel snel voorbij zijn dus.
Tsja, weer een punt waarop je Been iets kunt verwijten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:14 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat je Wijnaldum wel wat credit moet geven. Hoe vaak heb jij hem op zijn plaats zien spelen? Ik zeer en zeer zelden. Middenvelders horen niet op de flanken, zelfs Wijnaldum niet. Ik weet zeker dat als je hem op het middenveld zet waar hij de ruimte heeft voor een actie dat het allemaal beter gaat
Het slaat nergens op dat je dit al verwacht had. Feyenoord kan zoals je zegt van iedereen winnen en verliezen maar je rekent er niet op. Dat maakt Feyenoord Feyenoord.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
"Jij bent ook zo iemand die.. "![]()
Ga nou niet zo sneu lopen doen.
Tuurlijk baal ik dat er geen drie punten zijn gepakt. Ben er alleen niet stomverbaasd en geschokt door. Als Feyenoord niet vóluit gaat, kunnen ze van elke tegenstander verliezen, ook van degradatiekandidaten.
En tegen Villa speelde hij gewoon ijzersterk, ik zie liever hem fouten maken dan een speler die maar even bij Feyenoord is en waar we toch nooit iets aan gaan verdienen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:14 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Die gozer is met zijn 18 al een beer van een kerel. Beaam
Sorry Gert, normaal heb je hier wel wat nuttigs te melden maar dit zegt meer over jou, dat je niet verbaast bent... Merkie heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
"Jij bent ook zo iemand die.. "![]()
Ga nou niet zo sneu lopen doen.
Tuurlijk baal ik dat er geen drie punten zijn gepakt. Ben er alleen niet stomverbaasd en geschokt door. Als Feyenoord niet vóluit gaat, kunnen ze van elke tegenstander verliezen, ook van degradatiekandidaten.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En tegen Villa speelde hij gewoon ijzersterk, ik zie liever hem fouten maken dan een speler die maar even bij Feyenoord is en waar we toch nooit iets aan gaan verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |