Ik heb verschillende soorten vakanties gehad, van super de luxe hotels, tot all-inclusive, huisjes huren en kamperen. Maar kamperen heeft echt haar eigen charmes wat je op die andere plekken niet vindt. En nog nooit last gehad van een lek tentje. Wel van regen tijdens het kamperen, maar alle ongemak wordt dan al snel teniet gedaan door het geluid van regen op je tentje terwijl je gaat slapenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef TAV74 het volgende:
Ik hoor dat altijd alleen maar mensen zeggen die dan denken aan kleine lekke tenten op vreselijke campings.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat laatste kunnen wij wel hoor![]()
Ouwe colemanbrander uit de jaren 60. Gloeikacheltje
Ok. Dat dan weer welquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt welMet een t shirtje in de tent in Schotland op een kille en natte avond.
whaha nou.... maar niet hopen op oorlog danquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:het lukt hem ook nooit!!
Zou hij in het leger ook zo vaak mis schieten??
Dat was wat ik ook dachtquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:32 schreef DarkElf het volgende:
Braamhoe oninteressant is t om de lapo te hebben zeg.
Schijnt een heus probleem te zijn in oorlogstijd: soldaten die (expres) mis schietenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
haha nou.... maar niet hopen op oorlog dan
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:het lukt hem ook nooit!!
Zou hij in het leger ook zo vaak mis schieten??
waarom quote jij mijn 'w' niet mee?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schijnt een heus probleem te zijn in oorlogstijd: soldaten die (expres) mis schieten
Hier ook en eerlijk gezegd zie ik mijzelf toch echt niet meer in zo'n tentje kruipen. Als ik ooit weer ga kamperen dan maar iets luxer met een camper ofzo.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb verschillende soorten vakanties gehad, van super de luxe hotels, tot all-inclusive, huisjes huren en kamperen.
Mysterieus verdwenenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom quote jij mijn 'w' niet mee?
me 2. tentje vind ik eigenlijk wel leuk maar ik heb zo'n hekel aan douchen en naar de wc gaan 200 m verderop...quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier ook en eerlijk gezegd zie ik mijzelf toch echt niet meer in zo'n tentje kruipen. Als ik ooit weer ga kamperen dan maar iets luxer met een camper ofzo.
Mijn ouders zijn de VS doorgecrosst met een geweldig mooie camperquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef golfer het volgende:
Hier ook en eerlijk gezegd zie ik mijzelf toch echt niet meer in zo'n tentje kruipen. Als ik ooit weer ga kamperen dan maar iets luxer met een camper ofzo.
Jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
hoihoiquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Outfitjes zijn leuk voor de dronken boeren jaZe staan je wel goed zeg!
En dit jaar gaan kaas en ik in een grote tent kamperen, hopelijk bevalt dat beter dan het kleine tentjeMaar kamperen is waarschijnlijk niet heel erg mijn ding ben ik bang
Ik klik soms iets te snel op invoeren, gewoon even wachten voor je reageertquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Ok. Dat dan weer welMaar goed....issue #1 en #2 vind ik nog irritanter
Koud heb ik het niet snel
en wil je nou wel eens kappen met je post continue editen, TAVJe bent irritant. Ik druk op de quote-knop en ik zie opeens weer een complete lap tekst extra staan
En dat al twee keer of zo
Daarom douche ik ook op strategische tijden als het een wat drukkere camping is (camping 1 van onze vakantie had nooit een rij, was ie te klein voor). Meestal 's middags na een fikse wandeling, dan heb ik er ook de meeste behoefte aan eerlijk gezegdquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
me 2. tentje vind ik eigenlijk wel leuk maar ik heb zo'n hekel aan douchen en naar de wc gaan 200 m verderop...
vooral 's nachts en soms zijn de douches ook vol en sta je dan een tijd met je kleding en je handdoek
wel doen hoor! mogen ze niet doormidden? zoveel schade kan dat toch niet geven?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak er alweer een mooie puinhoop van met mijn antibiotica. Ik moet er 2 per dag, maar alleen bij het eten innemen (en voor mij wel verstandig, omdat ik anders kotsmisselijk wordt) en vanmorgen dus niets genomen omdat ik geen honger had en vanmiddag vergeten. Nu dus maar innemen en dan bij het avondeten alweer ') (en ze zijn ook zo akelig groot)
Ik stumblede laatst op een site waar ze zo'n super de luxe camper hadden waar een ferrari onder in pastequote:Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaZoiets als dit bijv
[ afbeelding ]
zoiets wil ik ook nog wel eens: camper en dan naar de poolcirkel en t noorderlicht aanschouwenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn de VS doorgecrosst met een geweldig mooie camperBest een goed idee
Oh ja, ze kunnen ook doormiddenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
wel doen hoor! mogen ze niet doormidden? zoveel schade kan dat toch niet geven?
grote pillen slikken vind ik een klein beetje eng
Die is wel erg groot. Mijn ouders hebben er 2 gehad die wij altijd konden lenen. De laatste, een Hymer, was best wel een luxe bak.quote:
Nee man! Veel te lomp!! Zo iets is veel leuker:quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaZoiets als dit bijv
[ afbeelding ]
als jullie kinderkaasjes- en leintjes hebben dan is het hartstikke leuk!quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Outfitjes zijn leuk voor de dronken boeren jaZe staan je wel goed zeg!
En dit jaar gaan kaas en ik in een grote tent kamperen, hopelijk bevalt dat beter dan het kleine tentjeMaar kamperen is waarschijnlijk niet heel erg mijn ding ben ik bang
Strategisch douchen ! om te onthouden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daarom douche ik ook op strategische tijden als het een wat drukkere camping is (camping 1 van onze vakantie had nooit een rij, was ie te klein voor). Meestal 's middags na een fikse wandeling, dan heb ik er ook de meeste behoefte aan eerlijk gezegd
*zucht* Isaaaaaaaaaaaaaa jij moet beter weten met al je medicijnkennis om zó te rommelen met je pillenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak er alweer een mooie puinhoop van met mijn antibiotica. Ik moet er 2 per dag, maar alleen bij het eten innemen (en voor mij wel verstandig, omdat ik anders kotsmisselijk wordt) en vanmorgen dus niets genomen omdat ik geen honger had en vanmiddag vergeten. Nu dus maar innemen en dan bij het avondeten alweer ') (en ze zijn ook zo akelig groot)
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, ze kunnen ook doormiddenZit een breekrand.
Heb jij mijn post goed gelezen over de twee main issues die ik heb mbt kamperen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee man! Veel te lomp!! Zo iets is veel leuker:
http://www.crazycampers.nl/?pgid=46
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zoiets wil ik ook nog wel eens: camper en dan naar de poolcirkel en t noorderlicht aanschouwen
Heel simpel: niet net na het opstaan of op een tijd dat kinderen naar bed moeten. Ik heb nog nooit hoeven wachten op een camping om te douchen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Strategisch douchen ! om te onthouden.
Maar ik heb iets tegen medicijnenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* Isaaaaaaaaaaaaaa jij moet beter weten met al je medicijnkennis om zó te rommelen met je pillen
Die nemen we niet serieusquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb jij mijn post goed gelezen over de twee main issues die ik heb mbt kamperen?![]()
Neequote:Op zondag 15 augustus 2010 14:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik klik soms iets te snel op invoeren, gewoon even wachten voor je reageert
WAAAAAAAAAAAAAATquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb jij mijn post goed gelezen over de twee main issues die ik heb mbt kamperen?![]()
Dit is trouwens ook leukhttp://www.monacocoach.co(...)arch&content=gallery
Dat gaat niet bij mijquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeNiet het probleem naar mij verschuiven. Jij loopt hier te rotzooien. Post dan maar wat minder snel
Zulke dingen beloof ik mn ouders ook altijdquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb mn ouders een luxe camper beloofd als ik een paar miljoen win.
arme ouders
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef AnneX het volgende:
gut, zo af en toe eens doorscrollen en lurken is beter bij te houden, dan actief mee te posten.
Zo kan ik mensen ook wel van alles beloven, gebeurt toch nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb mn ouders een luxe camper beloofd als ik een paar miljoen win.
arme ouders
Waarom denk je dat ik niet ga kamperen? Maar gewoon huisjes of hotels boek?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar echt.. ik snap die dingen niet hoor! Alleen als je bij het circus bent en het echt je huis is, maar voor op vakantie?? Boek dan gewoon wat hotelletjes na elkaar op verschillende plekken of blijf lekker thuis![]()
Jou wel, je kampeer issues nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAT![]()
Neem je mij niet serieus
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef AnneX het volgende:
gut, zo af en toe eens doorscrollen en lurken is beter bij te houden, dan actief mee te posten.
quote:
rellleeeeennnnn!!!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAT![]()
Neem je mij niet serieus
![]()
Als je op je werk moet pissen ga je toch ook niet eerst naar huis rijden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
En waarom dan wel niet
Ik moet er trouwens zo nog op uit. Foto's schieten voor een werkgroepje van de fotoclub dinsdag
Nee, als ik eens gezellig wil kletsen met de mensen hier dan komt er 1 post per 25 minutenquote:
mocht dat maar, dan zat ik de hele dag lekker thuisquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je op je werk moet pissen ga je toch ook niet eerst naar huis rijden?
'Kamperen' deden wij vroeger altijd in een Eurocamp-tent met koelkast, gasfornuis, bedden, matrassen, meubilair en elektriciteit. Op een camping in de buurt van de Franse of Italiaanse kust, met een groot zwembad of aan een groot meer. Met een zooi kennissenquote:
Haha ik had ook andere plannenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, als ik eens gezellig wil kletsen met de mensen hier dan komt er 1 post per 25 minutenen nu had ik eigenlijk andere plannen dan fokken en ik zit nog steeds hier
Ik ben meer van dit soort:quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:44 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje was het waar ik mee rondtourde. Enige nadeel van zo'n ding is dat je als je eenmaal ergens staat en alles aangesloten en uitgeklapt hebt, je vrij beperkt bent in het verkennen van de verdere omgeving. Hoewel we altijd wel fietsen in het rek achterop hadden.
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Kamperen' deden wij vroeger altijd in een Eurocamp-tent met koelkast, gasfornuis, bedden, matrassen, meubilair en elektriciteit. Op een camping in de buurt van de Franse of Italiaanse kust, met een groot zwembad of aan een groot meer. Met een zooi kennissen
Flink verwend en niet gewend aan 'behelpen' met een luchtbed, slaapzak en 1-pits brandertje. Het liefst zit ik in een all-inclusive resort denk ik
En als ze wat groter zijn kunnen we op fietsvakantiequote:Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
als jullie kinderkaasjes- en leintjes hebben dan is het hartstikke leuk!
Dat zijn nog leuke dingen ja, kan je tenminste nog een beetje normaal mee parkeren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:44 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje was het waar ik mee rondtourde. Enige nadeel van zo'n ding is dat je als je eenmaal ergens staat en alles aangesloten en uitgeklapt hebt, je vrij beperkt bent in het verkennen van de verdere omgeving. Hoewel we altijd wel fietsen in het rek achterop hadden.
Kloptquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je op je werk moet pissen ga je toch ook niet eerst naar huis rijden?
Serieus? Daar kan ik me dan weer helemaal niets bij voorstellen, zou echt een strafexercitie voor me zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Het liefst zit ik in een all-inclusive resort denk ik
Noorwegen is schitterend! Zijn we 8 jaar geleden met onze huwelijksreis geweest en dat trekt nog altijd om nog eens te gaan en dan noordelijker. (Toen waren we tot Trondheim gekomen)quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik ook!! Rondtocht door Noorwegen..
Hebben we voor dit jaar serieus overwogen.. Maar een camper huren is best duur, al had ik nu iets gevonden (zie linkje wat ik P net gaf
) wat wel te betalen is (en ja ze hebben ook neutralere campertjes
)
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
En als ze wat groter zijn kunnen we op fietsvakantieMet schoonpa
Heb het 2x overleefd in Turkije. Als je je erop instelt is het best te doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:48 schreef TAV74 het volgende:
Serieus? Daar kan ik me dan weer helemaal niets bij voorstellen, zou echt een strafexercitie voor me zijn.
Ach, ik had er ook jaren geen enkele behoefte meer aan, tot mijn liefde voor kamperen weer nieuw leven werd ingeblazen toen ik met Sun op vakantie gingquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kortom: ik ben gewoon een verwend nest dat een flink vooroordeel heeft tegen campings
Je krijgt niet zomaar antibiotica, kennelijk vindt je arts dat je ze echt nodig hebt. En die kan het weten, die heeft ervoor geleerdquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik heb iets tegen medicijnenEn ze zijn te groot. En ik word altijd ziek van antibiotica en deze heb ik nooit eerder gehad, dus ik ben wat huiverig
Dan ken je mij nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb het 2x overleefd in Turkije. Als je je erop instelt is het best te doen.
fietsvakantiequote:Op zondag 15 augustus 2010 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Echt zo'n ouwelullendingquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:44 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Echt? Maar je kan ook heerlijk gaan snorkelen en duiken. Je hoeft niet af te wassen, je ligt niet halverwege de nacht met je reet op de vloer omdat je luchtbed langzaam leeg loopt, je dekbed blijft droog omdat je niet op hoeft te letten of je niet per ongeluk tegen de binnentent en ook buitentent aan ligt... Warm water, een eigen toilet, een douche...quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:48 schreef TAV74 het volgende:
Serieus? Daar kan ik me dan weer helemaal niets bij voorstellen, zou echt een strafexercitie voor me zijn.
Misschien eens gaan camperen tijdens je werkquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:51 schreef TAV74 het volgende:
Dan ken je mij nietAls ik een hotel binnenloop het ik al het gevoel dat ik aan het werk ben
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Echt? Maar je kan ook heerlijk gaan snorkelen en duiken. Je hoeft niet af te wassen, je ligt niet halverwege de nacht met je reet op de vloer omdat je luchtbed langzaam leeg loopt, je dekbed blijft droog omdat je niet op hoeft te letten of je niet per ongeluk tegen de binnentent en ook buitentent aan ligt... Warm water, een eigen toilet, een douche...
Dan blijf ik wel thuisquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
1 je kent onze tent duidelijk nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Echt? Maar je kan ook heerlijk gaan snorkelen en duiken. Je hoeft niet af te wassen, je ligt niet halverwege de nacht met je reet op de vloer omdat je luchtbed langzaam leeg loopt, je dekbed blijft droog omdat je niet op hoeft te letten of je niet per ongeluk tegen de binnentent en ook buitentent aan ligt... Warm water, een eigen toilet, een douche...
jaaaaquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Weetje wat ik altijd heb ik hotels en B&B's en zo: ik hou het gevoel dat ik ergens ben waar ik niet thuis ben. Je bent echt 'te gast' en er is niets eigens van mezelf. Nu is dat voor een nacht of 2 niet zo erg, maar dan krijg ik echt heimwee.. Terwijl ik de afgelopen weken in MJN tent juist enorm thuis was! Alle spulletjes zijn eigen en vertrouwd. Het is echt mijn vakantiehuisje, daar kan geen hotel tegenop![]()
Met appartementjes heb ik iets minder moeite, daar zit je immers meer op jezelf, maar na een midweek heb ik ook dat echt wel gehad!!
ik vond het juist heerlijk huiselijk in de b&b'squote:Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Weetje wat ik altijd heb ik hotels en B&B's en zo: ik hou het gevoel dat ik ergens ben waar ik niet thuis ben. Je bent echt 'te gast' en er is niets eigens van mezelf. Nu is dat voor een nacht of 2 niet zo erg, maar dan krijg ik echt heimwee.. Terwijl ik de afgelopen weken in MJN tent juist enorm thuis was! Alle spulletjes zijn eigen en vertrouwd. Het is echt mijn vakantiehuisje, daar kan geen hotel tegenop![]()
Met appartementjes heb ik iets minder moeite, daar zit je immers meer op jezelf, maar na een midweek heb ik ook dat echt wel gehad!!
als ik in een hotelkamer zit denk ik er gelukkig helemaal niet over na dat er al 3000 voeten eerder binnen hebben gelopen. is als het goed is schoongemaakt en dan heb ik een 'dit is mijn kamer' gevoel. met mijn badkamer, mijn koelkast/minibar/koffiezetapparaat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:
Jou kamer, waar je binnen zit in een klein hokje, net als de rest van het jaarquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als ik in een hotelkamer zit denk ik er gelukkig helemaal niet over na dat er al 3000 voeten eerder binnen hebben gelopen. is als het goed is schoongemaakt en dan heb ik een 'dit is mijn kamer' gevoel. met mijn badkamer, mijn koelkast/minibar/koffiezetapparaat.
Snap je wel, dit is de reden dat zo'n kleine camping zo leuk isquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vond het juist heerlijk huiselijk in de b&b'serg gezellig en knus en persoonlijker dan een hotel (ook erg fijn
) Leuke gesprekken met de eigenaren, goeie tips, mensen die vragen hoe je dag was, leuke verhalen vertellen....homemade yoghurts en breads 's ochtends bij t ontbijt... Vond t fijn
Je loopt over het terrein met een rol pleepapier onder je armquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef TAV74 het volgende:
1 je kent onze tent duidelijk niet
2 afwassen is relaxed op de camping en in 10 minuten klaar
3 ik wil niet te gast zijn en bediend worden maar mijn eigen rustige stek waar ik lekker veel buiten en in de natuur ben
4 ik douche 1 keer per dag en ga een paar keer naar het toilet en moet dan 20 seconden lopen, ik zie het probleem niet dat mensen daar mee hebben.
nou.. tis de bedoeling dat ik er alleen ben om te slapen en om te kleden natuurlijk. verder lekker veel zwemmen, zonnen, lezen, duiken, uitstapjes..quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jou kamer, waar je binnen zit in een klein hokje, net als de rest van het jaar
voor jullie ja, ik houd er niet van.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Snap je wel, dit is de reden dat zo'n kleine camping zo leuk is
Ah, het pleepapier argument. Dat is overigens op 80% van de campings niet meer zo. Daarbij: dacht je dat jij de enige was die moet schijten op deze wereld?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je loopt over het terrein met een rol pleepapier onder je armEn je loopt langs andere mensen. Goeiemorgen buurmna, heb je nog remsporen laten staan voor me?
Ja doei, heb ik eindelijk vakantie moet ik nog de hele dag fietsenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
heee tis jouw vader! fietsen jij!
Neuh, maar dat zegt ook niemand toch? Ik vertel alleen wat ik wel en niet leuk vindquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zoveel mensen zoveel smaken. ik hoef niet leuk te vinden wat jullie leuk vinden en andersom.
Ga je in het openbaar ook nooit naar de wc? In restaurants en zo?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Je loopt over het terrein met een rol pleepapier onder je armEn je loopt langs andere mensen. Goeiemorgen buurman, heb je nog remsporen laten staan voor me?
Kan ik gelukkig ook allemaal op een camping vindenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vond het juist heerlijk huiselijk in de b&b'serg gezellig en knus en persoonlijker dan een hotel (ook erg fijn
) Leuke gesprekken met de eigenaren, goeie tips, mensen die vragen hoe je dag was, leuke verhalen vertellen....homemade yoghurts en breads 's ochtends bij t ontbijt... Vond t fijn
Dat dus! En rustig zitten kun je ook niet meer want er zou buiten wel eens een rij kunnen staanquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je loopt over het terrein met een rol pleepapier onder je armEn je loopt langs andere mensen. Goeiemorgen buurman, heb je nog remsporen laten staan voor me?
dat vind ik juist wel leuk. gezellig in je 'tuin' zitten onder de parasol en de buren zien bbq'en of was ophangen....quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Allemaal de verkeerde campings dusquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
Dat dus! En rustig zitten kun je ook niet meer want er zou buiten wel eens een rij kunnen staan
Dat levert geen gekibbel op hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Stel je voor dat we met z'n allen op vakantie zouden moeten, wat een gekibbel zou dat geven hoe we die vakantie moesten doorbrengen
In een tent, camper, hotel of bungalow en dan ruzie maken of we naar een museum, kerk of waterval gaan, en of gaan wandelen, fietsen, zwemmen of jongens gaan zoenen in de disco
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Stel je voor dat we met z'n allen op vakantie zouden moeten, wat een gekibbel zou dat geven hoe we die vakantie moesten doorbrengen
In een tent, camper, hotel of bungalow en dan ruzie maken of we naar een museum, kerk of waterval gaan, en of gaan wandelen, fietsen, zwemmen of jongens gaan zoenen in de disco
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 15 augustus 2010 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Nee. Ik weet wel beter, ik ruim 32 uur per week poep van andere mensen opquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:00 schreef TAV74 het volgende:
Ah, het pleepapier argument. Dat is overigens op 80% van de campings niet meer zo. Daarbij: dacht je dat jij de enige was die moet schijten op deze wereld?
ah joh, met jouw tempo heb je de dagtocht 's ochtends al klaar en kun je lekker luierenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja doei, heb ik eindelijk vakantie moet ik nog de hele dag fietsen
Ja, dan krijg je rijen!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor meEn dan moet er iemand naar de wc en dan kan dat weer niet omdat iemand anders met dr armen om de wcpot heen zit
LMAO!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:04 schreef Aure het volgende:
Ik zie het al helemaal voor meEn dan moet er iemand naar de wc en dan kan dat weer niet omdat iemand anders met dr armen om de wcpot heen zit
Huisjes vind ik ook wel leuk altijd, maar dat doen we lekker buiten de zomerquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Ik weet wel beter, ik ruim 32 uur per week poep van andere mensen opMaar ik heb liever wat meer privacy. Of een leuk vakantiehuisje ergens, ook tof
Joh...ik heb nooit op een camping gestaan. Ik heb geen ervaring dus en spreek alleen vanuit mijn vooroordelen. Misschien vind ik het wel hartstikke tofquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemaal de verkeerde campings dus
Jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
LMAO!!
En Aure moet dan een extra tent mee voor al d'r kleren
Daar komt dan heel snel censuur opquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:06 schreef Aure het volgende:
[..]
JaEn voor mn schoenen ook natuurlijk
En als jullie dan op tijd weg willen dan moet je weer een half uur wachten omdat mevrouw nog geen goede outfit heeft kunnen kiezen
Mijn Engelsman is mede-eigenaar van een villa incl zwembad in Portugal, alleen ben ik e rnog nooit geweest omdat we het vervoer (nog) niet konden betalenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:05 schreef TAV74 het volgende:
Huisjes vind ik ook wel leuk altijd, maar dat doen we lekker buiten de zomer
Best een belangrijke randvoorwaarde voor een relatie stiekemquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:06 schreef DarkElf het volgende:
geen gekibbel hoor, ik heb mijn perfecte vakantiemaatje al gevonden en hou t daar gewoon bij
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
Daar komt dan heel snel censuur opWIJ pakken je tas dan wel in
whahaquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:04 schreef Aure het volgende:
[..]
ja daahaaag, ik moet ook nog met mn dikke kont ergens inquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
LMAO!!
En Aure, jij moet dan een extra tent mee voor al je kleren
lijkt mij verschrikkelijk om voor zulke dingen (maar meer hoor, ook over meubels en huizen-smaken etc) niet op 1 lijn te zitten. Hoe vermoeiend en frustrerend.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Best een belangrijke randvoorwaarde voor een relatie stiekem
Oh, dat vervoer is altijd wel te regelen hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Mijn Engelsman is mede-eigenaar van een villa incl zwembad in Portugal, alleen ben ik e rnog nooit geweest omdat we het vervoer (nog) niet konden betalen
Ja preciesquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
het moet wel vakantie blijven voor haar hoor!
Zou ze helemaal gestresst raken!
Jij mag mijn kleding wel bewaken danquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja daahaaag, ik moet ook nog met mn dikke kont ergens in
hou maar op, ik werd al gek van mijn ex omdat ze stickers op de auto wilde plakkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt mij verschrikkelijk om voor zulke dingen (maar meer hoor, ook over meubels en huizen-smaken etc) niet op 1 lijn te zitten. Hoe vermoeiend en frustrerend.
als partners elkaars tassen inpakken... dan hebben mannen het luxe en moeten vrouwen elke dag hun enige onderbroek wassenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar komt dan heel snel censuur opWIJ pakken je tas dan wel in
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt mij verschrikkelijk om voor zulke dingen (maar meer hoor, ook over meubels en huizen-smaken etc) niet op 1 lijn te zitten. Hoe vermoeiend en frustrerend.
Ik vind sanitair op de camping ook vaak ronduit smerig, zo'n vieze vloer waar je dan op je tenen over moet omdat je handdoek nog op t haakje hangt, en als je dan je voeten af wilt drogen is je handdoek viesquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Ga je in het openbaar ook nooit naar de wc? In restaurants en zo?![]()
(en de meeste campings waar ik ben geweest hing gewoon wc-papier)
Nou.. ik denk dat ik dan veel te veel sokken mee zou krijgenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als partners elkaars tassen inpakken... dan hebben mannen het luxe en moeten vrouwen elke dag hun enige onderbroek wassen
kwestie van geven en nemenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou, ik heb aan alle kanten zitten rekenen en het was best duurquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef golfer het volgende:
Oh, dat vervoer is altijd wel te regelen hoor.
Ligt er echt zo aan waar je naar toe gaat. De kleine campings waar wij dit jaar zaten waren echt superschoon. Dat is echt een groot verschil met grote campings.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind sanitair op de camping ook vaak ronduit smerig, zo'n vieze vloer waar je dan op je tenen over moet omdat je handdoek nog op t haakje hangt, en als je dan je voeten af wilt drogen is je handdoek vies![]()
elke keer compromissen zoeken lijkt mij erg vermoeiend op den duur.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kwestie van geven en nemen
Nja, moet je echt niet op teveel onderwerpen hebben imo.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kwestie van geven en nemen
Als je ons uitnodigt naar die villa en meeneemt, bedoel ik....quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:11 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb aan alle kanten zitten rekenen en het was best duur
Frustrerend!quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:11 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb aan alle kanten zitten rekenen en het was best duur
Auto huren en er heen rijden: woah, benzineprijzen zijn hoog!!!(en 2 dagen in een auto zitten leek me ook niets)
Vliegen in zomer/herfst + auto huren in Portugal = ook nog best duur
Fietsen: ik ben Vork niet.
Het vervoer was eigenlijk steeds duurder dan bungalow in Portugal + vervoer aangeboden op reissites
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:13 schreef golfer het volgende:
Als je ons uitnodigt naar die villa en meeneemt, bedoel ik....
Betaal je alleen een stukje mee aan de benzinekosten buiten Nederland.
liever kreunen dan dat je keiharde scheten hoort als het eruitkomt. en dan even niks omdat ze het willen inhouden want straks horen andere mensen het. en dan toch niet meer uithouden en maar keihard ruften en wachten tot je zeker weet dat alle toiletten leeg zijn en je veilig eruit kunt zodat niemand weet dat jij het bent.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind sanitair op de camping ook vaak ronduit smerig, zo'n vieze vloer waar je dan op je tenen over moet omdat je handdoek nog op t haakje hangt, en als je dan je voeten af wilt drogen is je handdoek vies![]()
En als je dan zit te kakken en er zit iemand naast je te kreunen bij 't poepenbrrr
En het werkt alleen als je niet allebei dezelfde dingen heel belangrijk vindt vrees ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
elke keer compromissen zoeken lijkt mij erg vermoeiend op den duur.
Ja. En ik was in m'n vorige relatie op een gegeven moment kláár met compromissen sluiten, want de enige die wilde toegeven was ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:13 schreef DarkElf het volgende:
elke keer compromissen zoeken lijkt mij erg vermoeiend op den duur.
Nu heb ik een visual van FF met haar dikke kont (haar eigen woordenquote:
waat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. ik denk dat ik dan veel te veel sokken mee zou krijgenKan het met 2 paar af in 2 weken geloof ik
Onzinquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als partners elkaars tassen inpakken... dan hebben mannen het luxe en moeten vrouwen elke dag hun enige onderbroek wassen
dat dus. er is altijd iemand die meer water bij de wijn doet dan de ander. dat werkt echt nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. En ik was in m'n vorige relatie op een gegeven moment kláár met compromissen sluiten, want de enige die wilde toegeven was ik
Goh wat herkenbaar!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. En ik was in m'n vorige relatie op een gegeven moment kláár met compromissen sluiten, want de enige die wilde toegeven was ik
Ligt ze wel lekker zachtquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu heb ik een visual van FF met haar dikke kont (haar eigen woorden) op een enorme berg kleren in een heel klein tentje
Je stopt sokken toch gewoon overal een beetje tussen als opvulling!quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou.. ik denk dat ik dan veel te veel sokken mee zou krijgenKan het met 2 paar af in 2 weken geloof ik
Neuh.. draag in de zomer alleen in mijn wandelschoenen sokken en als ik die na het dragen ff uithang kunnen ze zo een paar dagen meequote:Op zondag 15 augustus 2010 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waat?dat hoor ik niet vaak! thuis ook niet iedere dag een nieuw paar?
ja ik weet weer wat mijn plaats isquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu heb ik een visual van FF met haar dikke kont (haar eigen woorden) op een enorme berg kleren in een heel klein tentje
klopt, wij nemen echt bijna precies evenveel kleding mee.quote:
Dan mag je ook met mij meerijden hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof dat er plek voor 6 man is.
Ik had er ook wel mee mee, maar die gaan nu dus zo ongebruikt weer de kast in!quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je stopt sokken toch gewoon overal een beetje tussen als opvulling!Dam kan je wel meer dan 2 paar meenemen joh. Of was je ze steeds
ja dat moet je niet hebben natuurlijk! geven en nemen houdt dat niet in.... wat een egoistische lomperd was dat dan zeg...quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goh wat herkenbaar!!![]()
Want 'zo ben ik nu eenmaal..' is zo'n heerlijke dooddoener waar ik toen nog geen antwoord op had
Dat bedoel ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
klopt, wij nemen echt bijna precies evenveel kleding mee.
Hmmquote:
Egoistisch is niet het goede woord: egocentrisch was het meer.. en lomp ook echt niet, maar gewoon de verkeerde voor mij om een relatie mee te hebbenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat moet je niet hebben natuurlijk! geven en nemen houdt dat niet in.... wat een egoistische lomperd was dat dan zeg...
dat doe ik ook! en niet meer dan 2 paar schoenen. dat is al zo zwaar en je draagt het toch niet allemaalquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat bedoel ikJe hebt op vakantie echt geen 20 broeken, 100 shirts en weet ik wat nog meer nodig. Paar broeken. Elke dag een schoon shirt en voldoende ondergoed. Klaar!
Nou ja zeg! Jij verzint ook steeds nieuwe woorden voor seksuele uitspattingenquote:
Ik wil al 2 uur aan mijn boek beginnenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:20 schreef Aure het volgende:
Ik ga maar es ff wat anders doen. Ik krijg vierkante ogen.
voor mij ook.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Egoistisch is niet het goede woord: egocentrisch was het meer.. en lomp ook echt niet, maar gewoon de verkeerde voor mij om een relatie mee te hebben
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja zeg! Jij verzint ook steeds nieuwe woorden voor seksuele uitspattingen
Zou Bluezz nog in haar spannende boek zitten?quote:
En we moeten nog met Sam naar buitenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik wil al 2 uur aan mijn boek beginnen
oei, ik krijg liever te horen dat ik een pruim heb dan een mossel. ruikt wat lekkerderquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Jij verzint ook steeds nieuwe woorden voor seksuele uitspattingen
huphupquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:23 schreef Sunnythesun het volgende:
En we moeten nog met Sam naar buiten![]()
Zo stom: op vakantie doe ik niets liever dan de hele dag naar buiten en wandelen en zo, maar eenmaal weer thuis kan ik er zelfs tegenop zien Sam uit te moeten laten, ook als het mooi weer is zoals hier nu![]()
Mossel is ook niet echt charmant neequote:Op zondag 15 augustus 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
oei, ik krijg liever te horen dat ik een pruim heb dan een mossel. ruikt wat lekkerder
Ja, we gaan ook ff.. daarna maar weer lekker in de boeken duikenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huphuphet is geweldig weer! (wel heel veel wind, ik wilde gaan fietsen, maar heb zo'n hekel aan sterke wind op de fiets
)
Wind mee is niet zo erg, zijwind tegen echter...quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:25 schreef Isabeau het volgende:
huphuphet is geweldig weer! (wel heel veel wind, ik wilde gaan fietsen, maar heb zo'n hekel aan sterke wind op de fiets
)
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
oei, ik krijg liever te horen dat ik een pruim heb dan een mossel. ruikt wat lekkerder
Ik had het ook niet over wind meequote:Op zondag 15 augustus 2010 15:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Wind mee is niet zo erg, zijwind tegen echter...![]()
Ik heb trouwens een nieuw zadel op m'n nieuwe fiets, maar het is nog geen echte liefde tussen onsWe moeten nog érg aan elkaar wennen. Vooral de communicatie tussen het zadel en mijn onderkant moet flink verbeterd worden, ze geven geen centimeter aan elkaar toe
En we hebben maar 45 minuutjes gefietst
lieve woordjes zeggenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wind mee is niet zo erg, zijwind tegen echter...![]()
Ik heb trouwens een nieuw zadel op m'n nieuwe fiets, maar het is nog geen echte liefde tussen onsWe moeten nog érg aan elkaar wennen. Vooral de communicatie tussen het zadel en mijn onderkant moet flink verbeterd worden, ze geven geen centimeter aan elkaar toe
En we hebben maar 45 minuutjes gefietst
Ga dan toch even een schoonheidsslaapje doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga maar eens sociaal doen. allemaal visite voor mn pap en ik zit met mn laptop op de bank![]()
gelukkig begrijpen ze dat als ik opsta ik neerval van de slaap
Och ja, jouw pa was jarigquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga maar eens sociaal doen. allemaal visite voor mn pap en ik zit met mn laptop op de bank![]()
gelukkig begrijpen ze dat als ik opsta ik neerval van de slaap
Ik zit tussen de bedrijven door met mijn boek lekker in de tuin.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Zou Bluezz nog in haar spannende boek zitten?![]()
Ziet er weer prachtig en heel smakelijk uitquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
Verslagje van gisteravond: Waar heb jij gegeten? #3: Van sterrentent tot snackbar
Ik ben benieuwd hoe het Dude en Arty vergaat jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:17 schreef AnneX het volgende:
Vermakelijk om de kampeer -opvattingen en -ervaringen te lezen.
Straks kan Dude ook een duit in het zakje doen.
Gelukkig is mn. AnneX té lang voor een rijdende hut of camper.
En ik ging accoord met de tent omdat-ie op sta hoogte is ( voor mij dan).
In en uit de tent tijgeren weiger ik de rest van mijn leven.
Na de eerstedags lekkage sms-jes verder niets meer van ze vernomen, dus ik neem aan dat ze intussen lekker ergens in een 5-sterrenhotel zitten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het Dude en Arty vergaat ja![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Na de eerstedags lekkage sms-jes verder niets meer van ze vernomen, dus ik neem aan dat ze intussen lekker ergens in een 5-sterrenhotel zitten.
Als je solliciteert naar een baan als receptioniste dan ben je nu al aangenomen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet nog een motivatiebrief schrijven maar kan de motivatie niet vinden![]()
Dus ben mijn nagels maar weer aan het lakken
Als ik een auto had zou ik dat doen jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Alvast volle dozen heenbrengen en uitpakken zodat je die weer kan gebruiken?
Annoying!quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:13 schreef flying-dutchman het volgende:
Als ik een auto had zou ik dat doen ja
quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Hey, een topic voor Lein en heel veel concurrentie![]()
Meld hier of je van kaas houdt.
De wind is noord-west dus als ik ze op straat zet waaien ze niet de goede kant opquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:21 schreef flying-dutchman het volgende:
Maar als iemand dozen in de aanbieding heeft en ze naar Deventer wil brengen, bij de housewarming krijg je ze weer mee terug
relaxedquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:30 schreef Aure het volgende:
Heb net even een boekie gelezen. Lekker languit op de bank
Dat doen wij nu ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Alvast volle dozen heenbrengen en uitpakken zodat je die weer kan gebruiken?
Als je nou een mooie meid was geweest, had ik er zeker over nagedacht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:21 schreef flying-dutchman het volgende:
Maar als iemand dozen in de aanbieding heeft en ze naar Deventer wil brengen, bij de housewarming krijg je ze weer mee terug
gezelligquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:30 schreef Aure het volgende:
Heb net even een boekie gelezen. Lekker languit op de bank
Ja ik viel ook bijna in slaapquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gezellig![]()
Ik lag ook languit op de bank wielrennen te kijken en toen viel ik zoals gewoonlijk in slaapen nu ben ik een beetje duf en gaan we zo eten geloof ik woei!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:34 schreef golfer het volgende:
2 kilo mosselen in mijn eentje weggewerkt.
Ik heb vandaag de lavendel al gesnoeid! En gekookt. En drie afleveringen van the West Wing gekeken.quote:
puh ik heb 2 afleveringen Sherlock gekeken en 4 afleveringen Eurekaquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de lavendel al gesnoeid! En gekookt. En drie afleveringen van the West Wing gekeken.
Ja, maar ik wil nog niks lezen over volgende seizoenen!quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:53 schreef AnneX het volgende:
ooooh TWW , wist je dat er een topic over is hiero.
Er is geen leven na West Wing #3
Ik begin er (even) niet aan, want alles moet dan opnieuw wijken daarvoor.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil nog niks lezen over volgende seizoenen!
Over de president van de Verenigde Staten en (met name) zijn staf.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:01 schreef Aure het volgende:
Waar gaat die serie eigenlijk over? (Ben te lui om t op te zoeken)
Jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Was daar grappig aan? Da's toch logisch?
En het is een bril-jan-te seriequote:Op zondag 15 augustus 2010 19:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Over de president van de Verenigde Staten en (met name) zijn staf.
quote:
Zeker doenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:11 schreef Aure het volgende:
[..]
Hmm misschien dat ik m ooit ook es ga kijken dan
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeker doenHet is humor en spanning gecombineerd met goeie dialogen en leuke scenes. Met name de eerste vier seizoenen zijn erg goed. Daarna wordt het allemaal iets minder omdat de originele schrijver weg is.
Die had ik mara ben ik kwijtquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef flying-dutchman het volgende:
Kijk dan ook eens de miniserie Commander in Chief met Geena Davis als president
Ik bederf nietsquote:
We hebben nog wel! Maar ik zou het eigenlijk niet moeten doen. Maar mijn hormonen maken het me nogal lastig op het momentquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
XL appie tot 21 uur
Of benzine pomp
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
En mijn broer heeft (geheel volgens mijn verwachtingen) nu ook het contact met mijn ouders verbroken.
Ja, enorm.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:27 schreef DarkElf het volgende:
lijkt mij moeilijk om te zien dat hij zich zo vervreemdt van iedereen.
ik hoop dat hij zijn verstand een keer terugkrijgt voor hem, maar ook voor jullie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, enorm.
En zijn oudste zoon (die 17 is) wil hij ook niet meer zien en die moet zijn verjaardagscadeau (een scooter) inleveren
wtf, hoe zit het met eens gegeven blijft gegevenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, enorm.
En zijn oudste zoon (die 17 is) wil hij ook niet meer zien en die moet zijn verjaardagscadeau (een scooter) inleveren
Stond al tijden op de 'nog te kijken' lijst maar op de een of andere manier kwam het er steeds niet van. Nu toch maar aan begonnen en vind het leukquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Soprano's!Wij hebben de eerste paar afleveringen gekeken voor de vakantie, erg leuk
He jakkes zegquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
En mijn broer heeft (geheel volgens mijn verwachtingen) nu ook het contact met mijn ouders verbroken.
Ziet er goed uitquote:
Leuk. Met als hoogtepunt voor mij Barcelona.quote:
Soprano's.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Shit Ies.. Dat zal niet makkelijk voor ze zijn..![]()
Soprano's!Wij hebben de eerste paar afleveringen gekeken voor de vakantie, erg leuk
jup winkel van sinkelquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is dat de winkel van sinkel rechts onderin?
leuke stad is t toch
ik volgens mij ook niet? (maar woon er ook niet dus das niet zo ergquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup winkel van sinkelwas nog nooit de Dom op geweest
belachelijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:24 schreef borisz het volgende:
Utrecht ik ben er eigenlijk alleen maar geweest voor de meetings van VBL en CUL. Heb ook het spoorwegmuseum gezien. Maar verder ken ik de stad niet echt
.
zo ver?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
het was erg helder, we konden tot aan R'dam kijken
Dat wil je toch niet? Rotterdam.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
het was erg helder, we konden tot aan R'dam kijken
Ja eensquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat wil je toch niet? Rotterdam.
Gelukkig is het nooit echt zo helder.
Het is sowieso een enorm lang verhaalquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:06 schreef AnneX het volgende:
wat naar voor je ouders én voor jou, Isabeau.
En een vader die zijn zoon negeert is onbegrijpelijk slecht !
hier kennen wij ook zo'n familiedrama.
Inclusief chantage met als gevolg dat de grootouders hun enige twee kleinkinderen niet kennen, anders
komt zoonlief niet meer bij hun.
Omdat ik mij daar nix van aantrek werd ik ook beschreeuwd en bedreigd.
Een beetje vreemd is het wel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:41 schreef Isabeau het volgende:
. Maar tsja, als die vertellen dat ze klanten ontvangt waar zij bij zijn dan denk ik dat het niet raar is als ik uitroep dat ik dat niet normaal vindDenk ik hoor. (ze is dame van plezier)
Qua stem, qua uiterlijk of qua vragen stellen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:20 schreef TAV74 het volgende:
OMG, ik ontdek net dat Sonnie's pa eigenlijk een kopie van Frans Bromet is
Intonatie en manier van bevragen van mensen. Echt sprekendquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Qua stem, qua uiterlijk of qua vragen stellen?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
Hi. Ben ik weerMet een glas MacAllen op mijn bureau
Nou, het wordt nog lekkerder als die MacAllen in mijn mond zit hoorquote:
Mijn meneer was ook meequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
Lie, wat een toffe plekken heb jij bezocht
Die zag ik niet op de foto'squote:
Ja. Prachtige film.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Iemand deze film gezien? Eat drink man woman van Ang Lee? Was net een fragment uit bij zomergasten, echt geweldig!! Ben wel benieuwd of de rest ook leuk is..
Hmm zegt me ook niets.. Maar die film lijkt me erg mooi gemaakt vooral, toch een checken of we hem ergens op kunnen snorren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Prachtige film.
Net als Tampopo.
http://www.imdb.com/title/tt0092048/quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm zegt me ook niets.. Maar die film lijkt me erg mooi gemaakt vooral, toch een checken of we hem ergens op kunnen snorren.
Heb je bladerdeeg of iets anders om een taardbodem mee te maken? En eieren en slagroom of creme fraiche? Dan kan je er een lekkere taart van maken namelijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:47 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb nog een zak spinazi over en geitenkaas. Wat zal ik maken morgen? Ik heb wel een idee, maar misschien hebben jullie iets beters!
Eisen: Geen pasta en geen vlees/vis
Ik zou er spinazie met geitenkaas van maken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:47 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb nog een zak spinazi over en geitenkaas. Wat zal ik maken morgen? Ik heb wel een idee, maar misschien hebben jullie iets beters!
Eisen: Geen pasta en geen vlees/vis
Ow ik kan morgen nog extra dingen halen hoor, dat is geen probleem.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb je bladerdeeg of iets anders om een taardbodem mee te maken? En eieren en slagroom of creme fraiche? Dan kan je er een lekkere taart van maken namelijk
Daar hou ik niet zo vanquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou er spinazie met geitenkaas van maken.
Is de spinazie vers? dan even kort blancheren en goed uitknijpen (diepvries: ontdooien en ook uitknijpen). Mengen met 2-3 eieren en een klein potje creme fraiche (125ml), geiitenkaas er door verbrokkelen. Veel zout en peper, in de taartbodem storten (kan bladerdeeg zijn, kan ook zelfmaak zijn), bakken. Ongeveer 40 minuten op 200 graden. Na 30 minuten gerookte amandelen er overheen (indien niet te krijgen: gewone kan ook) en klaar is Rijsttafelquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow ik kan morgen nog extra dingen halen hoor, dat is geen probleem.![]()
Een quiche is niet zo'n slecht idee,
toch en ja ik zie de Winkel van Sinkel en de Neudeflat.quote:
Ik ken het ook nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Iemand deze film gezien? Eat drink man woman van Ang Lee? Was net een fragment uit bij zomergasten, echt geweldig!! Ben wel benieuwd of de rest ook leuk is..
Klinkt geniaal, misschien doe ik dat wel, ja. Of anders een andere keer. Thx.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is de spinazie vers? dan even kort blancheren en goed uitknijpen (diepvries: ontdooien en ook uitknijpen). Mengen met 2-3 eieren en een klein potje creme fraiche (125ml), geiitenkaas er door verbrokkelen. Veel zout en peper, in de taartbodem storten (kan bladerdeeg zijn, kan ook zelfmaak zijn), bakken. Ongeveer 40 minuten op 200 graden. Na 30 minuten gerookte amandelen er overheen (indien niet te krijgen: gewone kan ook) en klaar is Rijsttafel
Hij kent hem, maar ikke nie, hij is hem aan het zoeken met ENG ondertietjes anders wordt het knap lastigquote:
tja, de dames hebben natuurlijk partners.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is sowieso een enorm lang verhaalHet contact met mij heeft hij in maart verbroken, en ik weet nog steeds niet zo heel goed waarom. Ik zou hebben geroddeld over zijn nieuwe vriendin. Hmm...ik heb wel gereageerd op de dingen die mijn neefjes mij over haar vertelden, klopt. Maar tsja, als die vertellen dat ze klanten ontvangt waar zij bij zijn dan denk ik dat het niet raar is als ik uitroep dat ik dat niet normaal vind
Denk ik hoor. (ze is dame van plezier)
Gewoon een spinaziesalade met geitenkaas en walnoten en dan appel of zo en een honingdressing, kan natuurlijk ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Klinkt geniaal, misschien doe ik dat wel, ja. Of anders een andere keer. Thx.
Het is verse spinazie inderdaad. Anders kon ik het gewoon in de vriezer laten liggenNu moet ik er morgen iets mee maken.
welke kleur dan ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef flying-dutchman het volgende:
hmm even zitten rond googlen en deze kleur lijkt me wel wat voor mijn muren
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |