abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85308403
;)

Mijn lapo:
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef TAV74 het volgende:
Ik hoor dat altijd alleen maar mensen zeggen die dan denken aan kleine lekke tenten op vreselijke campings.
Ik heb verschillende soorten vakanties gehad, van super de luxe hotels, tot all-inclusive, huisjes huren en kamperen. Maar kamperen heeft echt haar eigen charmes wat je op die andere plekken niet vindt. En nog nooit last gehad van een lek tentje. Wel van regen tijdens het kamperen, maar alle ongemak wordt dan al snel teniet gedaan door het geluid van regen op je tentje terwijl je gaat slapen O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_85308410
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat laatste kunnen wij wel hoor :Y O-) Ouwe colemanbrander uit de jaren 60. Gloeikacheltje O+
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Echt wel :Y Met een t shirtje in de tent in Schotland op een kille en natte avond.
Ok. Dat dan weer wel :P Maar goed....issue #1 en #2 vind ik nog irritanter :P Koud heb ik het niet snel :D
en wil je nou wel eens kappen met je post continue editen, TAV }:| Je bent irritant. Ik druk op de quote-knop en ik zie opeens weer een complete lap tekst extra staan }:| En dat al twee keer of zo
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85308420
_O- het lukt hem ook nooit!!

Zou hij in het leger ook zo vaak mis schieten?? O-)
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:31:58 #4
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_85308435
nice hotpant FF
pi_85308440
Braam :') hoe oninteressant is t om de lapo te hebben zeg.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85308447
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:

whaha nou.... maar niet hopen op oorlog dan :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_85308473
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:32 schreef DarkElf het volgende:
Braam :') hoe oninteressant is t om de lapo te hebben zeg.
Dat was wat ik ook dacht :D

En Tav, misschien ga ik ooit nog wel een keer goed kamperen dan ;) Maar voorlopig niet :D
pi_85308480
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:

haha nou.... maar niet hopen op oorlog dan :{
Schijnt een heus probleem te zijn in oorlogstijd: soldaten die (expres) mis schieten :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_85308489
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:

:D
pi_85308500
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Schijnt een heus probleem te zijn in oorlogstijd: soldaten die (expres) mis schieten :7
waarom quote jij mijn 'w' niet mee? }:|
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:34:18 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85308513
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:30 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb verschillende soorten vakanties gehad, van super de luxe hotels, tot all-inclusive, huisjes huren en kamperen.
Hier ook en eerlijk gezegd zie ik mijzelf toch echt niet meer in zo'n tentje kruipen. Als ik ooit weer ga kamperen dan maar iets luxer met een camper ofzo. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85308525
Ik maak er alweer een mooie puinhoop van met mijn antibiotica. Ik moet er 2 per dag, maar alleen bij het eten innemen (en voor mij wel verstandig, omdat ik anders kotsmisselijk wordt) en vanmorgen dus niets genomen omdat ik geen honger had en vanmiddag vergeten. Nu dus maar innemen en dan bij het avondeten alweer ') (en ze zijn ook zo akelig groot :{ )
pi_85308536
Outfitjes zijn leuk voor de dronken boeren ja _O- Ze staan je wel goed zeg!

En dit jaar gaan kaas en ik in een grote tent kamperen, hopelijk bevalt dat beter dan het kleine tentje :P Maar kamperen is waarschijnlijk niet heel erg mijn ding ben ik bang _O-
pi_85308538
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:

waarom quote jij mijn 'w' niet mee? }:|
Mysterieus verdwenen :o
pi_85308561
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Hier ook en eerlijk gezegd zie ik mijzelf toch echt niet meer in zo'n tentje kruipen. Als ik ooit weer ga kamperen dan maar iets luxer met een camper ofzo. :)
me 2. tentje vind ik eigenlijk wel leuk maar ik heb zo'n hekel aan douchen en naar de wc gaan 200 m verderop...
vooral 's nachts en soms zijn de douches ook vol en sta je dan een tijd met je kleding en je handdoek -O-
pi_85308562
quote:

Mijn ouders zijn de VS doorgecrosst met een geweldig mooie camper O+ Best een goed idee :Y
pi_85308568
quote:

[..]

Ja :7 Zoiets als dit bijv :P

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85308590
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:

En dit jaar gaan kaas en ik in een grote tent kamperen, hopelijk bevalt dat beter dan het kleine tentje :P Maar kamperen is waarschijnlijk niet heel erg mijn ding ben ik bang _O-
hoihoi :W Wat zou jij dan willen doen?
pi_85308592
:@ ik faalde hem idd weer eens hard Isa :D
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:37:01 #20
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85308616
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Ok. Dat dan weer wel :P Maar goed....issue #1 en #2 vind ik nog irritanter :P Koud heb ik het niet snel :D
en wil je nou wel eens kappen met je post continue editen, TAV }:| Je bent irritant. Ik druk op de quote-knop en ik zie opeens weer een complete lap tekst extra staan }:| En dat al twee keer of zo
Ik klik soms iets te snel op invoeren, gewoon even wachten voor je reageert :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_85308630
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

me 2. tentje vind ik eigenlijk wel leuk maar ik heb zo'n hekel aan douchen en naar de wc gaan 200 m verderop...
vooral 's nachts en soms zijn de douches ook vol en sta je dan een tijd met je kleding en je handdoek -O-
Daarom douche ik ook op strategische tijden als het een wat drukkere camping is (camping 1 van onze vakantie had nooit een rij, was ie te klein voor). Meestal 's middags na een fikse wandeling, dan heb ik er ook de meeste behoefte aan eerlijk gezegd ;)
pi_85308635
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak er alweer een mooie puinhoop van met mijn antibiotica. Ik moet er 2 per dag, maar alleen bij het eten innemen (en voor mij wel verstandig, omdat ik anders kotsmisselijk wordt) en vanmorgen dus niets genomen omdat ik geen honger had en vanmiddag vergeten. Nu dus maar innemen en dan bij het avondeten alweer ') (en ze zijn ook zo akelig groot :{ )
wel doen hoor! mogen ze niet doormidden? zoveel schade kan dat toch niet geven?
grote pillen slikken vind ik een klein beetje eng
pi_85308640
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik stumblede laatst op een site waar ze zo'n super de luxe camper hadden waar een ferrari onder in paste _O- (of nou ja, het was een rode sportwagen)
pi_85308643
Wat leuk om zo intens bezig te zijn met voorgenieten van LL.
En wat Aure allemaal meeneemt aan kleding.
Je kunt echt wel een tweede tent gebruiken, als ik het zo lees.

Kamperen in de vakantie is voor mij vooral slepen met spullen en lijstjes of alles mee is.

Pas als ik er ben en de tent staat en georganiseerd, dan vind ik het echt leuk.
pi_85308662
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn de VS doorgecrosst met een geweldig mooie camper O+ Best een goed idee :Y
zoiets wil ik ook nog wel eens: camper en dan naar de poolcirkel en t noorderlicht aanschouwen O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85308667
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:

wel doen hoor! mogen ze niet doormidden? zoveel schade kan dat toch niet geven?
grote pillen slikken vind ik een klein beetje eng
Oh ja, ze kunnen ook doormidden :') Zit een breekrand.
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:38:38 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85308677
quote:

[ afbeelding ]
Die is wel erg groot. Mijn ouders hebben er 2 gehad die wij altijd konden lenen. De laatste, een Hymer, was best wel een luxe bak.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85308693
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nee man! Veel te lomp!! Zo iets is veel leuker:
http://www.crazycampers.nl/?pgid=46
;) :P
pi_85308703
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:

als jullie kinderkaasjes- en leintjes hebben dan is het hartstikke leuk! *O*
pi_85308715
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Daarom douche ik ook op strategische tijden als het een wat drukkere camping is (camping 1 van onze vakantie had nooit een rij, was ie te klein voor). Meestal 's middags na een fikse wandeling, dan heb ik er ook de meeste behoefte aan eerlijk gezegd ;)
Strategisch douchen ! om te onthouden.
pi_85308739
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef Isabeau het volgende:
*zucht* Isaaaaaaaaaaaaaa jij moet beter weten met al je medicijnkennis om zó te rommelen met je pillen }:|
pi_85308743
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh ja, ze kunnen ook doormidden :') Zit een breekrand.
o|O
pi_85308765
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee man! Veel te lomp!! Zo iets is veel leuker:
http://www.crazycampers.nl/?pgid=46
;) :P
Heb jij mijn post goed gelezen over de twee main issues die ik heb mbt kamperen? }:| :P

Dit is trouwens ook leuk :9 http://www.monacocoach.co(...)arch&content=gallery
pi_85308772
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zoiets wil ik ook nog wel eens: camper en dan naar de poolcirkel en t noorderlicht aanschouwen O+
:Y ik ook!! Rondtocht door Noorwegen.. O+ Hebben we voor dit jaar serieus overwogen.. Maar een camper huren is best duur, al had ik nu iets gevonden (zie linkje wat ik P net gaf :P ) wat wel te betalen is (en ja ze hebben ook neutralere campertjes :D )
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:40:49 #35
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85308775
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef AnneX het volgende:

[..]

Strategisch douchen ! om te onthouden.
Heel simpel: niet net na het opstaan of op een tijd dat kinderen naar bed moeten. Ik heb nog nooit hoeven wachten op een camping om te douchen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_85308784
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef Leintjeuh het volgende:

*zucht* Isaaaaaaaaaaaaaa jij moet beter weten met al je medicijnkennis om zó te rommelen met je pillen }:|
Maar ik heb iets tegen medicijnen :') En ze zijn te groot. En ik word altijd ziek van antibiotica en deze heb ik nooit eerder gehad, dus ik ben wat huiverig _O-
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:41:26 #37
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85308790
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb jij mijn post goed gelezen over de twee main issues die ik heb mbt kamperen? }:| :P

Die nemen we niet serieus :{w
pi_85308806
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:37 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik klik soms iets te snel op invoeren, gewoon even wachten voor je reageert :P
Nee o|O Niet het probleem naar mij verschuiven. Jij loopt hier te rotzooien. Post dan maar wat minder snel :7
pi_85308813
gut, zo af en toe eens doorscrollen en lurken is beter bij te houden, dan actief mee te posten.

DE was dus ( weer) van een lekker recept.
Dubbelgebakken ? wat moet ik mij daarbij voorstellen?
pi_85308814
ik heb mn ouders een luxe camper beloofd als ik een paar miljoen win.

arme ouders :D
pi_85308823
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Die nemen we niet serieus :{w
WAAAAAAAAAAAAAAT :o o|O Neem je mij niet serieus :o }:|
pi_85308825
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dit is trouwens ook leuk :9 http://www.monacocoach.co(...)arch&content=gallery
O-)

Maar echt.. ik snap die dingen niet hoor! Alleen als je bij het circus bent en het echt je huis is, maar voor op vakantie?? Boek dan gewoon wat hotelletjes na elkaar op verschillende plekken of blijf lekker thuis 8)7 :P
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:42:19 #43
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85308828
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee o|O Niet het probleem naar mij verschuiven. Jij loopt hier te rotzooien. Post dan maar wat minder snel :7
Dat gaat niet bij mij :N Dingen rustig doen lukt me simpelweg niet :@
pi_85308835
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:

Zulke dingen beloof ik mn ouders ook altijd 8-)
pi_85308836
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef AnneX het volgende:
gut, zo af en toe eens doorscrollen en lurken is beter bij te houden, dan actief mee te posten.
:7
pi_85308842
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:

Zo kan ik mensen ook wel van alles beloven, gebeurt toch niet *O*
(al vond ik 'It could happen to you' daarom wel een leuke film, dat hij de helft aan de serveerster geeft :D )
pi_85308850
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar echt.. ik snap die dingen niet hoor! Alleen als je bij het circus bent en het echt je huis is, maar voor op vakantie?? Boek dan gewoon wat hotelletjes na elkaar op verschillende plekken of blijf lekker thuis 8)7 :P
Waarom denk je dat ik niet ga kamperen? Maar gewoon huisjes of hotels boek? :7
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:43:19 #48
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85308852
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jou wel, je kampeer issues niet :s)
pi_85308866
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef AnneX het volgende:
:D We zijn niet altijd zo snel hoor O-)
pi_85308883
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:43 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Jou wel, je kampeer issues niet :s)
-O- :'( En waarom dan wel niet :'(
Ik moet er trouwens zo nog op uit. Foto's schieten voor een werkgroepje van de fotoclub dinsdag :X Had ik maar 2 maanden de tijd voor :')
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:44:37 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85308904

Zo eentje was het waar ik mee rondtourde. Enige nadeel van zo'n ding is dat je als je eenmaal ergens staat en alles aangesloten en uitgeklapt hebt, je vrij beperkt bent in het verkennen van de verdere omgeving. Hoewel we altijd wel fietsen in het rek achterop hadden. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85308910
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

rellleeeeennnnn!!!! *O*
P. geef me je camera!! dan registreer ik het *O*
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:44:49 #53
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85308911
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

-O- :'( En waarom dan wel niet :'(
Ik moet er trouwens zo nog op uit. Foto's schieten voor een werkgroepje van de fotoclub dinsdag :X
Als je op je werk moet pissen ga je toch ook niet eerst naar huis rijden?
pi_85308926
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:43 schreef Aure het volgende:

:D We zijn niet altijd zo snel hoor O-)
Nee, als ik eens gezellig wil kletsen met de mensen hier dan komt er 1 post per 25 minuten :( en nu had ik eigenlijk andere plannen dan fokken en ik zit nog steeds hier :')
pi_85308947
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:44 schreef TAV74 het volgende:

[..]

mocht dat maar, dan zat ik de hele dag lekker thuis *O*
pi_85308959
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:36 schreef Isabeau het volgende:
hoihoi :W Wat zou jij dan willen doen?
'Kamperen' deden wij vroeger altijd in een Eurocamp-tent met koelkast, gasfornuis, bedden, matrassen, meubilair en elektriciteit. Op een camping in de buurt van de Franse of Italiaanse kust, met een groot zwembad of aan een groot meer. Met een zooi kennissen O+

Flink verwend en niet gewend aan 'behelpen' met een luchtbed, slaapzak en 1-pits brandertje. Het liefst zit ik in een all-inclusive resort denk ik :@
pi_85308964
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, als ik eens gezellig wil kletsen met de mensen hier dan komt er 1 post per 25 minuten :( en nu had ik eigenlijk andere plannen dan fokken en ik zit nog steeds hier :')
Haha ik had ook andere plannen _O- maar tis toch wel weer gezellig hier O+
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:46:47 #58
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85308982
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:44 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje was het waar ik mee rondtourde. Enige nadeel van zo'n ding is dat je als je eenmaal ergens staat en alles aangesloten en uitgeklapt hebt, je vrij beperkt bent in het verkennen van de verdere omgeving. Hoewel we altijd wel fietsen in het rek achterop hadden. :)
Ik ben meer van dit soort:

pi_85308990
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

'Kamperen' deden wij vroeger altijd in een Eurocamp-tent met koelkast, gasfornuis, bedden, matrassen, meubilair en elektriciteit. Op een camping in de buurt van de Franse of Italiaanse kust, met een groot zwembad of aan een groot meer. Met een zooi kennissen O+

Flink verwend en niet gewend aan 'behelpen' met een luchtbed, slaapzak en 1-pits brandertje. Het liefst zit ik in een all-inclusive resort denk ik :@
Met jou kan ik praten 8-)
pi_85308997
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
als jullie kinderkaasjes- en leintjes hebben dan is het hartstikke leuk! *O*
En als ze wat groter zijn kunnen we op fietsvakantie :'( Met schoonpa :'(
pi_85309005
quote:
[ afbeelding ]
Dat zijn nog leuke dingen ja, kan je tenminste nog een beetje normaal mee parkeren.
Mochten we zo iets gaan doen dan wil ik dus zo'n volkswagenbusje huren (T3, T4 of nieuwe transporter of zo) en dan ook een (bus?) tent mee. Verder zit daar niet zo veel aan te sluiten op, alleen een stekker en die is er gemakkelijk uit te trekken. Dan is rondrijden nog wel goed te doen :)
pi_85309025
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:44 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Klopt :P Maar ik heb meer vertrouwen in het sanitair op kantoor (met name in de schoonmaakploegen) dan in het sanitair op een camping waarbij je ook nog eens te maken hebt met een tochtje door de open lucht terwijl ik op kantoor gewoon netjes warm en overdekt kan blijven :P

Kortom: ik ben gewoon een verwend nest dat een flink vooroordeel heeft tegen campings :7
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:48:14 #63
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85309040
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:46 schreef Leintjeuh het volgende:

Het liefst zit ik in een all-inclusive resort denk ik :@
Serieus? Daar kan ik me dan weer helemaal niets bij voorstellen, zou echt een strafexercitie voor me zijn.
pi_85309068
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:40 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y ik ook!! Rondtocht door Noorwegen.. O+ Hebben we voor dit jaar serieus overwogen.. Maar een camper huren is best duur, al had ik nu iets gevonden (zie linkje wat ik P net gaf :P ) wat wel te betalen is (en ja ze hebben ook neutralere campertjes :D )
Noorwegen is schitterend! Zijn we 8 jaar geleden met onze huwelijksreis geweest en dat trekt nog altijd om nog eens te gaan en dan noordelijker. (Toen waren we tot Trondheim gekomen)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85309095
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:

_O- _O- leuk toch! *O*

Maar ik snap ook wel wat je niet leuk vindt aan camperen hoor, alleen ik vind dat juist weer z'n charmes hebben :D En zo'n all-inclusive resort is max. leuk voor een weekend. Nou ja, eigenlijk hoef ik er nooit weer naar toe, dat hadden mijn ex-schoonouders uitgezocht.
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:50:13 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85309099
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:48 schreef TAV74 het volgende:

Serieus? Daar kan ik me dan weer helemaal niets bij voorstellen, zou echt een strafexercitie voor me zijn.
Heb het 2x overleefd in Turkije. Als je je erop instelt is het best te doen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:50:15 #67
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85309100
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Kortom: ik ben gewoon een verwend nest dat een flink vooroordeel heeft tegen campings :7
Ach, ik had er ook jaren geen enkele behoefte meer aan, tot mijn liefde voor kamperen weer nieuw leven werd ingeblazen toen ik met Sun op vakantie ging :Y Niet op grote gezinscampings en zeker niet in een klein kruiptentje, dan is het super.
pi_85309121
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik heb iets tegen medicijnen :') En ze zijn te groot. En ik word altijd ziek van antibiotica en deze heb ik nooit eerder gehad, dus ik ben wat huiverig _O-
Je krijgt niet zomaar antibiotica, kennelijk vindt je arts dat je ze echt nodig hebt. En die kan het weten, die heeft ervoor geleerd :o

Maar dat weet jij ook wel :P
pi_85309127
Het liefst zou ik een busje kopen en dan altijd daar mee op vakantie gaan zodat we én de tent mee kunnen nemen voor als we een plek vinden waar we willen blijven én gemakkelijk rond kunnen trekken.
En dan de rest van het jaar verhuren aan mensen die ook een hondje mee willen nemen (die campers zijn schaars namelijk) :s)

Ohja en zo ombouwen dat we onze benzinebrander er in kwijt kunnen ipv het standaard gasding en misschien nog wat aanpassingen her en der O-)
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:51:24 #70
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85309147
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Heb het 2x overleefd in Turkije. Als je je erop instelt is het best te doen. ;)
Dan ken je mij niet ;) Als ik een hotel binnenloop het ik al het gevoel dat ik aan het werk ben :P
pi_85309208
quote:

[..]

fietsvakantie :X misschien als ik 50 ben...

ik heb ook in Eurocamp en later in Canvas (waren groter) tenten gekampeerd. All In resorts vind ik heerlijk. gewoon een week ontspannen. Liggen en je laten verwennen (met drankjes he ;) )
en als je wilt een uitstapje maken naar een stad of iets actiefs doen. beetje combi van complete ontspanning en actief doen... heerlijk! na 2 weken alleen actief doen ben ik nodig toe aan vakantie :O
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:53:37 #72
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_85309225
quote:
[ afbeelding ]
Echt zo'n ouwelullending :{w
pi_85309238
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:48 schreef TAV74 het volgende:
Echt? Maar je kan ook heerlijk gaan snorkelen en duiken. Je hoeft niet af te wassen, je ligt niet halverwege de nacht met je reet op de vloer omdat je luchtbed langzaam leeg loopt, je dekbed blijft droog omdat je niet op hoeft te letten of je niet per ongeluk tegen de binnentent en ook buitentent aan ligt... Warm water, een eigen toilet, een douche... :@
pi_85309246
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:51 schreef TAV74 het volgende:
Dan ken je mij niet ;) Als ik een hotel binnenloop het ik al het gevoel dat ik aan het werk ben :P
Misschien eens gaan camperen tijdens je werk :7
pi_85309269
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:53 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Echt? Maar je kan ook heerlijk gaan snorkelen en duiken. Je hoeft niet af te wassen, je ligt niet halverwege de nacht met je reet op de vloer omdat je luchtbed langzaam leeg loopt, je dekbed blijft droog omdat je niet op hoeft te letten of je niet per ongeluk tegen de binnentent en ook buitentent aan ligt... Warm water, een eigen toilet, een douche... :@
:D
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:55:09 #76
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_85309284
quote:

Dan blijf ik wel thuis :{w
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:55:49 #77
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85309306
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:53 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

1 je kent onze tent duidelijk niet
2 afwassen is relaxed op de camping en in 10 minuten klaar
3 ik wil niet te gast zijn en bediend worden maar mijn eigen rustige stek waar ik lekker veel buiten en in de natuur ben
4 ik douche 1 keer per dag en ga een paar keer naar het toilet en moet dan 20 seconden lopen, ik zie het probleem niet dat mensen daar mee hebben.
pi_85309308
Weetje wat ik altijd heb ik hotels en B&B's en zo: ik hou het gevoel dat ik ergens ben waar ik niet thuis ben. Je bent echt 'te gast' en er is niets eigens van mezelf. Nu is dat voor een nacht of 2 niet zo erg, maar dan krijg ik echt heimwee.. Terwijl ik de afgelopen weken in MJN tent juist enorm thuis was! Alle spulletjes zijn eigen en vertrouwd. Het is echt mijn vakantiehuisje, daar kan geen hotel tegenop O+
Met appartementjes heb ik iets minder moeite, daar zit je immers meer op jezelf, maar na een midweek heb ik ook dat echt wel gehad!!
pi_85309309
Hoe zou het overigens met Dude zijn? 8-) De kampeermaagden.
pi_85309332
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

heee tis jouw vader! fietsen jij!
pi_85309337
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Weetje wat ik altijd heb ik hotels en B&B's en zo: ik hou het gevoel dat ik ergens ben waar ik niet thuis ben. Je bent echt 'te gast' en er is niets eigens van mezelf. Nu is dat voor een nacht of 2 niet zo erg, maar dan krijg ik echt heimwee.. Terwijl ik de afgelopen weken in MJN tent juist enorm thuis was! Alle spulletjes zijn eigen en vertrouwd. Het is echt mijn vakantiehuisje, daar kan geen hotel tegenop O+
Met appartementjes heb ik iets minder moeite, daar zit je immers meer op jezelf, maar na een midweek heb ik ook dat echt wel gehad!!
jaaaa *O* *O* Jij snapt het O+
pi_85309352
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef kaasplankje het volgende:
We doen de kinderen op fietsvakantie met opa! Win-win :P Gaan we zelf een weekje naar Tahiti
pi_85309388
quote:
ik vond het juist heerlijk huiselijk in de b&b's :) erg gezellig en knus en persoonlijker dan een hotel (ook erg fijn 8-)) Leuke gesprekken met de eigenaren, goeie tips, mensen die vragen hoe je dag was, leuke verhalen vertellen....homemade yoghurts en breads 's ochtends bij t ontbijt... Vond t fijn :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85309393
quote:
als ik in een hotelkamer zit denk ik er gelukkig helemaal niet over na dat er al 3000 voeten eerder binnen hebben gelopen. is als het goed is schoongemaakt en dan heb ik een 'dit is mijn kamer' gevoel. met mijn badkamer, mijn koelkast/minibar/koffiezetapparaat. :6
pi_85309417
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

jaaaa *O* *O* Jij snapt het O+
:Y heb dat echt heel erg.. Een keer een stedentripje of een wandelvakantie van hotel naar hotel of zo is te doen, maar voor mijn 'grote' vakantie ga ik nog altijd het liefste met mijn knusse vakantievilla'tje op pad O+
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:59:07 #86
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85309429
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

als ik in een hotelkamer zit denk ik er gelukkig helemaal niet over na dat er al 3000 voeten eerder binnen hebben gelopen. is als het goed is schoongemaakt en dan heb ik een 'dit is mijn kamer' gevoel. met mijn badkamer, mijn koelkast/minibar/koffiezetapparaat. :6
Jou kamer, waar je binnen zit in een klein hokje, net als de rest van het jaar :N
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:59:40 #87
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85309451
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:58 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik vond het juist heerlijk huiselijk in de b&b's :) erg gezellig en knus en persoonlijker dan een hotel (ook erg fijn 8-)) Leuke gesprekken met de eigenaren, goeie tips, mensen die vragen hoe je dag was, leuke verhalen vertellen....homemade yoghurts en breads 's ochtends bij t ontbijt... Vond t fijn :)
Snap je wel, dit is de reden dat zo'n kleine camping zo leuk is :Y
pi_85309454
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef TAV74 het volgende:
1 je kent onze tent duidelijk niet
2 afwassen is relaxed op de camping en in 10 minuten klaar
3 ik wil niet te gast zijn en bediend worden maar mijn eigen rustige stek waar ik lekker veel buiten en in de natuur ben
4 ik douche 1 keer per dag en ga een paar keer naar het toilet en moet dan 20 seconden lopen, ik zie het probleem niet dat mensen daar mee hebben.
Je loopt over het terrein met een rol pleepapier onder je arm :'( En je loopt langs andere mensen. Goeiemorgen buurman, heb je nog remsporen laten staan voor me?
pi_85309472
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:59 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Jou kamer, waar je binnen zit in een klein hokje, net als de rest van het jaar :N
nou.. tis de bedoeling dat ik er alleen ben om te slapen en om te kleden natuurlijk. verder lekker veel zwemmen, zonnen, lezen, duiken, uitstapjes.. O+
pi_85309474
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:59 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Snap je wel, dit is de reden dat zo'n kleine camping zo leuk is :Y
voor jullie ja, ik houd er niet van. :)

zoveel mensen zoveel smaken. ik hoef niet leuk te vinden wat jullie leuk vinden en andersom.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:00:47 #91
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85309486
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Je loopt over het terrein met een rol pleepapier onder je arm :'( En je loopt langs andere mensen. Goeiemorgen buurmna, heb je nog remsporen laten staan voor me?
Ah, het pleepapier argument. Dat is overigens op 80% van de campings niet meer zo. Daarbij: dacht je dat jij de enige was die moet schijten op deze wereld? :+
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:01:16 #92
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_85309503
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:

heee tis jouw vader! fietsen jij!
Ja doei, heb ik eindelijk vakantie moet ik nog de hele dag fietsen :r
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:01:27 #93
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85309510
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:00 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zoveel mensen zoveel smaken. ik hoef niet leuk te vinden wat jullie leuk vinden en andersom.
Neuh, maar dat zegt ook niemand toch? Ik vertel alleen wat ik wel en niet leuk vind :)
pi_85309518
quote:

Je loopt over het terrein met een rol pleepapier onder je arm :'( En je loopt langs andere mensen. Goeiemorgen buurman, heb je nog remsporen laten staan voor me?
Ga je in het openbaar ook nooit naar de wc? In restaurants en zo? :o
(en de meeste campings waar ik ben geweest hing gewoon wc-papier :P )
pi_85309530
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:58 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Kan ik gelukkig ook allemaal op een camping vinden ;)
Maar B&B's vind ik wel beter dan hotels hoor!! daar heeft het ook wel z'n charme. Ik zou het alleen geen 2-3 weken volhouden!! Dag of 4 maximaal.. denk ik..

En dat is dus wel een beetje lastig aangezien ik graag een wandelvakantie wil gaan doen in Schotland met mijn moeder en dat is iets langer dan 4 dagen.. Ik zet me er dan wel overheen.
pi_85309532
quote:

[..]

Dat dus! En rustig zitten kun je ook niet meer want er zou buiten wel eens een rij kunnen staan :')
pi_85309554
quote:

[..]

dat vind ik juist wel leuk. gezellig in je 'tuin' zitten onder de parasol en de buren zien bbq'en of was ophangen.... :)
pi_85309584
Stel je voor dat we met z'n allen op vakantie zouden moeten, wat een gekibbel zou dat geven hoe we die vakantie moesten doorbrengen _O-

In een tent, camper, hotel of bungalow en dan ruzie maken of we naar een museum, kerk of waterval gaan, en of gaan wandelen, fietsen, zwemmen of jongens gaan zoenen in de disco :o
pi_85309611
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:02 schreef PdeHoog het volgende:

Dat dus! En rustig zitten kun je ook niet meer want er zou buiten wel eens een rij kunnen staan :')
Allemaal de verkeerde campings dus :P
pi_85309615
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Stel je voor dat we met z'n allen op vakantie zouden moeten, wat een gekibbel zou dat geven hoe we die vakantie moesten doorbrengen _O-

In een tent, camper, hotel of bungalow en dan ruzie maken of we naar een museum, kerk of waterval gaan, en of gaan wandelen, fietsen, zwemmen of jongens gaan zoenen in de disco :o
Dat levert geen gekibbel op hoor :N Ik zoen nl. geen jongens :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')