Ik heb verschillende soorten vakanties gehad, van super de luxe hotels, tot all-inclusive, huisjes huren en kamperen. Maar kamperen heeft echt haar eigen charmes wat je op die andere plekken niet vindt. En nog nooit last gehad van een lek tentje. Wel van regen tijdens het kamperen, maar alle ongemak wordt dan al snel teniet gedaan door het geluid van regen op je tentje terwijl je gaat slapenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef TAV74 het volgende:
Ik hoor dat altijd alleen maar mensen zeggen die dan denken aan kleine lekke tenten op vreselijke campings.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat laatste kunnen wij wel hoor![]()
Ouwe colemanbrander uit de jaren 60. Gloeikacheltje
Ok. Dat dan weer welquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt welMet een t shirtje in de tent in Schotland op een kille en natte avond.
whaha nou.... maar niet hopen op oorlog danquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:het lukt hem ook nooit!!
Zou hij in het leger ook zo vaak mis schieten??
Dat was wat ik ook dachtquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:32 schreef DarkElf het volgende:
Braamhoe oninteressant is t om de lapo te hebben zeg.
Schijnt een heus probleem te zijn in oorlogstijd: soldaten die (expres) mis schietenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
haha nou.... maar niet hopen op oorlog dan
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:het lukt hem ook nooit!!
Zou hij in het leger ook zo vaak mis schieten??
waarom quote jij mijn 'w' niet mee?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schijnt een heus probleem te zijn in oorlogstijd: soldaten die (expres) mis schieten
Hier ook en eerlijk gezegd zie ik mijzelf toch echt niet meer in zo'n tentje kruipen. Als ik ooit weer ga kamperen dan maar iets luxer met een camper ofzo.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb verschillende soorten vakanties gehad, van super de luxe hotels, tot all-inclusive, huisjes huren en kamperen.
Mysterieus verdwenenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom quote jij mijn 'w' niet mee?
me 2. tentje vind ik eigenlijk wel leuk maar ik heb zo'n hekel aan douchen en naar de wc gaan 200 m verderop...quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier ook en eerlijk gezegd zie ik mijzelf toch echt niet meer in zo'n tentje kruipen. Als ik ooit weer ga kamperen dan maar iets luxer met een camper ofzo.
Mijn ouders zijn de VS doorgecrosst met een geweldig mooie camperquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef golfer het volgende:
Hier ook en eerlijk gezegd zie ik mijzelf toch echt niet meer in zo'n tentje kruipen. Als ik ooit weer ga kamperen dan maar iets luxer met een camper ofzo.
Jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
hoihoiquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Outfitjes zijn leuk voor de dronken boeren jaZe staan je wel goed zeg!
En dit jaar gaan kaas en ik in een grote tent kamperen, hopelijk bevalt dat beter dan het kleine tentjeMaar kamperen is waarschijnlijk niet heel erg mijn ding ben ik bang
Ik klik soms iets te snel op invoeren, gewoon even wachten voor je reageertquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Ok. Dat dan weer welMaar goed....issue #1 en #2 vind ik nog irritanter
Koud heb ik het niet snel
en wil je nou wel eens kappen met je post continue editen, TAVJe bent irritant. Ik druk op de quote-knop en ik zie opeens weer een complete lap tekst extra staan
En dat al twee keer of zo
Daarom douche ik ook op strategische tijden als het een wat drukkere camping is (camping 1 van onze vakantie had nooit een rij, was ie te klein voor). Meestal 's middags na een fikse wandeling, dan heb ik er ook de meeste behoefte aan eerlijk gezegdquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
me 2. tentje vind ik eigenlijk wel leuk maar ik heb zo'n hekel aan douchen en naar de wc gaan 200 m verderop...
vooral 's nachts en soms zijn de douches ook vol en sta je dan een tijd met je kleding en je handdoek
wel doen hoor! mogen ze niet doormidden? zoveel schade kan dat toch niet geven?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak er alweer een mooie puinhoop van met mijn antibiotica. Ik moet er 2 per dag, maar alleen bij het eten innemen (en voor mij wel verstandig, omdat ik anders kotsmisselijk wordt) en vanmorgen dus niets genomen omdat ik geen honger had en vanmiddag vergeten. Nu dus maar innemen en dan bij het avondeten alweer ') (en ze zijn ook zo akelig groot)
Ik stumblede laatst op een site waar ze zo'n super de luxe camper hadden waar een ferrari onder in pastequote:Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaZoiets als dit bijv
[ afbeelding ]
zoiets wil ik ook nog wel eens: camper en dan naar de poolcirkel en t noorderlicht aanschouwenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn de VS doorgecrosst met een geweldig mooie camperBest een goed idee
Oh ja, ze kunnen ook doormiddenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
wel doen hoor! mogen ze niet doormidden? zoveel schade kan dat toch niet geven?
grote pillen slikken vind ik een klein beetje eng
Die is wel erg groot. Mijn ouders hebben er 2 gehad die wij altijd konden lenen. De laatste, een Hymer, was best wel een luxe bak.quote:
Nee man! Veel te lomp!! Zo iets is veel leuker:quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaZoiets als dit bijv
[ afbeelding ]
als jullie kinderkaasjes- en leintjes hebben dan is het hartstikke leuk!quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Outfitjes zijn leuk voor de dronken boeren jaZe staan je wel goed zeg!
En dit jaar gaan kaas en ik in een grote tent kamperen, hopelijk bevalt dat beter dan het kleine tentjeMaar kamperen is waarschijnlijk niet heel erg mijn ding ben ik bang
Strategisch douchen ! om te onthouden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daarom douche ik ook op strategische tijden als het een wat drukkere camping is (camping 1 van onze vakantie had nooit een rij, was ie te klein voor). Meestal 's middags na een fikse wandeling, dan heb ik er ook de meeste behoefte aan eerlijk gezegd
*zucht* Isaaaaaaaaaaaaaa jij moet beter weten met al je medicijnkennis om zó te rommelen met je pillenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak er alweer een mooie puinhoop van met mijn antibiotica. Ik moet er 2 per dag, maar alleen bij het eten innemen (en voor mij wel verstandig, omdat ik anders kotsmisselijk wordt) en vanmorgen dus niets genomen omdat ik geen honger had en vanmiddag vergeten. Nu dus maar innemen en dan bij het avondeten alweer ') (en ze zijn ook zo akelig groot)
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, ze kunnen ook doormiddenZit een breekrand.
Heb jij mijn post goed gelezen over de twee main issues die ik heb mbt kamperen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee man! Veel te lomp!! Zo iets is veel leuker:
http://www.crazycampers.nl/?pgid=46
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zoiets wil ik ook nog wel eens: camper en dan naar de poolcirkel en t noorderlicht aanschouwen
Heel simpel: niet net na het opstaan of op een tijd dat kinderen naar bed moeten. Ik heb nog nooit hoeven wachten op een camping om te douchen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Strategisch douchen ! om te onthouden.
Maar ik heb iets tegen medicijnenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* Isaaaaaaaaaaaaaa jij moet beter weten met al je medicijnkennis om zó te rommelen met je pillen
Die nemen we niet serieusquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb jij mijn post goed gelezen over de twee main issues die ik heb mbt kamperen?![]()
Neequote:Op zondag 15 augustus 2010 14:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik klik soms iets te snel op invoeren, gewoon even wachten voor je reageert
WAAAAAAAAAAAAAATquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb jij mijn post goed gelezen over de twee main issues die ik heb mbt kamperen?![]()
Dit is trouwens ook leukhttp://www.monacocoach.co(...)arch&content=gallery
Dat gaat niet bij mijquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeNiet het probleem naar mij verschuiven. Jij loopt hier te rotzooien. Post dan maar wat minder snel
Zulke dingen beloof ik mn ouders ook altijdquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb mn ouders een luxe camper beloofd als ik een paar miljoen win.
arme ouders
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef AnneX het volgende:
gut, zo af en toe eens doorscrollen en lurken is beter bij te houden, dan actief mee te posten.
Zo kan ik mensen ook wel van alles beloven, gebeurt toch nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb mn ouders een luxe camper beloofd als ik een paar miljoen win.
arme ouders
Waarom denk je dat ik niet ga kamperen? Maar gewoon huisjes of hotels boek?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar echt.. ik snap die dingen niet hoor! Alleen als je bij het circus bent en het echt je huis is, maar voor op vakantie?? Boek dan gewoon wat hotelletjes na elkaar op verschillende plekken of blijf lekker thuis![]()
Jou wel, je kampeer issues nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAT![]()
Neem je mij niet serieus
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef AnneX het volgende:
gut, zo af en toe eens doorscrollen en lurken is beter bij te houden, dan actief mee te posten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |