De anatomie van de opinievorming is in deze niet relevant. Want je kan proberen het neer te zetten als dat iedereen het een tof idee vond, totdat de grote boeman 'de rechtse pers' er mee aan de haal ging en toen blijkbaar 70% van de bevolking meekreeg, maar ik denk niet dat het zo zwart wit is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:38 schreef Tijger_m het volgende:
De morele vraag was allang en breed beantwoord, een kleine luide minderheid was echter tegen en heeft de rechtse haatpers gemobiliseerd, getuige het aanstande optreden van Wilders.
Leuk betoog, maar een argument tegen de 'moskee' heb je nog niet aangevoerd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:43 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
De anatomie van de opinievorming is in deze niet relevant. Want je kan proberen het neer te zetten als dat iedereen het een tof idee vond, totdat de grote boeman 'de rechtse pers' er mee aan de haal ging en toen blijkbaar 70% van de bevolking meekreeg, maar ik denk niet dat het zo zwart wit is.
Blijkbaar resoneert het sentiment, blijkbaar leeft het. Anders wint die groep niet 70% van het volk achter zich, denk je ook niet?
Weer zo'n bekend staaltje linkse onfrisheid.
Wat ons uitkomt -> de bonafide wil van het volk
Wat ons niet uitkomt -> schuld van de rechtse pers.
Ah, 70% van die ongeveer 270 miljoen man is 'dom en slecht geïnformeerd'. Helder.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, eerder dom en slecht geinformeerd met daarin een minderheid die inderdaad xenofobisch en haatdragend zijn. Goh, het lijken wel moslims!
Of ik godverdomme de PVV-adepten hoor tijdens de onderhandelingen van Paars+quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:43 schreef SeculasStatius het volgende:
Wat ons uitkomt -> de bonafide wil van het volk
Wat ons niet uitkomt -> schuld van de rechtse linkse pers.
Wat ik al vervelend vaak gezegd heb: ik heb geen unieke argumenten. Het heeft geen zin om dat hier over te doen. Zeker niet tegenover volk dat grote stappen gauw thuis redeneringen maakt: mensen die tegen zijn -> xenofoob.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Leuk betoog, maar een argument tegen de 'moskee' heb je nog niet aangevoerd.
Z'n argument is dat hij vindt dat de gemiddelde Amerikaanse Moslim de aanslagen op het WTC heeft veroorzaakt, waardoor er geen plaats is voor hun gebedshuis in de buurt van Ground Zero.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Leuk betoog, maar een argument tegen de 'moskee' heb je nog niet aangevoerd.
Ja, hullie doen het ook!quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of ik godverdomme de PVV-adepten hoor tijdens de onderhandelingen van Paars+
70% van wat? Niet van de New Yorkers die toch wel het meeste recht van spreken hebben, 62% voor, 27% tegen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:43 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
De anatomie van de opinievorming is in deze niet relevant. Want je kan proberen het neer te zetten als dat iedereen het een tof idee vond, totdat de grote boeman 'de rechtse pers' er mee aan de haal ging en toen blijkbaar 70% van de bevolking meekreeg, maar ik denk niet dat het zo zwart wit is.
Blijkbaar resoneert het sentiment, blijkbaar leeft het. Anders wint die groep niet 70% van het volk achter zich, denk je ook niet?
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Z'n argument is dat hij vindt dat de gemiddelde Amerikaanse Moslim de aanslagen op het WTC heeft veroorzaakt, waardoor er geen plaats is voor hun gebedshuis in de buurt van Ground Zero.
Waarom gebruik je het dan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:51 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, hullie doen het ook!
Ook zo'n geweldig argument.
Dan moet je ook niet gaan janken dat een uitkomst al vast zou staan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:22 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Joh, ik heb gewoon helemaal geen zin in het spelletje:
"Het is een geloofsgebouw van hetzelfde geloof als dat dat 9/11 heeft veroorzaakt"
"Nee, dat is niet zo, 9/11 heeft niks met de islam te maken, blah"
Heilloos.
In een maatschappelijk debat doet iedereen mee. Niet alleen dat kleine subgroepje waar jij mee graag mee komt zodat je enigszins kunt doen alsof er daadwerkelijk brede steun is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
70% van wat? Niet van de New Yorkers die toch wel het meeste recht van spreken hebben, 62% voor, 27% tegen.
Precies wat er staat, het is in die zin relevant dat 70% het een slecht idee vind.quote:Anyways, dat 70% dat vindt is van generlei relevantie,
Dat zou goed kunnen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ah, 70% van die ongeveer 270 miljoen man is 'dom en slecht geïnformeerd'. Helder.
Dat zeg je nog geen half uur geleden: de Islam is de oorzaak van de aanslagen op het WTC.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoezo is het een spelletje? Jij vindt serieus dat de Islam de oorzaak is van de aanslagen op het WTC?
Daarmee zeg je dus dat het geloof dat Amerikaanse Moslims belijden ervoor heeft gezorgd dat het WTC nu niet meer overeind staat en dat is de reden dat ze nu geen gebedshuis mogen bouwen twee straten verderop van waar de Twin Towers stonden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:26 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Het was een factor van belang ja.
Volgens mij zag ik anders jou het net doen, of niet.quote:
Ja, ik zag het goed, jij deed dat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of ik godverdomme de PVV-adepten hoor tijdens de onderhandelingen van Paars+
Dus het zou alleen om het IDEE van die 70% moeten gaan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:54 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
In een maatschappelijk debat doet iedereen mee. Niet alleen dat kleine subgroepje waar jij mee graag mee komt zodat je enigszins kunt doen alsof er daadwerkelijk brede steun is.
[..]
Precies wat er staat, het is in die zin relevant dat 70% het een slecht idee vind.
En het formele geouwehoer is niet relevant. Want dat staat niet ter discussie.
Hmmm,quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zeg je nog geen half uur geleden: de Islam is de oorzaak van de aanslagen op het WTC.
Of heb ik het mis?
In 1936 stemde 98.8% van de Duitsers voor de Nazi partij. Your point is?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef SeculasStatius het volgende:
Ah, 70% van die ongeveer 270 miljoen man is 'dom en slecht geïnformeerd'. Helder.
Nogmaals: wij leven niet in Spanje of Italië.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:56 schreef VancouverFan het volgende:
Nogmaals, wij gaan ook niet oordelen over plannen in Barcelona of Rome.
En texanen wonen niet in new yorkquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:58 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nogmaals: wij leven niet in Spanje of Italië.
Dat kan ik beter aan jou vragen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In 1936 stemde 98.8% van de Duitsers voor de Nazi partij. Your point is?
Inwoners van Utah of Texas wonen ook niet in New York. En inwoners van Queens of The Bronx wonen niet in Manhattan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:58 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nogmaals: wij leven niet in Spanje of Italië.
Maar wel in Amerikaquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:58 schreef lutser.com het volgende:
[..]
En texanen wonen niet in new york
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |