tss hebben ze speciaal dat knopje voor mensen als jou gemaaktquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:54 schreef Cat22 het volgende:
TrekkerVoorPloegen.
Omdat ik niet op het knopje wilde klikken.
Ik heb om heul geen knopje gevraagd!quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
tss hebben ze speciaal dat knopje voor mensen als jou gemaakt
Dát!quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb geen knopje, andere layout.
Dus; TerugVindBoerderie![]()
![]()
![]()
Zal wel meevallenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:21 schreef Xebber het volgende:
En nou hoop ik niet dat ik 't balletje heb laten rollen en 't hier collecties gaat regenen, want ik ben een paar uurtjes weg.
Toen ik gister je nieuwe account zag wilde ik ook bijna opnieuw beginnenquote:
Copperquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:06 schreef CasB het volgende:
Vlinders (nieuwe account):
http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
Vlinders (oude account): http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
Ik wil het altijd meteen inwisselen voor de muntjes enzoquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:13 schreef ry4life het volgende:
Zal binnenkort ook weer wat collecties posten als ik er wat meer compleet heb, heb er nu 10 compleet
Ik ben aan 't sparen voor alles 10, en dan zo'n mega giveawayquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:13 schreef ry4life het volgende:
[..]
Copper![]()
Zal binnenkort ook weer wat collecties posten als ik er wat meer compleet heb, heb er nu 10 compleet
Dat klinkt ook wel aantrekkelijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:22 schreef Peekies het volgende:
[..]
Ik ben aan 't sparen voor alles 10, en dan zo'n mega giveaway
Ik heb er nu 22 compleet (en moet er 23 compleet hebben voor blue ribbon)
Oh dat is wel heel tof ja, en ENORMquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:22 schreef Peekies het volgende:
[..]
Ik ben aan 't sparen voor alles 10, en dan zo'n mega giveaway
Ik heb er nu 22 compleet (en moet er 23 compleet hebben voor blue ribbon)
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:31 schreef sbientje het volgende:
die spa wordt echt per level lelijkerinmiddels is die van mij net een exclusieve hoerenkiet
de Bouw-een-Juwelierszaak-actie!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net alle gemstones uit mijn giftbox weggekiept. Levert me zo'n 35 plekjes op. Ik verwacht morgen een melding dat we ze ergens voor kunnen gebruiken.
Hihiquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik verwacht morgen een melding dat we ze ergens voor kunnen gebruiken.
Daar heb je het al.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:56 schreef sbientje het volgende:
[..]
de Bouw-een-Juwelierszaak-actie!
Benodigdheden: 10 planken, 10 spijkers, 10 bakstenen, 10 35 juwelen en 10 sloten (voor op de deur)
Jaja, helaas Cat
Welke coop is er? Ben te lui om te kijkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb je het al.![]()
Ik ben nu ook alle bouwmaterialen aan het opsparen. En vehicle parts, kan ik gaan meedoen aan die nieuwe co-op en meteen upgraden.
Iets met wheat. En dan krijg je een bakkerswagenploeg. Of ander landbouwding. = ook te lui om te kijken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:33 schreef sbientje het volgende:
[..]
Welke coop is er? Ben te lui om te kijken
idd een seederquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iets met wheat. En dan krijg je een bakkerswagenploeg. Of ander landbouwding. = ook te lui om te kijken.
KLIK!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:54 schreef Kimbell het volgende:
Mijn kippen passen niet meer in de coop, wie helpt mij bij de barn raising? Pleez?
gaat toch net zo hard?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:37 schreef borisz het volgende:
Inmiddels lvl44en de seeder naar 4x4
.
Gaat dan opeens hard met de benzine
ik heb wel interesse maar ik kan je niet echt wat teruggevenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een percheronveulen. Iemand interesse?
(ruilen voor een ander speciaal veulen bijvoorbeeld?)
Ik ben altijd te lui om die eieren te openen dus er staat nu een hele berg eitjes op m'n farmquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:48 schreef Mirjam het volgende:
ik ben een rondje eieren aan het openen, en ik krijg wel veel collectibles uit zwarte eieren
twine, swallowtail, red feather
Zelfdequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb wel interesse maar ik kan je niet echt wat teruggeven
Wel interesse, geen speciaal veulen present helaas.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een percheronveulen. Iemand interesse?
(ruilen voor een ander speciaal veulen bijvoorbeeld?)
Is er niet gewoon een maximum aantal te vergeven?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:04 schreef ry4life het volgende:
Hoe lang blijft zo een veulen/kalfjeslinkje
eigenlijk goed?
Nee, daar kun je verder helaas niks anders mee dan verkopen..quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:19 schreef just me het volgende:
Pfff zondagje weggeweest en weer bij al mijn buurtjes langsgeweest
Vraagje, ik heb veel gifts waar ik niets mee doe, zijn die op de een of andere manier weg te geven ?
Ja he? Die's giftable vanaf level 90quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:55 schreef sbientje het volgende:
da t konijn is leuk zeg! waar heb je die vandaan?
oh hmmmquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:04 schreef Peekies het volgende:
[..]
Ja he? Die's giftable vanaf level 90
En ik heb nu wat buitenlandse buurtjes en van een van hun kreeg ik er een
volgens mij heb je me ontbuurtquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:03 schreef Nizno het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)lFriendReward&ref=nf
veulen creme
http://apps.facebook.com/(...)eFriendReward&ref=nf 100xp indien werkend (kreeg foutmelding met plaatsen)
Een ei én een farmhandsquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:55 schreef Peekies het volgende:
Golden egg
http://apps.facebook.com/(...)gFriendReward&ref=nf
Hulpje
http://apps.facebook.com/(...)eFriendReward&ref=nf
Kan je d'r niet een zooi delen? Ik zit d'r nogal om verlegen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:48 schreef sbientje het volgende:![]()
You found 32 Morning Glory bushelsvan een half veld! mastery helpt echt ENORM!
ja ik zal er wat op de feed zetten... 1 voor 1?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:32 schreef Xebber het volgende:
[..]
Kan je d'r niet een zooi delen? Ik zit d'r nogal om verlegen.
quote:Sorry partner! Sabine has given out all the free samples they had. But you can find more at their Farmer's Market on their farm.
Ik heb er 9 voor je gekocht, moet ik ze sturen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:51 schreef Xebber het volgende:
Al gepakt. En ook weer gecraft, daarom nou juist.
Graag, maar hoe lang blijven de linkjes goed? Ik sta nu op 97/100.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er 9 voor je gekocht, moet ik ze sturen?
Je hebt toch niet alle 97 nodigquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:54 schreef Xebber het volgende:
[..]
Graag, maar hoe lang blijven de linkjes goed? Ik sta nu op 97/100.
RvH.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet alle 97 nodig
En is je achternaam met een J of H, want ik heb er 2 met dezelfde voornaam
ik heb een aantal mensen die oa met gamers united spelen ontbuurt, denk dat je daar per ongeluk tussen bent gerold.. maar dan sta je als het goed is nog wel als vriend op mn facebook toch?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:16 schreef sbientje het volgende:
[..]
volgens mij heb je me ontbuurt![]()
is niet erg hoor verder, viel me gewoon op, kon je ook niet meer vinden in mijn lijstje
nee daar sta ik ook niet meer tussen volgens mij...quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een aantal mensen die oa met gamers united spelen ontbuurt, denk dat je daar per ongeluk tussen bent gerold.. maar dan sta je als het goed is nog wel als vriend op mn facebook toch?
dat was dus ook deel 1 van de opruimwoede........ en ik ga idd nog verder maar daarvoor moet ik even ruim de tijd hebbenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:45 schreef Joye het volgende:
Als je iemand met GU skipt als buur, maar wel bij je vrienden laat staan profiteert diegene nog steeds van jouw feeds....
deel 1 van verzoek gedaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee daar sta ik ook niet meer tussen volgens mij...
is het dan wel zo dat als ik er 1 deel dat dan ook maar 1 persoon kan pakken?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
Nizno, jouw bushels zijn ook na 3 seconden weg, goeie grutjes
Ik heb geen idee wat betreft de aantallen, zou wel verwachten dat het meer dan 1 is eikquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
is het dan wel zo dat als ik er 1 deel dat dan ook maar 1 persoon kan pakken?
want dan is het niet zo raar.. was ze namelijk op msn aan het weggeven...
iemand met een bakkerij heeft de tarwe wel nodig en ik niet..
oke ik dacht ook 2 of 3 ofzo... dan gooi ik ze niet op de feed als niemand anders er iets aan heeft......quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat betreft de aantallen, zou wel verwachten dat het meer dan 1 is eik
Moet zeggen dat ik ook wat meer OOS krijg de laatste tijd. Zal vast wel een beetje ook door de snelle wijzigingen van de themes te maken hebben..quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:33 schreef Mirjam het volgende:
is er een max. aan het aantal schuren of uitbreidingen daarvan?
want ik heb een red barn in m'n giftbox, maar steeds als ik die neerzet en wil uitbreiden, krijg ik een out of sync
dat heb ik met mijn schooltjequote:Op maandag 16 augustus 2010 14:33 schreef Mirjam het volgende:
is er een max. aan het aantal schuren of uitbreidingen daarvan?
want ik heb een red barn in m'n giftbox, maar steeds als ik die neerzet en wil uitbreiden, krijg ik een out of sync
Nog nooit voorbij zien komen hier. Maar voel je vrij om een nieuw topicv te starten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:13 schreef Bootje84 het volgende:
Zit ik hier ook goed voor Frontierville?
Wow Cat, dat klinkt allemaal erg hip en snelquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Was ik een poosje geleden aan het klagen over mijn saaie winery, hebben ze de namen veranderd.![]()
Sweet sake is nu Sweet energy drink, red table wine is nu Rich grape juice, white wine is White grape cooler () enzovoort. Ja, nu ben ik enthousiaster.
![]()
En laat ik vooral de blackberry EXPLOSION niet vergeten!
Het werkt!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow Cat, dat klinkt allemaal erg hip en snel
Die wil ik ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
kijk nou hoe lief, minipaardjes![]()
Ik moet er nog één, wie oh wie? Als we buren zijn, zeg je maar wat je terugwilt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:52 schreef Kimbell het volgende:
Nu groeien ook de koeien uit hun huisje. Willen jullie alsjeblieft nog een keer klikken voor den barn raising?
ja, maar dan wel als zwarte merriequote:
als het goed is had je die ook via msg op FB zelf.. daar zaten ook 2 op die link.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:03 schreef CasB het volgende:
NiznoHeb er een leuk stalion kalfje bij.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:53 schreef sbientje het volgende:
Wauw, die clydesdale isthnx!! Fijn dat we weer buren zijn
Ladybugquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
Bugs collection:
Stick Bugquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
Bugs collection:
en je krijgt een extra oventje en een serie extra recepten...........quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:46 schreef Xebber het volgende:
Sent.
Level 5 van je crafting building kost trouwens een miljoentje. Met de Spa krijg je d'r alleen een paar stoelen en wat raampjes bij.
Zonde van mijn geld.
Dat valt inderdaad wel een beetje tegen, maar ik ga het lekker toch doen, voor de extra tafel en receptenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:46 schreef Xebber het volgende:
Sent.
Level 5 van je crafting building kost trouwens een miljoentje. Met de Spa krijg je d'r alleen een paar stoelen en wat raampjes bij.
Zonde van mijn geld.
Ik heb 25 credits, ga ik straks ook inwisselen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:16 schreef NelisZ het volgende:
Nicee, dankzij de huidige aanbieding heb ik mijn 30 (gratis) facebook credits kunnen inwisselen voor 25 FV cash
woodenboard krijg ik wel een send linkje, maar bij bamboo krijg ik de melding dat ik dat niet mag geven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:21 schreef Hardrebel het volgende:
Als ik het goed begrijp kan ik van deze link http://apps.facebook.com/(...)3Dwoodenboard&ref=nf
een bamboo aanvragen als ik woodenboard vervang voor bamboo? http://apps.facebook.com/(...)ftId%3Dbamboo&ref=nf
Plank onderwegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:21 schreef Hardrebel het volgende:
Als ik het goed begrijp kan ik van deze link http://apps.facebook.com/(...)3Dwoodenboard&ref=nf
een bamboo aanvragen als ik woodenboard vervang voor bamboo? http://apps.facebook.com/(...)ftId%3Dbamboo&ref=nf
Ik kom er 10 te kort.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:16 schreef NelisZ het volgende:
Nicee, dankzij de huidige aanbieding heb ik mijn 30 (gratis) facebook credits kunnen inwisselen voor 25 FV cash
donequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef Nizno het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)3Dwoodenboard&ref=nf
mag ik nog 4 plankjes?
dan heb ik van alles weer 10 op reserve voor het volgende bouwwerk
oke klaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef Nizno het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)3Dwoodenboard&ref=nf
mag ik nog 4 plankjes?
Hihiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef Nizno het volgende:
nou ja, dan wel alleen zoals de garage dat er geen andere dingen bij moeten hoor... anders heb ik weer weet ik veel hoeveel tijd nodig om die andere dingen te krijgen omdat anderen de stenen hout en spijkers sturen enzo....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hihi![]()
![]()
Van mij mag er ook weer een uitbreiding komen
Gewoon iets met spijkers/bricks en planken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ja, dan wel alleen zoals de garage dat er geen andere dingen bij moeten hoor... anders heb ik weer weet ik veel hoeveel tijd nodig om die andere dingen te krijgen omdat anderen de stenen hout en spijkers sturen enzo....
verkopen, heb je toch weer coinsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoef trouwens ook geen Mystery Gifts meer, ik krijg toch alleen maar White Lawn Chairs.
Ik krijg hem net voor het eerstquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoef trouwens ook geen Mystery Gifts meer, ik krijg toch alleen maar White Lawn Chairs.
Ei en stickyquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
White Mystery Eggs
Baby Calf
Stick Bug
Stick bugquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
White Mystery Eggs
Baby Calf
Stick Bug
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kan mijn FB credits niet inwisselen. Waar ik ook klik, nergens laat FV me kiezen voor een betaalmethode die de credits afschrijft en niet mijn echte geld.
Nietquote:
Nou, ik kan het, maar het is iets van twee euro waard en de minste is twee euro nog wat...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Als je wilt en kunt, graag! Want waar ik ook zoek op FB, ik kan info vinden over de tegoedpunten, hoeveel ik er heb, waar ik er meer kan kopen, maar niet waar ik ze kan inwisselen! RAAAAAH!
Zal ik je een postzegel opsturen om het verschil goed te maken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik kan het, maar het is iets van twee euro waard en de minste is twee euro nog wat...
Zul je altijd zien
Na de actie misschien
En je moet FV in FB openen, dan "add cash and coins" en dan is de optie er
Kan je de rest met PP doen dan? Ik heb mn laatste tegoed van paypal (oooooooooooooooooooit voor ebay) gebruikt om cash te kopen, ik wist toch niet eens meer dat ik dat hadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Optie gevonden!En als Paypal nu 78 cent wil loslaten heb ik er 25 FV cash bij.
Nooit gedacht dat ik echt geld ging uitgeven voor dat spelletje.![]()
![]()
78 cent is ook niet zo'n ramp ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Optie gevonden!En als Paypal nu 78 cent wil loslaten heb ik er 25 FV cash bij.
Nooit gedacht dat ik echt geld ging uitgeven voor dat spelletje.![]()
![]()
Ah,gelukkigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef ry4life het volgende:
De ribbon blijft!
Zou wat zijn als je al je hooibalen moet laten staan
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:16 schreef Xebber het volgende:
Ha! Géén "share" melding meer bij 't kopen van goods bij je buren. Althans, niet zo'n pop-up. Gaat allemaal weer wat sneller.
* Xebber hamsteren gaat!
Farmville is enhanced dus!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:39 schreef Meddo het volgende:
Je kunt een ei nu direct in de giftbox openen
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Farmville is enhanced dus!![]()
Geldt dat openen trouwens ook voor mystery boxen? Ik heb er 25 in mijn giftbox staan.(en kan nu niet op FV, vandaar de vraag).
Ook meer plof/wolkjes/kleurtjes als je er een opent.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:39 schreef Meddo het volgende:
Ik heb nog een paar eitjes staan... laat ik misschien wel zo, For old times sake.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:48 schreef Nizno het volgende:
nu kan ik gewoon geen verzameling eitjes en boxjes meer neerzetten.....
Grapje dit werkt natuurlijk veel sneller en leuker
Halelujah, wat een uitvindingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:39 schreef Meddo het volgende:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef CasB het volgende:
Wat wel vervelend is, is dat de expansions niet meer werken.
Hey, heeft het hele spel een punt? Dacht het niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef Peekies het volgende:
Ik heb zo'n Arapawa geit ofzoiets gekocht voor een half miljoen coins
Best wel onzinnig he
Thanks voor wat eitjesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:55 schreef ry4life het volgende:
Wat eitjes die heerlijk snel opengaan:
tnxquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
Centipede
Er staat er net eentje bij mij weerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:02 schreef sbientje het volgende:
ik had vanmorgen weer een varken staan.. pfff
bij mij ook... van iemand van wie ik nooit wat lees of hoor... 1 keer verzonden en binnenkort mn lijst schonen... nu echtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er staat er net eentje bij mij weer
yup, ze worden bijna enkel naar mensen verstuurd die al lang niet meer actief zijn, loop de feeds van die mensen maar eens naquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:25 schreef sbientje het volgende:
volgens mij zijn die varkens om inactievelingen terug te lokken ofzo..
Ja, denk het wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:25 schreef sbientje het volgende:
volgens mij zijn die varkens om inactievelingen terug te lokken ofzo..
die heb ik laatst ook gekocht jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef Peekies het volgende:
Ik heb zo'n Arapawa geit ofzoiets gekocht voor een half miljoen coins
Best wel onzinnig he
daar heb ik idd ook last van ja.. ik vind trouwens ook dat je best weinig mag kopen. 3 bushels... niet echt veelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
Die laatste update kost een miljoen jaDan mogen ze die bushelstorage ook wel groter maken want ik moet al mn best doen om 5 ovens te vullen.
Dank je Thomas, laat het me even weten als ik iets voor je kan doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:00 schreef krioro het volgende:
Zo, ben ik weer. En gelijk een vriendelijk verzoek: Heeft er iemand nog een laatste plank voor me?
ik had er 62.. 36 refills waren het ingewisseldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:42 schreef Mirjam het volgende:
zo9, ik heb net bij ál mijn buren crafts gekocht
en ik heb nogal veel buren, dus dat was heel veel
Heb je nog unwither? Anders probeer ik je gratis te unwitheren.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef Peekies het volgende:
Damn, voor zover ik me herinner zijn mijn crops nu voor het eerst withered
Slechte planning wss.
ik vind dat zoveel werk, dat moet toch makkelijker kunnen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:40 schreef sbientje het volgende:
ik ga vanavond ook eens wat buren ontburen
Heel erg bedankt maar ik kwam erachter dat ik ook nog een unwither had!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:17 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Heb je nog unwither? Anders probeer ik je gratis te unwitheren.
Gewoon 1 lijst met alle buren met de datum van de laatste keer hij gejoined heeft en dan met de vakjes ernaast remove fvneighbour en remove fb friend zou handig zijn jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind dat zoveel werk, dat moet toch makkelijker kunnen?
je moet helemaal per persoon opzoeken wie er nog actief is en wie niet, dan weer opzoeken in die lijst, ontburen, ontvrienden.. pff
Even kwartiertje werk, maar dan is je lijst wel weer lekker frisquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind dat zoveel werk, dat moet toch makkelijker kunnen?
je moet helemaal per persoon opzoeken wie er nog actief is en wie niet, dan weer opzoeken in die lijst, ontburen, ontvrienden.. pff
Voeg me maar toe.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef vigier het volgende:
Zoeken jullie nog een actieve Farmviller? Level 53. Hoe kun je snel figuren toevoegen eigenlijk? Voor alles heb je wooden board's, nails en bricks nodig en met de 9 vrienden die ik nu heb schiet dat niet heul erg op
Jawel.quote:
Ik heb d'r 45 of zo geloof ik. Ze moeten zelf ook wel een actieve building craft hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet ook maar weer eens gaan buurtjes shoppen. Met gemiddeld 77 verbouwende buren kan ik even vooruit.
Yay m'n tweede miniquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:18 schreef Nizno het volgende:
Staat er ineens een volwassen minipaardje naast mn nursery.....
heb ik zowaar mini veulentjes weg te geven..................................... dju!
1 via msg al aan een heel blij meisje gegeven en hier dus nog minstens 2
http://www.facebook.com/profile.php?id=1158692386quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef vigier het volgende:
Zoeken jullie nog een actieve Farmviller? Level 53. Hoe kun je snel figuren toevoegen eigenlijk? Voor alles heb je wooden board's, nails en bricks nodig en met de 9 vrienden die ik nu heb schiet dat niet heul erg op
Je buren bemesten die bloemen hebben staanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef DeLuna het volgende:
Lekker ook, is mijn beehive af, heb ik geen Queen Bee.![]()
En ik heb 0 FV cash dus dat schiet ook niet op.
Ah, ik heb 16 buren dus ik zal even kijken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je buren bemesten die bloemen hebben staan, daar kan je er eentje vinden als je een beetje geluk hebt
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:18 schreef Nizno het volgende:
Staat er ineens een volwassen minipaardje naast mn nursery.....
heb ik zowaar mini veulentjes weg te geven..................................... dju!
1 via msg al aan een heel blij meisje gegeven en hier dus nog minstens 2
moet ik even bloemen gaan poten?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah, ik heb 16 buren dus ik zal even kijken.
Nee, hoeft nietquote:
heb ze lekker toch al gepootquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, ik ben al bij iedereen geweest maar er kwam geen Queen Bee uit. Dus nog maar wachten tot ik weer kan fertilizen.
Nu heb ik er 2quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:32 schreef Nizno het volgende:
help!
Ik heb nog minstens 1 mini veulen!!!\
Wie is de eerste?!?!?!
[ link | afbeelding ]
en dat was 5quote:
Thanks! Deze was er nog, al die mini paardjes die daarna kwamen heb ik gemistquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:39 schreef Nizno het volgende:
het is een grote maar wel creme.... een veulentje
ahhhhhhhhhhhh zal ik even kijken of ik jou nog blij kan maken?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:36 schreef Peekies het volgende:
[..]
Thanks! Deze was er nog, al die mini paardjes die daarna kwamen heb ik gemist
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhh zal ik even kijken of ik jou nog blij kan maken?
Ik heb hemquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:59 schreef Nizno het volgende:
speciaal voor Peek die het meisje al via msg heeft gepakt...............
dus nog 3 over voor de anderen
(heb er natuurlijk zelf ook 1 gepikt
met de andere farm...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem
Hoe kun je er zelf ook een hebben dan?Hij komt toch uit jouw eigen stal?
ik heb je al geaccepteerd en alles dus je zou gewoon het veulentje moeten kunnen pakken nu... als hij er nog is...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oei ik wil ook zo een paard !
Bedankt trouwens nizno heb ze verstuurd maar bij mij duurt dat altijd even.
Iets met lusten en lasten en zo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:35 schreef Joene het volgende:
Mn hond is weggelopen , kon ik hem terugkopen voor 2 FV cash , kutbeest zoekt het maar uit
dierenvriendquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:35 schreef Joene het volgende:
Mn hond is weggelopen , kon ik hem terugkopen voor 2 FV cash , kutbeest zoekt het maar uit
Neem eens een kijkje in de OP.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Om de een of andere reden lukt het me maar niet om Neighbour 10 te vinden .
je mag nog wel even doorgaan hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:22 schreef Nizno het volgende:
nu heb ik toch ook wat...................... er staat nog zo'n knol naast mn nusery................
Ik geloof dat ik maar moet stoppen met dit spelletje want ik haal er veel te veel knollen uit zo
ik had jou vanmiddag toegevoegd maar om de een of andere reden zijn we volgens Farmvile nog steeds geen buren ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:52 schreef Nizno het volgende:
ach laat ook maar.....
geen zin om me er druk om te maken.
Ik vind het wel een leuke manier om meer storage te krijgen hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:15 schreef Nizno het volgende:
heb ik voor de kat zn viool stenen hout en spijkers.... heb ik ze niet nodig... krijg je een semi net zoiets achtig als de trouwtent....
Competitie.... dju
Nog meer?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:18 schreef Peekies het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke manier om meer storage te krijgen hoor
fok-keldertjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie een nieuwe functie? Iets met een kelder?
Ik 2. Dan heb ik er 20.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb nog 1 buur nodig om te kunnen uitbreiden.
Is die tent net weg krijg je ditquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:15 schreef Nizno het volgende:
heb ik voor de kat zn viool stenen hout en spijkers.... heb ik ze niet nodig... krijg je een semi net zoiets achtig als de trouwtent....
Competitie.... dju
Jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:01 schreef sbientje het volgende:
misschien voor het varkenshok komen de spijkers e.d. nog wel van pas?
waarschijnlijk 10 emmers en 10 hopen zand voor het modderbad ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Kan me niet voorstellen dat je die "woesj" in 1 hap neer kunt zetten, die zal wel gebouwd moeten worden.
Als ze maar niet een andere "parts" verzinnen
Dat dus, ik zit ook énorm verlegen om die Check Buttons.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:26 schreef Meddo het volgende:
Kan er nu geen sturen![]()
Zal er voortaan wel elke dag één doen. Maar dan wil ik hem ook terug
Ik heb wel een voorraadje check buttons, maar geen enkele brass buttonquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:30 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat dus, ik zit ook énorm verlegen om die Check Buttons.
Ja, maar niet iedereen heeft de mogelijkheid de Check Button te giften. Ik zit bijvoorbeeld met een Green Plume.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:35 schreef ry4life het volgende:
Erg slim gedaan met die shovelsDan ineens weer de checkbutton tevoorschijn toveren die al maanden vermist was. Kan ze nu aan niemand meer sturen, maarja hij is er in ieder geval dus ik klaag niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |