Geen jarigen op Hyves?quote:
Vanochtend om half 9 een telefoontje gekregen dat mijn opa in het ziekenhuis moet worden opgenomen omdat hij bloed plast.quote:
Ik denk dat je bloed bedoelt en dat dat inderdaad niet tof is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vanochtend om half 9 een telefoontje gekregen dat mijn opa in het ziekenhuis moet worden opgenomen omdat hij urine plast.![]()
Mijn opa zorgt altijd voor mijn oma, omdat ze niks meer zelfstandig kan.
Mijn ouders zijn er nou heen. Mijn moeder gaat nou voor oma zorgen.
Maar mijn moeder is ook niet echt in goede doen, dus ik hoop dat alles goed gaat en het niet al te ernstig met opa is.
Ja, bedoel ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat je bloed bedoelt en dat dat inderdaad niet tof is.
Dat is idd niet leuk nee, maar ga niet meteen van het ergste uit, misschien valt het wel meequote:
Precies dus eerst dat maar afwachtenquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:52 schreef Pheno het volgende:
Het kan van alles zijn, maar daar kan een arts veel meer over zeggen.
sterktequote:Op zondag 15 augustus 2010 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vanochtend om half 9 een telefoontje gekregen dat mijn opa in het ziekenhuis moet worden opgenomen omdat hij bloed plast.![]()
Mijn opa zorgt altijd voor mijn oma, omdat ze niks meer zelfstandig kan.
Mijn ouders zijn er nou heen. Mijn moeder gaat nou voor oma zorgen.
Maar mijn moeder is ook niet echt in goede doen, dus ik hoop dat alles goed gaat en het niet al te ernstig met opa is.
quote:
Ik heb teruggelezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte. Ziekenhuisopnames zijn nooit leuk en zeker niet als je eigenlijk thuis wil zijn om voor iemand anders te zorgen. Let maar goed op je moeder en hopelijk kun je bij je oma of bij jullie in huis je steentje bijdragen.quote:
Pheno, ik kan me voorstellen dat je het nu helemaal zat bent. De laatste druppel en zo. Succes met solliciteren!
Nu even een kopje thee zetten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Welke 980 foto's?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
CatIk las dat alle 980 foto's bekeken zijn
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |