Geen jarigen op Hyves?quote:
Vanochtend om half 9 een telefoontje gekregen dat mijn opa in het ziekenhuis moet worden opgenomen omdat hij bloed plast.quote:
Ik denk dat je bloed bedoelt en dat dat inderdaad niet tof is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vanochtend om half 9 een telefoontje gekregen dat mijn opa in het ziekenhuis moet worden opgenomen omdat hij urine plast.![]()
Mijn opa zorgt altijd voor mijn oma, omdat ze niks meer zelfstandig kan.
Mijn ouders zijn er nou heen. Mijn moeder gaat nou voor oma zorgen.
Maar mijn moeder is ook niet echt in goede doen, dus ik hoop dat alles goed gaat en het niet al te ernstig met opa is.
Ja, bedoel ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat je bloed bedoelt en dat dat inderdaad niet tof is.
Dat is idd niet leuk nee, maar ga niet meteen van het ergste uit, misschien valt het wel meequote:
Precies dus eerst dat maar afwachtenquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:52 schreef Pheno het volgende:
Het kan van alles zijn, maar daar kan een arts veel meer over zeggen.
sterktequote:Op zondag 15 augustus 2010 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vanochtend om half 9 een telefoontje gekregen dat mijn opa in het ziekenhuis moet worden opgenomen omdat hij bloed plast.![]()
Mijn opa zorgt altijd voor mijn oma, omdat ze niks meer zelfstandig kan.
Mijn ouders zijn er nou heen. Mijn moeder gaat nou voor oma zorgen.
Maar mijn moeder is ook niet echt in goede doen, dus ik hoop dat alles goed gaat en het niet al te ernstig met opa is.
quote:
Ik heb teruggelezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte. Ziekenhuisopnames zijn nooit leuk en zeker niet als je eigenlijk thuis wil zijn om voor iemand anders te zorgen. Let maar goed op je moeder en hopelijk kun je bij je oma of bij jullie in huis je steentje bijdragen.quote:
Pheno, ik kan me voorstellen dat je het nu helemaal zat bent. De laatste druppel en zo. Succes met solliciteren!
Nu even een kopje thee zetten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Welke 980 foto's?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
CatIk las dat alle 980 foto's bekeken zijn
!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
CatIk las dat alle 980 foto's bekeken zijn
!
Leukquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:38 schreef Cat22 het volgende:
En volgens mij vonden ze het nog leuk ook.
M'n batt was leegquote:
Vakantiefoto's. Een aantal daarvan zijn voor iedereen online terug te vinden in deze SC reeks. Je wordt écht niet buitengesloten.quote:
Ja hé zou zonde zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:44 schreef Goodbye het volgende:
Wat een herfstig weer is het vandaag ineens. Ik hoop dat we toch nog wel even lekker weer krijgen voordat de winter er weer aankomt..
Maar jij bent een liefe knul die dat voor zijn mamsje doet.quote:
Stiekem vind ik dit weer ook wel fijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:44 schreef Goodbye het volgende:
Wat een herfstig weer is het vandaag ineens. Ik hoop dat we toch nog wel even lekker weer krijgen voordat de winter er weer aankomt..
Nee voor mamsje waren het er 300 dit was gister bij die vrienden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij bent een liefe knul die dat voor zijn mamsje doet.
Ja oké, maar het is al bijna twee weken zo half/half.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dit weer ook wel fijn.Lekker thuis kneuteren en weer écht zin hebben in een kopje thee en een badje.
Ja is ook wel weer zoquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dit weer ook wel fijn.Lekker thuis kneuteren en weer écht zin hebben in een kopje thee en een badje.
Die van de sc babes tijdens de Kamasutra beurs.quote:
Hij zit niet in de PM-groepquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die van de sc babes tijdens de Kamasutra beurs.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee voor mamsje waren het er 300 dit was gister bij die vrienden.
Met als hoogtepunt een of ander fucking lelijk huisje op de foto. Wij vragen wat het was
"Ja ehh het is een soort meterkast, die staat daar buiten op straat voor de electriciteit"
Toen heb ik ongeveer een kwartier in een stuip gelegen van het lachen, de tranen rolden over m'n gezicht.
De desbetreffende vriend heeft ook de hele avond grapjes moeten horen of we zo nog foto's van ZIJN meterkast gingen nemen
Heb je die cum laude chick al ontmoet of was dat pas over een tijdje?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met als hoogtepunt een of ander fucking lelijk huisje op de foto. Wij vragen wat het was
"Ja ehh het is een soort meterkast, die staat daar buiten op straat voor de electriciteit"
Toen heb ik ongeveer een kwartier in een stuip gelegen van het lachen, de tranen rolden over m'n gezicht.
De desbetreffende vriend heeft ook de hele avond grapjes moeten horen of we zo nog foto's van ZIJN meterkast gingen nemen
Dan wil je vast niet mijn foto van de ijslandse wc of de foto van goed toiletpapier zien.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit moet toelichting hebbenquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je die cum laude chick al ontmoet of was dat pas over een tijdje?
Hij wil mijn vrouw meeten denk ik?quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wij hadden ook zo'n moment met mensen die 700 foto's kwijt waren omdat het kaartje zoek was en ze ondanks laptop en alles niets hadden opgeslagen.
Ze wilden niet vertellen waarom het kaartje weg was ook
Nee joh, en misscchien 4 hele slechte foto van haar, op d'r rug, van de zijkant, met ander mensen er half voor. En dan kijk je dan verdomme 670 foto's voor!quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je die cum laude chick al ontmoet of was dat pas over een tijdje?
Mwah een paar van dat soort foto's zijn wel grappig, maar hij had echt veel van dat shit wat in de categorie 'je had er bij moeten zijn' valt. En dat beseffen vaak mensen niet als ze hun foto's showen, die gaan zelf helemaal op in de trip down memory lane, maar de 'kijker' snap soms de helft niet, of het komt gewoon niet zo goed over omdat je er simpelweg niet bij was / bent geweestquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan wil je vast niet mijn foto van de ijslandse wc of de foto van goed toiletpapier zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |