Geen jarigen op Hyves?quote:
Vanochtend om half 9 een telefoontje gekregen dat mijn opa in het ziekenhuis moet worden opgenomen omdat hij bloed plast.quote:
Ik denk dat je bloed bedoelt en dat dat inderdaad niet tof is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vanochtend om half 9 een telefoontje gekregen dat mijn opa in het ziekenhuis moet worden opgenomen omdat hij urine plast.![]()
Mijn opa zorgt altijd voor mijn oma, omdat ze niks meer zelfstandig kan.
Mijn ouders zijn er nou heen. Mijn moeder gaat nou voor oma zorgen.
Maar mijn moeder is ook niet echt in goede doen, dus ik hoop dat alles goed gaat en het niet al te ernstig met opa is.
Ja, bedoel ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat je bloed bedoelt en dat dat inderdaad niet tof is.
Dat is idd niet leuk nee, maar ga niet meteen van het ergste uit, misschien valt het wel meequote:
Precies dus eerst dat maar afwachtenquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:52 schreef Pheno het volgende:
Het kan van alles zijn, maar daar kan een arts veel meer over zeggen.
sterktequote:Op zondag 15 augustus 2010 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vanochtend om half 9 een telefoontje gekregen dat mijn opa in het ziekenhuis moet worden opgenomen omdat hij bloed plast.![]()
Mijn opa zorgt altijd voor mijn oma, omdat ze niks meer zelfstandig kan.
Mijn ouders zijn er nou heen. Mijn moeder gaat nou voor oma zorgen.
Maar mijn moeder is ook niet echt in goede doen, dus ik hoop dat alles goed gaat en het niet al te ernstig met opa is.
quote:
Ik heb teruggelezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte. Ziekenhuisopnames zijn nooit leuk en zeker niet als je eigenlijk thuis wil zijn om voor iemand anders te zorgen. Let maar goed op je moeder en hopelijk kun je bij je oma of bij jullie in huis je steentje bijdragen.quote:
Pheno, ik kan me voorstellen dat je het nu helemaal zat bent. De laatste druppel en zo. Succes met solliciteren!
Nu even een kopje thee zetten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Welke 980 foto's?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
CatIk las dat alle 980 foto's bekeken zijn
!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
CatIk las dat alle 980 foto's bekeken zijn
!
Leukquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:38 schreef Cat22 het volgende:
En volgens mij vonden ze het nog leuk ook.
M'n batt was leegquote:
Vakantiefoto's. Een aantal daarvan zijn voor iedereen online terug te vinden in deze SC reeks. Je wordt écht niet buitengesloten.quote:
Ja hé zou zonde zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:44 schreef Goodbye het volgende:
Wat een herfstig weer is het vandaag ineens. Ik hoop dat we toch nog wel even lekker weer krijgen voordat de winter er weer aankomt..
Maar jij bent een liefe knul die dat voor zijn mamsje doet.quote:
Stiekem vind ik dit weer ook wel fijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:44 schreef Goodbye het volgende:
Wat een herfstig weer is het vandaag ineens. Ik hoop dat we toch nog wel even lekker weer krijgen voordat de winter er weer aankomt..
Nee voor mamsje waren het er 300 dit was gister bij die vrienden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij bent een liefe knul die dat voor zijn mamsje doet.
Ja oké, maar het is al bijna twee weken zo half/half.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dit weer ook wel fijn.Lekker thuis kneuteren en weer écht zin hebben in een kopje thee en een badje.
Ja is ook wel weer zoquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dit weer ook wel fijn.Lekker thuis kneuteren en weer écht zin hebben in een kopje thee en een badje.
Die van de sc babes tijdens de Kamasutra beurs.quote:
Hij zit niet in de PM-groepquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die van de sc babes tijdens de Kamasutra beurs.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee voor mamsje waren het er 300 dit was gister bij die vrienden.
Met als hoogtepunt een of ander fucking lelijk huisje op de foto. Wij vragen wat het was
"Ja ehh het is een soort meterkast, die staat daar buiten op straat voor de electriciteit"
Toen heb ik ongeveer een kwartier in een stuip gelegen van het lachen, de tranen rolden over m'n gezicht.
De desbetreffende vriend heeft ook de hele avond grapjes moeten horen of we zo nog foto's van ZIJN meterkast gingen nemen
Heb je die cum laude chick al ontmoet of was dat pas over een tijdje?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met als hoogtepunt een of ander fucking lelijk huisje op de foto. Wij vragen wat het was
"Ja ehh het is een soort meterkast, die staat daar buiten op straat voor de electriciteit"
Toen heb ik ongeveer een kwartier in een stuip gelegen van het lachen, de tranen rolden over m'n gezicht.
De desbetreffende vriend heeft ook de hele avond grapjes moeten horen of we zo nog foto's van ZIJN meterkast gingen nemen
Dan wil je vast niet mijn foto van de ijslandse wc of de foto van goed toiletpapier zien.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit moet toelichting hebbenquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je die cum laude chick al ontmoet of was dat pas over een tijdje?
Hij wil mijn vrouw meeten denk ik?quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wij hadden ook zo'n moment met mensen die 700 foto's kwijt waren omdat het kaartje zoek was en ze ondanks laptop en alles niets hadden opgeslagen.
Ze wilden niet vertellen waarom het kaartje weg was ook
Nee joh, en misscchien 4 hele slechte foto van haar, op d'r rug, van de zijkant, met ander mensen er half voor. En dan kijk je dan verdomme 670 foto's voor!quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je die cum laude chick al ontmoet of was dat pas over een tijdje?
Mwah een paar van dat soort foto's zijn wel grappig, maar hij had echt veel van dat shit wat in de categorie 'je had er bij moeten zijn' valt. En dat beseffen vaak mensen niet als ze hun foto's showen, die gaan zelf helemaal op in de trip down memory lane, maar de 'kijker' snap soms de helft niet, of het komt gewoon niet zo goed over omdat je er simpelweg niet bij was / bent geweestquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan wil je vast niet mijn foto van de ijslandse wc of de foto van goed toiletpapier zien.
Kan die goed... analyseren?quote:
Pingu ging gisteravond wel op tijd naar bed om te koken, dus hmmquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan die goed... analyseren? [ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, en misscchien 4 hele slechte foto van haar, op d'r rug, van de zijkant, met ander mensen er half voor. En dan kijk je dan verdomme 670 foto's voor!
[..]
Mwah een paar van dat soort foto's zijn wel grappig, maar hij had echt veel van dat shit wat in de categorie 'je had er bij moeten zijn' valt. En dat beseffen vaak mensen niet als ze hun foto's showen, die gaan zelf helemaal op in de trip down memory lane, maar de 'kijker' snap soms de helft niet, of het komt gewoon niet zo goed over omdat je er simpelweg niet bij was / bent geweest
Ja met de context die we kregen nog raarder maar soit.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's erg (raar)!
Mijn foto's staan op schijfje. Wat het niet deed op de dvd speler dus maar goed dat ik mijn flaptop had meegenomen.
Oh dat moet LL dan even uitleggenquote:
Maak altijd een aparte map voor het showen dat scheelt vaak 100 foto'squote:Op zondag 15 augustus 2010 11:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snappum. Ik heb wel 5 keer gevraagd of zij niet de knoppen van de laptop wilden bedienen maar nee, ik moest maar gezellig in het midden gaan zitten en vertellen. Met die foto's kun je wel een mooi samenhangend vakantieverslag vertellen. En 20+ dezelfde foto's klikken mooi door terwijl jij het bijbehorende verhaal vertelt. Maar het boekkie gaat nog flink ingedikt worden.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat moet LL dan even uitleggen
Ja precies, maar hier was het dus zo dat 2 vrienden samen op vakantie waren, en de een had er 450 en is niet zo'n fotograaf, dus vrij veel foto's die gewoon oninteressant waren of iedere keer als ze bij een nieuw plekje waren wéér een foto van het groen, en serieus 30 foto's van de bus, en hij moest dan ook af en toe even getriggerd worden te klikken. Dus tegen de tijd dat vriend 2 foto's ging showen hadden we alles ondertussen al gezien, maar hij schiet wel hele mooie foto's, en is veel minder lang van stof.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snappum. Ik heb wel 5 keer gevraagd of zij niet de knoppen van de laptop wilden bedienen maar nee, ik moest maar gezellig in het midden gaan zitten en vertellen. Met die foto's kun je wel een mooi samenhangend vakantieverslag vertellen. En 20+ dezelfde foto's klikken mooi door terwijl jij het bijbehorende verhaal vertelt. Maar het boekkie gaat nog flink ingedikt worden.
teruglezenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat moet LL dan even uitleggen
Die tip heb ik al vaker gehad hier. Maar ik ben eigenwijs en wil maar 1 keer sorteren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maak altijd een aparte map voor het showen dat scheelt vaak 100 foto's
We maken altijd een fotoboek van niet al te veel pagina's. 500+ foto's kijken is niet mijn ding, dus dat doe ik een ander ook niet aanquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maak altijd een aparte map voor het showen dat scheelt vaak 100 foto's
Ja, mijquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
teruglezenvorige topic ofzo.
Zoek maar op 'Nijmegen', dan vind je wel wat
Hihi eigen belang ik haal meteen alle niet voor anderen bedoelde foto's eruit.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die tip heb ik al vaker gehad hier. Maar ik ben eigenwijs en wil maar 1 keer sorteren.
Ow ja, dan is het een lange zit met vriend 1. Ik heb er ook een paar WTF?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja precies, maar hier was het dus zo dat 2 vrienden samen op vakantie waren, en de een had er 450 en is niet zo'n fotograaf, dus vrij veel foto's die gewoon oninteressant waren of iedere keer als ze bij een nieuw plekje waren wéér een foto van het groen, en serieus 30 foto's van de bus, en hij moest dan ook af en toe even getriggerd worden te klikken. Dus tegen de tijd dat vriend 2 foto's ging showen hadden we alles ondertussen al gezien, maar hij schiet wel hele mooie foto's, en is veel minder lang van stof.
Maar het viel me nog mee hoor, ik vond het echt wel leuk te zien. Hele mooie omgeving als ik het zo zag, en paar oninteressante zitten er altijd tussen
Hoe kom je erbij?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:08 schreef pgrferrari het volgende:
Hebt er nog iemand een fotoboek nodig? [TK] Luxe fotoalbum voor 500 foto's
Lol! De mensen die de 980 foto's hebben gezien mogen alle foto's zien. Zo spectaculair privé zijn ze ook niet. Als dinnetje haar foto's heeft bewerkt gaan we zitten voor een Hema boekje van 100 foto's of zo. Dat zal vast en goed beeld geven van de trip.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi eigen belang ik haal meteen alle niet voor anderen bedoelde foto's eruit.
Maak je zo'n gedrukt album?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lol! De mensen die de 980 foto's hebben gezien mogen alle foto's zien. Zo spectaculair privé zijn ze ook niet. Als dinnetje haar foto's heeft bewerkt gaan we zitten voor een Hema boekje van 100 foto's of zo. Dat zal vast en goed beeld geven van de trip.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lol! De mensen die de 980 foto's hebben gezien mogen alle foto's zien. Zo spectaculair privé zijn ze ook niet. Als dinnetje haar foto's heeft bewerkt gaan we zitten voor een Hema boekje van 100 foto's of zo. Dat zal vast en goed beeld geven van de trip.
quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die zijn erg fijn. Kun je zo meenemen en geen zorgen om foto's die eruit vallen of vieze vingers. En dan hebben we in 1 keer allebei een boekje.
Ik hou nog zo erg van de ouderwetsche foto's, maar ik zou er naast wel een keer een gedrukt album willen. Ik laat vaak gewone foto's afdrukken bij de Hema, is zo'n album daar een aanrader?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die zijn erg fijn. Kun je zo meenemen en geen zorgen om foto's die eruit vallen of vieze vingers. En dan hebben we in 1 keer allebei een boekje.
Ja die hadden natuurlijk 5 minuten voor het showen even een onderonsjequote:Op zondag 15 augustus 2010 11:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
leuk!
Nou ik pluk sommige foto's er wel uit hoor ga aan collega's geen bikini foto's showen (bewust althans).
De vrienden van gisteravond hadden er volgens mij gewoon pikante foto's tussen zitten en de andere 2 stellen die erbij waren lagen echt dubbel tijdens hun gevis
Ik druk ze altijd af bij Pixumquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik laat ze in duitsland afdrukken, goedkoop en je bent geheel vrij in artistiek perspectief. Tegenwoordig is dat ook bij andere software van nederlandse bedrijven, maar zij waren mac compatible.
En dan vaak van die semi geile poses inclusief onderkin en vetrolletjes "Kijk Henkquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die hadden natuurlijk 5 minuten voor het showen even een onderonsje
"Ehh schat, jij had toch de foto's van mij in dat nieuwe geile setje er uitgehaald hé"
-"Nee, dat zou jij toch doenEn die foto's van wat er gebeurde ná je dat setje aanhad?"
"IK heb er niks uitgehaald hoor, dat zou jij doen"
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, zo'n string 3 maten te klein gekocht dat je de hele 'bandjes' niet meer ziet omdat die tussen de rollen zijn verdwenenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan vaak van die semi geile poses inclusief onderkin en vetrolletjes "Kijk Henk"
Ik vind ze prima. Goede kwaliteit, niet al teveel vrijheid op artistiek gebied (standaard maten en indeling van het boekje), maar dat hoeft voor mij niet zo. Mooie foto als achtergrond, kleine foto's eroverheen, kort tekstje erbij en dan vind ik het prima. Zo te lezen hier zijn er echter nog meer aanbieders die wellicht nog beter zijn dus daar zou je ook naar kunnen kijken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou nog zo erg van de ouderwetsche foto's, maar ik zou er naast wel een keer een gedrukt album willen. Ik laat vaak gewone foto's afdrukken bij de Hema, is zo'n album daar een aanrader?
Nou denk dat 1 van de 2 schatten dat kaartje gewoon te goed verstopt hadquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die hadden natuurlijk 5 minuten voor het showen even een onderonsje
"Ehh schat, jij had toch de foto's van mij in dat nieuwe geile setje er uitgehaald hé"
-"Nee, dat zou jij toch doenEn die foto's van wat er gebeurde ná je dat setje aanhad?"
"IK heb er niks uitgehaald hoor, dat zou jij doen"
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeequote:Op zondag 15 augustus 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan vaak van die semi geile poses inclusief onderkin en vetrolletjes "Kijk Henk"
En de hamvraag is natuurlijk; wat bekijkt hij in zijn etenspauze en waarom weten die andere lui dat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou denk dat 1 van de 2 schatten dat kaartje gewoon te goed verstopt had
Nee het broertje van 1 van hen had het kaartje kwijt gemaakt. En toen wij vroegen hoe kan dat dan? Wat moest hij ermee? "Ja euhh daar willen we het niet over hebben, bloos bloos"
Toen ze weg gingen zeiden de andere vrienden ook ja och we kijken nergens van op gezien de dingen die hij in zijn etenspauze bekijkt
Wij hadden zoiets van "ehhh lama"
Ik moest ff terug lezen voordat ik deze begreepquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met teveel keuze is het best lastig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind ze prima. Goede kwaliteit, niet al teveel vrijheid op artistiek gebied (standaard maten en indeling van het boekje), maar dat hoeft voor mij niet zo. Mooie foto als achtergrond, kleine foto's eroverheen, kort tekstje erbij en dan vind ik het prima. Zo te lezen hier zijn er echter nog meer aanbieders die wellicht nog beter zijn dus daar zou je ook naar kunnen kijken.
Ik gebruik dit bedrijf. http://www.myphotobook.nl/quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind ze prima. Goede kwaliteit, niet al teveel vrijheid op artistiek gebied (standaard maten en indeling van het boekje), maar dat hoeft voor mij niet zo. Mooie foto als achtergrond, kleine foto's eroverheen, kort tekstje erbij en dan vind ik het prima. Zo te lezen hier zijn er echter nog meer aanbieders die wellicht nog beter zijn dus daar zou je ook naar kunnen kijken.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:25 schreef Ml-etje het volgende:
maar op dat moment zweeft m'n eten een beetje op m'n vork.
lesbian sitesquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de hamvraag is natuurlijk; wat bekijkt hij in zijn etenspauze en waarom weten die andere lui dat.
En wat moet dat broertje dan met dat soort foto's van zijn grote broer/zus![]()
Oehhhh fijn...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb nog altijd een traumaatje van de foto's van het eerste kindje van één van de koorleden. Ze kwam terug na de bevalling en het album ging rond. En toen bleek dat niet alleen het kindje erop stond, maar ook de bevalling itself. Kijk je opeens tegen puffende vrouw, bloed en een opengesperde vagina aan.Niet dat ik daar niet tegen kan, maar die zou ik dus never nooit aan 20 vrouwen (waarvan je niet met iedereen even goed kan opschieten) laten zien.
Hooguit naaste familie en vrienden en zelfs dat betwijfel ik.
Haaai Ing!quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moest ff terug lezen voordat ik deze begreep
Hihi je zou er preuts van worden.quote:
Jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Met teveel keuze is het best lastig.
Ah ga hem opslaan moet nog een album vh huis maken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik dit bedrijf. http://www.myphotobook.nl/
Oeh ik snap dat sowieso nooit zo waarom je van dat moment zoveel foto's moet maken. Als je net bevallen bent of op weg naar het ziekenhuis ofzo snap ik. Maar de rest aint pretty... dus waarom dat zonodig showen. Het gaat toch om het product.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb nog altijd een traumaatje van de foto's van het eerste kindje van één van de koorleden. Ze kwam terug na de bevalling en het album ging rond. En toen bleek dat niet alleen het kindje erop stond, maar ook de bevalling itself. Kijk je opeens tegen puffende vrouw, bloed en een opengesperde vagina aan.Niet dat ik daar niet tegen kan, maar die zou ik dus never nooit aan 20 vrouwen (waarvan je niet met iedereen even goed kan opschieten) laten zien.
op z'n mobiel ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
lesbian sitesen die andere lui weten dat omdat ze wel eens bij elkaar lunchen en hij dat op zijn mobiel zit te bekijken.
Ja dat laatste kon ik ook niet rijmen, och het was een wazig verhaal.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:27 schreef Cat22 het volgende:
Moet je wel de beschikking hebben over een pcquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oeh ik snap dat sowieso nooit zo waarom je van dat moment zoveel foto's moet maken. Als je net bevallen bent of op weg naar het ziekenhuis ofzo snap ik. Maar de rest aint pretty... dus waarom dat zonodig showen. Het gaat toch om het product.
En de man ook iedere avond zeker weer een paar foto's voorschotelen. En dan afvragen na 3 maanden waarom hij nooit meer seks wil![]()
[..]
op z'n mobiel ookwat een prutser.
De echtes zeggen gewoon ff tegen de baas dat ze even een half uurtje wat voor zichzelf gaan doen en zetten dat ff op het werk aan. Bakkie automatenkoffie en een bruin bammetje met belegen kaas erbij.
Ik neem mee wat jullie hier roepen en dan heb ik een paar om te kiezen. Als het bij de Hema erg beperkt is qua gedrukt album dan kan ik misschien ook elders kijken iddquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik dit bedrijf. http://www.myphotobook.nl/
Sommige mensen hebben die schaamteniet ben ik na mijn schoonzus achterquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
En dat was niet een gevalletje van "oh dat album kan ik wel delen............oeps, die foto's zitten erbij, dat was ik vergeten"
allibelli is ook prima althans de harde kaft albums.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik neem mee wat jullie hier roepen en dan heb ik een paar om te kiezen. Als het bij de Hema erg beperkt is qua gedrukt album dan kan ik misschien ook elders kijken idd
Jakkesquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben die schaamteniet ben ik na mijn schoonzus achter
Die vind ik wel duurquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
allibelli is ook prima althans de harde kaft albums.
quote:
Kijk rustig, als je niet al te veel mogelijkheden wilt is Hema prima (denk ik). Deze kwamen we ook tegen bij het zoeken naar "fotoalbum mac". En onze boeken van Japan zijn schitterend geworden, nu ligt dat natuurlijk aan de fotografen (quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik neem mee wat jullie hier roepen en dan heb ik een paar om te kiezen. Als het bij de Hema erg beperkt is qua gedrukt album dan kan ik misschien ook elders kijken idd
Ja? Oh ik heb daar nooit echt op geletquote:
Whyyyyquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben die schaamteniet ben ik na mijn schoonzus achter
Dat zou ik dus echt nooooooit aan iemand laten zien.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whyyyy
Ik zou dat misschien met schaamrood op mn kaken en ouders en schoonouders laten zien, maar denk nog niet eens.
Hoe komt dat toch? Is dat een soort 'trots' bij vrouwen ofzo? "Ik heb dat mormel mn vagina uitgeperst en IEDEREEN ZAL HET WETEN EN ZIEN" Als man zijnde kan ik er niet bij dat je dat soort foto's rond laat gaan, je kan die mensen toch niet meer aankijken daarna.
Tis nou ook niet dat je daar lekker helemaal opgefluft erbij ligt en er geen bloed (of andere vloeistoffen) aan de pas komen enzo.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh ik snap dat sowieso nooit zo waarom je van dat moment zoveel foto's moet maken. Als je net bevallen bent of op weg naar het ziekenhuis ofzo snap ik. Maar de rest aint pretty... dus waarom dat zonodig showen. Het gaat toch om het product.
Ja die vreesde natuurlijk voor;quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt nooooooit aan iemand laten zien.
Mijn vriendin sloeg haar vriend zelfs aan de kop als ie ook maar iets richting onderkant keek tijdens de bevalling
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
En de man ook iedere avond zeker weer een paar foto's voorschotelen. En dan afvragen na 3 maanden waarom hij nooit meer seks wil![]()
Geloof me je wilt na het filmpje geen kinderen meerquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whyyyy
Ik zou dat misschien met schaamrood op mn kaken en ouders en schoonouders laten zien, maar denk nog niet eens.
Hoe komt dat toch? Is dat een soort 'trots' bij vrouwen ofzo? "Ik heb dat mormel mn vagina uitgeperst en IEDEREEN ZAL HET WETEN EN ZIEN" Als man zijnde kan ik er niet bij dat je dat soort foto's rond laat gaan, je kan die mensen toch niet meer aankijken daarna.
Tis nou ook niet dat je daar lekker helemaal opgefluft erbij ligt en er geen bloed (of andere vloeistoffen) aan de pas komen enzo.
Nee, ik heb het ook niet gedaan. niemand die er ook naar vraagt, dus je mist niets.quote:
Dat is echt geen merendeel van de vrouwen die die foto's deelt hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe komt dat toch? Is dat een soort 'trots' bij vrouwen ofzo?
Nou, als ik daar zou liggen te bevallen kwam er echt geen camera in de buurt van de down there regioquote:
Nou ja dat je het voor SAMEN doet of net na de bevalling snap ik echt wel. Maar niet waarom die hele vleesmarkt van echt de bevalling zelf de halve familie rond moet.quote:
Nou idd van die mannen die precies weten te vertellen hoe erg dat wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt nooooooit aan iemand laten zien.
Mijn vriendin sloeg haar vriend zelfs aan de kop als ie ook maar iets richting onderkant keek tijdens de bevalling
Er was toch vroeger een hele campingzender show van?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, als ik daar zou liggen te bevallen kwam er echt geen camera in de buurt van de down there regio
Gedverquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat je het voor SAMEN doet of net na de bevalling snap ik echt wel. Maar niet waarom die hele vleesmarkt van echt de bevalling zelf de halve familie rond moet.
Je hebt contacten zat toch? Als ik eens op het intranet moet kijken voor een vacature of je moet iemands email weten hoor ik het welquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:39 schreef Pheno het volgende:
Altijd leuk, een motivatie schrijven. Een "ik wil werken bij een bedrijf met minder reistijd" zal wel niet voldoen.
Onzinnig ook altijd
Nee maar je hebt nog 1001 andere kanten om foto's van de geboorte te maken, niet meteen van onder. En LL zei met "het gaat om het product" alsof je een foto maakt met zwangere buik en daarna pas als het kind al een uur ter wereld isquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, als ik daar zou liggen te bevallen kwam er echt geen camera in de buurt van de down there regio
De Bevalling idd....ik woonde toen nog thuis en m'n moeder wilde het altijd zien.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er was toch vroeger een hele campingzender show van?
Sowieso geen camera.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zondagavond héquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De Bevalling idd....ik woonde toen nog thuis en m'n moeder wilde het altijd zien.
Trauma's
Niet bij dat bedrijf. G is nog helemaal niet zeker en ik ga niet op 1 paard wedden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt contacten zat toch? Als ik eens op het intranet moet kijken voor een vacature of je moet iemands email weten hoor ik het wel
Nee, idd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sowieso geen camera.
Echt van die foto's van iemand die eruit ziet alsof ze een marathon gelopen heeft glimlachend boven zo'n klein propje, prima hoor maar dat hoef ik niet terug te zien van mezelf.
Och mannen onder elkaar, dat is altijd een niveau opklopperijquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou idd van die mannen die precies weten te vertellen hoe erg dat was
Dichter bij huis werk zoeken is wel een geldige reden maar moet niet 'DE reden zijn dat je bij een bedrijf solliciteert (zo moet het ieg overkomenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:39 schreef Pheno het volgende:
Altijd leuk, een motivatie schrijven. Een "ik wil werken bij een bedrijf met minder reistijd" zal wel niet voldoen.
Onzinnig ook altijd
Nee dat bedoelde ik ook weer niet hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar je hebt nog 1001 andere kanten om foto's van de geboorte te maken, niet meteen van onder. En LL zei met "het gaat om het product" alsof je een foto maakt met zwangere buik en daarna pas als het kind al een uur ter wereld is
Bij een bevalling staanquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och mannen onder elkaar, dat is altijd een niveau opklopperijEn ondertussen jankend bij de bevalling staan, maar kerels onder elkaar was het ineens niks bijzonders
Daar gaat het prima mee. Gisteren een muis meegebracht en nu ligt ze languit te pitten op de stoel. Maar ik merkte ook niet aan haar gedrag dat er iets mis was. Behalve het in en uit de bak lopen dan. Vanmorgen wel een plasje roze urine in de bak gevonden, maar dat is natuurlijk niet meteen weg. Vooralsnog heeft ze al 2 uur niet hoeven te toiletteren, dus dat is wel fijn voor haar. Ik ben benieuwd wat er morgen uit de kweek komt die ik weg moet brengen.quote:
Wijsquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet bij dat bedrijf. G is nog helemaal niet zeker en ik ga niet op 1 paard wedden.
Shit ben ik een kerel?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och mannen onder elkaar, dat is altijd een niveau opklopperijEn ondertussen jankend bij de bevalling staan, maar kerels onder elkaar was het ineens niks bijzonders
Dat hoeft voor mij ook niet nee.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik ook weer niet hoorIk snap best dat er foto's gemaakt worden, maar ik kan er als man zijnde niet bij dat je wat Ing al zegt, echt halve close-ups van 'down there' gaat maken
I know, maar elke knakker die die motivaties leest weet ook wel dat je het niet doet omdat je de bedrijfscultuur zo tof vindt, want die ken je nog nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dichter bij huis werk zoeken is wel een geldige reden maar moet niet 'DE reden zijn dat je bij een bedrijf solliciteert (zo moet het ieg overkomen).
Je kan toch gewoon een beetje schermen met die obvious termen voor zoiets, toe aan nieuwe uitdaging, je wil doorgroeien, bladiblaquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know, maar elke knakker die die motivaties leest weet ook wel dat je het niet doet omdat je de bedrijfscultuur zo tof vindt, want die ken je nog niet
Daarom vind ik het zo'n onzinnige paringsdans. Playing hard to get voor bedrijven
Jup maar ik ben zo'm knakker die die motivaties leest en ik wil toch graag iets terugzien over het bedrijfquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know, maar elke knakker die die motivaties leest weet ook wel dat je het niet doet omdat je de bedrijfscultuur zo tof vindt, want die ken je nog niet
Daarom vind ik het zo'n onzinnige paringsdans. Playing hard to get voor bedrijven
Ach je hebt ook kerels die een jaar lang de baby niks aan vinden, tis maar net wat voor kerels je treft die er zo "vol walging" over praten denk ik dan. Bah. Vind het eerder niveau kansloos.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Shit ben ik een kerel?
Heb er nl al verschillende malen naast gezeten dat ze dat deden iieeewww hoef niet te weten hoe erg de puinhoop was.
Wat sneu toch....en zo snel achter elkaar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar gaat het prima mee. Gisteren een muis meegebracht en nu ligt ze languit te pitten op de stoel. Maar ik merkte ook niet aan haar gedrag dat er iets mis was. Behalve het in en uit de bak lopen dan. Vanmorgen wel een plasje roze urine in de bak gevonden, maar dat is natuurlijk niet meteen weg. Vooralsnog heeft ze al 2 uur niet hoeven te toiletteren, dus dat is wel fijn voor haar. Ik ben benieuwd wat er morgen uit de kweek komt die ik weg moet brengen.
Oh dat vind ik ook stom ja. Dat je die baby niks gaat vindenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach je hebt ook kerels die een jaar lang de baby niks aan vinden, tis maar net wat voor kerels je treft die er zo "vol walging" over praten denk ik dan. Bah. Vind het eerder niveau kansloos.
Mja voorlopig ga ik er niet aan beginnen aan die showquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, idd.
Ik zou me doodschamen volgens mij
Ja, onzinnig dus. Moet ik vertellen hoe hun bedrijf in elkaar steekt. Beetje de omgekeerde wereld. Tijdens een gesprek kun je pas zien en laten zien wat je voor elkaar kan betekenenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een beetje schermen met die obvious termen voor zoiets, toe aan nieuwe uitdaging, je wil doorgroeien, bladibla
En dan heb je ook nog de kerels die ineens zelf als een baby gaan praten en het nergens anders meer over kunnen hebben....da's ook bahquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach je hebt ook kerels die een jaar lang de baby niks aan vinden, tis maar net wat voor kerels je treft die er zo "vol walging" over praten denk ik dan. Bah. Vind het eerder niveau kansloos.
Gelukkig maar...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er morgen uit de kweek komt die ik weg moet brengen.
Ja, dat. Dat je er een paar maakt en achteraf kijkt wat je ermee doet.. alla. Maar het hoeven geen complete reportages te worden en ik zou ze zeker niet onder iedereens gezicht schuiven.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik ook weer niet hoorIk snap best dat er foto's gemaakt worden, maar ik kan er als man zijnde niet bij dat je wat Ing al zegt, echt halve close-ups van 'down there' gaat maken
Tjah maar wat je al zei; zo gaat het wel. Ze wil graag even zien dat jij weet waar je solliciteert, dus even Googlen of op hun site kijken, beetje schermen met wat termen, en van die obvious kreten, en dan kan daarna het echte werk beginnenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, onzinnig dus. Moet ik vertellen hoe hun bedrijf in elkaar steekt. Beetje de omgekeerde wereld. Tijdens een gesprek kun je pas zien en laten zien wat je voor elkaar kan betekenen
Ik las ze ook, nu niet meer want appel en bedrijf met hokjes, maar dan kan ik het nog onnodige tijdsverspilling vinden. Je leest het cv, kan ie wat wij zoeken, ja, oh ,standaard motivatie, joepi, hij /zijn heeft de site gelezen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup maar ik ben zo'm knakker die die motivaties leest en ik wil toch graag iets terugzien over het bedrijf
klopt, vind dat praten over vriendins/vrouws puinhoop ook zo respectloos.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n vriend kennis heb ik ook!quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de kerels die ineens zelf als een baby gaan praten en het nergens anders meer over kunnen hebben....da's ook bah![]()
Douchen?quote:Ik ga douchen
Het is onzinnig inderdaad, maar in dit geval wil jij iets van dat bedrijf, en is dit nu meestal hoe het toch wel werkt, dus je zal het er helaas mee moeten doenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las ze ook, nu niet meer want appel en bedrijf met hokjes, maar dan kan ik het nog onnodige tijdsverspilling vinden. Je leest het cv, kan ie wat wij zoeken, ja, oh ,standaard motivatie, joepi, hij /zijn heeft de site gelezen.
Ja CV is het belangrijkste maar als er dan een hele korte nietszeggende motiavtie bij zit ga je wel op de 2e keus stapel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las ze ook, nu niet meer want appel en bedrijf met hokjes, maar dan kan ik het nog onnodige tijdsverspilling vinden. Je leest het cv, kan ie wat wij zoeken, ja, oh ,standaard motivatie, joepi, hij /zijn heeft de site gelezen.
Ja! ingeetje! Koetsjie koetsjie! Ga jij lekker douchie-douchie doen? Ja?! Lekker nat hé! Prrrrrrttt lekker spelen met het water haha! Ja! Leuk toch.... *knijpt in wangetje*quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de kerels die ineens zelf als een baby gaan praten en het nergens anders meer over kunnen hebben....da's ook bah![]()
Ik ga douchen
Douchse!quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga douchen
Whaaaaahhahahahaquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja! ingeetje! Koetsjie koetsjie! Ga jij lekker douchie-douchie doen? Ja?! Lekker nat hé! Prrrrrrttt lekker spelen met het water haha! Ja! Leuk toch.... *knijpt in wangetje*
lekkerquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens de rendang opzetten, het vlees zal wel ontdooid zijn.
/einde dagboek
Ll rammelt!quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja! ingeetje! Koetsjie koetsjie! Ga jij lekker douchie-douchie doen? Ja?! Lekker nat hé! Prrrrrrttt lekker spelen met het water haha! Ja! Leuk toch.... *knijpt in wangetje*
Klonk dat niet eerder als gepiep?quote:
Je mag het hier best toegeven hoor.quote:
You ain't seen nothing yet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:54 schreef pgrferrari het volgende:
Jullie lullen echt aan 1 stuk raak hier
En als we te langzaam of stil zijn dan is het ook weer een melding waard?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:54 schreef pgrferrari het volgende:
Ja en die 2 smilies betekenen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:54 schreef pgrferrari het volgende:
quote:
Hoi PGRquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat ik af en toe wat post en jullie me altijd over het hoofd zien
Altijd? Dat vind ik wat sterk uitgedrukt. Als jij twee keer dezelfde link post van een album dan hoeven wij daar toch niet elke keer op te reageren? Ik heb - net als Pisces- de links opgeslagen en kijk wel wat ik ermee doe. Ga ik niet elke keer bij iedere post melden, dan loopt het hier pas snel vol. En vanmorgen hebben de mensen die er waren echt wel op je gereageerd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat ik af en toe wat post en jullie me altijd over het hoofd zien
Lief spelen Ll!quote:
Ja i know, sorryquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Altijd? Dat vind ik wat sterk uitgedrukt. Als jij twee keer dezelfde link post van een album dan hoeven wij daar toch niet elke keer op te reageren? Ik heb - net als Pisces- de links opgeslagen en kijk wel wat ik ermee doe. Ga ik niet elke keer bij iedere post melden, dan loopt het hier pas snel vol. En vanmorgen hebben de mensen die er waren echt wel op je gereageerd.
Laat hem nou eerst analyseren.quote:
Kokosmelk, en een zooi kruiden van de toko. Citroengras iig, chili, tamarinde, gember, koriander, kaneel, nootmuskaat en weet ik nog wat meerquote:
Ik heb mezelf al geanalyseerd, en daar kwam uit dat ik een;quote:
benquote:Loveless85
Positiviteitsguru
Daar heeft hij die chick toch voor?quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja i know, sorry![]()
Vriendjes zijn op Hyves?
Dat was voor of na een seksbeurt?quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al geanalyseerd, en daar kwam uit dat ik een;
[..]
ben
Analyses zijn momentopnamenquote:
Seks ook. Je moet altijd oppassen dat je die momentopnames wel uit het album haalt wat je aan je familie en vrienden laat zienquote:
Ik maak geen foto's van mijn bedmomenten, dat scheelt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Seks ook. Je moet altijd oppassen dat je die momentopnames wel uit het album haalt wat je aan je familie en vrienden laat zien
Alleen van die op de bank of de keukentafel?quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik maak geen foto's van mijn bedmomenten, dat scheelt.
Alleen als de webcam aan staat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alleen van die op de bank of de keukentafel?
Misschien kan je het op Hyves zetten voor PGR, verveeltie zich wat minder. En wellicht is het wat educatief zelfsquote:
Ik zit niet op Hyves.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien kan je het op Hyves zetten voor PGR, verveeltie zich wat minder. En wellicht is het wat educatief zelfs
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien kan je het op Hyves zetten voor PGR, verveeltie zich wat minder. En wellicht is het wat educatief zelfs
quote:
Aw, die ligt net zo lief als Mipsie gister, met die oogjesquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:13 schreef Cat22 het volgende:
Ter afleiding van al deze sexpraat zal ik maar eens een foto van mijn poes neerzetten![]()
[ afbeelding ]
Geen seks? Die ligt erbij of die van een kater aan het bijkomen is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:13 schreef Cat22 het volgende:
Ter afleiding van al deze sexpraat zal ik maar eens een foto van mijn poes neerzetten![]()
[ afbeelding ]
outlook of outlook express?quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:15 schreef Ml-etje het volgende:
Ehmm hoe kan je je eigen properties in outlook aanpassen (dus je naam, mailadres en telnr enzo zichtbaar in een adresboek)?
Gewoon account settingsquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:15 schreef Ml-etje het volgende:
Ehmm hoe kan je je eigen properties in outlook aanpassen (dus je naam, mailadres en telnr enzo zichtbaar in een adresboek)?
Foute zinquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:13 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is net een mini-Mips inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:13 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar héb je het overquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:18 schreef Pheno het volgende:
Lol, van die sites die je naam zetten als zoekopdracht en dat teruggeven op google. Meer niet. Wat een kansloze sites zijn dat trouwens
Nope, ik denk dat ze hoofdpijn heeft. En blaasontsteking.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen seks? Die ligt erbij of die van een kater aan het bijkomen is.
microsoft outlookquote:
quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
En je hebt als het goed is ook een eigen 'visitekaartje', dat is vast ergens in contacts te vinden ofzo? En dan ergens bij de opties
Joh!quote:
Ja he? Tijgertjes zijn de liefste.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is net een mini-Mips inderdaad![]()
Cute
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh!![]()
![]()
[..]
Ja he? Tijgertjes zijn de liefste.![]()
Er ligt nu een rode tijger aan mijn shirt te sabbelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja nee das idd stukken beter.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Outlook is zo oud.
Windows Live Mail
quote:
Maar heb je het over je 'prive' Office of die op het werk? Bij het laatste kan jij wss zelf niet veel wijzigenquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
gezeik ook altijd met ja je visitekaartje in outlook klopt niet.
Teruglezen.quote:
Werkquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar heb je het over je 'prive' Office of die op het werk? Bij het laatste kan jij wss zelf niet veel wijzigen
Ligt er een beetje hoe het geregeld is hoor, maar over het algemeen kan je ZEKER je eigen emailADRES niet wijzigen, en vaak ook niet de naam die er weergegeven word. Simpele dingen als locatie en/of telefoonnummer soms wel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Werk
Als ik op IT moet wachtenmaar heb hem aangepast en als dat niet werkt klik ik de klachten wel door naar IT.
Nee, koken, dat wel. En een brief aan het schrijven. En net een van de inbetweens in de wasmachine gedaan.quote:
quote:
Ik was er vanochtend ook al even hoor, maar ik heb net [bikkel]gefitnesst[/bikkel]quote:
Goed bezig!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was er vanochtend ook al even hoor, maar ik heb net [bikkel]gefitnesst[/bikkel]![]()
En gisteren was zeker gezellig! We zaten lekker op het terras en het eten was super lekker (maar wel veel)
Met al die etentjes afgelopen dagen bedoel je? Ja, vind ik ookquote:
Was ff broodjes in de oven mikkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje hoe het geregeld is hoor, maar over het algemeen kan je ZEKER je eigen emailADRES niet wijzigen, en vaak ook niet de naam die er weergegeven word. Simpele dingen als locatie en/of telefoonnummer soms wel.
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met al die etentjes afgelopen dagen bedoel je? Ja, vind ik ook
Niks mis meequote:Op zondag 15 augustus 2010 14:05 schreef Pheno het volgende:
Wat is er mis met rammelaars? oh wacht, dat gerammel is hier al voorbij.
Ik ben halverwege m'n stapel strijkwerkquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:23 schreef Cat22 het volgende:
Ow crap, ik moet nog een mega berg afwas doen.
Dan val je wel opquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:08 schreef Pheno het volgende:
Zal ik er een bevallingsverhaal inzetten met pics?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben halverwege m'n stapel strijkwerk
Ik moet mijn afwas nog steeds doen!quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Succes met leren!quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan val je wel op
[..]
Ik ga weer verder leren![]()
Succes Tomboquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan val je wel op
[..]
Ik ga weer verder leren![]()
Oeh die was donderdag al wegquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hihihihihi schrijf een brief die opvalt, enthousiasme dan vooral.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:07 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik zoek nog wat inspiratie voor een brief.
*gooit tomatensap en een vers geklutst eitje in een glas*quote:
Hmm ja heb heel veel dingen die ik maar 1-2 keer draag en die ik dan niet direct de wasmachine in gooiquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:36 schreef Cat22 het volgende:
Winterwasjes worden bij mij meteen na de winter gedaan.![]()
Een van de weinige dingen waar ik huishoudelijk goed mee bezig ben.Ik ben er nu zelfs over aan het denken mezelf te trakteren op een stofzuig robot.
Succesquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
Eens even de bureaucratie bij mijn werkgever en de hogeschool testen.
In 2 weken tijd het collegegeld declareren bij mijn werkgever, morgen kopie van factuur opsturen, dan afwachten wanneer het overgemaakt word, het dan overmaken naar de HRO en eens afwachten hoe lang het duurt voor ze het verwerkt hebben.
Zou het voor 1 september zijn, ik denk 't niet
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
Goodbye, dit is die foto van HJ
[ afbeelding ]
Bedoel je zo'n rond ding dat zelf door de kamer gaat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er nu zelfs over aan het denken mezelf te trakteren op een stofzuig robot.
Ach, mijn huis mist al meer stukjes verf, kan dat nog wel bij. Vooraf testen zou wel fijn zijn maar ik ken niemand die zo'n ding heeft.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja heb heel veel dingen die ik maar 1-2 keer draag en die ik dan niet direct de wasmachine in gooi
Dus dat ligt er nu nog.
Van die truien met bontkraagjes die er eerst afgesloopt moeten worden enzo
Die robotzag je in het topic
Weet het niet hoor zou er eerst 1 willen proberen dan. En als je nagaat dat als je nu tegen de deurpost komt met de stofzuiger je de kwast kan pakken met een beetje pech, wat gebeurt er dan als dat ding dat doet.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n rond ding dat zelf door de kamer gaat?
LOL, die katten van Rewimoquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Stofzuiger robot #2 Waar we nooit meer stofzuigen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, mijn huis mist al meer stukjes verf, kan dat nog wel bij. Vooraf testen zou wel fijn zijn maar ik ken niemand die zo'n ding heeft.
Ik zie het wel, ze hebben nu bij ons dat declaratieproces wel flink verbeterd, vroeger was het allemaal op papier, formuliertje invullen, bonnen bijvoegen, opsturen, dan moest je manager een krabbel zetten en het weer doorsturen naar HR, dan gingen die het in SAP gooien, en werd het met je volgende loonbetaling gedaan. Kon dus soms wel 2 maanden duren als je net pech had en het even bleef liggen bij je manager en/of HR.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Succesdat lukt never niet.
Bij mij probeerde de Eur het geld in mei al af te schrijven voor een cursus in november, ja
Tuinierzequote:
Zo dat is luxequote:Op zondag 15 augustus 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie het wel, ze hebben nu bij ons dat declaratieproces wel flink verbeterd, vroeger was het allemaal op papier, formuliertje invullen, bonnen bijvoegen, opsturen, dan moest je manager een krabbel zetten en het weer doorsturen naar HR, dan gingen die het in SAP gooien, en werd het met je volgende loonbetaling gedaan. Kon dus soms wel 2 maanden duren als je net pech had en het even bleef liggen bij je manager en/of HR.
Nu kunnen we gewoon al zelf in SAP alles invullen, print je het daar een formuliertje uit, dat stuur je op met je bonnetjes, en als je manager dat heeft keurt ze het goed in SAP, en dan word het direct betaalbaar gemaakt, en er is nu iedere 2 weken een betaling los van het salaris. Dus het is nu in het slechtste geval misschien een maandje wachten, en je hoeft niet meer te wachten tot die hele papierwinkel bij HR ligt, want het staat toch al in SAP, dat volgt daarna wel en is eigenlijk een zaak tussen je manager en HR
quote:
Smoesjes, je kunt gewoon niet zonder ons.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
foto's gemaakt en kaartjes was vol dus even eraf gooien.
Vroeger zoog het gewoonquote:
Vorige bedrijf had daar een vaste kostenvergoeding voor a 40-70 euro.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vroeger zoog het gewoonDus denk dat er daar flink over is geklaagd en ze toen het maar op de schop hebben gegooid. Zeker als jij bv. ergens dagelijks moet parkeren a 8 - 10 euro, dan is het niet cool als je dat allemaal moet voorschieten en dan 2 maanden op je geld kan wachten.
Of dingen als collegegeld enzo
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Smoesjes, je kunt gewoon niet zonder ons.
Gets JJHquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:12 schreef JJH het volgende:
Grrmmmbl.Eerst zou er vanmiddag nog wat Schipholwerk voor me zijn. Net telefoon dat dat pas vannacht word. En ik heb maar 6u geslapen omdat ik gezegd had dat ik om 13u wel beschikbaar zou zijn.
hahaha jij editquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat je bloed bedoelt en dat dat inderdaad niet tof is.
Hmm ja, ligt er maar net aan waar je moet parkeren natuurlijk. Ik had/heb bij mn huidige locatie ook regelmatig gestoei met die parkeerautorisaties (externen mogen geen parkeerplek), en als ik dan weer eens ff een maandje betaald moet parkeren bij alexandrium gaat er per dag 8 euro doorheen, dus zit je na 2 weken al op de 80 euroquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vorige bedrijf had daar een vaste kostenvergoeding voor a 40-70 euro.
Maarja als je daar dan boven kwam dan kon je het zelf betalen.
Nee idd dat kregen mijn collega's dan gewoon voor eigen rekening.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ja, ligt er maar net aan waar je moet parkeren natuurlijk. Ik had/heb bij mn huidige locatie ook regelmatig gestoei met die parkeerautorisaties (externen mogen geen parkeerplek), en als ik dan weer eens ff een weekje betaald moet parkeren bij alexandrium gaat er per dag 8 euro doorheen, dus zit je na 2 weken al op de 80 euro
Waar de neuk heb jij het over?quote:
Hoe is het met de 2 dames bij jou?quote:
Zo af en toe wel ja, maar het gaat wel goed hoor. Ze zijn gewoon heel verschillend in karakter en dat merk je wel, je hoort wel zo af en toe Buffy weer ineens zielig mauwen en blazen als Mips er weer ineens boven op duiktquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe is het met de 2 dames bij jou?
Nog steeds ratrace?
Nee, ik ga nu zo om een uurtje of vijf weg. Gotta love working for a small company.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gets JJHKun je anders nog een tukkie gaan doen straks of nu?
Arme Buffy.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo af en toe wel ja, maar het gaat wel goed hoor. Ze zijn gewoon heel verschillend in karakter en dat merk je wel, je hoort wel zo af en toe Buffy weer ineens zielig mauwen en blazen als Mips er weer ineens boven op duikt![]()
Mips is ook gewoon veel gehaaider, die zit gerust op de bank achter de leuning verscholen, en dan ziet ze in de weerspiegel van de deur (zit glas in) dat Buffy uit de keuken komt lopen en dan duikt ze er ineens 'vanuit het niets' bovenop. En buffy snapt nog steeds niet hoe dat nou allemaal kan en is gewoon haar schattige lompe zelf en waggelt een beetje door het huis en is totaal geen jagertje. Terwijl Mips dan alweer ergens helemaal plat met d'r oortjes omlaag gevouwen ligt te loeren tot ze weer op haar kan duiken
Ach gossie arme Buffy die moet nodig een cursusje zelfverdediging dus.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo af en toe wel ja, maar het gaat wel goed hoor. Ze zijn gewoon heel verschillend in karakter en dat merk je wel, je hoort wel zo af en toe Buffy weer ineens zielig mauwen en blazen als Mips er weer ineens boven op duikt![]()
Mips is ook gewoon veel gehaaider, die zit gerust op de bank achter de leuning verscholen, en dan ziet ze in de weerspiegel van de deur (zit glas in) dat Buffy uit de keuken komt lopen en dan duikt ze er ineens 'vanuit het niets' bovenop. En buffy snapt nog steeds niet hoe dat nou allemaal kan en is gewoon haar schattige lompe zelf en waggelt een beetje door het huis en is totaal geen jagertje. Terwijl Mips dan alweer ergens helemaal plat met d'r oortjes omlaag gevouwen ligt te loeren tot ze weer op haar kan duiken
Belastingtechnisch gezien mag je werkgever een bepaald bedrag aan onkosten vergoeden. Afhankelijk van functie/inschaling.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:27 schreef Cat22 het volgende:
Whoopert![]()
En what is this onkostenvergoeding you speak of? Mijn baas vergoedt nul komma niks aan parkeerkosten.![]()
Zo, Bonnie en Clyde zijn dead, ik ga maar eens aan de afwas.
Jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ach gossie arme Buffy die moet nodig een cursusje zelfverdediging dus.
FAIL!quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaAl zaten ze afgelopen week lekker op bed te stoeien, en toen 'won' Buffy zo waar en tikte ze Mips van het bed af.
Maar goed, vervolgens ging ze een beetje lomp naar de muur zitten staren met haar rug naar de woonkamer, dus 10 seconden later lag ze alweer hevig mauwend en blazend omdat Mips weer 'ineens' bovenop d'r dook
Dat worden harde lessen dan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaAl zaten ze afgelopen week lekker op bed te stoeien, en toen 'won' Buffy zo waar en tikte ze Mips van het bed af.
Maar goed, vervolgens ging ze een beetje lomp naar de muur zitten staren met haar rug naar de woonkamer, dus 10 seconden later lag ze alweer hevig mauwend en blazend omdat Mips weer 'ineens' bovenop d'r dook
Whooperdquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:27 schreef Cat22 het volgende:
Zo, Bonnie en Clyde zijn dead, ik ga maar eens aan de afwas.
Zou kunnen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel grappig om te zien. En we hadden er een hele theorie over, Buffy is echt al een zoveelste generatie huiskat, en Mips is een geboren zwerfkatje, dus wss is gewoon bij Buffy het hele jachtinstinct er al uit, en bij Mips juist niet.
Ja hé ik soms ook hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WhooperdIk zou d'r zo naast willen liggen
Hoe is het verder met Whoopie Ml-etje?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben al goed bezig![]()
Nog even stofzuigen, afwasje, en even de keuken een beetje, dan is het weer klaar.
Badkamer en toilet al gedaan, gister al 2 wasjes gedraaid, woonkamer al ff gestoft, hoop zooi (gister al) naar m'n berging gebracht
Klinkt goedquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé ik soms ook hoor
Het gaat goed, geen rundvlees doet het prima al gaan de 2 bultjes die ze heeft niet weg.
Krabbelen is ook gestopt en het hoesten van haar hartje is minimaal.
En ze heeft er nog lol in dus dan is het goed
Zo even met het piepspeeltje spelen samen, lekker rennen om dan weer lekker te slapen (doet ze veel dat slapen).
Helleuquote:
Ciao Bella.quote:
Soms heb je van die dagen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben al goed bezig![]()
Nog even stofzuigen, afwasje, en even de keuken een beetje, dan is het weer klaar.
Badkamer en toilet al gedaan, gister al 2 wasjes gedraaid, woonkamer al ff gestoft, hoop zooi (gister al) naar m'n berging gebracht
Ehm. Neequote:Op zondag 15 augustus 2010 01:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stiekem vind jij een grouphug best leuk, net als aan tafel ontbijten
Slaap lekker
Pardon?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
tombo 0 als het goed is. Maar die is misschien, hoe zeg je dat netjes.... wat onervarenender
Ing.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Whooperdje![]()
![]()
Volgens mij klopt die theorie wel heur Ll.
Al onze katten waren theemutsen met af en toe een speelse bui van 3 minuten, maar Tom en Luna zijn beebies van een wilde kat en die 2 jagen op alles wat beweegt
Grijsje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
Even teruggelezen van vannacht. OMG
[..]
Ehm. Nee
[..]
Pardon?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |