het is wel degelijk de wereld. velen sluiten hun ogen en zien het (liever) niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:29 schreef Poepoog het volgende:
Jij hebt elke dag wel een ergenis of niet?
De wereld, ik stel voor dat je die eerst eens leert kennen vanuit een ander perspectief dan nu, jouw wereldbeeld is zo verneukt dat je totaal geen recht van spreken hebt op het gebied van hoe de wereld daadwerkelijk is...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
het is wel degelijk de wereld. velen sluiten hun ogen en zien het (liever) niet.
Hoezo jij de wereld? In de wereld van Voedsel en Farmacie is wel degelijk iets sinister bezig. Ontkennen heeft geen zin. Als je het toch doet is mijn in denial.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De wereld, ik stel voor dat je die eerst eens leert kennen vanuit een ander perspectief dan nu, jouw wereldbeeld is zo verneukt dat je totaal geen recht van spreken hebt op het gebied van hoe de wereld daadwerkelijk is...
En hoe passen de aandeelhouders van de bedrijven waar je zo op afgeeft in je wereldbeeld? Die aandeelhouders zijn voor een groot deel onze penssioenfondsen trouwens. Maar dat is indirect, en dus dragen wij als consumenten geen verantwoordelijkheid volgens jou, of wel?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoezo jij de wereld? In de wereld van Voedsel en Farmacie is wel degelijk iets sinister bezig. Ontkennen heeft geen zin. Als je het toch doet is mijn in denial.
Dan lees je weer dit.
Zie mijn onderschrift. De wereld dat geregeerd wordt is een plutocratie. Waar de industrie gretig misbruikt van maakt en waar de individu het onderspit moet delven.
Dit met de statines is een direct gevolg van het dit jaar ingevoerde Codex Alimentarius.
Diezelfde pensioenfondsen zitten nu te kloten met ons geld. Dat is leuk heb je jaren gewerkt netjes alles betaald. Gaat men bezuinigen...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:10 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En hoe passen de aandeelhouders van de bedrijven waar je zo op afgeeft in je wereldbeeld? Die aandeelhouders zijn voor een groot deel onze penssioenfondsen trouwens. Maar dat is indirect, en dus dragen wij als consumenten geen verantwoordelijkheid volgens jou, of wel?
Als men wat meer premie had betaald, hadden ze minder risico hoeven nemen, en had alles veilig in staatsobligaties gezeten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Diezelfde pensioenfondsen zitten nu te kloten met ons geld. Dat is leuk heb je jaren gewerkt netjes alles betaald. Gaat men bezuinigen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |