quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt ook. De goede films zijn helaas wel zeldzaam.
Weet je welke Yeşilçam film ik echt prachtig vind, trouwens. Selvi Boylum Al Yazmalım.
Heb je er patent op gevraagd, of zo?quote:
Ja.quote:
Ha je houdt je niet aan je belofte, nu moet je langer blijven.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Heb je er patent op gevraagd, of zo?
Eens. Türk milleti oynak şeyleri sever.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:02 schreef IHVK het volgende:
http://bit.ly/bPUEqV
Leuke intro vond ik altijd.
Is ze nog steeds.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:09 schreef IHVK het volgende:
Mja Turkan Soray was ook onmogelijk mooi.
Slaap lekker, amant.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:08 schreef GenusButeo het volgende:
En nu ga ik slapen. Slaap lekker, snoesjes.
Ik moest toch dit even kijken.quote:
Zeg het.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wou iets bazigs zeggen, maar dat zou niet lief van mij zijn.
Alhoewel ik boze vrouwen mooi vind, moet je nu even niet zo kwaad kijken. Lach eens, dat staat je beter.quote:
Hhahaahquote:Op zondag 15 augustus 2010 05:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent te snel, je had m'n reactie al gezien voordat ik het plaatje wou posten.
[ afbeelding ]
Valt wel mee. Net was het erger.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij druk en hyper. Hoe lang zit je al op de plek waar je nu zit?
Senin içine HULIOOOO kaçmış anlaşılan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Valt wel mee. Net was het erger.
5 min. ?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Senin içine HULIOOOO kaçmış anlaşılan.
Aliquote:Op zondag 15 augustus 2010 05:44 schreef GenusButeo het volgende:
M'n vader snurkt als de malle, ik kan niet slapen.
Ja, dat is handig voor wanneer ik je ga stalken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet jij mijn werkschema uit je hoofd?
Naai een tennisbal op de rug z'n pyjama, zodat hij niet op zijn rug zal slapen, zodat hij hopelijk niet zal snurken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:44 schreef GenusButeo het volgende:
Trek één van z'n snorharen met een pincet. Whehehe.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:44 schreef GenusButeo het volgende:
Wat ga je het eerst doen/kopen met je eerste loon?quote:
Het is geen stalken als ik ervan geniet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, dat is handig voor wanneer ik je ga stalken.
Een cadeautje voor mijn broertje en de rest zet ik op de bank.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ga je het eerst doen/kopen met je eerste loon?
Ohquote:Op zondag 15 augustus 2010 05:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is geen stalken als ik ervan geniet..
Hij is sugardaddy in spe, ik kan jullie best aan elkaar voorstellen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:49 schreef Ayca het volgende:
Ali ik vraag me echt af hoe jouw vader is..
Loop nu stage in Almere en werkte in de bieb in Schilderswijk (op de zaterdagen omdat stage/wegens vakantie nu even niet).quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hij is sugardaddy in spe, ik kan jullie best aan elkaar voorstellen.
Niets voor je moeder?quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een cadeautje voor mijn broertje en de rest zet ik op de bank.
Mijn vader wordt 'şeker baba' genoemd door de kinderen van m'n oom.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hij is sugardaddy in spe, ik kan jullie best aan elkaar voorstellen.
Delft - Almere. Wat een roteind.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Loop nu stage in Almere en werkte in de bieb in Schilderswijk (op de zaterdagen omdat stage/wegens vakantie nu even niet)..
Ik weet nooit wat ik moet kopen voor haar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Koop iets voor haar, laat merken dat je haar waardeert.
Dit is een grap.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn vader wordt 'şeker baba' genoemd door de kinderen van m'n oom..
Dat is wel erg, ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik moet kopen voor haar.![]()
Laatst was ik ook haar verjaardag vergeten.. Dat was best wel erg.
Ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat is wel erg, ja.
Ik denk dat moeders al blij zijn met een bosje bloemen, trouwens.
Bleh, ik ook liever niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Delft - Almere. Wat een roteind.Ik heb een aantal vrienden daar, maar ik kom er niet graag.
O, maar dan ben je dus regelmatig in DH. Zulks een deugd!
Geef je eerste loon aan haar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja.Ik zei nog gefeliciteerd toen ik het me herinnerde maar toen was het al te laat zei ze.
En mijn broertje moest meteen weer slijmen en knuffels geven en huilen.
Dus toen zat ik daar maar.
(Mijn broertje is nogal sentimenteel met dat soort dingen.
)
Sterkte.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:58 schreef GenusButeo het volgende:
Hij is gestopt met snurken, ik ga proberen te slapen.![]()
Hahahaha, ik zie je broer nog denken: HAHAHAHA, MIJN MOEDER HOUDT VAN MIJ EN NIET VAN HAAR.quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja.Ik zei nog gefeliciteerd toen ik het me herinnerde maar toen was het al te laat zei ze.
En mijn broertje moest meteen weer slijmen en knuffels geven en huilen.
Dus toen zat ik daar maar.
(Mijn broertje is nogal sentimenteel met dat soort dingen.
)
Hahahaquote:Op zondag 15 augustus 2010 06:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahahaha, ik zie je broer nog denken: HAHAHAHA, MIJN MOEDER HOUDT VAN MIJ EN NIET VAN HAAR.
Ik wil ook een 16-jarig lichaam hebben. Nachten opblijven, rode ogen en weinig slaap zonder dat je dat merkt aan je lichaam.quote:
Haha ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:19 schreef zarGon het volgende:
Alleen de eerste zin was ook wel genoeg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ging net zo goed met me.
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe.
Ik ben over anderhalve week 23 jaar oud.
Vasten en wereldproblemen oplossen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:28 schreef Ayca het volgende:
Wat doe je in het dagelijkse leven behalve fokken en stage?
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu je het zo vraagt klinkt het als een besmettelijke ziekte. Maar ja, dat doe ik.
Nobel van je.quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vasten en wereldproblemen oplossen.
Euh, destijds bedacht. Drie dagen heeft het geduurd voordat ik een nickname vond die ik bij me vond passen. zarGon klinkt tof (met een Turkse G), heeft een afkorting (zG.) en staat stoer.quote:
Twee zussen. Ik ben de kleinste thuis.quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.![]()
OkeHeb je nog broertjes of zusjes?
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Euh, destijds bedacht. Drie dagen heeft het geduurd voordat ik een nickname vond die ik bij me vond passen. zarGon klinkt tof (met een Turkse G), heeft een afkorting (zG.) en staat stoer.
Dan werd je vast veel verwend vroeger.quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twee zussen. Ik ben de kleinste thuis.
Ja, maar dat gevoel wordt opgewekt door je waarnemingen. Vertel damesmeisje, wat heb je waargenomen, wat waren je constateringen?quote:
Misschien een andere keer.quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar dat gevoel wordt opgewekt door je waarnemingen. Vertel damesmeisje, wat heb je waargenomen, wat waren je constateringen?
Evet JULIOOOquote:Op zondag 15 augustus 2010 06:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
HULIOO BIZI RAHAT BIRAK ARTIK YAA. CEKIL ARAMIZDAN KARDESIM.
EVET NHAYIRquote:Op zondag 15 augustus 2010 06:43 schreef zarGon het volgende:
Okay, ik overdrijf met JA NEE en HULIOOO, maar ik ben melig en kan erom lachen..
Linker- of rehterzij?quote:
Als ik met mijn hoofd bij het raam zit: linker.quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Linker- of rehterzij?
Als ik moe ben en weet dat ik meteen in slaap zal vallen: op mijn rug.
Als ik pieker of nadenk: op mijn buik (gestrekt lichaam).
Als ik niet kan slapen: op mijn zij.
Ben je een lichte of een diepe slaper?quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als ik met mijn hoofd bij het raam zit: linker.
Als ik met mijn voeten bij het raam zit: rechter.
Ik zit vaker mijn voeten bij het raam maar nu niet. (5 min. geleden gewisseld)
Gelukkig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lichte, als ik wil slapen moeten alle lichten uit zijn en mijn deur gesloten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je een lichte of een diepe slaper?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou "BABA" gezet hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Controleer jij ook voor het slapengaan of alle lichten uit zijn? En of je het gas niet aan heb laten staan? En of je de tv wel heb uitgezet? Heb je zulke neigingen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lichte, als ik wil slapen moeten alle lichten uit zijn en mijn deur gesloten.
Hoeveel kinderen wil je?quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Aaahh![]()
Ooit wil ik wel kinderen, maar daar denk ik nu nog even niet aan.
Alleen als het mij stoort. Hebben we niet. Ja. Soms.quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Controleer jij ook voor het slapengaan of alle lichte uit zijn? En of je het gas niet aan heb laten staan? En of je de tv wel heb uitgezet? Heb je zulke neigingen?
Een zebrapad heeft alleen maar witte strepen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 06:59 schreef zarGon het volgende:
Heb je weleens alleen op de zwarte strepen van een zebrapad gelopen?
Scherp. Ben je weleens geslagen op de basisschool?quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een zebrapad heeft alleen maar witte strepen?
Ik weet niet waarom maar hier moest ik absurd lang over nadenken. Ik heb volgens mij geen voorkeur hierin..quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:00 schreef zarGon het volgende:
Houd jij ook meer van zitten op tafels dan op stoelen?
Ja. Heb toen ook teruggeslagen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Scherp. Ben je weleens geslagen op de basisschool?
Niet gewenst, wel zo gedragen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:05 schreef zarGon het volgende:
Heb jij ook weleens gewenst dat mensen je gaan haten? Dat je die mensen kan tegenwerken?
Basisschool.quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gevochten?
Nee.quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:08 schreef zarGon het volgende:
Heb je je weleens afgevraagd wat objecten (zoals etalagepoppen) zouden zeggen als ze konden praten?
Ben jij weleens een kamer ingelopen om jezelf dan vervolgens af te vragen waarom je daar ook alweer was?quote:
Ik heb al heel lang geen legpuzzels opgelost. Kan het me dus ook niet meer herinneren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:09 schreef zarGon het volgende:
Als jij een puzzel oplost, los jij dan ook altijd eerst de randen (om dan vervolgens naar binnen toe te werken)?
Is het je weleens opgevallen dat de D van Disney omgekeerd op een G lijkt?quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen legpuzzels opgelost. Kan het me dus ook niet meer herinneren.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het je weleens opgevallen dat de D van Disney omgekeerd op een G lijkt?
JA NEEquote:Op zondag 15 augustus 2010 07:13 schreef Ayca het volgende:
En nu een vraagje aan jou. Zou jij ja antwoorden op alle vragen die je mij gesteld hebt? (Waar dit mogelijk is natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
JA NEEWelke niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik niet in een luie bui ben dan wel. Kan het ook makkelijk laten gaan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geniet jij er ook zo van om iemand zijn ongelijk te bewijzen?
De vraag over basisschool. Geen idee waarom, maar ik herinner heel erg weinig van mijn kinder- en jeugdjaren.quote:
Heb je veel kinderfoto's?quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
De vraag over basisschool. Geen idee waarom, maar ik herinner heel erg weinig van mijn kinder- en jeugdjaren.
nee, ik weet wat ik doequote:Op zondag 15 augustus 2010 07:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben jij weleens een kamer ingelopen om jezelf dan vervolgens af te vragen waarom je daar ook alweer was?
geen leuke jeugd dus hahaquote:Op zondag 15 augustus 2010 07:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
De vraag over basisschool. Geen idee waarom, maar ik herinner heel erg weinig van mijn kinder- en jeugdjaren.
Oh dat herinner in me wel vaag volgens mij.quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had ze zelfs in deze reeks gepost geloof ik, een tijdje geleden.
Misschien is dat het. Maar ik herinner ook dingen niet van vakanties van een paar jaar geleden. Gesprekken en zo. Het is irritant.quote:
Dokter abi, dokterquote:Op zondag 15 augustus 2010 07:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien is dat het. Maar ik herinner ook dingen niet van vakanties van een paar jaar geleden. Gesprekken en zo. Het is irritant.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:26 schreef zarGon het volgende:
Ayça, yedin bitirdin beni. Ik ben helemaal kapot. Ik ga maar eens slapen.
quote:
quote:
Jij ging natuurlijk netjes om 22.00 uur slapen.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:58 schreef o.us het volgende:
Daarvoor moet je zG, GB en Ayça aankijken!
Hé, Bil. En doei, ik ga naar de IKEA.quote:
Neem een stoel voor me mee.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hé, Bil. En doei, ik ga naar de IKEA.
scherp as always, die jon stewartquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:55 schreef IHVK het volgende:
http://www.joop.nl/show/d(...)er_de_moskee_in_nyc/
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:42 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb in deze trein gezeten.
Altijd leuk om te weten dat hij ook in Duivendrecht stopt.
Hihihiquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, anders kan ik toch niet posten hihii
Daarom.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Anders kon ik net zo goed gaan eten.
dat je je deur niet moet vergeten op slot te doenquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:12 schreef Ayca het volgende:
Emel wat bedoelt o.us aangezien jij vaker met Marokkanen praat.
nopeequote:Op zondag 15 augustus 2010 16:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Heb je al een besluit genomen over werk?
Dat verklaart een hoop! Bedankt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat je je deur niet moet vergeten op slot te doen
Serieus?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:30 schreef Ayca het volgende:
Ze was 4,5 kilo afgevallen in die paar dagen, dat is toch niet normaal meer.
omdat gewicht/duizelig/kom moeilijk weer op gewicht. Mja ben volgende ramazan 18, dan ben ik baasquote:
ik zie er al vreemd uit als ik een dag niet goed heb gegeten, het gevolg is datquote:
Ben je al naar de dokter geweest voor dat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb wel een maximaal gewicht, hoeveel ik ook eet, boven de 50 kom ik nooit, alsof m'n lichaam alles als afval beschouwt en niet meer kan opslaan
Ja, natuurlijk hehe, die zei als je genoeg eet (+extra kcal om aan te komen) kun je er niets aan doen. Of pillen/dietist, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben je al naar de dokter geweest voor dat?
Ik zou er één voor je meenemen, maar ik was het vergeten. Maar goed ook, sinds je mijn post hebt verwijderd.quote:
Eensch.quote:
Thanksquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:54 schreef zarGon het volgende:
Ayça, je UI nu:
[ afbeelding ]
Je UI scherper:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hahaquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaoh, ik ben zelfs een uur later dan jij wakker geworden. Jij?
Waarom pel jij knofloken?
Echt een Turrek.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:47 schreef Ayca het volgende:
Mijn moeder heeft 2 koffers met groente meegenomen uit Turkije om tursu van te maken.![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:52 schreef Ayca het volgende:
Mijn toekomst ligt bij de knoflook, ik weet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |