Toch heeft die man het aardig gedaan bij jong Oranje, snap niet waarom het zo'n drama is geworden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:36 schreef dr_Pieters het volgende:
Ik heb toch altijd goed gelachen om Evander Sno.
Hier probeert ie een trucje!
Ze hadden dat toch in een woordenboek opgenomen, 'een Grandelletje'quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Grandelik schaam me er nog voor...
De slechtste speler kan 2 kanten op, zo vind ik suarez op sportief vlak een van de slechtere spelers, maar qua voetbal is hij een van de beste.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:20 schreef Cara het volgende:
[..]
die fout is groot genoeg om je in te schatten onder het hokje 'gaat het niet redden in de samenleving'
Die moet zich nog bewijzen omdat hij bij Feyenoord nog nooit op volledige sterkte heeft gespeeld.quote:
Die is en blijft natuurlijk eeuwig talent. Is natuurlijk in staat een aantal wedstrijden op rij zijn steentje bij te dragen, maar tegen Excelsior was de oude Dré weer terug...quote:
Erwin Mulder heeft het geluk dat Rob van Dijk bijna uitgeleefd is (maar desondanks puik keept) en dat Darley te blessuregevoelig is. Dan kom je automatisch uit bij deze onzekere sluitpost die niet eens een strandbal kan stoppen.quote:
Toch vreemd dat dat soort spelers dan in het Nederlands elftal zitten vind je niet?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Anita is waardeloos achterin.. bij ajax kan hij nog op de been blijven door de spelers om hem heen, maar hij zal er nooit uiblinken.
Bij een middenmoter hadden ze hem allang overlopen.
Vintquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:36 schreef dr_Pieters het volgende:
Ik heb toch altijd goed gelachen om Evander Sno.
Hier probeert ie een trucje!
Hij had er 3 op rij gemaakt ofzoquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:32 schreef bromma het volgende:
[..]
Ik vint het zo jammer dat hij aleen om die blunder word afgerekent.
Ik had toch verwacht dat Pieters eerder een kans zou krijgen of anders een speler bij een middenmoter.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:54 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Toch vreemd dat dat soort spelers dan in het Nederlands elftal zitten vind je niet?
Ook al heb ik een ADO hart ben ik het hier wel een beetje mee eensquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ricky van den Bergh..misschien niet de allerslechtste, in elk geval wel de allerdomste
RKC Waalwijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Waar is Frank van Mosselveld tegenwoordig?
Ik heb vroeger ook gelachen om Peter Zoïs en Björn Sengier.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:46 schreef Pool het volgende:
Er is hier nog geen één Willem II'er genoemd!
Ik nomineer ze bij dezen allemaal, door prachtstaaltjes als de 6 tikkies terug tegen N.E.C. afgelopen zondag, meteen na rust.
Zie http://www.nec-nijmegen.nl/bibliotheek/nectv/play_ere/28632 op 2:08.
quote:
Wauw, dit moet wel de allerslechtste analyse ooit zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had toch verwacht dat Pieters eerder een kans zou krijgen of anders een speler bij een middenmoter.
Anita krijgt niet voor niets heel veel kritiek, maar door het aanvallende spel van Ajax valt het niet zo snel op dat hij niet kan verdedigen. Emanuelson is gewoon veel beter op die positie ! Maar die staat elk jaar weer op een andere positie.
Die laatste is geniaal. De bonus zeg maarquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Is dit niet enorm beledigend naar die spelers toe? Net of de gemiddelde fokker een beter bal trapt dan de slechtste speler?
Overigens zou je deze spelers misschien wel zo kandidaat stellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |