Nee camembertquote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:44 schreef Laysa het volgende:
je had me gevonden via Kally of niet Ferrari?
*verkast naar tv*quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
Ik lig dubbel hier, op rtl8 bekende ouders, die verhalen
Emiel Ratelband die stoer was met zijn vetkuifquote:
Zit ie nog meer chicks of Hijfs te husselen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:44 schreef Laysa het volgende:
je had me gevonden via Kally of niet Ferrari?
Hij hosselt heel Haifes bij elkaar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit ie nog meer chicks of Hijfs te husselen?
Hij probeert hetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hij heeft een foto van mij bij haar gevondenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pinguins huggen is voor Japanners.quote:
Ik vond hem ookquote:
Ik hou wél van sushi....makes you wonder!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pinguins huggen is voor Japanners.
Tuurlijk welquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
Ik hossel je iedere dag
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik praat niet meer met jullie![]()
Ik praat wel met Zwabber over zaad
Oke geen grouphug meer?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik praat niet meer met jullie![]()
Ik praat wel met Zwabber over zaad
Wat een toeval, ik ook! En ik maak het ook nog wel eensquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hou wél van sushi....makes you wonder!!!
Ik hoef je pingu ook nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pinguins huggen is voor Japanners.
quote:
quote:
Wel je benenquote:
vandaag wel weer gespind. Zou ik daarom hoofdpijn hebben? Te weinig gedronken daarna .quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Monique van de Ven "en... vrijheid, blijheid en DWWWWUGS"
Ja dan kun je best snel koppijn krijgen, veel bewegen en niks drinken...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
vandaag wel weer gespind. Zou ik daarom hoofdpijn hebben? Te weinig gedronken daarna .
Nee, dat was daarna.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
Alvin & the chipmunks, damn, zet dat op telekids tijden graag, niet om 10 uur
Dat vind ik zo'n mormelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Die Fajah heeft een lekkere uitspraak zeg en dan dat hoge toontje
Ja die brult in elk programma over netjes naar bed, maar das ook niet áltijd geweestquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:58 schreef Kally het volgende:
Die John lult ook maar wat net zei die nog dat hij half elf op bed lag ivm met zijn voetbalcarriere
Ik kwam hem vaak genoeg 's nachts dronken tegen in Rotterdam met een bimbo aan zijn armquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die brult in elk programma over netjes naar bed, maar das ook niet áltijd geweest
Ik heb nooit GTST gekeken waar ze in zat, dus ik ken haar eik echt alleen van kop en naam, maar tis wel heel hees en hoog 'hoooorrrrrrrrrrr"quote:
In welke tijd was dat, toen ie nog bij Feyenoord zat? Of later? Of ervoor?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kwam hem vaak genoeg 's nachts dronken tegen in Rotterdam met een bimbo aan zijn arm
Ciao PGRquote:
Ik ook van andere dingen als GTST, kijk ik nooitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nooit GTST gekeken waar ze in zat, dus ik ken haar eik echt alleen van kop en naam, maar tis wel heel hees en hoog 'hoooorrrrrrrrrrr"
Feyenoord dus al getrouwdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In welke tijd was dat, toen ie nog bij Feyenoord zat? Of later? Of ervoor?
Ah, geen wonder dat ie nu gescheiden is dan.quote:
Klopt, en het trieste is dat ze echt daadwerkelijk alles voor hem deed, mijn ex schoonfamilie kent haar redelijk goed.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, geen wonder dat ie nu gescheiden is dan.Alleen is hij nu de eenzaamheid zelve. Zag hem bij Ranking the stars en de John zoals ik hem ken van vroegah zie ik er niet meer in. Altijd dat depri bekkie.
Echt een man die niet alleen kan zijn
Ik zou het niet eens kunnenquote:
Ik ook niet hoor, en de laatste 2 jaar van mijn huwelijk was echt bagger en echt wel de kans gehad, maar ik doe een ander niet aan wat ik zelf niet aangedaan wil worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens kunnenHoe slecht zou ik me voelen
Sneu zoiets jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
Kwam haar ook tegen na die scheiding en er was toen weinig van over, ze leefde voor haar gezin, had echt met haar te doen.
Eerst uitmaken, dan pas verder gaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, en de laatste 2 jaar van mijn huwelijk was echt bagger en echt wel de kans gehad, maar ik doe een ander niet aan wat ik zelf niet aangedaan wil worden.
En dan gewoon ook het liegen erover, ik zou het niet kunnen
Nou ja ze was ook een verwend nest hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sneu zoiets ja![]()
Ze leek me wel een tof "vrouwtje", als ik zag hoe ze glimlachend bij Harry Vermeegen vertelde hoe ze elkaar hebben leren kennen.
Nee maar zo hoort het welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst uitmaken, dan pas verder gaanNou heb ik geen ervaring met uitmaken of uitgemaakt worden, dus dat scheelt
Gelukkig is ze er wel uitgestapt dan, genoeg vrouwen die dan nog kneuterig bij de man blijven "want ja getrouwd en kindjes".quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
en ja dan op zo'n manier bedrogen worden, en ik denk best vaak ook
Ik hoef er niet achter te komen. Liever niet iig, ben nog steeds gelukkig met mijn allereerste relatiequote:
Dat soort mensen snap ik niet. Je wilt zelf toch ook gelukkig zijn?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig is ze er wel uitgestapt dan, genoeg vrouwen die dan nog kneuterig bij de man blijven "want ja getrouwd en kindjes".
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig is ze er wel uitgestapt dan, genoeg vrouwen die dan nog kneuterig bij de man blijven "want ja getrouwd en kindjes".
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef er niet achter te komen. Liever niet iig, ben nog steeds gelukkig met mijn allereerste relatie
Ja maar die stap nemen is eng, ik heb hem ook genomen (niet dat mijn ex-man vreemdging) maar ik werkte ook maar 2 dagen en kindertjes, het is echt wel moeilijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat soort mensen snap ik niet. Je wilt zelf toch ook gelukkig zijn?
Bang om opnieuw te beginnen of "bij de buren is het gras niet groener"quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat soort mensen snap ik niet. Je wilt zelf toch ook gelukkig zijn?
Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien ben ik egoïstisch en zou ik voor mezelf kiezen ipv de kinderen. Lastig? Vast, maar ja en amen knikken om het maar goed te houden, no way.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bang om opnieuw te beginnen of "bij de buren is het gras niet groener"
Ja dat is ook zeker zo. Maar dan is het om de praktijk pittig, maar er zijn ook genoeg vrouwen die het zonder kinderen of zonder toestanden om geld niet doen. Nou bij de buren is het dan echt wel groener, want niet elke eikel gaat vreemd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die stap nemen is eng, ik heb hem ook genomen (niet dat mijn ex-man vreemdging) maar ik werkte ook maar 2 dagen en kindertjes, het is echt wel moeilijk
Ik ben wel een eikel, maar ga niet vreemdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Nou bij de buren is het dan echt wel groener, want niet elke eikel gaat vreemd.
Soms is het beter voor de kinderen ook als je kiest om uit elkaar te gaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien ben ik egoïstisch en zou ik voor mezelf kiezen ipv de kinderen. Lastig? Vast, maar ja en amen knikken om het maar goed te houden, no way.
Als iemand het met kinderen niet durft en dat de reden is dan begrijp ik die angst wel. Maar vrouwen die het recht praten, dat het maar gewoon is, dat het "hem gewoon overkomen is". Pffquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
Ging iets mis was nog niet klaar![]()
Heel je zekerheid valt weg, en die stap durven mensen niet te nemen, al kan ik zeggen dat ik er nog geen moment spijt van heb.
Yup, die piemel viel per ongeluk in andermans gaatje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand het met kinderen niet durft en dat de reden is dan begrijp ik die angst wel. Maar vrouwen die het recht praten, dat het maar gewoon is, dat het "hem gewoon overkomen is". Pff
Ik heb geen allimentatie voor mezelf gevraagd ook, rot op hij betaald voor zijn kinderen die zijn ook van hem en dat is genoeg. Ik heb zelf 2 handen ik kan zelf werken, ik snap dat geld verhaal sowieso niet. Weet je hoe trots ik ben op mezelf dat ik alles alleen doe en kan, dat is het beste gevoel in de wereldquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zeker zo. Maar dan is het om de praktijk pittig, maar er zijn ook genoeg vrouwen die het zonder kinderen of zonder toestanden om geld niet doen. Nou bij de buren is het dan echt wel groener, want niet elke eikel gaat vreemd.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, die piemel viel per ongeluk in andermans gaatje.
En dat zien je kinderen ook aan je af dat je een dappere moeder bent.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
ik snap dat geld verhaal sowieso niet. Weet je hoe trots ik ben op mezelf dat ik alles alleen doe en kan, dat is het beste gevoel in de wereld
Hell no, als je beter kan prima maar dan ga je maar ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand het met kinderen niet durft en dat de reden is dan begrijp ik die angst wel. Maar vrouwen die het recht praten, dat het maar gewoon is, dat het "hem gewoon overkomen is". Pff
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat zien je kinderen ook aan je af dat je een dappere moeder bent.![]()
Of trek aan de bel voor je een half jaar een verhouding hebtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Hell no, als je beter kan prima maar dan ga je maar ook
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of trek aan de bel voor je een half jaar een verhouding hebt
Bij veel kerels zal het vaak wel alleen om de piemel gaan, maar dan nog.quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij veel kerels zal het vaak wel alleen om de piemel gaan, maar dan nog.Je zou andersom bij de buurman paling moeten gaan halen
Welterustenquote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
Pisces kom je ook in TAL, daar zit de rest ook
Preciesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaHier is verder iedereen de hort op
Het aantal kan ook onaantrekkelijk zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
ja, het gaat over kleding en welk aantal broeken onaantrekkelijk is
ja, want als je de ideale partner ontmoet controleer je eerst de broekvoorraad, reden genoeg om een relatie af te blazenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het aantal kan ook onaantrekkelijk zijn
Bella checkt allesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, want als je de ideale partner ontmoet controleer je eerst de broekvoorraad, reden genoeg om een relatie af te blazen
Sorry van gisterquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
it's only the internets, erg druk maak ik me er niet om
Je spreekt jezelf tegenquote:
Ja maar ja maar ja maar...quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als al mijn posts waar zouden zijn kon ik vliegen
Respect!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:24 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Dinnetje + man hebben alle 980 foto's bekeken.![]()
LOVELESS!quote:
Uiteraardquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:28 schreef Cat22 het volgende:
Tombo!![]()
Da's vast een hele leuke mevrouw, die uit mijn stad. :p
gni gni gni gni...quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar...
hoe weet ik nou welke waar is en welke niet!
quote:
meh, als Ll z'n worst rammelt moet hij er maar mee naar de dokterquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
En stoute Ll met zn rammelworst
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, als Ll z'n worst rammelt moet hij er maar mee naar de dokter
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:03 schreef Greys het volgende:
Bonzjoerrrrrrrrrrrr
Eten was lekkah, gezelschap was leuk
Buiten!quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hebben jullie buiten gezeten? Of binnen?
Leuk! En nog veilig thuisgekomen ook dusquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Buiten!
En deze TT sla ik even over hoor
Ja! Ik moest hardop lachen toen ik de borden Maastricht weer zagquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk! En nog veilig thuisgekomen ook dus
Fijn!quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik moest hardop lachen toen ik de borden Maastricht weer zag
En er was nog even 1 seconde een paniekmomentje toen ik er weer geen kont van snapte, maar nu op een ander punt. Alleen dat ging per ongeluk gelukkig toch goed
DAt is het vorige topic?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JOU MOEST IK HEBBEN!![]()
[SC] 142 - OF JE BRATWURST LUST
Ja, anders klik je op die linkquote:
quote:
Dan gaat ie zometeen vast een zin produceren met daarin de woorden 'core business'quote:
Oh dat. Ja das niet goed als je een rammelworst hebt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, anders klik je op die link![]()
Met je rammelworst![]()
![]()
![]()
core business? Hoezo?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaat ie zometeen vast een zin produceren met daarin de woorden 'core business'
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, je zei dat ik van rammelwurst houquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat. Ja das niet goed als je een rammelworst hebt.
Staat zo raar als je ergens in de rij staat en je hoort zo 'PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT' in je broek
Da's een grapje dat alleen Ll snapt denk ikquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:36 schreef Loveless85 het volgende:
En sowieso is een worst vinden die iets met gerammel doet toch je core business TOmbo
Ja waarom vraag je dat aan mij?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarom, WAAROM ging ik niet gewoon slapen
Ik heb liever een worst die iets TEGEN mn gerammel doet btwquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:36 schreef Loveless85 het volgende:
En sowieso is een worst vinden die iets met gerammel doet toch je core business TOmbo
Moet je goed schudden. En het plasticje er voor gebruik afhalenquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb liever een worst die iets TEGEN mn gerammel doet btw
Jahaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je goed schudden. En het plasticje er voor gebruik afhalen
Ja, of het er gewoon niet om doen. Of er een gaatje in prikken en zeggen dat je pil slikt, als je niet wil dat de 'donor' het weetquote:
Ja, je wilde toch iets aan je gerammel doen?quote:
Jij snapt hetquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, je wilde toch iets aan je gerammel doen?
Dan is een plasticje erom geen aanrader.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, of het er gewoon niet om doen. Of er een gaatje in prikken en zeggen dat je pil slikt, als je niet wil dat de 'donor' het weet
tombo 0 als het goed is. Maar die is misschien, hoe zeg je dat netjes.... wat onervarenenderquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook maar één alcoholische consumptie op vanavond.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:45 schreef Greys het volgende:
Nu echt tijd om de ogen te gaan sluiten.
Ik word ook ietwat nerveus van deze TT, dus ik hoop dat we morgen als ik ontwaak in een nieuw deel zitten
Trust
Stiekem vind jij een grouphug best leuk, net als aan tafel ontbijtenquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:45 schreef Greys het volgende:
Ik word ook ietwat nerveus van deze TT, dus ik hoop dat we morgen als ik ontwaak in een nieuw deel zitten
Trust
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
tombo 0 als het goed is. Maar die is misschien, hoe zeg je dat netjes.... wat onervarenender
Het is natuurlijk ook gewoon latex. Maarja dan zou de vergelijking met een worst weer niet opgaan, want daar zit wel een plastic dingetje omheenquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik zat meer te denken; Plastic?![]()
Eraf halen??? Waarom erom doen als je het er toch weer af haalt
Of geen dingetjequote:Op zondag 15 augustus 2010 01:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gewoon latex. Maarja dan zou de vergelijking met een worst weer niet opgaan, want daar zit wel een plastic dingetje omheen
Ik had het nu over worstquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel al te raden als je van het gerammel af wil![]()
Nu ben ik war. Tis maar goed dat wij geen relatie hebben, anders zou je mijn geslacht op je brood hebben en de leverworst....quote:
Ben je nu war?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu ben ik war. Tis maar goed dat wij geen relatie hebben, anders zou je mijn geslacht op je brood hebben en de leverworst....
Je proeft er ook weinig vanquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ben je nu war?
Ik lust geen leverworst!
Ik lachte niet eens!quote:
bahquote:
Nou nou een beetje open minded zijn zo op de zaterdagnacht hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bah![]()
Leverworst komt er bij mij niet innergens
Ja maar, ja maar, leverworst?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nou een beetje open minded zijn zo op de zaterdagnacht hoor
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ja okay. Doe dan die ene maar, die met die gaatjes
oh goffer, nou moet ik alsnog eerst een man zoeken zeker?quote:
Ja je kan 'm ook om je tarzan doen, maar dan is het lang wachten op de baby'squote:Op zondag 15 augustus 2010 02:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh goffer, nou moet ik alsnog eerst een man zoeken zeker?
Ik heb geen tarzan!quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je kan 'm ook om je tarzan doen, maar dan is het lang wachten op de baby's
quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
joe soo diesurf it efter jesterdeej
quote:
aai doont ker, lache gireh brulluhquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb mijn excuses aangeboden ja
![]()
Stik er maar in danquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aai doont ker, lache gireh brulluh
Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 15 augustus 2010 02:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Staafmixer? Deobus? Komkommer? Bevroren frikandel?
boeit me nietquote:
PRECIES!quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:11 schreef DeZwabber het volgende:
met zo'n instelling, blijf je rammelen
Niks op dit momentquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pfff
wat dan? M'n fantasie is niet zo scherp meer
quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:11 schreef DeZwabber het volgende:
met zo'n instelling, blijf je rammelen
stofzuigerstangquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pfff
wat dan? M'n fantasie is niet zo scherp meer
quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PRECIES!
Je moet nog wel steeds een vent zover krijgen dat hij die geprepareerde condoom om z'n lans schuift en jou dan aan die eerder genoemde lans rijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je doet nu net alsof ik NOOIT een man krijg
Ja ehh weten wij veel wat er voor escapades zich afspelen in Huize TomboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee okee, maar IETS meer vertrouwen zou wel leuk zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ehh weten wij veel wat er voor escapades zich afspelen in Huize Tombo
quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je doet nu net alsof ik NOOIT een man krijg
dat is wel het idee jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Dat zou je willen he, dat je me tot in het eind der tijden daarmee kunt plagenquote:
ja wij horen er nooit wat over, en je bent altijd zo druk. Dus gaan we maar uit van seksloos.quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee okee, maar IETS meer vertrouwen zou wel leuk zijn
En waar denk je dat ik druk mee ben dan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja wij horen er nooit wat over, en je bent altijd zo druk. Dus gaan we maar uit van seksloos.
etiketjes van bierflesjes afpulkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waar denk je dat ik druk mee ben dan?
Studerenquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waar denk je dat ik druk mee ben dan?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
etiketjes van bierflesjes afpulken
Ookquote:
Was het maar zo'n feest!quote:Of ben je zwanger
Ik kan wel tegen een grapje hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AwwwNu vind ik het ineens rot dat we je zo plagen
Ga je dan dreigen met die geprepareerde condoomquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen een grapje hoor![]()
Als het te ver krijg stuur ik wel een dreig-pm
helpt dat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je dan dreigen met die geprepareerde condoom
dat denk ik som ook, maar het is zo leukquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AwwwNu vind ik het ineens rot dat we je zo plagen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat denk ik som ook, maar het is zo leuk![]()
Nou ja de meeste mannen vluchten wel snel als je dreigt met kinderen / zwangerschappen, dus jaquote:
Ja maar... Als ik naar mensen uit deze SC een mail ga sturen over een geprepareerd condoom dan verklaren ze me voor gek denk ik, aangezien dit VIRTUELE contacten zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja de meeste mannen vluchten wel snel als je dreigt met kinderen / zwangerschappen, dus ja
Oh.quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar... Als ik naar mensen uit deze SC een mail ga sturen over een geprepareerd condoom dan verklaren ze me voor gek denk ik, aangezien dit VIRTUELE contacten zijn![]()
Was je nou maar minder intelligent, dan heette je Kimberley en had je op je 17e al een kind van een grote neger genaamd Rafaelquote:
Nou, dan liever zoquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was je nou maar minder intelligent, dan heette je Kimberley en had je op je 17e al een kind van een grote neger genaamd Rafael
quote:Virtueel
Iets wat niet echt is, maar wel echt lijkt of wat slechts denkbeeldig is
quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:32 schreef DeZwabber het volgende:
zijn we nu al gedegradeerd tot virtueel?![]()
[..]
Opneukers?quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Die geile opneukers van FOK!?'
Vind jij Zwabber geil ja?quote:
Ik zeg niet dat IK hem geil vind, ik zeg dat het gewoon een 'geile opneuker' is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vind jij Zwabber geil ja?
Ik heb hem nog nooit echt gezien
Hoe je toch in een keer mn naam goed hebt geraden!quote:
Als jij mij gaat bedreigen bedreig ik jouquote:
Ik verslikte me alleen even, meer niet Tomboliciousquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als jij mij gaat bedreigen bedreig ik jou
awquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik verslikte me alleen even, meer niet Tombolicious
quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aw
* paar flinke klappen op rug geeft *
quote:
Ik maak nu gewoon misbruik van de situatiequote:
Condoomsquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Jij bent makkelijk!![]()
* geprepareerd condoom klaarlegt *
condooms met gaatjes hequote:
Dan juistquote:
Ohja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan juist![]()
Dan is het hele doel van de condooms toch weg![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja.
Het is maar goed dat Cat er niet is
Ja maar...quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:50 schreef Loveless85 het volgende:
En siewosie was het toch jouw doel om het doel van de condooms te verpesten.
Dus wat zit je nou bijdehand te doen
Dus het moet wel een verstandige vent zijn, en dan luis je hem er in.quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar...Dat zou bij een verstandige man zijn die condooms wilde gebruiken... Dan zou ik die gaatjes-condooms gebruiken
![]()
Als de situatie ineens verandert raak ik war
Ik wil slimme kindjesquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus het moet wel een verstandige vent zijn, en dan luis je hem er in.
Niet eentje die al voorhand denkt 'Och, m'n zaadleiders rammelen hier ook de fundering uit, maar es een keertje zonder'.
Kieskeurig hoor. Wel een verstandige vent zoeken en hem er dan inluizen.
How very female
quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:56 schreef Loveless85 het volgende:
en dan noem je ze Jordy en Priscilla?
Destaney en Daylanowquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:56 schreef Loveless85 het volgende:
en dan noem je ze Jordy en Priscilla?
Brandon en Brendaquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:00 schreef Loveless85 het volgende:
En uit welk jaar komt je PC als je youtube moet opstarten
Maar wel steeds je posts veranderenquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit hier te rammelen van angst
Die ene?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:03 schreef DeZwabber het volgende:
en als ik zeg dat ik je complete CU2 hier gekopieerd heb?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:03 schreef DeZwabber het volgende:
en als ik zeg dat ik je complete CU2 hier gekopieerd heb?
quote:
LOGGERquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:06 schreef Loveless85 het volgende:
jullie zijn niet lievvv
ik ga slapen
Veel plezier samen. En bring your own condoms als je nog geen vader wil wordenquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:08 schreef DeZwabber het volgende:
meh, die groephug wordt wel erg prive zo
quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:08 schreef DeZwabber het volgende:
meh, die groephug wordt wel erg prive zo
Oeh, wacht even, ik ga mee ook "slapen"quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Veel plezier samen. En bring your own condoms als je nog geen vader wil worden
quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:09 schreef DeZwabber het volgende:
nee joh, ik heb een bandplaksetje bij me
jammer voor je.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:45 schreef Greys het volgende:
Trust
WTFquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
Ons pand gaat dicht. Dat weten we door de receptie. Er wordt niet gecommuniceerd, en ik begreep dat er niet eens een verhuiswagen komt om de spullen van ons naar ons nieuwe kantoor (geen idee waar) te brengen. Volgens de huismeester moeten we maar zelf alles in onze auto laden voor eind deze maand.
Iets te veel vrijheid, kun je wel zeggen ja
Er staan kasten vol met boeken, die krijg ik niet in mijn auto hoor. Zij willen dat we verhuizen, prima, maar zorg dan dat al die zooi in een keer mee kan. Vandaar dus de plots actieve zoek een baan voor pheno actie, dit is niet mijn bedrijf waar ik ooit begon. Ik heb het aangekeken, maar dat was het dan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
WTFdat slaat echt alles.
Nou tenzij het leasebakken zijn is het gewoonmet je zelf verhuizen.
Ben benieuwd of ze nog iets gaan vertellen.
Herken dat wel bij mij gingen ze collega's vertellen dat ze over een week gestationeerd waren elders in het land (lees 150 km verder) toen had ik zoiets van ehhh tijd om te gaan zoeken voor ze mij ontdekken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staan kasten vol met boeken, die krijg ik niet in mijn auto hoor. Zij willen dat we verhuizen, prima, maar zorg dan dat al die zooi in een keer mee kan. Vandaar dus de plots actieve zoek een baan voor pheno actie, dit is niet mijn bedrijf waar ik ooit begon. Ik heb het aangekeken, maar dat was het dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |