Nee camembertquote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:44 schreef Laysa het volgende:
je had me gevonden via Kally of niet Ferrari?
*verkast naar tv*quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
Ik lig dubbel hier, op rtl8 bekende ouders, die verhalen
Emiel Ratelband die stoer was met zijn vetkuifquote:
Zit ie nog meer chicks of Hijfs te husselen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:44 schreef Laysa het volgende:
je had me gevonden via Kally of niet Ferrari?
Hij hosselt heel Haifes bij elkaar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit ie nog meer chicks of Hijfs te husselen?
Hij probeert hetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hij heeft een foto van mij bij haar gevondenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pinguins huggen is voor Japanners.quote:
Ik vond hem ookquote:
Ik hou wél van sushi....makes you wonder!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pinguins huggen is voor Japanners.
Tuurlijk welquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
Ik hossel je iedere dag
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik praat niet meer met jullie![]()
Ik praat wel met Zwabber over zaad
Oke geen grouphug meer?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik praat niet meer met jullie![]()
Ik praat wel met Zwabber over zaad
Wat een toeval, ik ook! En ik maak het ook nog wel eensquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hou wél van sushi....makes you wonder!!!
Ik hoef je pingu ook nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pinguins huggen is voor Japanners.
quote:
quote:
Wel je benenquote:
vandaag wel weer gespind. Zou ik daarom hoofdpijn hebben? Te weinig gedronken daarna .quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Monique van de Ven "en... vrijheid, blijheid en DWWWWUGS"
Ja dan kun je best snel koppijn krijgen, veel bewegen en niks drinken...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
vandaag wel weer gespind. Zou ik daarom hoofdpijn hebben? Te weinig gedronken daarna .
Nee, dat was daarna.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
Alvin & the chipmunks, damn, zet dat op telekids tijden graag, niet om 10 uur
Dat vind ik zo'n mormelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Die Fajah heeft een lekkere uitspraak zeg en dan dat hoge toontje
Ja die brult in elk programma over netjes naar bed, maar das ook niet áltijd geweestquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:58 schreef Kally het volgende:
Die John lult ook maar wat net zei die nog dat hij half elf op bed lag ivm met zijn voetbalcarriere
Ik kwam hem vaak genoeg 's nachts dronken tegen in Rotterdam met een bimbo aan zijn armquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die brult in elk programma over netjes naar bed, maar das ook niet áltijd geweest
Ik heb nooit GTST gekeken waar ze in zat, dus ik ken haar eik echt alleen van kop en naam, maar tis wel heel hees en hoog 'hoooorrrrrrrrrrr"quote:
In welke tijd was dat, toen ie nog bij Feyenoord zat? Of later? Of ervoor?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kwam hem vaak genoeg 's nachts dronken tegen in Rotterdam met een bimbo aan zijn arm
Ciao PGRquote:
Ik ook van andere dingen als GTST, kijk ik nooitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nooit GTST gekeken waar ze in zat, dus ik ken haar eik echt alleen van kop en naam, maar tis wel heel hees en hoog 'hoooorrrrrrrrrrr"
Feyenoord dus al getrouwdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In welke tijd was dat, toen ie nog bij Feyenoord zat? Of later? Of ervoor?
Ah, geen wonder dat ie nu gescheiden is dan.quote:
Klopt, en het trieste is dat ze echt daadwerkelijk alles voor hem deed, mijn ex schoonfamilie kent haar redelijk goed.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, geen wonder dat ie nu gescheiden is dan.Alleen is hij nu de eenzaamheid zelve. Zag hem bij Ranking the stars en de John zoals ik hem ken van vroegah zie ik er niet meer in. Altijd dat depri bekkie.
Echt een man die niet alleen kan zijn
Ik zou het niet eens kunnenquote:
Ik ook niet hoor, en de laatste 2 jaar van mijn huwelijk was echt bagger en echt wel de kans gehad, maar ik doe een ander niet aan wat ik zelf niet aangedaan wil worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens kunnenHoe slecht zou ik me voelen
Sneu zoiets jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
Kwam haar ook tegen na die scheiding en er was toen weinig van over, ze leefde voor haar gezin, had echt met haar te doen.
Eerst uitmaken, dan pas verder gaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, en de laatste 2 jaar van mijn huwelijk was echt bagger en echt wel de kans gehad, maar ik doe een ander niet aan wat ik zelf niet aangedaan wil worden.
En dan gewoon ook het liegen erover, ik zou het niet kunnen
Nou ja ze was ook een verwend nest hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sneu zoiets ja![]()
Ze leek me wel een tof "vrouwtje", als ik zag hoe ze glimlachend bij Harry Vermeegen vertelde hoe ze elkaar hebben leren kennen.
Nee maar zo hoort het welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst uitmaken, dan pas verder gaanNou heb ik geen ervaring met uitmaken of uitgemaakt worden, dus dat scheelt
Gelukkig is ze er wel uitgestapt dan, genoeg vrouwen die dan nog kneuterig bij de man blijven "want ja getrouwd en kindjes".quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
en ja dan op zo'n manier bedrogen worden, en ik denk best vaak ook
Ik hoef er niet achter te komen. Liever niet iig, ben nog steeds gelukkig met mijn allereerste relatiequote:
Dat soort mensen snap ik niet. Je wilt zelf toch ook gelukkig zijn?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig is ze er wel uitgestapt dan, genoeg vrouwen die dan nog kneuterig bij de man blijven "want ja getrouwd en kindjes".
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig is ze er wel uitgestapt dan, genoeg vrouwen die dan nog kneuterig bij de man blijven "want ja getrouwd en kindjes".
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef er niet achter te komen. Liever niet iig, ben nog steeds gelukkig met mijn allereerste relatie
Ja maar die stap nemen is eng, ik heb hem ook genomen (niet dat mijn ex-man vreemdging) maar ik werkte ook maar 2 dagen en kindertjes, het is echt wel moeilijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat soort mensen snap ik niet. Je wilt zelf toch ook gelukkig zijn?
Bang om opnieuw te beginnen of "bij de buren is het gras niet groener"quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat soort mensen snap ik niet. Je wilt zelf toch ook gelukkig zijn?
Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien ben ik egoïstisch en zou ik voor mezelf kiezen ipv de kinderen. Lastig? Vast, maar ja en amen knikken om het maar goed te houden, no way.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bang om opnieuw te beginnen of "bij de buren is het gras niet groener"
Ja dat is ook zeker zo. Maar dan is het om de praktijk pittig, maar er zijn ook genoeg vrouwen die het zonder kinderen of zonder toestanden om geld niet doen. Nou bij de buren is het dan echt wel groener, want niet elke eikel gaat vreemd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die stap nemen is eng, ik heb hem ook genomen (niet dat mijn ex-man vreemdging) maar ik werkte ook maar 2 dagen en kindertjes, het is echt wel moeilijk
Ik ben wel een eikel, maar ga niet vreemdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Nou bij de buren is het dan echt wel groener, want niet elke eikel gaat vreemd.
Soms is het beter voor de kinderen ook als je kiest om uit elkaar te gaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien ben ik egoïstisch en zou ik voor mezelf kiezen ipv de kinderen. Lastig? Vast, maar ja en amen knikken om het maar goed te houden, no way.
Als iemand het met kinderen niet durft en dat de reden is dan begrijp ik die angst wel. Maar vrouwen die het recht praten, dat het maar gewoon is, dat het "hem gewoon overkomen is". Pffquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
Ging iets mis was nog niet klaar![]()
Heel je zekerheid valt weg, en die stap durven mensen niet te nemen, al kan ik zeggen dat ik er nog geen moment spijt van heb.
Yup, die piemel viel per ongeluk in andermans gaatje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand het met kinderen niet durft en dat de reden is dan begrijp ik die angst wel. Maar vrouwen die het recht praten, dat het maar gewoon is, dat het "hem gewoon overkomen is". Pff
Ik heb geen allimentatie voor mezelf gevraagd ook, rot op hij betaald voor zijn kinderen die zijn ook van hem en dat is genoeg. Ik heb zelf 2 handen ik kan zelf werken, ik snap dat geld verhaal sowieso niet. Weet je hoe trots ik ben op mezelf dat ik alles alleen doe en kan, dat is het beste gevoel in de wereldquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zeker zo. Maar dan is het om de praktijk pittig, maar er zijn ook genoeg vrouwen die het zonder kinderen of zonder toestanden om geld niet doen. Nou bij de buren is het dan echt wel groener, want niet elke eikel gaat vreemd.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, die piemel viel per ongeluk in andermans gaatje.
En dat zien je kinderen ook aan je af dat je een dappere moeder bent.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
ik snap dat geld verhaal sowieso niet. Weet je hoe trots ik ben op mezelf dat ik alles alleen doe en kan, dat is het beste gevoel in de wereld
Hell no, als je beter kan prima maar dan ga je maar ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand het met kinderen niet durft en dat de reden is dan begrijp ik die angst wel. Maar vrouwen die het recht praten, dat het maar gewoon is, dat het "hem gewoon overkomen is". Pff
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat zien je kinderen ook aan je af dat je een dappere moeder bent.![]()
Of trek aan de bel voor je een half jaar een verhouding hebtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Hell no, als je beter kan prima maar dan ga je maar ook
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of trek aan de bel voor je een half jaar een verhouding hebt
Bij veel kerels zal het vaak wel alleen om de piemel gaan, maar dan nog.quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij veel kerels zal het vaak wel alleen om de piemel gaan, maar dan nog.Je zou andersom bij de buurman paling moeten gaan halen
Welterustenquote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
Pisces kom je ook in TAL, daar zit de rest ook
Preciesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaHier is verder iedereen de hort op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |