Ze heeft gelijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:42 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Ze zit in een redelijk 'jonge' omgeving waar het normaal is om elke dag te zuipen en uit te gaan. Ze is zelf pas 20 en ik ben 25. Nou is even losgaan niet erg, maar ze blijft daar 5 maanden... Ik wist dit allemaal van tevoren, maar ik ging er vanuit dat ze niet mee zou doen met die idioterie. De gedachte dat ze met andere jongens praat, danst, drinkt en wie weet wat nog meer is ondraaglijk voor mij. Ze zou zoiets niet eens overwegen te doen als ik in haar bijzijn zou zijn. Nou doet ze dat dagelijks. Zij meent dat ik haar vrijheid teveel inperk.
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:31 schreef Syr het volgende:
Wat is het toch met mannen dat ze denken dat alle meisjes weerloze naïeve projectielen zijn die zomaar 'gekaapt' kunnen worden door andere mannen? Is het ooit in je hoofd opgekomen dat meisjes prima zelf in staat zijn om te beslissen of ze met iemand om willen gaan of niet? Als er iets is waar ik een gegronde hekel aan heb, zijn het mannen die denken dat ze maatregelen moeten treffen om hun vriendin 'tegen zichzelf te beschermen'.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:30 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Een goed punt. Misschien heb je enigszins gelijk. Objectieve zelfreflectie op dit soort delicate kwesties is een heikel punt voor iedereen denk ik zo...
Dit is eigenlijk niet waar. Als ze onder invloed van alcohol zijn kun je een groot deel van de meiskes die eerst niets met je te maken wilden hebben, het bed in krijgen. Waar ze later dan spijt van hebben.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:31 schreef Syr het volgende:
Wat is het toch met mannen dat ze denken dat alle meisjes weerloze naïeve projectielen zijn die zomaar 'gekaapt' kunnen worden door andere mannen? Is het ooit in je hoofd opgekomen dat meisjes prima zelf in staat zijn om te beslissen of ze met iemand om willen gaan of niet? Als er iets is waar ik een gegronde hekel aan heb, zijn het mannen die denken dat ze maatregelen moeten treffen om hun vriendin 'tegen zichzelf te beschermen'.
Dan nog is het geheel de verantwoordelijkheid en de schuld van het meisje zelf. "Ik was dronken" is een kutexcuus om de schuld buiten jezelf neer te leggen - iets wat simpelweg niet kan. Inderdaad, alcohol haalt remmingen weg en zorgt ervoor dat je consequenties minder goed inziet. Maar de acties die daaruit voortkomen zaten allang in je hoofd - ze worden alleen niet meer onderdrukt door je gezonde verstand.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk niet waar. Als ze onder invloed van alcohol zijn kun je een groot deel van de meiskes die eerst niets met je te maken wilden hebben, het bed in krijgen. Waar ze later dan spijt van hebben.
Hetzelfde geldt overigens ook omgekeerd, hoevaak ik al niet wakker werd naast iemand waarvan ik zoiets had van, waaah m'n bed uit. (waarschijnlijk dacht zij hetzelfde)
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:26 schreef gnilrednoz het volgende:
tl;dr: je vriendin is een goedkope slet
wat een misselijk wijf zeg.en dat jij er nog moeite voor doet ook.. give me a break.. jezus man, grow a pair ofzo? zij wil de hoer uithangen en vindt daarom dat jij haar vrijheid inperkt.. ik zou het wel weten. bah.
![]()
edit: ik moet er wel even bij zetten dat ´de hoer uithangen´ voor mij begint bij vreemdgaan, oftewel, zoenen en meer. met andere jongens dansen etc. moet kunnen. maar ik nam ook voor t gemak maar aan dat jij dat ook vindt, maar dat zij dus meer wil doen dan alleen dansen ofzo
Dat TS met vreemdgaan een probleem heeft leek mij logisch, maar met wat hij hier zegt zou ik ook niet akkoord gaan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:42 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Ze zit in een redelijk 'jonge' omgeving waar het normaal is om elke dag te zuipen en uit te gaan. Ze is zelf pas 20 en ik ben 25. Nou is even losgaan niet erg, maar ze blijft daar 5 maanden... Ik wist dit allemaal van tevoren, maar ik ging er vanuit dat ze niet mee zou doen met die idioterie. De gedachte dat ze met andere jongens praat, danst, drinkt en wie weet wat nog meer is ondraaglijk voor mij. Ze zou zoiets niet eens overwegen te doen als ik in haar bijzijn zou zijn. Nou doet ze dat dagelijks. Zij meent dat ik haar vrijheid teveel inperk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |