Zeker overwogen. Alleen die 2000 euro (zoiets zou zo'n geintje in totaal kosten) houdt me tegen. Studeer namelijk nog..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:36 schreef focal het volgende:
Ik zou even bij haar langs gaan om te praten
Ja dat is die vrijheid.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:37 schreef Dubby het volgende:
En wat zijn jouw voorwaarden precies?
Het is natuurlijk onzin om te denken dat een vrouw niet neukt wanneer ze in het buitenland is.
Ze zit in een redelijk 'jonge' omgeving waar het normaal is om elke dag te zuipen en uit te gaan. Ze is zelf pas 20 en ik ben 25. Nou is even losgaan niet erg, maar ze blijft daar 5 maanden... Ik wist dit allemaal van tevoren, maar ik ging er vanuit dat ze niet mee zou doen met die idioterie. De gedachte dat ze met andere jongens praat, danst, drinkt en wie weet wat nog meer is ondraaglijk voor mij. Ze zou zoiets niet eens overwegen te doen als ik in haar bijzijn zou zijn. Nou doet ze dat dagelijks. Zij meent dat ik haar vrijheid teveel inperk.quote:
Dat gaat idd wel erg ver.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:42 schreef Observer86 het volgende:
[..]
De gedachte dat ze met andere jongens praat, danst, drinkt en wie weet wat nog meer is ondraaglijk voor mij. Ze zou zoiets niet eens overwegen te doen als ik in haar bijzijn zou zijn. Nou doet ze dat dagelijks.
Dan is dit een leermomentje voor jou: je vriendin heeft ook nog een eigen leven en een eigen mening dus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:42 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Ze zit in een redelijk 'jonge' omgeving waar het normaal is om elke dag te zuipen en uit te gaan. Ze is zelf pas 20 en ik ben 25. Nou is even losgaan niet erg, maar ze blijft daar 5 maanden... Ik wist dit allemaal van tevoren, maar ik ging er vanuit dat ze niet mee zou doen met die idioterie. De gedachte dat ze met andere jongens praat, danst, drinkt en wie weet wat nog meer is ondraaglijk voor mij. Ze zou zoiets niet eens overwegen te doen als ik in haar bijzijn zou zijn. Nou doet ze dat dagelijks. Zij meent dat ik haar vrijheid teveel inperk.
Misschien is dat juist omdat ze zich door jou zo beperkt voelt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:42 schreef Observer86 het volgende:
Ze zou zoiets niet eens overwegen te doen als ik in haar bijzijn zou zijn.
En verder geen omgang met mannen meer mag hebben.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:47 schreef wootahH het volgende:
20 jaar.. niet zo gek dat ze ook nog een keer los wilt gaan, voordat ze haar hele leven aan een fokker vast zit
Ze weet dat ik dat niet accepteer. Dat wist zij 5 jaar geleden toen we gewoon vrienden waren. Dat wist ze één jaar geleden toen we aan onze relatie begonnen. De 'voorwaarden', de voors en tegens waren heel duidelijk..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Misschien is dat juist omdat ze zich door jou zo beperkt voelt?
quote:Kun je iets duidelijker zijn over de wensen qua vrijheid?
Zich niet dagelijks begeven in dat soort omgevingen.quote:Ze zit in een redelijk 'jonge' omgeving waar het normaal is om elke dag te zuipen en uit te gaan. Ze is zelf pas 20 en ik ben 25. Nou is even losgaan niet erg, maar ze blijft daar 5 maanden... Ik wist dit allemaal van tevoren, maar ik ging er vanuit dat ze niet mee zou doen met die idioterie. De gedachte dat ze met andere jongens praat, danst, drinkt en wie weet wat nog meer is ondraaglijk voor mij. Ze zou zoiets niet eens overwegen te doen als ik in haar bijzijn zou zijn. Nou doet ze dat dagelijks. Zij meent dat ik haar vrijheid teveel inperk.
Terecht dat ze je alsnog verlaat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:50 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Ze weet dat ik dat niet accepteer. Dat wist zij 5 jaar geleden toen we gewoon vrienden waren. Dat wist ze één jaar geleden toen we aan onze relatie begonnen. De 'voorwaarden', de voors en tegens waren heel duidelijk..
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:59 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Terecht dat ze je alsnog verlaat.
yay for her
(Ik schreef dat laatste toen ik je reactie nog niet gezien had.)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:50 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Ze weet dat ik dat niet accepteer. Dat wist zij 5 jaar geleden toen we gewoon vrienden waren. Dat wist ze één jaar geleden toen we aan onze relatie begonnen. De 'voorwaarden', de voors en tegens waren heel duidelijk..
[..]
[..]
Zich niet dagelijks begeven in dat soort omgevingen.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:43 schreef ukga het volgende:
Ik zou het accepteren. zolang er geen water bij de wijn gedaan kan worden, gaat het niet werken. blijf goede vrienden, jank een paar dagen en move on
Praten, dansen en wat drinken is ook al teveel van het goede?quote:De gedachte dat ze met andere jongens praat, danst, drinkt en wie weet wat nog meer is ondraaglijk voor mij.
Dat dacht ik ook toen ik het las. Klinkt alsof TS issues heeft.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:15 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ff een vraagje, je schijft
[..]
Praten, dansen en wat drinken is ook al teveel van het goede?
Dan wens ik je namelijk veel succes in de toekomst!
Ik ben zelf een jongen... Al heb je de meest platonische relatie met een meisje, dan blijf je altijd stiekem in je achterhoofd bepaalde wensen erop nahouden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:15 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ff een vraagje, je schijft
[..]
Praten, dansen en wat drinken is ook al teveel van het goede?
Dan wens ik je namelijk veel succes in de toekomst!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |