abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:07:57 #1
53267 TC03
Catch you on the flipside
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:09:10 #2
53267 TC03
pi_85285305
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:01 schreef TC03 het volgende:
Pff, als je nu Ajax - Vitesse kijkt, zou je toch wensen dat wij een keeper als Velthuizen hadden i.p.v. Mulder. ;(
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:03 schreef Paul-89 het volgende:
We hadden vorig jaar / 2 jaar terug ? die Krul moeten aantrekken dan had je nu een degelijke keeper gehad.
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, of Velthuizen i.p.v. Cissé. :{

Het grote Feijenoord topic#548: Waar we hopen op een spits
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_85285359
Wat dacht je van Krul/Velthuizen ipv die Chun-Son Lee. Die heeft geen wedstrijd gespeeld zowat bij ons (naar mijn gevoel) en heeft ons 2,5 miljoen gekost. Cissé is opzich wel een goede aankoop daar kunnen we nog plezier van krijgen.

De OP moet echt verbeterd worden, we zijn al twee weken in het nieuwe seizoen en alle andere topics hebben wel een vernieude OP
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_85285443
Hihi Ajax staat achter en ik kwam klaar :D
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:15:07 #5
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_85285451
Vitesse :D .
2000 light years from home
pi_85285467
Ik kan me niet voorstellen dat dit Feyenoord bij de 1e 5 eindigt, maar mocht dat gebeuren dan is het een wereldprestatie van Mario & co.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_85285500
En ook altijd die verhalen van de keepertrainers, toen over Ekramy dat die echt goed ging worden, tijd terug hetzelfde verhaal alleen dan over Darley en laatst over Mulder dat het een grote ging worden voor Feyenoord. Ik vraag me af hoeveel verstand die mensen er werkelijk van hebben. :') We hebben al jaren geen echte vaste nummer 1 in het doel met nog potentie voor de toekomst. Als je toch ziet wat er de afgelopen jaren allemaal in heeft gestaan : Babos,Malkowski,Aerts,Timmer,Ekramy,van Dijk,Mulder,Zoetebier,Lodewijks. Natuurlijk zitten er wel wat degelijke keepers bij maar nooit 1 waarvan je echt zegt dat is nou eens de echte degelijke nummer 1 voor ons.
pi_85285505
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:15 schreef Dubby het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dit Feyenoord bij de 1e 5 eindigt, maar mocht dat gebeuren dan is het een wereldprestatie van Mario & co.
Overdrijf je nou niet een beetje met wereld presatie, kom op zeg :')
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:17:15 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_85285516
quote:
Ik leef in de waan van de dag en naar aanleiding van zondag moeten we de vierde plek wel kunnen behalen imo.

En wereldprestatie is idd overdreven. Ik ga niet uitleggen waarom, maar Ritmo kan dat wel voor je doen.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:17:37 #10
53267 TC03
pi_85285527
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Lol, Velthuizen speelt helemaal niet. :')

Ik. :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:19:00 #11
53267 TC03
pi_85285562
quote:
De voornaamste concurrent, Utrecht, hebben we al overklast. Alleen als Heerenveen of Groningen een wereldseizoen draait vallen we buiten de top 5.
pi_85285581
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:11 schreef Sinnie het volgende:
De OP moet echt verbeterd worden, we zijn al twee weken in het nieuwe seizoen en alle andere topics hebben wel een vernieude OP

Beter dan niets imho.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_85285590
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:16 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Overdrijf je nou niet een beetje met wereld presatie, kom op zeg :')
Het is idd wel wat overdreven, maar ik bedoel er mee te zeggen dat je dan wel echt het maximale eruit hebt gehaald wanneer je als 5e zult eindigen met dit vrij povere materiaal. Maargoed ik ben geen Feyenoorder en zal er rond kerst nog eens op terugkomen.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:20:23 #14
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85285606
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik leef in de waan van de dag en naar aanleiding van zondag moeten we de vierde plek wel kunnen behalen imo.

En wereldprestatie is idd overdreven. Ik ga niet uitleggen waarom, maar Ritmo kan dat wel voor je doen.
Ritmo en ik zijn het altijd eens over Feyenoord dus daar kan ik wel antwoord kunnen geven.

Wij hebben 1 van de beste jeugd-opleidingen van Nederland en al onze talenten zijn een jaar verder dan vorig jaar (duh). We zijn enkel Giovanni kwijt geraakt maar die plek kan de Cler/Lumb even goed en misschien nog beter invullen. Verder ben je Landzaat/Makaay/Hofland/De Guzman kwijt geraakt, veel ervaring maar enkel wisselspelers. Verder hebben wij ons versterkt met Schaken (een snelle RW waar Been naar zocht) en met een spits erbij kunnen wij gewoon meedoen voor minimaal 4e plek
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_85285633
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

De voornaamste concurrent, Utrecht, hebben we al overklast. Alleen als Heerenveen of Groningen een wereldseizoen draait vallen we buiten de top 5.
In de 1e helft werd je in eigen stadion gewoon weggespeeld door Utrecht en had het al minimaal 0-2 moeten staan - door een achterlijke wissel van Du Chatinier loopt het dan anders de 2e helft -, maar je zult iig nooit boven Ajax, Psv en Twente eindigen. Ook zijn er andere subtoppers die beter materiaal hebben, maar we zullen het wel zien.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:21:19 #16
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_85285638
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:20 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ritmo en ik zijn het altijd eens over Feyenoord dus daar kan ik wel antwoord kunnen geven.

Wij hebben 1 van de beste jeugd-opleidingen van Nederland en al onze talenten zijn een jaar verder dan vorig jaar (duh). We zijn enkel Giovanni kwijt geraakt maar die plek kan de Cler/Lumb even goed en misschien nog beter invullen. Verder ben je Landzaat/Makaay/Hofland/De Guzman kwijt geraakt, veel ervaring maar enkel wisselspelers. Verder hebben wij ons versterkt met Schaken (een snelle RW waar Been naar zocht) en met een spits erbij kunnen wij gewoon meedoen voor minimaal 4e plek
Mario, we worden kampioen :9~ .
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:22:42 #17
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_85285680
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:21 schreef Dubby het volgende:

[..]

In de 1e helft werd je in eigen stadion gewoon weggespeeld door Utrecht en had het al 0-2 moeten staan, maar je zult iig nooit boven Ajax, Psv en Twente eindigen. Ook vind ik andere subtoppers beter materiaal hebben, maar we zullen het wel zien.
60%-40% balbezit en Feyenoord had meer schoten op doel dan Utrecht. Het was een matige eerste helft, maar weggespeeld door Utrecht is gewoon bullshit. Utrecht was iets beter en Mertens had twee leuke schoten vanuit een onmogelijke hoek, meer niet. De tweede helft, toen werd Utrecht wel weggespeeld. Nauwelijks over de middenlijn geweest en geen kans gehad. Dat is wegspelen.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:23:03 #18
53267 TC03
pi_85285694
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:20 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor, maar het nadeel van veel jeugd is dat je veel wisselvalligheid zult krijgen. Ik vind het lastig om de kwaliteit van dit Feyenoord te beoordelen, maar als afgelopen zondag een goede maatstaf was moet de 4e plek wel lukken. :) Utrecht, Heerenveen, Groningen en AZ zijn niet allemaal beter. Eén van deze clubs kan best 'per ongeluk' boven Feyenoord eindigen, maar niet allemaal... Denk ik.
pi_85285707
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:22 schreef Merkie het volgende:

[..]

60%-40% balbezit en Feyenoord had meer schoten op doel dan Utrecht. Het was een matige eerste helft, maar weggespeeld door Utrecht is gewoon bullshit. Utrecht was iets beter en Mertens had twee leuke schoten vanuit een onmogelijke hoek, meer niet. De tweede helft, toen werd Utrecht wel weggespeeld. Nauwelijks over de middenlijn geweest en geen kans gehad. Dat is wegspelen.
En toch was het normaal gesproken al over en uit geweest bij rust, maar dream on. De kwetsbaarheid werd iig pijnlijk duidelijk.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:23:36 #20
53267 TC03
pi_85285711
quote:

[..]

In de 1e helft werd je in eigen stadion gewoon weggespeeld door Utrecht en had het al minimaal 0-2 moeten staan - door een achterlijke wissel van Du Chatinier loopt het dan anders de 2e helft -, maar je zult iig nooit boven Ajax, Psv en Twente eindigen. Ook zijn er andere subtoppers die beter materiaal hebben, maar we zullen het wel zien.
Onzin man, Utrecht schiet 2x op de paal en meteen worden we weggespeeld. FYI: na 35 minuten spelen had Utrecht slechts 31% balbezit. Noem je dat wegspelen? :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:24:50 #21
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_85285754
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:23 schreef Dubby het volgende:

[..]

En toch was het normaal al over en uit geweest bij rust, maar dream on. De kwetsbaarheid werd iig pijnlijk duidelijk.

Neh.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:26:09 #22
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85285793
quote:

[..]

Weggespeeld, wat lul je nou man. We hadden 60% balbezit. Utrecht was beter in de counter, ja. Maar die ballen op de paal en lat waren van uit kansloze posities. Toen Utrecht wisselde stond het al 1-1, denk je echt dat Feyenoord niet door had gedrukt en dat het enkel kwam omdat van Wolfswinkel werd gewisseld? Heb jij hem gezien na zijn gelukkige doelpunt? Ik niet hoor :')

Doemdenkers altijd, jullie kunnen nog veel leren van mij.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:26:50 #23
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_85285809
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:26 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Weggespeeld, wat lul je nou man. We hadden 60% balbezit. Utrecht was beter in de counter, ja. Maar die ballen op de paal en lat waren van uit kansloze posities. Toen Utrecht wisselde stond het al 1-1, denk je echt dat Feyenoord niet door had gedrukt en dat het enkel kwam omdat van Wolfswinkel werd gewisseld? Heb jij hem gezien na zijn gelukkige doelpunt? Ik niet hoor :')

Word.
pi_85285865
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:26 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar het gaat om de enorme kwetsbaarheid die we zagen in eigen huis en dat je in het zadel wordt geholpen door een eigen doelpunt die uit het niets kwam vallen - over geluk gesproken -. Ik zet ze voorlopig op plek 7. :)

Normaal was het al over geweest na 45 min. en waren de spelers op een nog groter fluitconcert getrakteerd.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:32:01 #25
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_85285982
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:28 schreef Dubby het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar het gaat om de enorme kwetsbaarheid die we zagen in eigen huis en dat je in het zadel wordt geholpen door een eigen doelpunt die uit het niets kwam vallen - over geluk gesproken -. Ik zet ze voorlopig op plek 7. :)

Normaal was het al over geweest na 45 min. en waren de spelers op een nog groter fluitconcert getrakteerd.
Waar heb je het over? "Normaal"? Alsof Utrecht normaal gesproken beter is dan Feyenoord, ze zijn de laatste 30 jaar nog nooit boven Feyenoord geëindigd. Utrecht heeft mogen ruiken aan overwinning, maar uiteindelijk zijn ze gewoon kansloos met 3-1 naar huis gestuurd, zoals het hoort in eigen huis. Dat is normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')