Yup.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:44 schreef Ruud het volgende:
Daarna gaat Happel de uitslagen bijhouden. Toch Happel?
Heel klein beetje maar..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef Sinnie het volgende:
As i were saying, de OP is een beetje out-to-date
Dat viel me ook al opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Yup.
Je moet overigens Z4 naar de andere kant verplaatsen. Dat zit tegen Noordzijde aan. Z1 zit tegen uitvak.
Representing vak Qquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef Ruud het volgende:
OP ga ik binnenkort updaten, nog iemand van vak verwisseld?
En terecht, als die 'supporters' dan toch de halve stad daar slopen is het niet Feyenoord's probleem meer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:26 schreef Happel het volgende:
Naar de stad Gent hoef je dus niet meer proberen te gaan zonder of met (losse) kaarten. Elke supporter die er wordt gevonden zal worden opgepakt en krijgt een SV voor Feijenoord...
Leuk geregeld weer dit. Op zich wel te begrijpen, maar toch...
Nu maar hopen dat ze in staat zijn om Gent te verslaan.
Niet iedereen die daar heengaat zonder kaart zit er met de intentie om de 'halve' stad te slopen daar. Dat het gros, van de niet voor zichzelf denkende,bevolking dat wel denkt, is meer hun probleem.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
En terecht, als die 'supporters' dan toch de halve stad daar slopen is het niet Feyenoord's probleem meer.
Het lijstje met wat ze willen zal er ongetwijfeld wel zijn. Waar ze echter kunnen beginnen gezien de financiele situatie is iets dat per speler fluctueert. Als een club plots een spits erbij haalt kan het ineens een heel ander verhaal worden dat een speler opeens wel beschikbaar komt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
Leuk hoor zo'n extra spits, en wmb eigenlijk zelfs essentieel, maar ik zie met het beperkte geld de TT liever veranderd in "waar we hopen op contractverlengingen". Dát is goed beleid voeren, als we dan toch over beleid blijven zeiken.
Overigens vind ik het wel apart dat ze nu nog zó moeten zoeken. Ze weten al een eeuwigheid waar het aan ontbreekt, dus dan zou je zeggen dat ze een flink lijstje hebben liggen, met name voor de spitspositie.
Het komt op mij over of het lijstje niet ál te lang/goed was... Zo moeilijk mag het niet zijn om een lijst van 50 goedkope spelers op te stellen. Die van benfica lijkt me er een waar ze net een paar dagen geleden mee op de proppen kwamen, terwijl het gezien zijn leeftijd, statistieken en club logisch is dat ze die niet goedkoop kunnen krijgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Het lijstje met wat ze willen zal er ongetwijfeld wel zijn. Waar ze echter kunnen beginnen gezien de financiele situatie is iets dat per speler fluctueert. Als een club plots een spits erbij haalt kan het ineens een heel ander verhaal worden dat een speler opeens wel beschikbaar komt.
Je denkt toch werkelijk waar niet dat ze dat niet hadden toch?
Ja, want Gent ligt gelukkig vlak naast Blankenbergenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:10 schreef Drassss het volgende:
Zal je maar net je vakantie geboekt hebben als " Feyenoord supporter, met een vaantje achter in je auto " en niets vermoedend richting Blankenberge rijden
Joden uitsluiten voor Europees voetbal als dit misloopt.quote:Ajax-hooligans: Massaal naar AA Gent-Feyenoord
ROTTERDAM - Hooligans roepen op de supportersite van de harde kern van Ajax op om massaal naar België af te reizen voor de Europa League-wedstrijd tussen AA Gent en Feyenoord. Daar willen ze een 'ouwe bondgenoot' steunen, zo valt te lezen op afca.nl. Feyenoord heeft toestemming om met supporters naar Gent te gaan.
De Rotterdamse club sprak met de Belgische vereniging en politie uit beide landen en kwam gisteren tot duizend kaarten voor supporters van Feyenoord tijdens het duel in België, 26 augustus aanstaande.
Aanvankelijk maakte de site van AA Gent melding van een vrije verkoop voor de wedstrijd, inmiddels is dit na het overleg gewijzigd. Alleen seizoenkaarthouders van AA Gent en inwoners van de Belgische provincie Oost-Vlaanderen kunnen en ticket bemachtigen.
Bij de verkoop geldt een identiteitsplicht, waardoor de grootste problemen in het Jules Ottenstadion (15.000 zitplaatsen) voorkomen lijken te worden.
Been dolblij met uitsupporters
Tijdens de uitwedstrijden van Feyenoord buiten Nederland de laaste jaren, bij onder meer Nancy (Frankrijk) en Deportivo La Coruña (Spanje), ging het naast het stadion ook vooral buiten de vier lichtmasten fout.
Mario Been is dolblij dat Feyenoord in confrontatie met AA Gent gesteund wordt door de eigen fans, maar snapt ook het risico. ,,We ons geen wanordelijkheden meer veroorloven, dat zal iedereen beseffen", aldus de trainer.
,,De ontmoeting met Gent is erg belangrijk voor de club Feyenoord. Ik reken er ook op dat iedereen zich voorbeeldig zal gedragen."
'Mag niet nog eens fout gaan'
Eric van Dorp, voorzitter van de supportersvereniging, beseft dat er in of op de weg naar Gent níets fout mag gaan gezien het gewelddadige verleden van de Feyenoord-fans in Europa. ,,Als het nu fout gaat, is Europees voetbal voorlopig voorbij. Het zou eeuwig zonde zijn als een paar mafketels zorgt dat Feyenoord toch uit het toernooi vliegt."
De Feyenoord-aanhangers moeten met een verplichte, zogenaamde 'bus-combi' naar België reizen. De problemen die de afgelopen jaren ontstonden bij Europese uitwedstrijden van Feyenoord, werden vaak veroorzaakt door supporters met een stadionverbod. Zij slaagden er via een omweg in om een Europese uitwedstrijd te bezoeken.
KK jodenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Joden uitsluiten voor Europees voetbal als dit misloopt.
Kun je wel sarcastisch gaan doen maar Ajax als club moet hier ingrijpen tegen dat deel(tje) van de aanhang.quote:
Bekijk de kaart eensquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ja, want Gent ligt gelukkig vlak naast Blankenbergen
Wel jammer allemaal, dacht er aan om met m'n belgische vriendin te gaan...
Lekker gaan slopen daar in Gent en Ajax als schldige aanwijzen.Lekker bezig ritmoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kun je wel sarcastisch gaan doen maar Ajax als club moet hier ingrijpen tegen dat deel(tje) van de aanhang.
Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Lekker gaan slopen daar in Gent en Ajax als schldige aanwijzen.Lekker bezig ritmo
Flikker even op met je domme getroll.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dat zeg je wel in je eerste reactie
Flikker zelf op.Het klopt toch niet dat als het misgaat dat Ajax als schuldige wordt aangewezen?Als dat trollen is, dan lijkt het me beter dat jij stopt als mod.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Flikker even op met je domme getroll.
Gelukkig hecht niemand waarde aan jouw mening.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Flikker zelf op.Het klopt toch niet dat als het misgaat dat Ajax als schuldige wordt aangewezen?Als dat trollen is, dan lijkt het me beter dat jij stopt als mod.
Het is voorlopig alleen nog maar wat geblaat dat elke imbeciel op een website kan plaatsen hè.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kun je wel sarcastisch gaan doen maar Ajax als club moet hier ingrijpen tegen dat deel(tje) van de aanhang.
Gewoon die berichten negeren van die kleuters, aandacht vinden ze leuk. Ze hebben hun doel alweer bereikt want ze staan in het ad...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Joden uitsluiten voor Europees voetbal als dit misloopt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gelukkig hecht niemand waarde aan jouw mening.
En de interne problemen(die ik in het vorige topic aangaf)worden erger daaro.Er schijnt een lekkere sfeer te hangen in de kleedkamer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:50 schreef Sinnie het volgende:
Ik heb er in ieder geval zin in, en Gent heeft al met 4-0 verloren afgelopen weekend dus het moet te doen zijn
Oh, daar ben ik niet van op de hoogte. Maar die uitspraken uit Gent met 'Feyenoord moet te doen zijn' zijn natuurlijk de ultieme motivatie. Op A1 formaat uitprinten en ophangen voor de aanvang van de wedstrijdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En de interne problemen(die ik in het vorige topic aangaf)worden erger daaro.Er schijnt een lekkere sfeer te hangen in de kleedkamer.
Ja schijnt vorig seizoen al begonnen te zijn en begint nu weer aan te wakkeren. Allemaal in ons voordeel, nu nog zorgen dat je ervan profiteert.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En de interne problemen(die ik in het vorige topic aangaf)worden erger daaro.Er schijnt een lekkere sfeer te hangen in de kleedkamer.
Moeten we wel winnen van Excelsior om de 'goede vorm' vast te houden en zorgen dat je niet zo'n domper hoeft te verwerken voor de wedstrijd. Eigenlijk is die wedstrijd ideaal aangezien je toch wel vanuit mag gaan dat we daar winnenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja schijnt vorig seizoen al begonnen te zijn en begint nu weer aan te wakkeren. Allemaal in ons voordeel, nu nog zorgen dat je ervan profiteert.
Ja, maar zo werkt het vaak niet. Excelsior wilt natuurlijk van de grote broer winnen. Maar daar weet Cabral wel raad meequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef PIETR het volgende:
In Kralingen moeten we gewoon aan ons doelsaldo gaan werken. Als de Graafschap al met 3-0 weet te winnen, dan moeten wij toch minimaal met een 5-0 kunnen winnen daar.
Ik maak maar een grapjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef Paul-89 het volgende:
Cabral 10 min. meegedaan nu is iedereen er al helemaal weg van. Ik wil het nog wel eens zien, Been geeft nu ook al aan dat hij echt héél dicht tegen een basisplaats aanzit. Hij is nog jong dus gaat ook nog zijn down's hebben kijken hoe hij daar uitkomt.
Ja normaal gesproken zouden ze tegen Excelsior wel minuten moeten kunnen maken, maar we hebben het daar weleens eerder 'moeilijk' gehad. We moeten niet overmoedig worden omdat we Utrecht verslagen hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:20 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje![]()
Ik hoop wel dat Luc en Cabral weer speeltijd krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |