Syreetha heeft met mij gestudeerd, leuk dat ze nu studentassistent isquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh ik dacht dat het Paul was die met pensioen ging. Hoop dat ie nog even blijft dan. Ik heb Bert nog niet, wel Rias. En normaal ook Simon maar die lag laatst in het ziekenhuis en is er pas weer over een paar weken. Eerst dus Syreetha gehad en nu Greetje (weet even haar achternaam niet).
Het zure is dat ik een thesis statement had bedacht, Syreetha die heeft veranderd incl grammar die in haar ogen fout was, en de week daarop werd juist dat weer door Greetje veranderd met de mededeling dat ik op mijn grammar moest letten.Daar heb ik zo'n schijthekel aan, twee docenten die elkaar tegenspreken. Dat heb ik eerder gehad en daar komt niet veel goeds van
Ja, in de hogere jaren noemden we sommige docenten idd wel bij de voornaam. en het google argument is wel nuttig ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef Inu het volgende:
Van Bert moet het
De meeste docenten noem ik ook bij voornaam zodat het niet omhoog komt bij GoogleMaar aangezien ik de meeste docenten toch wel erg jaar een paar vakken had en aan het einde we echt in groepjes van 4 of 5 zaten ga je ze vanzelf bij hun voornaam noemen...
Ik zou uit mezelf ook meneer of mevrouw huppeldepup zeggen, maar sommigen willen idd echt bij voornaam genoemd worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind het zo apart dat jullie de docenten bij de voornaam noemen... ik ken de voornamen omdat ik collega ben geweest, maar in Leiden is het echt not done om docenten bij de voornaam te noemen, zelf vind ik het ook heel onprettig om dat te doen, eerlijk gezegd. Een beetje formaliteit kan wat mij betreft geen kwaad.
En ik kan daar juist weer niet tegen, maar dat komt omdat ik ook geen van ben Hamlet met uitstapjes naar modern-day Paris via Venetie in Shakespeare's tijd en nog -tig steden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef Alphamusic het volgende:
Persoonlijk inmiddels ook fan van Tom Hoenselaar omdat hij gewoon ontzettend grappig is.
Ik ken best veel mensen die aan de RuG bij Engels pas in februari zijn ingestroomd. Je moet er wel rekening mee houden dat de kans best groot is dat je daardoor waarschijnlijk sowieso een jaar vertraging oploopt, afhankelijk van hoe de vaken vallen en hoe snel je vakken bij literatuur en linguistics oppakt, aangezien je daar wel de introductievakken in eerste instantie van hebt gemist. Iig is het huidige eerste jaar best wel wel leuk, iig waren de mensen die mee waren op introkamp erg gezelligquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:40 schreef Em-me het volgende:![]()
Toekomstig (hopelijk) student Engelse taal en cultuur (bij de RUG) meldt zich! Ik ben van plan om of in februari in te stromen of te wachten tot september. Ik vind het erg lastig in te schatten of instromen in februari te doen is. Wat denken jullie..?
Ik heb hiervoor 2,5 jaar aan de Lerarenopleiding Engels gestudeerd en ook 8 maanden in Engeland gewoond, dus ik heb wel in ieder geval een redelijke basis.
Ik ben ook heel erg benieuwd naar jullie roosters. Ik hoor altijd van iedereen dat er zo weinig contacturen zijn op de uni. Hoeveel dagen/uren per week zitten/zaten jullie ook daadwerkelijk op 'school' (in het eerste jaar)?
Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |