Ah ja, dan zal het inderdaad wel lastig zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:26 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Ik vind alles lastig.En ik heb er echt wel mijn best voor gedaan, maar taalkunde ligt mij sowieso niet. Andere vakken in die richting maar net gehaald enzovoort. Ik hoop dat de docent die ik nu ga krijgen het beter uitlegt...
Klopt, wat betreft presentaties. Ik weet niet of je les van Moore hebt gehad, maar die wilt nog steeds dat er presentaties over Faulkner e.d. worden gehouden. Dat gaat echt helemaal nergens over.
ja!quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]heeft t echt zo goed geholpen? je hebt t heus zelf gedaan, ik heb je alleen geholpen je ideeen te ordenen op een manier zoals de docent dat verwacht, denk ik, meer focus enzo...
ik heb dus niks met literatuur verder![]()
mijn richting is filologie, maar dan late modern english (18e eeuw)
Een anglistentopic. No way dat jullie heel Fok! gaan overnemen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:02 schreef Alphamusic het volgende:
Oeh een anglistenforum <3 Ik ga me hier wel thuis voelen ^^
Hoezo niet? Zelfs de forum-neerlandica post hier al!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een anglistentopic. No way dat jullie heel Fok! gaan overnemen!![]()
.
In the land of England, where tea is drunk?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
One language to rule them all! </imperialisme>
mwhuhahahahahahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zelfs de forum-neerlandica post hier al!
One language to rule them all! </imperialisme>
bedoel ook niet dat 't persé helemaal makkelijk is, máár wel dat je zoiets met de inzet die voortkomt uit 't leuk vinden prima te halen isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:44 schreef Sloggi het volgende:
Voor mensen van buiten de geschiedenisopleiding is de minor OHK nog niet zo gemakkelijk hoor (moeilijk ook niet, maar het heeft toch wel voldoende niveau). De excursie is inderdaad gemakkelijk, maar ook heel leerzaam. Daarnaast verdien je die studiepunten ook gewoon, want je bent een week lang meer dan fulltime bezig met het onderwerp.
Moet je in de intro echt al allemaal dingen doen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
hoi, twee dagen lerarenmaster intro erop zitten en ik ben dood-op... bwah.... t is interessant enzo en tegelijk kan ik wel janken... t is zó veel
Oud Engels!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef teirnon het volgende:
Minoren en keuzevakken.
Mens- en wereldbeeld in de geschiedenis. Lastig maar ontzettend boeiend.
Noors als mijn minor, wilde eigenlijk Oud Noors doen als keuzevak omdat ik Oud Engels zo leuk vond, maar dat mocht alleen als je een propedeuse in Scandinavische talen had.
Latijn I en II. Heb ook Gymnasium gedaan maar Latijn in de 3e laten vallen, vond het leuk om toch nog Latijn op VWO-niveau te doen.
Engelse vakken blijven het leukst maar de vakken daarbuiten waren ook niet mis. Ook omdat je dan niet 4/5 jaar lang tegen dezelfde koppen hoeft aan te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |