Oh echt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat is een bekend verhaal jaVolgens mij wist de hele opleiding Engels dat, incluus de mensen die haar niet kenden
Daar was ie ook achter gekomen toch?
quote:ik ga echt niks aan met een kerel als jij
dat is toch echt niks voor mij
even rustig, even kalm aan
niet zo hitsig schat
Haastig stapt hij door de smalle gangetjes in het bekende oude gebouw, zijn haar nonchalant wapperend, zijn gezicht vergezeld van een bezorgde, drukke blik. Tijdelijk weet ik me uit een groepsopdracht te sleuren en kijk ik vol bewondering naar zijn verschijning die zich al snel bij mij vandaan beweegt.
Een bijzondere man, perfect en ongrijpbaar, de meest gewilde combinatie. Onbewust voel ik hoe mijn lichaam opwarmt, net alsof hij echt van mij was, toen hij langs liep. Het is zo'n kort moment van verstandsverbijstering, van onlogische irrelevante electrische schokjes die door je hersenen zich voortplanten.
Dat alles om een man. Die heel veel te oud is. Die heel veel te getrouwd is. Die je misschien niet eens zou wíllen aanraken. Toch. Heel even realiseer je je dat je wellicht niet zo kil en onaantastbaar bent als je zou willen dat je bent. Terwijl je zo graag wil...
Alleen zijn? Of zoiets, als hij?
Haha je hij vertelde ook dat hij ieder jaar heel veel kaartjes en liefdesverklaringen krijgt voor Valentijnsdag. Hij leest ze nooit en gooit ze gewoon wegquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij hadden een studiegenootje die helemaal weg was van je spoiler en ook vreemde blogs ging schrijven over dat ie der tegen een muur aanduwde enzoGeniaal
Oh gewoon, dat vroeg ik me afquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ehhh 2008! Ja. 2005 begonnen met Litwet, 2006 Engels erbij genomen, 2008 klaar.
Hoezo?![]()
Omentuva: ja ik werk ook altijd op cola![]()
succes!
Hehe wat een held!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha je hij vertelde ook dat hij ieder jaar heel veel kaartjes en liefdesverklaringen krijgt voor Valentijnsdag. Hij leest ze nooit en gooit ze gewoon weg
Try six semesters in a row.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:47 schreef klaasdj het volgende:
Guess who has earned himself some 30ECTS last semester!
Maus!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:35 schreef Tangarine het volgende:
Ik doe dan wellicht geen master in Engels, ik kan wel fijn doen alsof met een essay over "`Trauma in Maus and Everything is Illuminated"
ATWquote:Op maandag 14 maart 2011 12:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Gaat prima, ik probeer met alle macht ATW te halen zodat ik het volgend jaar niet hoeft te doen, maar tegelijkertijd probeer ik er ook zo weinig mogelijk aan te doen omdat ik het niet zo interessant vind
Mo:
Lol Atw. Ben echt extreem blij dat ik dat in 1x haaldequote:Op maandag 14 maart 2011 12:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Gaat prima, ik probeer met alle macht ATW te halen zodat ik het volgend jaar niet hoeft te doen, maar tegelijkertijd probeer ik er ook zo weinig mogelijk aan te doen omdat ik het niet zo interessant vind
Mo:
heuj heuj, als je een tijdsbepaling in je zin hebt gebruik je de simple past! (ik ben engels juf tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:47 schreef klaasdj het volgende:
Guess who has earned himself some 30ECTS last semester!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |