abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85776618
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 07:10 schreef Dagonet het volgende:

Bron: ronpaul.com

Voor de mensen die Ron Paul niet kennen: hij is één van de conservatiefste republikeinen die er is.
Paul is een libertarier, geen conservatieve Republikein. Een beetje een vreemd geval die zowel hele linkse als hele rechtse standpunten heeft.
pi_85776665
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:44 schreef MantaGSi het volgende:

[..]

Sterk punt ,ja.
Wat heeft een NL se volksvertegenwoordiger daar mee ?
Zou die het ook roepen het een synagoge was die ernaast kwam te staan?
Wilders wordt betaald door de lui die tegen deze moskee zijn, ze houden regelmatig fundraisers voor hem dus alleen al om hen blij te houden zal hij aanwezig zijn.

Bovendien, is toch prachtig voor een egomaniak als Wilders, al deze publiciteit op een wereld nivo?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2010 16:49:31 ]
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:49:10 #128
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85776682
Volgens http://voteview.com/Is_John_Kerry_A_Liberal.htm zat hij het verst aan de rechterkant.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85776784
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:49 schreef Dagonet het volgende:
Volgens http://voteview.com/Is_John_Kerry_A_Liberal.htm zat hij het verst aan de rechterkant.
Heh, grappig, vooral omdat Paul zo'n beetje de enige RNC'er was die falikant tegen Afghanistan en Irak was en is.
pi_85776838
Wilders gaat erheen omdat hij bij het clubje van Pamela Geller hoort. Dat is een clubje Islam bashers die allemaal loyaliteit aan Israel tonen.

Wilders, Pamela Geller, Brigitte Gabriel , Daniel Pipes, en al die andere anti-Islam knakkers komen eens in de zoveel tijd samen in Israel en ze duiken daar regeringsgebouwen binnen. Vast en zeker om samen een bakje koffie te drinken?

Niet dus. Hier krijgen ze opdrachten en die voeren ze in het westen uit. De opdrachten zijn heel simpel. Zet de westerlingen tegen Moslims op. Denk dat Wilders zo onderhand multi miljonair is en binnenkort lekker van zijn zionisten centjes kan genieten.

Noem het een complot theorie of probeer uit te vissen waarom al die Anti Islam lui banden met Israel hebben.
pi_85777155
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:53 schreef eurabia het volgende:
Wilders gaat erheen omdat hij bij het clubje van Pamela Geller hoort. Dat is een clubje Islam bashers die allemaal loyaliteit aan Israel tonen.

Wilders, Pamela Geller, Brigitte Gabriel , Daniel Pipes, en al die andere anti-Islam knakkers komen eens in de zoveel tijd samen in Israel en ze duiken daar regeringsgebouwen binnen. Vast en zeker om samen een bakje koffie te drinken?

Niet dus. Hier krijgen ze opdrachten en die voeren ze in het westen uit. De opdrachten zijn heel simpel. Zet de westerlingen tegen Moslims op. Denk dat Wilders zo onderhand multi miljonair is en binnenkort lekker van zijn zionisten centjes kan genieten.

Noem het een complot theorie of probeer uit te vissen waarom al die Anti Islam lui banden met Israel hebben.
Klinkt interessant wat je zegt, maar zijn er bewijzen voor? Behalve dan het feit dat GW regelmatig in Israel is?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:08:36 #132
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_85777411
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_85777739
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:00 schreef spuitje het volgende:

[..]

Klinkt interessant wat je zegt, maar zijn er bewijzen voor? Behalve dan het feit dat GW regelmatig in Israel is?
Harde bewijzen zijn er niet, maar als je een dag googled dan kan je verschillende personen aan elkaar linken en deze personen kan je weer aan een land linken.

Ik google bijvoorbeeld een naam van iemand die in een blog Moslims zit te bashen, vervolgens zie ik deze gast op een andere site met een Israelisch vlag in zijn handen staan (terwijl hij Christen is) en op een andere site zie je dezelfde kerel met Pamela Gellar op de foto staan enz.....

Je blijft oneindig doorlinken en er duiken steeds Islam bashers op die allemaal met elkaar verbonden zijn en allemaal één ding gemeen hebben: Een sterke band met Israel.

Het is 2010. De wereld is zo fucked up dat ik nergens meer van op kijk.
pi_85780361
"To me, it would be no different than a group of people purchasing a Jewish temple and converting it into a Nazi history museum. It’s an unbelievable slap in the face to those who lost their lives and the families and friends who were left behind."

Kan ik me wel in vinden.Netjes is het niet echt.
In veel moslimlanden bouw je volgens mij ook niet zo even een kerk.
Zou netjes zijn als ze een andere plek zouden accepteren.

Stop Islamization of America
SIOA is a human rights organization dedicated to freedom of speech, religious liberty, and individual rights; no special rights for special classes.

Maar dit is gewoon een belachelijk en eigenlijk lachwekkende organisatie..

Kerk
..that talks are under way to establish formal diplomatic relations between the Vatican and Saudi Arabia, and to eventually allow for Catholic churches to be built there. Pope Benedict XVI is believed to have personally appealed to King Abdullah on the topic during the Saudi monarch's first ever visit to the Vatican last November.

They note that Europe's biggest mosque, built with Saudi funds, was opened in 1995 in Rome, just across the river from the Vatican.

Is wel vaak tolerantie van een kant.
Ja,en dat ontkennen mensen vaak of lullen er wat omheen.
Zijn gewoon feiten.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:09:10 #135
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85780863
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef MantaGSi het volgende:
"To me, it would be no different than a group of people purchasing a Jewish temple and converting it into a Nazi history museum. It’s an unbelievable slap in the face to those who lost their lives and the families and friends who were left behind."

Wat een onzin, dit is totaal niet te vergelijken met wat jij nu quote.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85781033
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:20 schreef eurabia het volgende:
Het is 2010. De wereld is zo fucked up dat ik nergens meer van op kijk.
:Y :Y :Y :Y
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:16:23 #137
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_85781071
In moslimslanden kom ik vaak een bijbel tegen in mijn hotelkamer... In westerse landen nooit een koran. :o

Eenzijdiger tolerantie... Gewoon feiten!!
pi_85781854
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef MantaGSi het volgende:

Stop Islamization of America
SIOA is a human rights organization dedicated to freedom of speech, religious liberty, and individual rights; no special rights for special classes.

Maar dit is gewoon een belachelijk en eigenlijk lachwekkende organisatie..

Kerk
..that talks are under way to establish formal diplomatic relations between the Vatican and Saudi Arabia, and to eventually allow for Catholic churches to be built there. Pope Benedict XVI is believed to have personally appealed to King Abdullah on the topic during the Saudi monarch's first ever visit to the Vatican last November.

They note that Europe's biggest mosque, built with Saudi funds, was opened in 1995 in Rome, just across the river from the Vatican.

Is wel vaak tolerantie van een kant.
Ja,en dat ontkennen mensen vaak of lullen er wat omheen.
Zijn gewoon feiten.
Er staan ook gewoon kerken en synagoges in de Arabische wereld, maar het probleem is dat niemand nieuwe wil bouwen en daarom lijkt het alsof Christenen en Joden geen gebedsruimtes in Arabische landen mogen bouwen, maar dat is niet zo. Er is gewoon geen vraag naar.

Als het geld er is en ze vinden een mooi stuk grond dan kunnen ze daar gewoon een kerk of synagoge bouwen.
pi_85782041
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:53 schreef eurabia het volgende:

En wat zij uiteindelijk willen, is dat er iemand in de VS opstaat die durft wat Wilders doet. En zodra dat gebeurt, heeft Girt er weer een nieuwe machtige bondgenoot bij.
pi_85783252
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:49 schreef boyv het volgende:

[..]

En wat zij uiteindelijk willen, is dat er iemand in de VS opstaat die durft wat Wilders doet. En zodra dat gebeurt, heeft Girt er weer een nieuwe machtige bondgenoot bij.
De elite van de wereld maakt zich eigenlijk niet zo druk om religie, aangezien er ook Moslims bij de elite horen. Enige wat die gasten willen is dat er haat tussen bevolkingen blijven zodat zij, de elite, geld kunnen blijven drukken en wapens produceren waarmee wij, de schapen, oorlog gaan voeren en op die manier de elite rijker maken dan ze al zijn, want iemand moet alle oorlogen betalen en dat zijn wij de belastingbetalers.

Zo zit de wereld eigenlijk in elkaar.
pi_85783464
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:47 schreef gekkewiebel het volgende:
Even in het algemeen op de hele controverse, op CNN hoor ik regelmatig de term "bridge builder" vallen, wijzend op de imam van de moskee in kwestie.

Ik zal me niet mengen in de discussie of hij al dan niet goede bedoelingen heeft, maar stel nou dat hij de moskee met de beste bedoelingen wil oprichten. In dat geval zou hij toch moeten merken dat er door de hele ophef geen verbroedering plaatsvindt? Als er zo'n ophef over ontstaat sla je toch de plank mis met het bouwen van deze moskee?
Of mis ik iets?
Dit alles zeg je natuurlijk wel met de kennis van nu.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:11:13 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85787955
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:38 schreef remlof het volgende:

[..]

Ach, zolang die extremistische amerikaanse joden hem tonnen "schenken" om z'n anti-islam geblaat te laten horen zal ie dat wel blijven doen.
is dit een serieuze post of gewoon weer een van de veelal angstige, linkse, paranoïa/conspiracy gedrochten ten nadele van de jooooooden?

zoals het kindermoslimbloed in joodse matzes. en het goud dat de jooooooden onder hun huid in een buidel dragen?

tonnen gekregen om zijn anti-islam geblaat te laten horen? weet je wel zeker dat dat het doel is van al de 'tonnen' die hij krijgt van die vieze, amerikaanse, zionistische joooooooooooooooooden?

neem aan dat je daar een verdomd goede bron van hebt. liever geen telegraaf.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:19:58 #143
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_85791413
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:21 schreef eurabia het volgende:

[..]

De elite van de wereld maakt zich eigenlijk niet zo druk om religie, aangezien er ook Moslims bij de elite horen. Enige wat die gasten willen is dat er haat tussen bevolkingen blijven zodat zij, de elite, geld kunnen blijven drukken en wapens produceren waarmee wij, de schapen, oorlog gaan voeren en op die manier de elite rijker maken dan ze al zijn, want iemand moet alle oorlogen betalen en dat zijn wij de belastingbetalers.

Zo zit de wereld eigenlijk in elkaar.
1984 gelezen toevallig? :P
Wie dit leest is alfabeet.
pi_85791954
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:49 schreef boyv het volgende:

[..]

Eh, in de VS mag je gewoon doen wat Wilders doet en dat gebeurt daar al jaren, je mag zelfs Obama een moslim noemen.

Je mag zelfs als neo-nazi op Hannukah met nazi vlaggen bij een synagoge paraderen. zie Riverside, CA in December 2009 dus so much for Newt Gingrich' analogie, dat is namelijk niets ongewoons in de VS tegenwoordig.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2010 23:35:24 ]
pi_85792411
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:11 schreef zoalshetis het volgende:

neem aan dat je daar een verdomd goede bron van hebt. liever geen telegraaf.
Of Wilders een agent is van de Israelische regering? Lijkt mij minder waarschijnlijk, hij is inderdaad behoorlijk dweperig met Israel maar dat hoeft vrij weinig te betekenen. Wordt hij betaald door anti-islam groeperingen waaronder Joodse in de VS? Ja, wel degelijk.

http://www.lobelog.com/eu(...)ocon-anti-jihadists/

http://www.vn.nl/Dossiers(...)rs-in-Californie.htm

Het zou tijd worden dat Geert eens een loyaliteitsverklaring tekent.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2010 23:43:41 ]
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:35:10 #146
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85794610
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:25 schreef Gulo het volgende:
Weet je, ik snap niet dat hier zoveel aandacht aan besteed wordt.

Het lijkt mij dat ieder weldenkend mens zich realiseert dat moslims daar net zoveel rechten hebben als Christenen. Ik begrijp de houding van de zionistische trol Wilders wel, dit is voor hem een uitgelezen kans om zich internationaal te profileren.

Maar waarom wordt dit in hemelsnaam gefaciliteerd door mensen, door het zoveel in de spotlight te zetten. Je biedt de trol Wilders zo alleen maar een groter podium. Onverstandig me dunkt.

Voorts begrijp ik niet waar de Christelijke Amerikanen, veelal nazaten van niets ontziende kolonisten die daar hele Indiaanse volkeren uitgemoord hebben, het gore lef vandaan denken te halen om constant maar te blijven verwijzen naar een enkele aanslag, en dit dan ook nog durven te koppelen aan een complete geloofsgroep.
Amen. ^O^
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 01:09:13 #147
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85795767
Heel dit onderwerp wordt door moslim bashers totaal uitgezogen om maar in de opinie te blijven. Want dat is heel het euvel, als ze dit onderwerp even laten liggen bloed het dood en gaat het volk weer helder nadenken, ze moeten blijven voeden. Ik denk dat Wilders en consorten gewoon opgedragen worden om het onderwerp in leven te houden.

Als je logisch nadenkt gaat het natuurlijk nergens over, want er zijn misschien wel 100 moskees (gebedsruimtes) in newyork en nu er toevallig zogenaamd een op het groundzero gebouwd, terwijl het gewoon een paar blokken verwijderd is en een gebedsruimte is en geen Aja sofia. . Dit is het werkelijk, maar wat ze je willen over laten komen is: Er wordt een moskee gebouwd OP ground zero met marinetten en al en is dus een provocatie want moslims hebben 9/11 veroorzaakt.

Werkelijk dat mensen nog achter een Wilders staat is onbegrijpelijk 8)7
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_85824949
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:43 schreef eurabia het volgende:

[..]

Er staan ook gewoon kerken en synagoges in de Arabische wereld, maar het probleem is dat niemand nieuwe wil bouwen en daarom lijkt het alsof Christenen en Joden geen gebedsruimtes in Arabische landen mogen bouwen, maar dat is niet zo. Er is gewoon geen vraag naar.

Als het geld er is en ze vinden een mooi stuk grond dan kunnen ze daar gewoon een kerk of synagoge bouwen.
In Mekka kan je het wel vergeten in heel Saudi arabia eigenlijk wel.

Due to the legal framework of the country, which does not provide legal protection for freedom of religion, the public practice of non-Muslim religions is prohibited.

Eigenlijk nog veel erger dan Wilders en zijn aanhang. |:(
  zondag 29 augustus 2010 @ 05:19:20 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85824997
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:09 schreef Killaht het volgende:
Heel dit onderwerp wordt door moslim bashers totaal uitgezogen om maar in de opinie te blijven. Want dat is heel het euvel, als ze dit onderwerp even laten liggen bloed het dood en gaat het volk weer helder nadenken, ze moeten blijven voeden. Ik denk dat Wilders en consorten gewoon opgedragen worden om het onderwerp in leven te houden.

Als je logisch nadenkt gaat het natuurlijk nergens over, want er zijn misschien wel 100 moskees (gebedsruimtes) in newyork en nu er toevallig zogenaamd een op het groundzero gebouwd, terwijl het gewoon een paar blokken verwijderd is en een gebedsruimte is en geen Aja sofia. . Dit is het werkelijk, maar wat ze je willen over laten komen is: Er wordt een moskee gebouwd OP ground zero met marinetten en al en is dus een provocatie want moslims hebben 9/11 veroorzaakt.

Werkelijk dat mensen nog achter een Wilders staat is onbegrijpelijk 8)7
jij bent het levende bewijs dat marokkaanse ramadan in nederland niet gezond is. ik hoop dat het met jouw paranoia vooral blijft bij denkbeelden. niets geks gaan doen he?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 29 augustus 2010 @ 05:22:07 #150
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_85825009
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 05:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij bent het levende bewijs dat marokkaanse ramadan in nederland niet gezond is. ik hoop dat het met jouw paranoia vooral blijft bij denkbeelden. niets geks gaan doen he?
Hij heeft zeker een punt. Maar je gaat snel onder de gordel he? Zelfs Bloomberg heeft er weinig problemen mee, toch een vrij goede burgemeester.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')