Nee, we zijn op pagina 2 gestopt.quote:
Mondje klamboe dikkertje..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, dat leek maar zo, oelewapper
"Mondje klamboe dikkertje.."quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mondje klamboe dikkertje..
Ik fok! mobiel en heb m'n paginainstelling op 100 posts staan, dus heb nooit een flauw idee wanneer ie vol is..
Waarom per 100? Kan dat aantal niet kleiner, lijkt me vet irritant.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mondje klamboe dikkertje..
Ik fok! mobiel en heb m'n paginainstelling op 100 posts staan, dus heb nooit een flauw idee wanneer ie vol is..
Ik sleep liever naar beneden of naar boven dan dat ik tig keer op de verkeerde pagina klik omdat ze zo dicht bij elkaar staan..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom per 100? Kan dat aantal niet kleiner, lijkt me vet irritant.
Heb je dat boek nu al gekocht?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:49 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmmmmmm, morgen naar Duitsland naar mijn ouders.
Mijn moeke heeft me alvast een lijstje gegeven wat ik moet kopen voor hen bij de Appie Happie.
1 Krat Grolsch beugelflesjes voor mijn pa
4 pakken AH of Koopmans bakpoeder![]()
4 pakken Bastogne koeken
Dus je gaat het gewoon vergeten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, doen ik in de laatste week
Absoluut nietquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik sleep liever naar beneden of naar boven dan dat ik tig keer op de verkeerde pagina klik omdat ze zo dicht bij elkaar staan..
Ja hallo, ik lag er pas om 6u in!quote:
Ho ff, ik stond alweer om 11 uur naast me bed en ging ook om 6 uur me rukbunker inquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja hallo, ik lag er pas om 6u in!
Btw, wat was de titel van dat boek ook alweer? Heb je PM vernietigdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |