quote:
Zou je niet eens met jezelf beginnen of wou je zo over straatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanavond even m'n profiel aankleden enzo
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
?
[ http://home.planet.nl/~brui2366/hester/katje.jpg&t=1]afbeelding ]
Oh...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Het zal je verbazen, maar sommigen hebben nog dingen te doen naast FOK!/internet/postcrossing
Vrouwen kunnen toch multitasken?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:01 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er even, mijn tuin is naar de kapper geweest: biobak vol met klimop.![]()
En nu twijfel ik of ik ga badderen of de stad in ga, als ik ga badderen kom ik de stad niet in, weet ik nu al.
Dan is mijn bad vast door een man gemaakt, want die kan ik niet meenemen de stad in.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch multitasken?
Babybadjes zijn speciaal voor jou gemaakt hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan is mijn bad vast door een man gemaakt, want die kan ik niet meenemen de stad in.
Jij hebt duidelijk nog geen foto van me gezien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Babybadjes zijn speciaal voor jou gemaakt hoor
Nee, heb je Hyves?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog geen foto van me gezien.
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Babybadjes voor Cat?
Cat is een blonde stoot van 1.90m, die past niet in een babybadje hoor
Ssssh.... dadelijk krijg ik weer van die geile mannen achter me aan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Babybadjes voor Cat?
Cat is een blonde stoot van 1.90m, die past niet in een babybadje hoor
Ik heb een nachtje doorgebracht met Catquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?![]()
Ik weet heul nergens van.
Jij bent dus het FOK! sletje?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb een nachtje doorgebracht met Cat![]()
En met Tombo![]()
En meerdere met Greys en Goodbye
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
Neeeeeeee
Mijn eerste Postcrossing; Amerika en een Britney
Ik las het ja!quote:
Waar las je dat?quote:En die 3Js houden niet van het ESF
Dat vraag ik me ook af jaquote:Waar gaat het heen met deze wereld
Ik heb er niks aan gemerkt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
Aw, Yoko! Hopen dat ze er snel iets aan kunnen doen, want ze zal zich wel niet lekker voelen ermee!
Graag gedaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, de postbode kwam net![]()
LekkerrrrrrrrIk ga ze morgen proberen! Dankjewel!
quote:AMSTERDAM - De 3J's hebben toegegeven geen groot fan te zijn van het Songfestival.
Een opmerkelijke bekentenis, want de Volendamse heren staat volgend jaar zelf op het festivalpodium in Duitsland namens Nederland.
"Wij zijn niet van die Songfestivalfans", geeft gitarist Jaap Kwakman toe in het AD.
"We houden wel van de mooie liedjes, maar niet van alle toeters en bellen. De kans dat wij met glitters en veren op het podium verschijnen, is net zo groot als de kans dat Jan Peter Balkenende morgen als paashaas de fractie binnenwandelt."
Binnenkomer
In een zelfbedachte quiz over het Songfestival won Jan Smit met overtuiging van zijn collega's. "Geen goede binnenkomer. Misschien moeten we de anderen maar naar Berlijn sturen", grapt zanger Jan Dulles.
De halve finales staan gepland op 10 en 12 mei. De grote finale vindt plaats op 14 mei.
Nee nog niet!quote:
Hallooooooooo!quote:
Oh maar dat klinkt alleen maar logischquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Oh het stond op Nu.nl
http://www.nu.nl/muziek/2(...)an-songfestival.html
[..]
Had je mijn kaarten gezien die ik vanochtend gepost had in het vorige deeltje?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog niet!
Nog steeds alleen die twee (Finland en Nederland). Slowakije, US en Spanje moeten nog aankomen. Of ze zijn er al en moeten nog geregistreerd worden
Nee nog niet, ik zal het even terugzoeken nu!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had je mijn kaarten gezien die ik vanochtend gepost had in het vorige deeltje?
Hoop dat het vanavond nog zo is!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:51 schreef Goodbye het volgende:
Het is hier lekker weer joh, net in het zonnetje in mijn tuin gezeten!
Ja, als het nog super lekker is gaan we gewoon lekker buiten zitten! Is het minder, dan binnen. Lijkt me geen probleem, toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat het vanavond nog zo is!
Ik heb gister niet gevraagd trouwens of we buiten of binnen zitten bij het reserveren
Maar dat zien we daar wel toch?
Oh echt leuk, die kaarten met de molen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had je mijn kaarten gezien die ik vanochtend gepost had in het vorige deeltje?
Zonder linkje gaat deze post nergens over natuurlijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh dat is toch ook bijna een FOK!-record
begin augustus 2008 in een topic posten
daarna 2 reacties
begin augustus 2009 in hetzelfde topic posten; geen reacties
begin augustus 2010 in hetzelfde topic posten; geen reacties
En het topic is nog open
Psies!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, als het nog super lekker is gaan we gewoon lekker buiten zitten! Is het minder, dan binnen. Lijkt me geen probleem, toch?
Je weet als je RICHTING iets rijdt je er niet direct in de buurt bent he.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies!
Ik heb de TomTom klaargelegd, anders raak ik weer in paniek op de terugweg in het donker als ik borden 'Maastricht' zie![]()
Ja!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet als je RICHTING iets rijdt je er niet direct in de buurt bent he.
vrouw
Vond ik nou ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt leuk, die kaarten met de molen!
Dat zijn kaarten die de buitenlanders leuk vinden om te ontvangen
En lekker goedkoop ook
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies!
Ik heb de TomTom klaargelegd, anders raak ik weer in paniek op de terugweg in het donker als ik borden 'Maastricht' zie![]()
Ohquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Nee!
Maar.... dat vond ik toch wel eng toen![]()
Aangezien 'Maastricht' naar beneden is en ik niet het idee had dat ik die richting op moest
En ik jou smsen, maar jij sliep al
Ow gawd, staan die borden er nóg?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Raak dan niet in paniek rond Utrecht, want daar hebben ze nogal wat aan de wegen veranderd de laatste tijd hè! Dus daar staan ook borden langs de weg met 'navigatie uit'
Nee hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Maar ook al heb ik geen idéé waar je het over hebt, het zal idd wel een record zijn.
Voor je in Maastricht bent heb je vast al een bordje 'chez Cat' gezien. Kom je lekker bij mij losjeren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Nee!
Maar.... dat vond ik toch wel eng toen![]()
Aangezien 'Maastricht' naar beneden is en ik niet het idee had dat ik die richting op moest
En ik jou smsen, maar jij sliep al
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:03 schreef Goodbye het volgende:
Oh, dat lukt dus ook al niet![]()
Ehm, jij moet toch de snelweg richting Den Haag ofzo? Gewoon pas er af als je Den Haag ziet en daarvoor niet in paniek raken als je Maastricht ziet?
quote:
Vrouw!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
Nee ik weet het weer
Ik moet als ik Gb heb thuisgebracht eerst weer naar de snelweg, dan even richting Maastricht en nét een minuut nadat ik in paniek raak komt vanzelf de afslag richting Den Haag!
(De vorige keer ben ik dus gekeerd - niet op de snelweg... - en toen kwam ik weer bij Breukelen. Toen maar weer gekeerd, weer Maastricht gezien, weer paniek. Ik bleef maar keren)
Beterschap voor Yokoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:27 schreef Cat22 het volgende:
Nou, bad halfvol, zie ik Yoko opeens weer kattebak in, kattebak uit lopen. Daarna krabbel krabbel op het ligkussen, ik til haar eraf: paar druppels roze urine. Die heeft dus waarschijnlijk weer (of nog) blaasontsteking.Had ze tijdens mijn vakantie ook al. DA gebeld (uiteraard de spoeddienst want het is net weekend) en ik word dadelijk teruggebeld. Ik heb mijn badje maar even uitgezet. En de Yoko is even opgesloten, mocht ik nog wat moeten opvangen of dadelijk met haar langsgaan.
Daar ontkom je je hele leven niet aan, ben ik bang!quote:
Ik hoop inderdaad dat ik daar niet aan ontkomquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar ontkom je je hele leven niet aan, ben ik bang!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:39 schreef pgrferrari het volgende:
Pisces, ben je nu een kaartje aan het schrijven?
Als je verder leest dan alleen de krantenkop valt hun 'commentaar' best mee. Ik ben het er wel mee eens eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
En een minpuntje bij de 3J'sDat ze maar met een heel tof nummer komen
Ja wat Greys al zei, het past toch ook gewoon niet bij hun om daar in een glitterpakje te gaan staan met een stel gogo-danseressen erbijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je verder leest dan alleen de krantenkop valt hun 'commentaar' best mee. Ik ben het er wel mee eens eigenlijk.
Mwah ze houden er gewoon totaal niet van, anders stond er wel ook uitgelegd dat de poeha niet in het ESF aanspreekt. Ze hebben er gewoon geen zak meequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je verder leest dan alleen de krantenkop valt hun 'commentaar' best mee. Ik ben het er wel mee eens eigenlijk.
Heb je al iets van het meisje gehoord?quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heeft al paar keer geroepen dat ze druk is met school e.d.
I know.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heeft al paar keer geroepen dat ze druk is met school e.d.
Ik denk dat het reuze meevalt, ze zullen wel gezegd hebben dat ze het songfestival leuk vinden, alleen dat dat geglitter voor hen persoonlijk niet hoeft ofzoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah ze houden er gewoon totaal niet van, anders stond er wel ook uitgelegd dat de poeha niet in het ESF aanspreekt. Ze hebben er gewoon geen zak mee
Beetje jammer als je je land gaat vertegenwoordigen, maar goed, een verrassing is het niet.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
Switch je nu naar Pisces?
En je moet nog steeds die Derek-kreet uitleggen
Ik nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:24 schreef Ml-etje het volgende:
ik snapte hem wel Pisces
Nou ik ga het huis even stofzuigen en dan de laatste hand leggen aan de bbq spullen
Ja, Piscesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
Switch je nu naar Pisces?
En je moet nog steeds die Derek-kreet uitleggen
Ohquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:24 schreef Ml-etje het volgende:ik snapte hem wel Pisces
Nou ik ga het huis even stofzuigen en dan de laatste hand leggen aan de bbq spullen
WAT DE NEUKquote:Radboud Universiteit Nijmegen
MSc , Cognitive Neuroscience , 2007 — 2010
cum laude
Radboud Universiteit Nijmegen
MSc , Neuro and Rehabilitation Psychology , 2002 — 2007
cum laude
Klinkt als een boeiende meidquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Vanavond eens een vriend van me uithoren, die heeft op vakantie een tsjikkie opgescharreld die dit als afgeronde studies heeft staan;
[..]
WAT DE NEUK![]()
Ja maar straks worden we helemaal geanalyseerd en moeten we cognac drinken, sigaren roken, brie eten en intelligente gesprekken gaan houden als ze geïntroduceerd wordquote:
Welneeeeeeeequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar straks worden we helemaal geanalyseerd en moeten we cognac drinken, sigaren roken, brie eten en intelligente gesprekken gaan houden als ze geïntroduceerd word
Hmm okayquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Welneeeeeeee
Vraag maar aan Maes over mijn scharrel de hartchirurg waar ik een jaartje iets mee gehad heb en pas na een half jaar wist dat ie hartchirurg was. Daar was niets classy aan, maar dan ook NIETS
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar straks worden we helemaal geanalyseerd en moeten we cognac drinken, sigaren roken, brie eten en intelligente gesprekken gaan houden als ze geïntroduceerd word
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
Greys hoe is het met Bink eigenlijk? Gaat het weer de betere kant op?
En zij heeft waarschijnlijk een hekel aan vooroordelenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm okay![]()
Als ze me maar niet gaan analyseren, daar heb ik zo'n hekel aan
Zou fijn zijn als het helemaal niet meer gebeurde, maar idd als dat het enige is dat ze er aan overgehouden heeft. Minstens 10 jaar erbijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel van de week ineens weer dat rare gedoe met dat hoofd, maar dan is het steeds na 10 seconden over. Dus als dat alles is wat ze er aan overgehouden heeft, dan kan ze nog wel even mee
Ja maar zij doet er niet toequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En zij heeft waarschijnlijk een hekel aan vooroordelen
Dan kun jij prima vertellen dat jij daar aan hekel aan hebt of analyseer je lekker terugquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
Als ze me maar niet gaan analyseren, daar heb ik zo'n hekel aan
Mjah misschien is ze ook wel zo goed dat ze me al zo goed analyseert dat ze weet dat ik er een hekel aan heb.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kun jij prima vertellen dat jij daar aan hekel aan hebt of analyseer je lekker terug
bro's before ho's, jeweettogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao Greysquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah misschien is ze ook wel zo goed dat ze me al zo goed analyseert dat ze weet dat ik er een hekel aan heb.
Die 2x cum laude krijg je niet cadeau mag ik zo hopen, dus ze is vast goed in wat ze doet
Wat een verrassingquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:36 schreef pgrferrari het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Ik nl niet.
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik doe nooit iets leuks.![]()
Ik ben saai.
Nee, ik doe nooit iets leuks.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt.
Maar goed, ik ga maar es douchen en aankledenDan misschien even langs IKEA, daarna een hapje eten, en dan is het ondertussen alweer avond en ga ik dus naar wat vrienden, vakantieverhalen horen, foto's kijken, filmpje, biertje, chippies, je kent het wel
Moet je daar niet iets aan doen danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik doe nooit iets leuks.![]()
Ik ben saai.
Senk joeeequote:
Geen vriendenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je daar niet iets aan doen dan
Veel plezier.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt.
Maar goed, ik ga maar es douchen en aankledenDan misschien even langs IKEA, daarna een hapje eten, en dan is het ondertussen alweer avond en ga ik dus naar wat vrienden, vakantieverhalen horen, foto's kijken, filmpje, biertje, chippies, je kent het wel
Eh, niet onder druk in ieder gevalquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goodbye, nog wat te vertellen?
Moet ik het uit je trekken?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, niet onder druk in ieder geval
Maar moet je daar dan niet wat aan doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen vrienden
Ik moet ze op Hyves toch ook zoeken![]()
![]()
Een beetje je katten pesten hè?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:25 schreef Cat22 het volgende:
Terug van de DA. Weinig verrassend: blaasontsteking. Het hele verhaal staat hier, voor de Fauna mensen die iets van KVV afweten. Carnibest (KVV) en blaasontsteking/gruis?
Yoko is nu boos op me. Een thermometer in je derrière en een DA die in je buik gaat knijpen zijn niks leuk.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
Dank jullie wel allemaal.![]()
Het kan best zijn dat het allemaal losloopt en ze na dit kuurtje weer zo goed als nieuw is, maar het is niet standaard dat een blaasontsteking zo snel terugkomt en daar baal ik van.
Maandag moet ik nog urine wegbrengen voor een soort van blaasgruisbepaling, dus zondagnacht mag ze met plastic korrels in haar privé kamer bivakkeren. Zal ze vast heeeeel blij mee zijn.
Getver Cat, wat een gedoe, blaasontsteking is zó rot, ik heb het met m'n hond gehad, het bleef aanhouden, kuur na kuur.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
Dank jullie wel allemaal.![]()
Het kan best zijn dat het allemaal losloopt en ze na dit kuurtje weer zo goed als nieuw is, maar het is niet standaard dat een blaasontsteking zo snel terugkomt en daar baal ik van.
Maandag moet ik nog urine wegbrengen voor een soort van blaasgruisbepaling, dus zondagnacht mag ze met plastic korrels in haar privé kamer bivakkeren. Zal ze vast heeeeel blij mee zijn.
De eerste keer was het een enorme blaasontsteking met blaasgruis. Een keer of 3 urine gebracht tot de gruis weg was, daarna alleen nog bloed erin. Ondertussen steeds pijnstillers en antibiotica geslikt. Na 2 weken was de ontsteking nog niet weg en heeft ze een echo gekregen om te kijken of er sprake van blaassteen was, door de (teveel) rode bloedcellen. Een paar steentjes te zien maar te weinig om operatief te verwijderen en die zou ze uiteindelijk zelf uit moeten plassen. Toen meteen zwaardere antibiotica gekregen. 9 dagen later weer urine langs gebracht en nog een sterkere kuur gekregen. 9 dagen erna weer urine langs gebracht, zat geen gruis meer in, wel leukosieten. Toen kuur van 4 dagen, daarna kuur van 14 dagen. Daarna urine bekeken en eindelijk was de ontsteking weg. Een hele hardnekkige ontsteking aldus de DA.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:58 schreef Cat22 het volgende:
Gelukkig vindt Yoko mij nu weer lief.![]()
Pisces, is er een oorzaak gevonden voor die herhaalde blaasontsgteking? Of ging het op een gegeven moment vanzelf over? Lijkt me heel vervelend als je telkens weer tabletten in je beestje moet stoppen.
Veel plezier vanavond GBquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga zo richting bus, fijne avond iedereen!
Veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga zo richting bus, fijne avond iedereen!
Nee hoor Tim wees maar gerust, dit topic heeft nier met je broertje te makenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:19 schreef Braadworst12 het volgende:
Ik hoop dus maar dat dit topic niets met mijn naam te maken heeft, zowel, dan vind ik dat niet fijn, mijn broertje wacht al jaren op een nier voor zijn operatie dus geen nier-grappen pliese
Dankuwel,
Mvg,
Tim (16), Braadworst12!
Maar geen nier voor Tim's broertjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
Die wurst maakt nog heel wat los zo
Nee dat dan weer nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar geen nier voor Tim's broertje
Vind je dit nou niet erg cru? Zou je niet minstens wachten tot je broertje is overleden?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:40 schreef Braadworst12 het volgende:
Nier (culinair)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Niertjes van jonge dieren vormen voor vele culturen een delicatesse. Met name lams- en kalfsniertjes, maar ook niertjes van pluimvee en konijnen wordt veelvuldig verwerkt in stoofschotels en oosterse wokbereidingen. In onze westerse cultuur kennen we de Franse gebraiseerde niertjes, de Engelse steak and kidney pie. In Duitsland en Polen worden niertjes verwerkt in soepen en knödels en in het Midden-Oosten worden niertjes gegrild.
Bron: "http://nl.wikipedia.org/wiki/Nier_(culinair))"
Ik denk dat die dingen prima naast elkaar kunnen, houden van niertjes als eten en je broertje een nieuwe nier gunnen. Tenzij je hem een konijnennier wil geven en zelf een menselijke nier wil verorberenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:44 schreef Braadworst12 het volgende:
Het is net een kansspel. Doen of niet? die vraag komt altijd in je op, ik probeer de mensen in deze wereld te laten zien dat nieren een lekker gerecht is, maar mijn broertje heeft er ook een nodig, maar mijn broertje pest ik toch altijd dusja, maar ik denk dat ik uit een werelddeel kom en dit wou ik even melden want anders word ik gek en nee ik kom niet uit india en nee ook niet uit pakistan want daar is de natte moeson en ik hou niet van natte moesons.
Mvg Braadworst12
Waarom begin je nu weer opeens over nieren sjeeeeeeejes, ik had het net uit mijn hoofd gezet kom jij nu moet mijn moeder huilen ik ben nu boos en echt heel boos ik word helemaal rood een beetje zo als dese smieliequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat die dingen prima naast elkaar kunnen, houden van niertjes als eten en je broertje een nieuwe nier gunnen. Tenzij je hem een konijnennier wil geven en zelf een menselijke nier wil verorberen
Okee Tim succes he ouwe rupsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:47 schreef Braadworst12 het volgende:
[..]
Waarom begin je nu weer opeens over nieren sjeeeeeeejes, ik had het net uit mijn hoofd gezet kom jij nu moet mijn moeder huilen ik ben nu boos en echt heel boos ik word helemaal rood een beetje zo als dese smieliekijk zo ongeveer maar dan alleen op mijn wangngnen en foorhooft en nu sgrijf ik slegt want dat is leuk voor de spijsvertering natte moesonregen ik ga dit btw aankaarten bij de moderators goede avont groeten uit de rimboe
MVG,
Braadworst12
Ik weet niet wie die idioot isquote:
Oke en toen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:40 schreef Braadworst12 het volgende:
Nier (culinair)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Niertjes van jonge dieren vormen voor vele culturen een delicatesse. Met name lams- en kalfsniertjes, maar ook niertjes van pluimvee en konijnen wordt veelvuldig verwerkt in stoofschotels en oosterse wokbereidingen. In onze westerse cultuur kennen we de Franse gebraiseerde niertjes, de Engelse steak and kidney pie. In Duitsland en Polen worden niertjes verwerkt in soepen en knödels en in het Midden-Oosten worden niertjes gegrild.
Bron: "http://nl.wikipedia.org/wiki/Nier_(culinair))"
Thanksquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:51 schreef Cat22 het volgende:
Get Pisces, wat een verhaal zeg. Naar dat er zoveel kuren nodig waren. Ik duim dat je hond er nu écht vanaf is.![]()
Maar hij was je toch al voor!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die idioot is![]()
Zo inderdaad maar een de moderatie er op attenderen. Kunnen we MED F5'en
Alle 980?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks![]()
En je dinnetje zal die foto's wel heul leuk vinden, ze zijn prachtigen niet bepaald een cliché zomervakantie ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:15 schreef Cat22 het volgende:
Vakantiedinnetje heeft haar foto's nog niet uitgezocht dus ik kan nog geen boekkie maken.
Ow ja, vakantiedinnetje had toch een deuk in de auto gereden? Paar maanden geleden had ze een kop-staart botsing, net vóór de vakantie een of ander foutmeldingslampje waarvoor oto weer naar de garage moest... en gisteren wéér een kop-staart botsing.
Ik weet dat ik er niet mee mag lachen maarWow, is ze niet zo handig met auto rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Maar bekijk je ze op een laptop?quote:
Het is een vrouw.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, is ze niet zo handig met auto rijden?
Ze is een prima chauffeur maar rijdt op drukke plekken. Ik hoop dat ze haar schade voor de komende jaren nu heeft gehad.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, is ze niet zo handig met auto rijden?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar bekijk je ze op een laptop?
Nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een vrouw.
Is water vloeibaar?
Das bevrorenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.![]()
[ afbeelding ]
Al doet ze de statistieken geen goed.
Maar van 20 foto´s van dezelfde waterval kun je toch nooit genoeg krijgen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
980 is echt teveel hoor Cat, hoe mooi foto's ook zijn
Och, hoe vaak ik elke dag wel kerels zie die niet kunnen parkerenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een vrouw.
Is water vloeibaar?
Oké, waarom komt het woord blowjob opeens bij me op?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das bevroren![]()
Een vrouw in de auto is ook niet gevaarlijk als er een man rijdt
Ik ga ook naar vrienden vanavond, zijn er 2 naar Costa Rica, Panama en Nicaragua geweest. Maar een andere vriend heeft precies dezelfde reis een paar weken eerder al gedaan (logisch ik weet), én ze hadden dus beide al foto's op Facebook gegooid. Dus ik hoop toch wel dat de selectie beperkt is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar van 20 foto´s van dezelfde waterval kun je toch nooit genoeg krijgen?![]()
Ik heb haar gewaarschuwd, ze weet waar ze aan begint.
Dan had je toch ook een mapje kunnen maken met de leukste 100?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar van 20 foto´s van dezelfde waterval kun je toch nooit genoeg krijgen?![]()
Ik heb haar gewaarschuwd, ze weet waar ze aan begint.
Jij, de directheid zelve, zegt dan niet "hey ma, 100 foto's was voldoende"?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
En ik heb een foto-kijk trauma aangezien ik de vorige keer bij mn ouders echt 300 totaal niet boeiend foto's van een simpele vakantie naar Alanya heb moeten kijken
Ja ik heb het een paar keer subtiel geprobeerd, en ook bij iedere foto een heel verhaal. Maarja ze vond het zelf zo leuk dat ik het maar heb laten gaan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij, de directheid zelve, zegt dan niet "hey ma, 100 foto's was voldoende"?
Had gekund. Maar dan sorteer ik eerst voor die map en daarna nog voor het boekkie. Geen zin in.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan had je toch ook een mapje kunnen maken met de leukste 100?
Maar Vissie,hoe kun je dat suggereren? Liefdeloos is toch een brave knul.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij, de directheid zelve, zegt dan niet "hey ma, 100 foto's was voldoende"?
Als het heel koud is niet. Of heel warm. Het is en blijft H2O.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een vrouw.
Is water vloeibaar?
Ga die vrouwen nog even helpen jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het heel koud is niet. Of heel warm. Het is en blijft H2O.
Tuurlijk, raken ze mijn auto flink, is ie total loss en kan ik een nieuwe bestellen. Vals zelfvertrouwen geven ftw.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga die vrouwen nog even helpen ja
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, raken ze mijn auto flink, is ie total loss en kan ik een nieuwe bestellen. Vals zelfvertrouwen geven ftw.
Jij bent sportief bezig! Veel plezierquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mijzelf + laptop + foto's maar eens naar dinnetje begeven. Op de fiets.Omdat het kán!
Iemand kan braaf en direct zijn Catquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar Vissie,hoe kun je dat suggereren? Liefdeloos is toch een brave knul.![]()
Gewoon 'quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet niet of ik nou '' of '
' moet doen
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon '' en op laten halen toch?
IIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
Its official.![]()
Vrouwen zijn vies en laten ook scheten en boeren![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik laat het filmpje maar aan me voorbij gaan
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:
hoi en doei
Verjaardag!![]()
Vanavond weer online hoop ik
Doeiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:
hoi en doei
Verjaardag!![]()
Vanavond weer online hoop ik
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben weg, lift is er.
Net nog een foto geschoten van een debiel slapende Mips![]()
[ afbeelding ]
Fijne avond iedereen!
Denk zijn bedquote:
Wat een leuke studentikoze ruitjesquote:
Doet me denken aan een overhemdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuke studentikoze ruitjes
Hij moet wel strijken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zo grappig als het een laken of hoes isquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doet me denken aan een overhemd
Spreek/lees/schrijf jij Japans?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
*ut, herken een japans teken niet, onhandig als je een inschrijving moet doen
Niet goed genoegquote:
Ja eigenlijk wel, maar vind hem nog zo leuk staanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:41 schreef pgrferrari het volgende:
Pisces, moet je je avatar nog veranderen? omdat het WK al voorbij is...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een boek omdat je aan postcrossing begonnen bentquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar vind hem nog zo leuk staan
Had het er laatst hier al over, ik was aan het bedenken of ik iets anders bij het eendje zou doen, ben er nog niet uit
Gewoon een vrolijk gekleurde boa.Beetje Hawaïaans ofzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar vind hem nog zo leuk staan
Had het er laatst hier al over, ik was aan het bedenken of ik iets anders bij het eendje zou doen, ben er nog niet uit
Hihihiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon een vrolijk gekleurde boa.Beetje Hawaïaans ofzo.
Bedoel je geen kaartje?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een boek omdat je aan postcrossing begonnen bent
quote:
Nou vooral omdat je er serieus mee komt, leuk dat je die boa wilt houdenquote:
Jij stuurt de mensen gewoon hele boekenquote:
Dat kost wel heul veel portoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij stuurt de mensen gewoon hele boeken
Hoe was ie voor het WK dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou vooral omdat je er serieus mee komt, leuk dat je die boa wilt houdenen ook dat Hawaï tintje
Voor ESF was hij blanco, gewoon eendje in het waterquote:
Werkze en een drukke avond toegewenst Jquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:59 schreef JJH het volgende:
Ik ga maar eens de auto inklimmen, er ligt weer een verse nacht voor me.
Ik zou idd een vrolijke boa doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor ESF was hij blanco, gewoon eendje in het water
Met kerst en Sinterklaas heb ik wel altijd thema.
Maar die boa staat zo knus![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Werkze en een drukke avond toegewenst J
Kally is er ook af en toequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:02 schreef pgrferrari het volgende:
Dag JJH
Pisces, volgens mij zijn wij nu alleen nog over.![]()
Oke, dan zal dat het wel wordenquote:
Ja ik kan jou niet alleen laten met een 19 jarige puber hequote:
Ik ga dat vlaggetje op die wang wel missenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, dan zal dat het wel worden
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik kan jou niet alleen laten met een 19 jarige puber he
Ookquote:
Ik prefereer dan de 30+ Kallyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik kan jou niet alleen laten met een 19 jarige puber he
Dan krijg je roddels, ik bescherm julliequote:
quote:
Ik vind hem zo verdomd leuk nu, zelden zo tevreden met een avatar geweestquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga dat vlaggetje op die wang wel missen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jullie zijn niet gezellig![]()
Jullie doen gemeen tegen mij
Behalve Pisces![]()
Dat zou ik gewoon doen, je mag altijd vaderlandslievend zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem zo verdomd leuk nu, zelden zo tevreden met een avatar geweest![]()
![]()
Kan ook zonder boa maar met vlag doen, Januari is weer ESF
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jullie zijn niet gezellig![]()
Jullie doen gemeen tegen mij
Behalve Pisces![]()
Houdt dat maar in 1 SC, ik was hier eerderquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik zit nu in 2 SC's tegen je aan te kletsen zeur
Uhm ga eens terug in de postgeschiedenisquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Houdt dat maar in 1 SC, ik was hier eerder
Ik bedoel vandaag in dit deelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm ga eens terug in de postgeschiedenis
Ferrari zit ook in TAL en Zwabber ook en we plagen hem, hij hapt zo lekkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben de draad kwijt jongens, wat een toestand
Ja en ik ben 2 x zo oud dus sowieso meer rechtenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik bedoel vandaag in dit deel
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ferrari zit ook in TAL en Zwabber ook en we plagen hem, hij hapt zo lekker
quote:
Met Kally moet je altijd knuffelen als je de kans krijgtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, alleen een hug met jou
Oh, oke dan als Kally me weer lief vindt![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met Kally moet je altijd knuffelen als je de kans krijgt![]()
Laysa plukken we er gewoon bij
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met Kally moet je altijd knuffelen als je de kans krijgt![]()
Laysa plukken we er gewoon bij
Kom maar Subtiele locks, je mag er ook bijquote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik las carpaccio....dat ga ik nl nu eten
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik las carpaccio....dat ga ik nl nu eten
quote:
Ik maar weer een stokbroodjequote:
Ohquote: