quote:
Zou je niet eens met jezelf beginnen of wou je zo over straatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanavond even m'n profiel aankleden enzo
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
?
[ http://home.planet.nl/~brui2366/hester/katje.jpg&t=1]afbeelding ]
Oh...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Het zal je verbazen, maar sommigen hebben nog dingen te doen naast FOK!/internet/postcrossing
Vrouwen kunnen toch multitasken?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:01 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er even, mijn tuin is naar de kapper geweest: biobak vol met klimop.![]()
En nu twijfel ik of ik ga badderen of de stad in ga, als ik ga badderen kom ik de stad niet in, weet ik nu al.
Dan is mijn bad vast door een man gemaakt, want die kan ik niet meenemen de stad in.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch multitasken?
Babybadjes zijn speciaal voor jou gemaakt hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan is mijn bad vast door een man gemaakt, want die kan ik niet meenemen de stad in.
Jij hebt duidelijk nog geen foto van me gezien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Babybadjes zijn speciaal voor jou gemaakt hoor
Nee, heb je Hyves?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog geen foto van me gezien.
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Babybadjes voor Cat?
Cat is een blonde stoot van 1.90m, die past niet in een babybadje hoor
Ssssh.... dadelijk krijg ik weer van die geile mannen achter me aan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Babybadjes voor Cat?
Cat is een blonde stoot van 1.90m, die past niet in een babybadje hoor
Ik heb een nachtje doorgebracht met Catquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?![]()
Ik weet heul nergens van.
Jij bent dus het FOK! sletje?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb een nachtje doorgebracht met Cat![]()
En met Tombo![]()
En meerdere met Greys en Goodbye
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
Neeeeeeee
Mijn eerste Postcrossing; Amerika en een Britney
Ik las het ja!quote:
Waar las je dat?quote:En die 3Js houden niet van het ESF
Dat vraag ik me ook af jaquote:Waar gaat het heen met deze wereld
Ik heb er niks aan gemerkt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
Aw, Yoko! Hopen dat ze er snel iets aan kunnen doen, want ze zal zich wel niet lekker voelen ermee!
Graag gedaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, de postbode kwam net![]()
LekkerrrrrrrrIk ga ze morgen proberen! Dankjewel!
quote:AMSTERDAM - De 3J's hebben toegegeven geen groot fan te zijn van het Songfestival.
Een opmerkelijke bekentenis, want de Volendamse heren staat volgend jaar zelf op het festivalpodium in Duitsland namens Nederland.
"Wij zijn niet van die Songfestivalfans", geeft gitarist Jaap Kwakman toe in het AD.
"We houden wel van de mooie liedjes, maar niet van alle toeters en bellen. De kans dat wij met glitters en veren op het podium verschijnen, is net zo groot als de kans dat Jan Peter Balkenende morgen als paashaas de fractie binnenwandelt."
Binnenkomer
In een zelfbedachte quiz over het Songfestival won Jan Smit met overtuiging van zijn collega's. "Geen goede binnenkomer. Misschien moeten we de anderen maar naar Berlijn sturen", grapt zanger Jan Dulles.
De halve finales staan gepland op 10 en 12 mei. De grote finale vindt plaats op 14 mei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |