Oh of je blijft ook bij puckzzz tukken? Dan kan ik je morgen weer thuis brengen...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
hoeveel sharana topics hebben we al?
Ik moet morgen werken om 1uquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh of je blijft ook bij puckzzz tukken? Dan kan ik je morgen weer thuis brengen...
Euw... dan wordt het toch bubs lief aankijken vrees ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken om 1u
Teckels!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het gaat wel meerijden maar ik weet niet hoe laat ik terug wil, ben aardig moe namelijk. En hoe ben je met honden?
Op de terugweg zitten er ook 2 teckels op de achterbank.
Doe es jouw top 10 aan favo lakjes op dit moment postenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga je niet helpen want dan ben je verloren
Oh, en ik wil je niet zomaar met een meerijder opzadelen bubs... da's ook niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het gaat wel meerijden maar ik weet niet hoe laat ik terug wil, ben aardig moe namelijk. En hoe ben je met honden?
Nee anders zitten ze allebei te piepen vanaf Tilburg naar mijn oudersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Teckels!!!![]()
![]()
Komen die je ook brengen?
Oh... nee, da's niet zo handig iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee anders zitten ze allebei te piepen vanaf Tilburg naar mijn ouders
Voor mijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh... nee, da's niet zo handig idd
zal zo mijn fobo bijwerken, dan moet je daar maar even tellen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
hoeveel sharana topics hebben we al?
Teckelsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
teckelsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bubs is om half 3 bij mij, wat zou betekenen dat we rond 10 voor 3 in boxtel zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Teckels![]()
En niet te laat terug maakt niet uit, moet morgen ook weer werken..
Hoelaat rijd jij naar puckzz lindy?
Ik overleg zo nog even met mijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Teckels![]()
En niet te laat terug maakt niet uit, moet morgen ook weer werken..
Hoelaat rijd jij naar puckzz lindy?
Ohja, nagels lakken... moet ook nogquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:31 schreef Debsterr het volgende:
Zooo.. make-upje gedaan, kleren gedaan, zo wat spullies inpakken en m'n (vanochtend gechipte mani) laat ik lekker zitten. Zie straks vast wel wat moois wat ik wil uitproberen!
Neemt iemand Petunia Sparkle mee van Nubar?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb even een muffin geprobeerd, en ze zijn lekkahvind ik dan
Ja ik snap dus niet dat iedereen NU z'n mani gaat doen, vanmiddag heb je kans dat je iets kan proberen van iemand andersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, nagels lakken... moet ook nog
Ik weet het nog niet zeker hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik overleg zo nog even met mijnoke maar ik denk dat het wel goed is.
Ja daarom laat ik de mijne ff zittenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik snap dus niet dat iedereen NU z'n mani gaat doen, vanmiddag heb je kans dat je iets kan proberen van iemand anders. Veel leuker!
Jamaar ik heb kale nagels... en die zijn heul lillukquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik snap dus niet dat iedereen NU z'n mani gaat doen, vanmiddag heb je kans dat je iets kan proberen van iemand anders. Veel leuker!
*Sparkles klaarzetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:31 schreef Debsterr het volgende:
Zooo.. make-upje gedaan, kleren gedaan, zo wat spullies inpakken en m'n (vanochtend gechipte mani) laat ik lekker zitten. Zie straks vast wel wat moois wat ik wil uitproberen!
Neemt iemand Petunia Sparkle mee van Nubar?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai, update vanuit m'n (nog stilstaande) trein. Ben ook eigenlijk net gek dat ik dat roteind ga reizen.
En even hopen dat m'n aansluitingen nog kloppen, 9292 gaf geen werkzaamheden aan die er wel blijken te zijn. Faal.
Wow ben je nu al wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai, update vanuit m'n (nog stilstaande) trein. Ben ook eigenlijk net gek dat ik dat roteind ga reizen.
En even hopen dat m'n aansluitingen nog kloppen, 9292 gaf geen werkzaamheden aan die er wel blijken te zijn. Faal.
Is goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh, bubs, vast een waarschuwing: ik scheld in de auto... op iedereen eigenlijk die me maar 2 cm in de weg rijdt.. Weet je dat alvast
Oeh, tof!! Ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is goedmet het brengen zijn piep en blaf er wel bij
![]()
wil wel via Boxtel rijden evt
Ja, dilemma's.... ik heb er hier ook last van,wat resulteert in: nog steeds ongedoucht op de bank zittenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wow ben je nu al wegsucces
Hmm misschien jurkje met legging en slippers? 3 kwartsbroek? Lange broek? Aargh
Ja zelfde hier dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dilemma's.... ik heb er hier ook last van,wat resulteert in: nog steeds ongedoucht op de bank zitten
Drie uur!! Holy crap!! En ga je vanavond dan ook weer terug?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Reis duurt een uur of drie.
Gelukkig ben ik erger gewend geweest, vijf uur was vervelender.En ik heb een volle batterij op m'n aaipot met wat leesvoer, dus ik heb iig íets te doen. En m'n foon natuurlijk.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
Zo, laatste boodschapjes gedaan. Nu douchen, scheren, haren wassen en kijken of ik er nog iets toonbaars van kan maken
Heb er zin in!!
Ik ook!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ik ben trouwens helemaal voor een Amsterdammeet. Lekker dichtbij.
Ja hoor, totaal geen problemen mee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Drie uur!! Holy crap!! En ga je vanavond dan ook weer terug?
Wauw, respect voor jou!! Dan ben je dus vandaag 6 uur onderweg...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoor, totaal geen problemen mee.
Tenzij ik halfdood neerval, maar in dat geval heb ik een weekendretour.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:04 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb aan: spijkerlegging, strapless langer topje, bolerootje met korte mouwen, en vestje met lange mouwen bij voor vanavond, met teenslippers. Bruin worden!
Ik wil je echt met alle liefde en plezier ophalen hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik deze toch maar over ga slaan.
Hoe leuk het me ook lijkt om jullie allemaal te zien, het is zo last minute
Och, normaal reis ik ook drie uur per dag, soms voor maar één college, dus zes voor een hele dag kan ik best hebben. En ik heb een directe verbinding naar Eindhoven, scheelt ook enorm hoor!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wauw, respect voor jou!! Dan ben je dus vandaag 6 uur onderweg...
ja nou aah maak het nog moeilijkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil je echt met alle liefde en plezier ophalen hoor
Oh, ja, dat scheelt inderdaad! Overstappen sucks... kun je lekker blijven zittenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, normaal reis ik ook drie uur per dag, soms voor maar één college, dus zes voor een hele dag kan ik best hebben. En ik heb een directe verbinding naar Eindhoven, scheelt ook enorm hoor!
Nou en! Dat compenseert weer met je sprankelende aanwezigheidquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja nou aah maak het nog moeilijker![]()
Ik heb nog niet eens iets om mee te nemen
Ik heb ook slechts een fles drinken en wat te snacken hoor. Net bij de ah to go gehaald.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gewoon gaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders is besluiteloos
Jaaa kom gewoon, leuk!! En volgens mij is er genoeg eten en drinken, dus je hoeft echt niks mee te nemenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb maar twee lakjes mee, de rest heb ik gisteren op wielen gegooid en die heb ik mee. Makkelijker in de trein.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:12 schreef Juud- het volgende:
Hoiiii![]()
Ik heb er zin in! Ben al gedoucht en aangekleed want moest nog ff boodschappen doen. Straks haren doen enzo en andere kleren aan (in joggingbroek boodschappen doen kan nog wel, maar naar een meet..nehhh) maar ik weet niet wat ik aan moet..dilemma enzo. Ohja, en neemt iedereen lakjes mee? Ik heb alleen maar van die cheapasslakjes (H&M, Catrice) en een paar Orly's en 2 CG's. Hmmm. Oja, en ik heb chocoladedonutjes en chocoladesoesjes gekocht. Ik vraag me af of dat goed gaat, in de auto..smeltgevaar enzo.
Ik wil best over een half jaar een Amsterdam meet organiseren. Ik woon nu nog in een huurwoning, die is een stuk kleiner, in februari mag ik mijn nieuwe woning in, dus februari/maart kunnen jullie allemaal hier komen hoorquote:
Strak plan, zoiets ga ik ook doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:04 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb aan: spijkerlegging, strapless langer topje, bolerootje met korte mouwen, en vestje met lange mouwen bij voor vanavond, met teenslippers. Bruin worden!
Jij bent slim zeg.. ik neem indd wel wat favorieten meequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb maar twee lakjes mee, de rest heb ik gisteren op wielen gegooid en die heb ik mee. Makkelijker in de trein.
Misschien een idee om een paar favorieten mee te nemen? Dat vind ik altijd wel leuk, zien wat anderen leuk vinden.
Wat is je adres? Dan kom ik je rond tien voor 3 ophalenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ga gewoon! Ga ipv van mij danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nope.. zit nog te twijfelen daarover. Ik ga zo al, want ik ga met SQ vast voorbereidenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:35 schreef Holyme het volgende:
Hmm heeft iemand zonnebrandcreme mee?
Tot straks danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope.. zit nog te twijfelen daarover. Ik ga zo al, want ik ga met SQ vast voorbereiden.
Nee, al was dat wel verstandig geweest.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:35 schreef Holyme het volgende:
Hmm heeft iemand zonnebrandcreme mee?
Tot vanmiddag!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope.. zit nog te twijfelen daarover. Ik ga zo al, want ik ga met SQ vast voorbereiden.
Haha ik ben dus niet de engiste die niet echt bruin wordt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, al was dat wel verstandig geweest.
Ik ben in vergelijking met veel mensen heel wit. Maar da's m'n eigen schuld, ik verveel me buiten te snel om in de tuin te gaan zitten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:41 schreef Holyme het volgende:
[..]
Haha ik ben dus niet de engiste die niet echt bruin wordt?![]()
Vergeten nieuwe te kopen, vandaar dat ik 't vroeg
Hup, douchen jij!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet nog douchen en aankleden en lunchen en lakjes uitzoeken en m'n bonbons ergens indoen..binnen 1 uur
Als je nou die bonbons opeet terwijl je lakjes uitzoekt, hoef je alleen nog maar te douchen en aan te kledenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet nog douchen en aankleden en lunchen en lakjes uitzoeken en m'n bonbons ergens indoen..binnen 1 uur
Hehhehquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:55 schreef Holyme het volgende:
[..]
Als je nou die bonbons opeet terwijl je lakjes uitzoekt, hoef je alleen nog maar te douchen en aan te kleden
ah dies leukquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Teal The Cows Come Home of zoiets
Tot straks!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:24 schreef Diconnected het volgende:
*rent door het huis als een malle *ik ga afsluiten, tot straks ladies, en de andere ladies: fijne dag!
Neehee, kom nou meehee!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Veel plezier dames! Ik ben er de volgende keer bij
nee ook niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Gaat Spaceinvaders nou wel of niet?
Glitturzquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ook niet.
ik ben nu tis the season aan het reviewen, de glitters zitten overal!
Spanneeeeeendquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is best warm hier in Eindhoven... Nog een stukje met de bus en ik ben er! Viel best mee hoe ver het is, eigenlijk.
Helemaal of ik het in één keer vinden kan, da's nogal een uitdaging voor mij.quote:
Volg de ballonnenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal of ik het in één keer vinden kan, da's nogal een uitdaging voor mij.
Eerst even drogen, anders kan ik telefoon niet uit mn zak halenquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben fantastic mr fox aan het kijken
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:20 schreef Joysa het volgende:
Wat is een anti barbie konad?
Want dit is wel echt heul erg roze eigenlijk
Edit: Ik ben te lui voor konad
Winter Wonderlandquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
http://sharanascorner.blo(...)-season-giftset.html
klaaar!!!!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
http://sharanascorner.blo(...)-season-giftset.html
klaaar!!!!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zoooo
Vanavond lekker naar psv met mn broertje
aan joysa geven!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij kijkt flodder, wil geen chanel tas voor me kopen. Wat moet ik met hem?
Z'n nagels lakken?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij kijkt flodder, wil geen chanel tas voor me kopen. Wat moet ik met hem?
Stiekem de hoofdschakelaar in de elektriciteitskast omzetten, en dan een heel gezellig avondje gaan houden met kaarsen en dekens?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn vriend is aan het gamen en wilt geen chanel tas voor me kopen. Wat moet ik met hem?
Flodder is indeed afgezet en nu issie aan het racen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
aan joysa geven!
mijn vriend is aan het gamen en wilt geen chanel tas voor me kopen. Wat moet ik met hem?
maar die heb k ook allemaal zelf gekochtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Flodder is indeed afgezet en nu issie aan het racen.
Hij wil ook geen porsche cayenne voor me kopen![]()
Jouw vriend wil geen chanel tas voor je kopen omdat je al 15LV tassen hebt
Inderdaad aan mij gevenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
aan joysa geven!
Wat moet je met zo'n ventquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij wil ook geen porsche cayenne voor me kopen![]()
ja iedereen zit op de meetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:02 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, ik heb weekend...uh ik bedoel een dag vrij
Lekker rustig is het hier
Als ze maar niet stinkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik sta lekker tussen heel veèl zwetende mannen
Zo, dat wordt toch lastig, want die heb ik nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:05 schreef Linnie20v het volgende:
@ mirannie
Een multicolor glitter, geen holo/geen duochrome!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:22 schreef Debsterr het volgende:
De meet was leuk, maar Herman is gespot! Dus zit ik in de bus.
dat zou wel geweldig zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik hou jullie sowieso op de hoogte. Hoop zo dat 'ie vanavond weer binnen is!
Ik duim voor je!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik hou jullie sowieso op de hoogte. Hoop zo dat 'ie vanavond weer binnen is!
Duimen draaien voor je!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:22 schreef Debsterr het volgende:
De meet was leuk, maar Herman is gespot! Dus zit ik in de bus.
Dat zijn er aardig wat.. met wie uit welk land ga je swappen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:45 schreef kieskleurig het volgende:
Zo net het laatste lakje ingepakt voor een megaswap van maar liefst 30 lakjes
Oh haiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:00 schreef Linnie20v het volgende:
Hai
[ afbeelding ]
@ Mirannie, Welke krijg je binnen dan?
Het is voor een swap met iemand in Canadaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zijn er aardig wat.. met wie uit welk land ga je swappen?
Coolquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:08 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het is voor een swap met iemand in Canada
Vandaag heb ik de lakjes die ik gisteren kwijt ben geraakt vervangen door andere lakjes en maandag opsturen.
Helemaal leuk, want zij kan weer vrij makkelijk aan kleurtjes komen die hier niet meer aan te komen zijn![]()
Van haar heb ik bijvoorbeeld ook OPI DS Shimmer
Oeh, gaaf!! Wat ga je allemaal krijgen dan???quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:45 schreef kieskleurig het volgende:
Zo net het laatste lakje ingepakt voor een megaswap van maar liefst 30 lakjes
Gewoon uit de losse hand.. en dan je vinger draaien ipv kwastje bewegenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh, gaaf!! Wat ga je allemaal krijgen dan???
@ Linnie
Ik krijg Amour rain glitter in mijn TD pakketjeOp swatches vind ik die toch leuker dan MaaH, die heb ik dus ook weggeruild.
Iemand trouwens nog tips hoe je met plakband een goede scherpe lijn kan doen? Vorige keer dat ik het probeerde was de lijn alsnog zo scheef en niet strak als het maar zijn kon en toen ik de plakband eraf trok, trok ik nog een stuk lak mee...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon uit de losse hand.. en dan je vinger draaien ipv kwastje bewegen
Het valt best mee hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef mirannie het volgende:
[..]ben bang dat ik echt niet zo'n vaste hand heb. Maar ga het zeker proberen. Eerst maar zorgen dat de basis kleur helemaal super droog is.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie
Eng, ik heb die namelijk ook besteldom eens te kunnen zien wat daadwerkelijk het verschil is met MaaH
Ik denk dat je het beste schilderstape kunt nemen. Mja kweenie ik doe nooit tapen, alles uit die losse pols weet je
Heel precies weet ik het niet, in ieder geval wat Nubars en OPI's en Sally Hansens. Zij kan van Sally Hansen nog Prisms aankomen, geloof dat ze er daar een paar van bij doet. En Nubar 2010 zit er bij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh, gaaf!! Wat ga je allemaal krijgen dan???
Oh, wat gaaf!!! Ben jaloersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:22 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Heel precies weet ik het niet, in ieder geval wat Nubars en OPI's en Sally Hansens. Zij kan van Sally Hansen nog Prisms aankomen, geloof dat ze er daar een paar van bij doet. En Nubar 2010 zit er bij.
Ik heb mijn voorkeuren doorgegeven en op basis daarvan heeft ze lakjes uitgezocht, dus het wordt een verrassing
Zal zeker een foto plaatsen en ben zelf net zo benieuwdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, wat gaaf!!! Ben jaloers
Wel foto's plaatsen hè als het pakketje er is. Ben echt super benieuwd! Die nail prisms zijn gaaf, heb er gelukkig 1 weten te bemachtigen, heb er nog 2 op m'n wishlist.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:29 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zal zeker een foto plaatsen en ben zelf net zo benieuwd
Lastig is dat hè?! Ik zit altijd met mijn dikke kuiten, erg lastig! Dus laatst maar enkel laarsjes gekocht, past altijd. Naast mijn dikke kuiten ben ik ook heel beperkt in wat ik mooi/leuk vind. Een paar goede laarzen moeten voor mij gewoon echt overal bij passen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lijkt me leuk.
Pff, ik zoek al maanden naar goede leuke laarzen. Maar er is vrij weinig te krijgen watbinnen mijn smaak ligt.
Dat lijkt me ook lastig. Enkellaarsjes zijn dan wel een goede keuzequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Lastig is dat hè?! Ik zit altijd met mijn dikke kuiten, erg lastig! Dus laatst maar enkel laarsjes gekocht, past altijd. Naast mijn dikke kuiten ben ik ook heel beperkt in wat ik mooi/leuk vind. Een paar goede laarzen moeten voor mij gewoon echt overal bij passen.
Oei oei oei, dat maakt het inderdaad ook niet makkelijk. Als ik een keer een paar laarzen naar mijn zin zie, zijn ze meteen dik 150 euro. En stom genoeg vind ik dat nou net te duur terwijl ik dan wel weer Uggs koop voor dat geldquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook lastig. Enkellaarsjes zijn dan wel een goede keuze
Ik heb al wel een paar mooie laarzen,maar die hebben een hak, ik wil ook laarzen zondre hak, ookal is dat misschien niet 'sexy'. Ik wil gewoon flink door kunnen stappen en tegelijkertijd warme benen hebben.
Ik heb gewoon een erg lastige smaakZeg heel snel nee. Als de kleur me alleen al niet aanstaat. En ik wil leer voor een studentenbudget (Faal). Echt leer dus.
Ik ken je smaak niet, maar de Makro heeft regelmatig echt leren laarzen in de folder staan, diverse modellen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook lastig. Enkellaarsjes zijn dan wel een goede keuze
Ik heb al wel een paar mooie laarzen,maar die hebben een hak, ik wil ook laarzen zondre hak, ookal is dat misschien niet 'sexy'. Ik wil gewoon flink door kunnen stappen en tegelijkertijd warme benen hebben.
Ik heb gewoon een erg lastige smaakZeg heel snel nee. Als de kleur me alleen al niet aanstaat. En ik wil leer voor een studentenbudget (Faal). Echt leer dus.
De basis is inmiddels wel goed droog, maar ik durf niet. Ben bang dat ik de eerste laag ruïneer terwijl dat er al eigenlijk heel leuk uitzie. Dilemma!!quote:
True. Heb ik ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oei oei oei, dat maakt het inderdaad ook niet makkelijk. Als ik een keer een paar laarzen naar mijn zin zie, zijn ze meteen dik 150 euro. En stom genoeg vind ik dat nou net te duur terwijl ik dan wel weer Uggs koop voor dat geldNee, ik snap mezelf ook vaak niet.
Ik denk dat ik niemand ken, misschien mijn moeder. Ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:52 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik ken je smaak niet, maar de Makro heeft regelmatig echt leren laarzen in de folder staan, diverse modellen.
Meestal zijn die voor leren laarzen erg scherp geprijsd, denk dan aan 50/60 euro.
Maarja moet wel net je smaak zijn, moet wel eerlijk zeggen dat ze zelden mijn smaak hebben.
Mocht je iemand kennen met een Makro pasje, dan is het zeker de moeite waard om af en toe eens op de site naar hun folders te kijken
True, erg is dat. Zeker als je een beetje kwaliteit wilt, of leer. Ik moet wel leer, anders kan ik Rotterdam uitroeien met de geurquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:54 schreef kieskleurig het volgende:
Laarzen en schoenen zijn echt ontzettend duur, een paar pumps kost zo al 150,= euro.
Laarzen zitten heel snel aan de 200,=
Ik wil ook echt niet met schoenen lopen waar iedereen op loopt. Dus dan kom je al snel bij de wat duurdere winkeltjes uit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
True, erg is dat. Zeker als je een beetje kwaliteit wilt, of leer. Ik moet wel leer, anders kan ik Rotterdam uitroeien met de geur
Oh, dat boeit me vrij weinig. Soms ga ik naar aparterewinkels,maar kleren vind ik altijd zo'n bijzaak. Ik loop er niet bij als een slons, maar draag vooral wat ik zelf mooi vind. Of bedoel je dat ook?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik wil ook echt niet met schoenen lopen waar iedereen op loopt. Dus dan kom je al snel bij de wat duurdere winkeltjes uit.
Hetzelfde heb ik met kleding.
Ik draag sowieso wat ik zelf mooi vind, mode of niet dat boeit me niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me vrij weinig. Soms ga ik naar aparterewinkels,maar kleren vind ik altijd zo'n bijzaak. Ik loop er niet bij als een slons, maar draag vooral wat ik zelf mooi vind. Of bedoel je dat ook?
Ja, ergens snap ik dat wel. Maar als ik iets bij de H&M leuk vind, boeit het me weinig of anderen het hebben of niet. Echt leuk. Als het mwah-leuk is niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:14 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik draag sowieso wat ik zelf mooi vind, mode of niet dat boeit me niet.
Maar ik vind het wel vreselijk als ik bijvoorbeeld een truitje draag en dan 10 mensen in de stad tegenkom met hetzelfde truitje
Afgeplakt of niet?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:21 schreef mirannie het volgende:
Zo, de tweede kleur zit er ook op. Van een afstandje ziet het er nog redelijk strak op. Maar foto's voor op mijn blog zit er niet echt in denk ik. Sowieso bij het keukenlicht is er te weinig contrast tussen de kleuren, dus morgen maar even bij daglicht proberen.
Viel mee of tegen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, ik heb de gok gewaagd en het zonder gedaan
Op zich viel het mee, maar inzoomen is volgens mij echt geen goed ideequote:
Oefening baart kunstquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Op zich viel het mee, maar inzoomen is volgens mij echt geen goed idee![]()
Maar het is niet slechter dan vorige keer dat ik het met tape probeerde.
Jouw Uggsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb ook het laarzen probleem, ik ben verschrikkelijk kieskeurig en mijn kuiten zijn juist altijd weer te dun!
Nu ben ik benieuwd naar Sharana der Uggsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jouw Uggs![]()
En ik heb geen te dikke of te dunne kuiten, maar vind gewoon nooit wat leuk
En dat is ook echt heel lastig. Mijn zusje heeft dat ook. Ziet er net zo goed raar uit als de laarzen te wijd zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb ook het laarzen probleem, ik ben verschrikkelijk kieskeurig en mijn kuiten zijn juist altijd weer te dun!
Hihi! Ik vond uggs altijd gote lompe dingen maar die van mij zijn van de nieuwe collectie, ze zitten heerlijk en sluiten goed op mijn benen aan, en op di moment met mijn rotlichaam wil ik alleen maar comfyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jouw Uggs![]()
En ik heb geen te dikke of te dunne kuiten, maar vind gewoon nooit wat leuk
Oef dat zijn dure dingenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:48 schreef miss--moana het volgende:
Even een klaag post hoor![]()
Ik heb wat veranderd op mijn blog en nu ben ik al mijn comments kwijtecht Grr....
Vandaag hoorde we trouwens de auto een raar geluid maken en de remmen deden het niet al te best meer, dus wij naar de kwikfit is het hele remmenstelsel kapot! nu zijn we even 619 euro lichter![]()
Ik hd echt even een moment van adem in, adem uit..vorige maand was het al met de uitlaat waren we ook 300 euro armer. Ik haat auto's echt, maar ze zijn verdomd handig!![]()
Oke nu is de klaagpost over
zeg mevrouw ik heb voor jou zelfs fotos gemaakt en gestuurdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:54 schreef mirannie het volgende:
@ Miss--moana
Auto´s kunnen aardig veel geld kosten helaas. Daarom heb ik 2 jaar geleden een gloednieuwe gekocht in de hoop eens een keer zonder ellende te kunnen blijven rijden.
@ Sharana
Ik ben ook benieuwd welke uggs je hebt (volgens mij heb je het al eens verteld, maar ben het weer vergeten)
bah autos somsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:48 schreef miss--moana het volgende:
Even een klaag post hoor![]()
Ik heb wat veranderd op mijn blog en nu ben ik al mijn comments kwijtecht Grr....
Vandaag hoorde we trouwens de auto een raar geluid maken en de remmen deden het niet al te best meer, dus wij naar de kwikfit is het hele remmenstelsel kapot! nu zijn we even 619 euro lichter![]()
Ik hd echt even een moment van adem in, adem uit..vorige maand was het al met de uitlaat waren we ook 300 euro armer. Ik haat auto's echt, maar ze zijn verdomd handig!![]()
Oke nu is de klaagpost over
Wij hebben de auto vanuit huis mee gekregen zo van dan hebben jullie voorlopig nog iets en kunnen jullie gaan sparen. Maja zo gaat dat natuurlijk niet lukken! Mijn vriend zij al nou als we er 2000 euro in moeten stoppen dan stop ik ermee hoor. Maar we zitten dit jaar al op de 1100 ofzo en het jaar is nog niet eens om, lekker auto hebben we dan ook meegekregen alleen maar gezeur ermee sinds dat wij hem dit jaar hebben gekregen. Maar ach, tis niet anders!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:54 schreef mirannie het volgende:
@ Miss--moana
Auto´s kunnen aardig veel geld kosten helaas. Daarom heb ik 2 jaar geleden een gloednieuwe gekocht in de hoop eens een keer zonder ellende te kunnen blijven rijden.
Die zijn wel heel erg leuk! zien er niet zo lomp uit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg mevrouw ik heb voor jou zelfs fotos gemaakt en gestuurd![]()
even van het internet, ik heb deze:
[ afbeelding ]
Zag je mijn schaam smiley nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg mevrouw ik heb voor jou zelfs fotos gemaakt en gestuurd![]()
even van het internet, ik heb deze:
[ afbeelding ]
Daar ben ik niet bang voor. Heb al zoveel paar uggs gehad dat ik qua maat precies weet wat ik nodig heb. Heb op dit moment nog een stuk of 10 paar staanquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:03 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Die zijn wel heel erg leuk! zien er niet zo lomp uit.
Maar meestal kan je zulke mooie alleen via het internet bestellen, ik ben dan altijd bang dat ze of te groot of te klein zijn.
10 paar Uggsquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor. Heb al zoveel paar uggs gehad dat ik qua maat precies weet wat ik nodig heb. Heb op dit moment nog een stuk of 10 paar staanMaar heb er veel meer gehad. Ook net zo hard weer verkocht als ze me niet aanstonden hoor, haha.
deze zijn gewoon allemaal in de winkel te koop hoor!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:03 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Die zijn wel heel erg leuk! zien er niet zo lomp uit.
Maar meestal kan je zulke mooie alleen via het internet bestellen, ik ben dan altijd bang dat ze of te groot of te klein zijn.
Wacht, het zijn er zelfs nog meer. 7 paar laarzen, 3 paar ballerina´s, 1 paar gympen, 2 paar slippers. Op mijn "hoogtepunt" had ik 10 paar laarzen... Maar heb in totaal ongeveer 35 paar in mijn bezit gehad. Maar ja, dan vond ik het model toch weer niet helemaal mijn ding of ze zaten niet lekker (had ik met de ultimate zolen en de ultra zolen vond ik te zwaar). Ach, je hebt een verslaving of je hebt het niet. Het zit gewoon zo goddelijk. Maar ben echt aan het afkicken en het gaat goedquote:
Oh joh, er zijn in de loop van de jaren misschien wel 70 verschillende modellen geweest en dan al die kleuren nog.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:10 schreef kieskleurig het volgende:
@ Mirannie 10 paar![]()
Ok nou ga ik dezelfde domme opmerking maken als mensen die denken dat als je 100 lakjes hebt dat je alle kleuren hebt, maarre ik wist niet eens dat er zoveel verschillende modellen/kleuren zijn
Ik heb nog nooit een paar uggs voor mezelf in de winkel gekochtquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
deze zijn gewoon allemaal in de winkel te koop hoor!zijn natuurljk wel weer 230 eurom
maar ik vind ze zelf niet echt lomp staan nee ;D
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh joh, er zijn in de loop van de jaren misschien wel 70 verschillende modellen geweest en dan al die kleuren nog.
Ik ben meteen even gaan googlen en die ballerina's vind ik dan weer wel superleukquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wacht, het zijn er zelfs nog meer. 7 paar laarzen, 3 paar ballerina´s, 1 paar gympen, 2 paar slippers. Op mijn "hoogtepunt" had ik 10 paar laarzen... Maar heb in totaal ongeveer 35 paar in mijn bezit gehad. Maar ja, dan vond ik het model toch weer niet helemaal mijn ding of ze zaten niet lekker (had ik met de ultimate zolen en de ultra zolen vond ik te zwaar). Ach, je hebt een verslaving of je hebt het niet. Het zit gewoon zo goddelijk. Maar ben echt aan het afkicken en het gaat goed![]()
oef hij leeft iig nog!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:14 schreef Debsterr het volgende:
Herman gezien, maar hij rent telkens weg.
@SF, het gaat om een ontsnapte kat ja
Ah, wat klote is dat! Hopelijk krijg je ´m snel te pakken!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:14 schreef Debsterr het volgende:
Arm beestje is waarschijnlijk erg bang, hopelijk krijg je hem toch te pakken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:14 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:17 schreef kieskleurig het volgende:
Oh en ze hebben zelfs leuke schoenen met een sleehak![]()
VerdorieNu wil ik ook Uggs
Trustenquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:20 schreef mirannie het volgende:
crap, ik moet echt nodig naar bed. ik was bezig af te bouwen, dat schiet al weer niet op zo![]()
welterusten ladies
Heb even gezocht op internet en die zijn idd heel erg leuk!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste paar uggs was een paar met een hak. Echt heel mooi!! Ben even de naam kwijt, shit. Helaas was het zelfs na oprekken nog bijna onmogelijk om er met mijn dikke kuiten in te komen. Maar een ander mooi paar bijvoorbeeld is de Ugg Raya. Zijn wel oudere modellen, maar misschien nog wel ergens te vinden.
Ik zag laatst deze en dat ik vind die middelste wel mooi. Maar ik ben verder niet bekend met het merk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:01 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wij hebben de auto vanuit huis mee gekregen zo van dan hebben jullie voorlopig nog iets en kunnen jullie gaan sparen. Maja zo gaat dat natuurlijk niet lukken! Mijn vriend zij al nou als we er 2000 euro in moeten stoppen dan stop ik ermee hoor. Maar we zitten dit jaar al op de 1100 ofzo en het jaar is nog niet eens om, lekker auto hebben we dan ook meegekregen alleen maar gezeur ermee sinds dat wij hem dit jaar hebben gekregen. Maar ach, tis niet anders!
Is er trouwens iemand bekend met het merk ILLAMASQUA? Is het wat?
De Ugg Ashur is het huidige model met een hak. Die vind ik prachtig in het zwart, maar zoiest durf ik dan weer niet te kopen omdat ik wel wat dikkere kuiten heb en bang ben dat ik er nooooit inkom.Heb in de winkel wel eens een Ugg met Sleehak aan willen doen en dat ging dus echt echt echt nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:02 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Heb even gezocht op internet en die zijn idd heel erg leuk!
Hmm...ga maar niet verder kijken anders wil ik ze straks nog kopen en dat kan nu even niet
Wat een onzin. Wat doen zulke schoenen nou af versus 'gewone' schoenen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Uggs. Daar moet ik dus echt van huilen, wat een hoop lelijkheid bij elkaar![]()
Die bovenste heb ik in de winkel gezien, zagen er best mooi uitquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:57 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wat doen zulke schoenen nou af versus 'gewone' schoenen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://www.littlecatblog.com/wp-content/uploads/2009/09/015.jpg&t=1]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2e van onder zijn wel stoerquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:57 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wat doen zulke schoenen nou af versus 'gewone' schoenen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://www.littlecatblog.com/wp-content/uploads/2009/09/015.jpg&t=1]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou dan. Dus niet alle Uggs zijn per definitie stom.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die 2e van onder zijn wel stoermaar dat hoeft weer niet per se van Uggs.
Euj, heb ik dat ergens geroepenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:16 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou dan. Dus niet alle Uggs zijn per definitie stom.
Ja, iedereen roept dat, tot je ze aan hebt gehad. Ik heb altijd, welke schoenen ook, zulke koude voeten in de winter, en met uggs heb ik daar nooit meer last van gehad. Ze zijn zo heerlijk warm, en kussen je voeten bij iedere stap.quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Uggs. Daar moet ik dus echt van huilen, wat een hoop lelijkheid bij elkaar![]()
Ik dus ook. Altijd en eeuwig koude voeten in de winter, ongeacht wat ik aan trok. En nu nooit meer last van.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, iedereen roept dat, tot je ze aan hebt gehad. Ik heb altijd, welke schoenen ook, zulke koude voeten in de winter, en met uggs heb ik daar nooit meer last van gehad. Ze zijn zo heerlijk warm, en kussen je voeten bij iedere stap.
Agree. Ik moet mijn lichaam warm houden, als mijn lichaam koud wordt slaat dit op mijn spieren en krijg ik meer pijn. Ik vind uggs erg lekker lopen en ze houden mijn voetjes en beentjes goed warmquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, iedereen roept dat, tot je ze aan hebt gehad. Ik heb altijd, welke schoenen ook, zulke koude voeten in de winter, en met uggs heb ik daar nooit meer last van gehad. Ze zijn zo heerlijk warm, en kussen je voeten bij iedere stap.
Wel super dat ze bij jou ook zo fijn werken!quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Agree. Ik moet mijn lichaam warm houden, als mijn lichaam koud wordt slaat dit op mijn spieren en krijg ik meer pijn. Ik vind uggs erg lekker lopen en ze houden mijn voetjes en beentjes goed warm
Ik vind echt veel uggs niet leuk, ik heb nu de groenige cardys en dus mijn triplet bailey button, ben daar erg blij mee! Zit er nog over na te denken om die sneakers te halen
Precies! Ik heb alleen uggs aan in de winter. En als dat niet kan, baal ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik dus ook. Altijd en eeuwig koude voeten in de winter, ongeacht wat ik aan trok. En nu nooit meer last van.
Ik zit niet bovenop de kast, ik zeg ookniet dat ze mooi zijn, ik zeg alleen dat ze heerlijk zitten en lekker warm zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:31 schreef Juud- het volgende:
Hier snap ik nou echt niks van hoor.. SQ zegt Uggs lelijk te vinden en het halve topic zit bovenop de kast. Er worden allerlei argumenten ingeslingerd waarom Uggs 'echt helemaal niet lelijk' zijn, want 'er zijn ook gewone schoenen van' en 'ze zijn zo lekker warm en ik heb altijd koude voeten'. Serieus, waar komt die need om alles uit te leggen toch vandaan. Net alsof degenen die Uggs lelijk vinden nu ineens overtuigd zijn ze écht te moeten kopen. Wat een non-discussie..sorry hoor
Omdat veel mensen bevooroordeeld zijn en alleen maar dit beeld kennen:quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:31 schreef Juud- het volgende:
Hier snap ik nou echt niks van hoor.. SQ zegt Uggs lelijk te vinden en het halve topic zit bovenop de kast. Er worden allerlei argumenten ingeslingerd waarom Uggs 'echt helemaal niet lelijk' zijn, want 'er zijn ook gewone schoenen van' en 'ze zijn zo lekker warm en ik heb altijd koude voeten'. Serieus, waar komt die need om alles uit te leggen toch vandaan. Net alsof degenen die Uggs lelijk vinden nu ineens overtuigd zijn ze écht te moeten kopen. Wat een non-discussie..sorry hoor
Say whut? We waren al over Uggs aan het praten voor SQ kwam en ik ben helemaal niet aan het zeggen dat ze niet lelijk zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:31 schreef Juud- het volgende:
IK ben benieuwd hoelaat ik ben gaan slapenquote:
Welk lakje?quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
je bent een luiwammes!!!
ik ben mijn teentjes aan het lakken
rood!quote:
Mijn 3 minst favoriete kleurtjes, maar door de duochrome ben ik toch wel even heel benieuwd hoe die eruit zietquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:58 schreef Holyme het volgende:
Kon het niet laten, zit nu Nubar Pink Flame te lakken, omgEcht
ben ik blij dat ik die gekocht heb! Tis rood/oranje/roze knal duochrome
Rooooodquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
rood!
ik doe nu orly candy lane caneik vind hem op mijn vingers niets, maar ik denk dat hij voor mijn voetjes wel mooi zal zijn!
eerst ebzig met cuticle remover
Mirannie is sucker voor duochromesquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mijn 3 minst favoriete kleurtjes, maar door de duochrome ben ik toch wel even heel benieuwd hoe die eruit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |