Oh of je blijft ook bij puckzzz tukken? Dan kan ik je morgen weer thuis brengen...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
hoeveel sharana topics hebben we al?
Ik moet morgen werken om 1uquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh of je blijft ook bij puckzzz tukken? Dan kan ik je morgen weer thuis brengen...
Euw... dan wordt het toch bubs lief aankijken vrees ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken om 1u
Teckels!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het gaat wel meerijden maar ik weet niet hoe laat ik terug wil, ben aardig moe namelijk. En hoe ben je met honden?
Op de terugweg zitten er ook 2 teckels op de achterbank.
Doe es jouw top 10 aan favo lakjes op dit moment postenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga je niet helpen want dan ben je verloren
Oh, en ik wil je niet zomaar met een meerijder opzadelen bubs... da's ook niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het gaat wel meerijden maar ik weet niet hoe laat ik terug wil, ben aardig moe namelijk. En hoe ben je met honden?
Nee anders zitten ze allebei te piepen vanaf Tilburg naar mijn oudersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Teckels!!!![]()
![]()
Komen die je ook brengen?
Oh... nee, da's niet zo handig iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee anders zitten ze allebei te piepen vanaf Tilburg naar mijn ouders
Voor mijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh... nee, da's niet zo handig idd
zal zo mijn fobo bijwerken, dan moet je daar maar even tellen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
hoeveel sharana topics hebben we al?
Teckelsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
teckelsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bubs is om half 3 bij mij, wat zou betekenen dat we rond 10 voor 3 in boxtel zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Teckels![]()
En niet te laat terug maakt niet uit, moet morgen ook weer werken..
Hoelaat rijd jij naar puckzz lindy?
Ik overleg zo nog even met mijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Teckels![]()
En niet te laat terug maakt niet uit, moet morgen ook weer werken..
Hoelaat rijd jij naar puckzz lindy?
Ohja, nagels lakken... moet ook nogquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:31 schreef Debsterr het volgende:
Zooo.. make-upje gedaan, kleren gedaan, zo wat spullies inpakken en m'n (vanochtend gechipte mani) laat ik lekker zitten. Zie straks vast wel wat moois wat ik wil uitproberen!
Neemt iemand Petunia Sparkle mee van Nubar?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb even een muffin geprobeerd, en ze zijn lekkahvind ik dan
Ja ik snap dus niet dat iedereen NU z'n mani gaat doen, vanmiddag heb je kans dat je iets kan proberen van iemand andersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, nagels lakken... moet ook nog
Ik weet het nog niet zeker hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik overleg zo nog even met mijnoke maar ik denk dat het wel goed is.
Ja daarom laat ik de mijne ff zittenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik snap dus niet dat iedereen NU z'n mani gaat doen, vanmiddag heb je kans dat je iets kan proberen van iemand anders. Veel leuker!
Jamaar ik heb kale nagels... en die zijn heul lillukquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik snap dus niet dat iedereen NU z'n mani gaat doen, vanmiddag heb je kans dat je iets kan proberen van iemand anders. Veel leuker!
*Sparkles klaarzetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:31 schreef Debsterr het volgende:
Zooo.. make-upje gedaan, kleren gedaan, zo wat spullies inpakken en m'n (vanochtend gechipte mani) laat ik lekker zitten. Zie straks vast wel wat moois wat ik wil uitproberen!
Neemt iemand Petunia Sparkle mee van Nubar?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai, update vanuit m'n (nog stilstaande) trein. Ben ook eigenlijk net gek dat ik dat roteind ga reizen.
En even hopen dat m'n aansluitingen nog kloppen, 9292 gaf geen werkzaamheden aan die er wel blijken te zijn. Faal.
Wow ben je nu al wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai, update vanuit m'n (nog stilstaande) trein. Ben ook eigenlijk net gek dat ik dat roteind ga reizen.
En even hopen dat m'n aansluitingen nog kloppen, 9292 gaf geen werkzaamheden aan die er wel blijken te zijn. Faal.
Is goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh, bubs, vast een waarschuwing: ik scheld in de auto... op iedereen eigenlijk die me maar 2 cm in de weg rijdt.. Weet je dat alvast
Oeh, tof!! Ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is goedmet het brengen zijn piep en blaf er wel bij
![]()
wil wel via Boxtel rijden evt
Ja, dilemma's.... ik heb er hier ook last van,wat resulteert in: nog steeds ongedoucht op de bank zittenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wow ben je nu al wegsucces
Hmm misschien jurkje met legging en slippers? 3 kwartsbroek? Lange broek? Aargh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |