Oh of je blijft ook bij puckzzz tukken? Dan kan ik je morgen weer thuis brengen...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
hoeveel sharana topics hebben we al?
Ik moet morgen werken om 1uquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh of je blijft ook bij puckzzz tukken? Dan kan ik je morgen weer thuis brengen...
Euw... dan wordt het toch bubs lief aankijken vrees ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken om 1u
Teckels!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het gaat wel meerijden maar ik weet niet hoe laat ik terug wil, ben aardig moe namelijk. En hoe ben je met honden?
Op de terugweg zitten er ook 2 teckels op de achterbank.
Doe es jouw top 10 aan favo lakjes op dit moment postenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga je niet helpen want dan ben je verloren
Oh, en ik wil je niet zomaar met een meerijder opzadelen bubs... da's ook niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het gaat wel meerijden maar ik weet niet hoe laat ik terug wil, ben aardig moe namelijk. En hoe ben je met honden?
Nee anders zitten ze allebei te piepen vanaf Tilburg naar mijn oudersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Teckels!!!![]()
![]()
Komen die je ook brengen?
Oh... nee, da's niet zo handig iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee anders zitten ze allebei te piepen vanaf Tilburg naar mijn ouders
Voor mijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh... nee, da's niet zo handig idd
zal zo mijn fobo bijwerken, dan moet je daar maar even tellen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
hoeveel sharana topics hebben we al?
Teckelsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
teckelsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bubs is om half 3 bij mij, wat zou betekenen dat we rond 10 voor 3 in boxtel zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Teckels![]()
En niet te laat terug maakt niet uit, moet morgen ook weer werken..
Hoelaat rijd jij naar puckzz lindy?
Ik overleg zo nog even met mijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Teckels![]()
En niet te laat terug maakt niet uit, moet morgen ook weer werken..
Hoelaat rijd jij naar puckzz lindy?
Ohja, nagels lakken... moet ook nogquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:31 schreef Debsterr het volgende:
Zooo.. make-upje gedaan, kleren gedaan, zo wat spullies inpakken en m'n (vanochtend gechipte mani) laat ik lekker zitten. Zie straks vast wel wat moois wat ik wil uitproberen!
Neemt iemand Petunia Sparkle mee van Nubar?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb even een muffin geprobeerd, en ze zijn lekkahvind ik dan
Ja ik snap dus niet dat iedereen NU z'n mani gaat doen, vanmiddag heb je kans dat je iets kan proberen van iemand andersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, nagels lakken... moet ook nog
Ik weet het nog niet zeker hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik overleg zo nog even met mijnoke maar ik denk dat het wel goed is.
Ja daarom laat ik de mijne ff zittenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik snap dus niet dat iedereen NU z'n mani gaat doen, vanmiddag heb je kans dat je iets kan proberen van iemand anders. Veel leuker!
Jamaar ik heb kale nagels... en die zijn heul lillukquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik snap dus niet dat iedereen NU z'n mani gaat doen, vanmiddag heb je kans dat je iets kan proberen van iemand anders. Veel leuker!
*Sparkles klaarzetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:31 schreef Debsterr het volgende:
Zooo.. make-upje gedaan, kleren gedaan, zo wat spullies inpakken en m'n (vanochtend gechipte mani) laat ik lekker zitten. Zie straks vast wel wat moois wat ik wil uitproberen!
Neemt iemand Petunia Sparkle mee van Nubar?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai, update vanuit m'n (nog stilstaande) trein. Ben ook eigenlijk net gek dat ik dat roteind ga reizen.
En even hopen dat m'n aansluitingen nog kloppen, 9292 gaf geen werkzaamheden aan die er wel blijken te zijn. Faal.
Wow ben je nu al wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai, update vanuit m'n (nog stilstaande) trein. Ben ook eigenlijk net gek dat ik dat roteind ga reizen.
En even hopen dat m'n aansluitingen nog kloppen, 9292 gaf geen werkzaamheden aan die er wel blijken te zijn. Faal.
Is goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh, bubs, vast een waarschuwing: ik scheld in de auto... op iedereen eigenlijk die me maar 2 cm in de weg rijdt.. Weet je dat alvast
Oeh, tof!! Ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is goedmet het brengen zijn piep en blaf er wel bij
![]()
wil wel via Boxtel rijden evt
Ja, dilemma's.... ik heb er hier ook last van,wat resulteert in: nog steeds ongedoucht op de bank zittenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wow ben je nu al wegsucces
Hmm misschien jurkje met legging en slippers? 3 kwartsbroek? Lange broek? Aargh
Ja zelfde hier dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dilemma's.... ik heb er hier ook last van,wat resulteert in: nog steeds ongedoucht op de bank zitten
Drie uur!! Holy crap!! En ga je vanavond dan ook weer terug?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Reis duurt een uur of drie.
Gelukkig ben ik erger gewend geweest, vijf uur was vervelender.En ik heb een volle batterij op m'n aaipot met wat leesvoer, dus ik heb iig íets te doen. En m'n foon natuurlijk.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
Zo, laatste boodschapjes gedaan. Nu douchen, scheren, haren wassen en kijken of ik er nog iets toonbaars van kan maken
Heb er zin in!!
Ik ook!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ik ben trouwens helemaal voor een Amsterdammeet. Lekker dichtbij.
Ja hoor, totaal geen problemen mee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Drie uur!! Holy crap!! En ga je vanavond dan ook weer terug?
Wauw, respect voor jou!! Dan ben je dus vandaag 6 uur onderweg...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoor, totaal geen problemen mee.
Tenzij ik halfdood neerval, maar in dat geval heb ik een weekendretour.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:04 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb aan: spijkerlegging, strapless langer topje, bolerootje met korte mouwen, en vestje met lange mouwen bij voor vanavond, met teenslippers. Bruin worden!
Ik wil je echt met alle liefde en plezier ophalen hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik deze toch maar over ga slaan.
Hoe leuk het me ook lijkt om jullie allemaal te zien, het is zo last minute
Och, normaal reis ik ook drie uur per dag, soms voor maar één college, dus zes voor een hele dag kan ik best hebben. En ik heb een directe verbinding naar Eindhoven, scheelt ook enorm hoor!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wauw, respect voor jou!! Dan ben je dus vandaag 6 uur onderweg...
ja nou aah maak het nog moeilijkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil je echt met alle liefde en plezier ophalen hoor
Oh, ja, dat scheelt inderdaad! Overstappen sucks... kun je lekker blijven zittenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, normaal reis ik ook drie uur per dag, soms voor maar één college, dus zes voor een hele dag kan ik best hebben. En ik heb een directe verbinding naar Eindhoven, scheelt ook enorm hoor!
Nou en! Dat compenseert weer met je sprankelende aanwezigheidquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja nou aah maak het nog moeilijker![]()
Ik heb nog niet eens iets om mee te nemen
Ik heb ook slechts een fles drinken en wat te snacken hoor. Net bij de ah to go gehaald.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gewoon gaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders is besluiteloos
Jaaa kom gewoon, leuk!! En volgens mij is er genoeg eten en drinken, dus je hoeft echt niks mee te nemenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb maar twee lakjes mee, de rest heb ik gisteren op wielen gegooid en die heb ik mee. Makkelijker in de trein.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:12 schreef Juud- het volgende:
Hoiiii![]()
Ik heb er zin in! Ben al gedoucht en aangekleed want moest nog ff boodschappen doen. Straks haren doen enzo en andere kleren aan (in joggingbroek boodschappen doen kan nog wel, maar naar een meet..nehhh) maar ik weet niet wat ik aan moet..dilemma enzo. Ohja, en neemt iedereen lakjes mee? Ik heb alleen maar van die cheapasslakjes (H&M, Catrice) en een paar Orly's en 2 CG's. Hmmm. Oja, en ik heb chocoladedonutjes en chocoladesoesjes gekocht. Ik vraag me af of dat goed gaat, in de auto..smeltgevaar enzo.
Ik wil best over een half jaar een Amsterdam meet organiseren. Ik woon nu nog in een huurwoning, die is een stuk kleiner, in februari mag ik mijn nieuwe woning in, dus februari/maart kunnen jullie allemaal hier komen hoorquote:
Strak plan, zoiets ga ik ook doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:04 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb aan: spijkerlegging, strapless langer topje, bolerootje met korte mouwen, en vestje met lange mouwen bij voor vanavond, met teenslippers. Bruin worden!
Jij bent slim zeg.. ik neem indd wel wat favorieten meequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb maar twee lakjes mee, de rest heb ik gisteren op wielen gegooid en die heb ik mee. Makkelijker in de trein.
Misschien een idee om een paar favorieten mee te nemen? Dat vind ik altijd wel leuk, zien wat anderen leuk vinden.
Wat is je adres? Dan kom ik je rond tien voor 3 ophalenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ga gewoon! Ga ipv van mij danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nope.. zit nog te twijfelen daarover. Ik ga zo al, want ik ga met SQ vast voorbereidenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:35 schreef Holyme het volgende:
Hmm heeft iemand zonnebrandcreme mee?
Tot straks danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope.. zit nog te twijfelen daarover. Ik ga zo al, want ik ga met SQ vast voorbereiden.
Nee, al was dat wel verstandig geweest.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:35 schreef Holyme het volgende:
Hmm heeft iemand zonnebrandcreme mee?
Tot vanmiddag!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope.. zit nog te twijfelen daarover. Ik ga zo al, want ik ga met SQ vast voorbereiden.
Haha ik ben dus niet de engiste die niet echt bruin wordt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, al was dat wel verstandig geweest.
Ik ben in vergelijking met veel mensen heel wit. Maar da's m'n eigen schuld, ik verveel me buiten te snel om in de tuin te gaan zitten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:41 schreef Holyme het volgende:
[..]
Haha ik ben dus niet de engiste die niet echt bruin wordt?![]()
Vergeten nieuwe te kopen, vandaar dat ik 't vroeg
Hup, douchen jij!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet nog douchen en aankleden en lunchen en lakjes uitzoeken en m'n bonbons ergens indoen..binnen 1 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |