quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:15 schreef Bellatrix het volgende:
Poll: Nectar moet op kutten met die poll
• Ja
• Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Trustenquote:
Gister was ik gaan kijken naar mijn huis... als je zin hebt om te tuinieren mag je eerder langskomenquote:
Ja dikke care met je grafpoll.quote:
Ken wel deze:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:11 schreef Nectar het volgende:
Wie heeft een foto van die ene gast van 15, ik wou dat ik een neger was, tupac komt over 5 jaar weer terug enz
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dikke care met je grafpoll.
quote:
Zo erg?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gister was ik gaan kijken naar mijn huis... als je zin hebt om te tuinieren mag je eerder langskomenik betaal je treinkaartje wel
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ook ik ga te bed daar ik moet rusten. Slaapze
quote:
tlk ik heb maar wat terug gereageerdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gister was ik gaan kijken naar mijn huis... als je zin hebt om te tuinieren mag je eerder langskomenik betaal je treinkaartje wel
Vorige eigenaar hield niet van tuinieren dus de planten 2 meter hoogquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
Zo erg?
En bij mij gaan alle planten dood
Hoe was het verder??
maar wij zijn niet vervelend. Jij wel. Ook voor nachtbagger kun je een ban krijgenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
tlk ik heb maar wat terug gereageerd
met je zielige melding
sommige mensen zijn denk ik te dom om te begrijpen dat dit nachtbagger is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |