jaja, wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:03 schreef trolololo het volgende:
Poll: Wie iZ de koning van Nachtbagger
• Aight1
• Zeroku
• Nectar
• Franneh
• The_Legend_Killer
• I_need_money
• Jantje wortel soep
• napoleonfour
• patje187
• chowi
• fluweel
• heetboven
• the_chozen_one
• JustinK
• miezziej
• koen66
• bellatrix
• Nectar
• DeKubus
• JanPiraat
• Kees K. Kachel
• Die Spaanse
• trololo
• Avey
• koenitjuh
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
krijgen we die weerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:03 schreef trolololo het volgende:
Poll: Wie iZ de koning van Nachtbagger
• Aight1
• Zeroku
• Nectar
• Franneh
• The_Legend_Killer
• I_need_money
• Jantje wortel soep
• napoleonfour
• patje187
• chowi
• fluweel
• heetboven
• the_chozen_one
• JustinK
• miezziej
• koen66
• bellatrix
• Nectar
• DeKubus
• JanPiraat
• Kees K. Kachel
• Die Spaanse
• trololo
• Avey
• koenitjuh
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Welk gesprekquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je zit al in het gesprek, nog steeds
Kan je gewoon op klikken hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:05 schreef JanPiraat het volgende:
zonder tussenstand dit keer gelukkig
Die van youth group veel beterquote:
Wiequote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:06 schreef ebke het volgende:
Zo, genoeg huilnummers gehad![]()
Nu naar bed.
Slaap lekker jongquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:06 schreef ebke het volgende:
Zo, genoeg huilnummers gehad![]()
Nu naar bed.
Moet ik zeggen dat hij op moet horen ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:07 schreef Franneh het volgende:
[..]
[..]
Heetboven.. die wil mijn poesje zien in het echt en heeft het nu over Danny de Munk
Net gepost jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:07 schreef the_legend_killer het volgende:
wie frannah ! dan sturen we hem allemaal pm
Dan zeg ik skip the crap en laten we gelijk huwelijksnacht houdenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:02 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Leggen we nog een keer de geloftes af, gewoon for fun.
En voor de huwelijksnacht of course.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:07 schreef Franneh het volgende:
[..]
[..]
Heetboven.. die wil mijn poesje zien in het echt en heeft het nu over Danny de Munk
Wat is op moet horen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet ik zeggen dat hij op moet horen ?
wtf is "op horen"quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet ik zeggen dat hij op moet horen ?
Zijn schuld!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:05 schreef the_legend_killer het volgende:
ga een poll in klaagbaak maken daar kunnen ze het wel waarderen
Whehequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:07 schreef Franneh het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:10 schreef trolololo het volgende:
Ik ga slapen
Truste![]()
Afscheidsliedje![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:10 schreef trolololo het volgende:
Ik ga slapen
Truste![]()
Afscheidsliedje![]()
Bel naar 2003quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:11 schreef Nectar het volgende:
Wie heeft een foto van die ene gast van 15, ik wou dat ik een neger was, tupac komt over 5 jaar weer terug enz
thijs bosmaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:11 schreef Nectar het volgende:
Wie heeft een foto van die ene gast van 15, ik wou dat ik een neger was, tupac komt over 5 jaar weer terug enz
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
Het is de whiskey en ik begin talen te mixennaar zinnen wat niet kloppen
niks tege thijs kutquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:11 schreef Nectar het volgende:
Oké!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:08 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Dan zeg ik skip the crap en laten we gelijk huwelijksnacht houden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |