Dan kom je bedrogen uit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jouw fobo info bevalt mij wel.
Neuken?
quote:
Weet ik niet. Maak een TR dan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:28 schreef aight1 het volgende:
Waarom steelt Zeroku de eer terwijl ik heb gevochten als een leeuw voor mijn lapo.
Goed plan, pm me even je msn kunnen we op elkaar fappen. Anders moet ik naar chatroulette word ik straks herkent enzo.quote:
Te moeilijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maak een TR dan.
Ik wel jongenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Deze is eigenlijk de goede. Maar niemand weet dat.
ik ben naakt in het donkerquote:
Neger wat. Brabanders eten leeuwen op met de blote handen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:28 schreef aight1 het volgende:
Waarom steelt Zeroku de eer terwijl ik heb gevochten als een leeuw voor mijn lapo.
Ik heb mijn boxer aan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik ben naakt in het donker
Neger wat. Ik ben Brabander.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neger wat. Brabanders eten leeuwen op met de blote handen.
eerder andersomquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neger wat. Brabanders eten leeuwen op met de blote handen.
Neinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
niet, doe ons een plezierquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:30 schreef Koenitjuh het volgende:
Ik ga FG kijken,
alvast weltrusten iedereen!Slaap zE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:30 schreef Koenitjuh het volgende:
Ik ga FG kijken,
alvast weltrusten iedereen!Hou je taaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |