Ik zei hem gedag, het was geen juichen voor Brabant hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Met het juichen voor Brabant.
hahahaquote:
Oh wanneer ongeveer?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is te rustig. maar ik heb het tussendoor wel direct tegen je gezet trouwens
quote:
Oh mijn welgemeende excuses dan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:03 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik zei hem gedag, het was geen juichen voor Brabant hoor
Waarom ben ik nu niet in shock?quote:
Kallyquote:
Eindhovenquote:
Het is je uiteraard vergevenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh mijn welgemeende excuses dan.
quote:
Bakkes./quote:
Niet waarquote:
quote:
Omdat Brabant.quote:
Egniequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij wil alles hebbe als er maar een gat in zit
Omdat Brabantquote:
oh!quote:
okequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[ http://i283.photobucket.com/albums/kk293/luv2eather/Gif/BigTits1.jpg&t=1]afbeelding ]
GMTAquote:
das niet heul brabantquote:
Van elke stad die er in brabant bestaat kies je die ongelofelijke grafstad van een Eindhovenquote:
Er is een straat die Gast. heet. dat is dan ook de enige gepaste reactie op een plattegrond van Steenwijk.quote:
Wij nh-ers moeten die lapo pakken, dan zijn we van die brabo zooi af.quote:
O ja, zoals in: ga door ja ja jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Egnie
Het moet er ook nog leuk uit zien en wat te vertellen hebben
Hater. Eindhovenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:05 schreef RitseB het volgende:
[..]
Van elke stad die er in brabant bestaat kies je die ongelofelijke grafstad van een Eindhoven. Pak dan Breda of zo, dat is tenminste een beetje een mooie stad.
Samenhorigheid ook!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:06 schreef Koenitjuh het volgende:
was er niet zo'n plan om brabant aan belgie te geven, de economie zou er op vooruit gaan hoorde ik
spamsletquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:05 schreef Franneh het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |