Als je boven de 30 bent ga je toch niet meer naar een zo'n typische Beachmasters/Gogo bestemming?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:37 schreef TripleM het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de gemiddelde leeftijd? Ik ben op zoek naar een leuke bestemming voor een stap/strandvakantie, maar we zijn de 30 inmiddels gepasseerd. Nou zien we er niet uit als ouwe lullen, maar 2 weken tussen de 18 jarigen zitten hoeft voor mij ook niet echt meer zeg maar.. Is Sunny Beach dan wat, of niet echt?
Maar daar kun je vast geen dronken 17-jarige meisjes uit Vogelaarwijken hosselen...quote:Op zondag 29 mei 2011 20:17 schreef TyVole het volgende:
[..]
Als je boven de 30 bent ga je toch niet meer naar een zo'n typische Beachmasters/Gogo bestemming?
Lekker naar Ibiza! Stappen voor volwassenen en een erg relaxe sfeer.
Ik ga dit jaar naar Dawn Park is alles een beetje aan te lopen? De poolbar was bij ons ook voornamelijk de doorslagquote:Op maandag 30 mei 2011 23:57 schreef daankes het volgende:
2e jaar op rij naar Sunnybeach, ander appartement (helaasch, de vorige was echt te goed) en deze keer paar dagen langer. 8 tot 18 augustus ben ik te bezichtigen in SunnyBeach.
Vorig jaar appartement DawnPark gehad, zeer goed bevallen mede door de poolbar (goddelijk) en het vriendelijke personeel.
Dit jaar naar Sunnydreams. keuze voor dit appartement is gemaakt op basis van het beschikbaar zijn van een poolbar. Wel wat verder weg van het centrum, maar 20~25 minuten lopen is meer dan goed te doen.
Heb er weer verschrikkelijk veel zin in, vooral tot vroeg in karaoke bars, coctailbars of de silent disco rondhangen en de grote discotheken vooral met rust laten.
Wij zijn elke dag op en neer gelopen naar het centrum, loopt elke keer langs een drukke straat af dus nergens om bang voor te zijn. Zal ongeveer 15 minuten lopen zijn als je rustig loopt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:57 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar naar Dawn Park is alles een beetje aan te lopen? De poolbar was bij ons ook voornamelijk de doorslag
Ik heb er vorig jaar een gekregen toen ik naar Turkije ging, dus hoefde dit jaar gelukkig niet heen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:07 schreef yosander het volgende:
Vraagje: hebben of gaan jullie nog een hepatitis A vaccinatie halen (indien jullie die nog niet hebben)?
Heb er net toch maar een gehaald.
Die tweede prik al wel gehad danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:33 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar een gekregen toen ik naar Turkije ging, dus hoefde dit jaar gelukkig niet heen.
Ik heb het vorig jaar niet gedaan, heb ook nergens gehoord dat het wel zou moeten eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:07 schreef yosander het volgende:
Vraagje: hebben of gaan jullie nog een hepatitis A vaccinatie halen (indien jullie die nog niet hebben)?
Heb er net toch maar een gehaald.
Ooh dan heb je zeker vaccinatie voor A en B gehadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:32 schreef Pencile het volgende:
[..]
uh jaik heb er zelfs 3 gehad toen.
als ik die man moest geloven kon ik weer ~15 jaar vooruit.
Mja, van onze vriendengroep heeft ook maar 1/3e zo'n vaccinatie gehaald. 't Wordt wel aanbevolen en krijg 't toch vergoed van die mofo'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:55 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar niet gedaan, heb ook nergens gehoord dat het wel zou moeten eigenlijk.
Maar ik leef nog steeds dus zal wel goed zijn.
Ooh kwartiertje vind ik niet zo erg.. Had ik in Llorret ook en was prima te doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:58 schreef daankes het volgende:
[..]
Wij zijn elke dag op en neer gelopen naar het centrum, loopt elke keer langs een drukke straat af dus nergens om bang voor te zijn. Zal ongeveer 15 minuten lopen zijn als je rustig loopt.
Ben in ieder geval jaloers op jullie Dawnpark, want het zijn echt goede appartementen en dus een heerlijk zwembad + poolbar. Ontbijt is redelijk, avondeten zou ik daar in ieder geval niet doen. Of je moet graag geroosterd brood als avond eten hebben.
www.sunnybeach.nl, maar ook websites die gaan over reisvaccinaties.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:23 schreef 67Impala het volgende:
Waar wordt het aanbevolen dan? Heb het nl. nog nergens gelezenAnders misschien ff overwegen en anders zie ik wel
[..]
Ooh kwartiertje vind ik niet zo erg.. Had ik in Llorret ook en was prima te doen![]()
Nja een voordeel van geroosterd brood is dat ik dan geen 5kg aankom in die vakantie
En nee, dat ook niet, maar daar zit ik ook niet op te wachten hoor, moet een meisje hebben die savonds lekker mee kan tutten.quote:
Je kan vanalles verwachten, van pizza tot alle soorten vlees. Gebruik je verstand en ga niet eten bij tentjes die adverteren met vlees en een bier voor drie euro oid.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:31 schreef Pencile het volgende:
over eten gesproken,
wat kan je op de kaart verwachten als je uiteten gaat? En is in de supermarkt ook een beetje eten te vinden zoals knakworsten, pannenkoeken in die richting?
[..]
En nee, dat ook niet, maar daar zit ik ook niet op te wachten hoor, moet een meisje hebben die savonds lekker mee kan tutten.
morgen gesprek met vriendin, hopelijk gaat ze toch mee, ze gaat in ieder geval vandaag reisbureau bellen.
kwam er trouwens vandaag achter dat ik niet 10 dagen maar 11 dagen op vakantie ga
Pizza, kan niet misgaan. Djannys ziet er wel lekker uit idd, jammer dat de menu kaart het niet doet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:30 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Je kan vanalles verwachten, van pizza tot alle soorten vlees. Gebruik je verstand en ga niet eten bij tentjes die adverteren met vlees en een bier voor drie euro oid.
Een absolute aanrader, waar je echt het lekkerste kan eten (en nog eens goedkoop ook) is Djanny's. Ook de lokale bevolking weet dit dus er staat altijd een rij, echter is het vrij groot dus sta je nooit langer dan een kwatier in de rij (website; http://www.djanny.com/).
Elke dag 30 min lopen is ook wel goed om op gewicht te blijven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:23 schreef 67Impala het volgende:
Waar wordt het aanbevolen dan? Heb het nl. nog nergens gelezenAnders misschien ff overwegen en anders zie ik wel
[..]
Ooh kwartiertje vind ik niet zo erg.. Had ik in Llorret ook en was prima te doen![]()
Nja een voordeel van geroosterd brood is dat ik dan geen 5kg aankom in die vakantie
Je kan hele lekkere pizza eten aan de boulevard, weet niet hoe het heet, maar je kan het niet missen het restaurant ziet er namelijk uit als een kasteel (en ligt tegenover een restaurant wat eruit ziet als een schip..).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:38 schreef Pencile het volgende:
[..]
Pizza, kan niet misgaan. Djannys ziet er wel lekker uit idd, jammer dat de menu kaart het niet doet.
welk hotel?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:50 schreef Pencile het volgende:
Sunny beach topic.
Ik ben van 1 tot 10 augustus aanwezig.
Royal Sun, appartementen.quote:
8 dagen en ga met 8 vrienden/klasgenoten als examenreis. Den Glade Viking heb ik al het nodige over gehoord en gezien jaquote:Op zondag 5 juni 2011 19:18 schreef Droathoah het volgende:
Hoelang ga je en met wie? Glade viking is een toptent
Vorig jaar, en nu hadden andere vrienden al geboekt dus gaan we ze opzoeken, altijd leuk! Via beachmasters geboekt?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:23 schreef yosander het volgende:
[..]
8 dagen en ga met 8 vrienden/klasgenoten als examenreis. Den Glade Viking heb ik al het nodige over gehoord en gezien ja. Gaan we sowieso heen!
Jij bent er al 's geweest dus?
Nice! Welk hotel zat je dan? Nee, we hebben via Arke geboektquote:Op zondag 5 juni 2011 19:32 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Vorig jaar, en nu hadden andere vrienden al geboekt dus gaan we ze opzoeken, altijd leuk! Via beachmasters geboekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |