abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85733157
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef Ritmo het volgende:

Dit stuk zal misschien ongeloofwaardig overkomen na de verhalen van Panzermaus (over Scandinavische dames) maar aangezien hier op FOK! voor mij alleen onbekende mensen zitten heb ik er toch geen belang bij om onzin te vertellen of stoer te doen. Scandinaviers sporen niet, dat is me nu duidelijk. :') Meer dan eens gezien dat er zo eentje gewoon in het openbaar genomen werd op een barkruk op schoot bij een vent.

Je moet ze dronken voeren dus, nu snap ik het. Klinkt in ieder geval goed, jezus dat was rond die tijd dat wij er waren dus niet zo. ;( :D
pi_85733309
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je moet ze dronken voeren dus, nu snap ik het. Klinkt in ieder geval goed, jezus dat was rond die tijd dat wij er waren dus niet zo. ;( :D
Echt totaal leip die wijven. :P
Maar het kan ook 1 groepje zijn geweest ofzo, er waren ook genoeg rustigere dames.
-
pi_85733340
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef ukga het volgende:
goed verhaal ritmo;

Den glade Viking; the only place where ...... :') :P
:Y

*O*
-
pi_85733448
quote:
Die zeker ja. Deze anders ook, als ik dit filmpje zie, zie ik het meteen weer voor me. :D

pi_85733503
Ja. ^O^ 'Like i love you' kwam ook vaak voorbij ja.
-
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:57:30 #31
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85734163
ITS ALLOWED TO DANCE NAKED ON THE BAR!!!!!!!!!!!!!!!
pi_86152370
Haha, idd ja. Wat een tijden.
Ik ben zo iemand die altijd denkt van "1 week/ 2 weken/ 3 weken/enz. waren we daar en daar..
Dus ja.. 5 weken geleden gingen we vanmiddag door op vakantie :D
En precies 3 weken geleden stonden we voor de laatste keer in Den Glade Viking!

Maar ja, daar hebben we nu weinig meer aan. Gelukkig heb ik wel genoeg foto's gemaakt.
2700 ongeveer :P en dan heb ik de mislukte en andere slechte foto's er al vantussen gehaald :D

Ik moest trouwens nog verder met mijn verhaal van dop de vorige pagina, maar daar heb ik geen zin meer in -O- Dan zou ik die vorige post ook nog eens door moeten nemen, maar goed..

Volgende week woensdag gelukkig weer op vakantie. En Ukga weet dat wel van mijn andere topic. :Y
SJAAKIE!
  dinsdag 7 september 2010 @ 11:53:43 #33
97111 ukga
Siewosie baas
pi_86159091
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 01:01 schreef Razende_Rosser het volgende:
Haha, idd ja. Wat een tijden.
Ik ben zo iemand die altijd denkt van "1 week/ 2 weken/ 3 weken/enz. waren we daar en daar..
Dus ja.. 5 weken geleden gingen we vanmiddag door op vakantie :D
En precies 3 weken geleden stonden we voor de laatste keer in Den Glade Viking!

Maar ja, daar hebben we nu weinig meer aan. Gelukkig heb ik wel genoeg foto's gemaakt.
2700 ongeveer :P en dan heb ik de mislukte en andere slechte foto's er al vantussen gehaald :D

Ik moest trouwens nog verder met mijn verhaal van dop de vorige pagina, maar daar heb ik geen zin meer in -O- Dan zou ik die vorige post ook nog eens door moeten nemen, maar goed..

Volgende week woensdag gelukkig weer op vakantie. En Ukga weet dat wel van mijn andere topic. :Y
stiekem dames fotograferen onder water he :P ? :D
pi_86192084
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:53 schreef ukga het volgende:

[..]

stiekem dames fotograferen onder water he :P ? :D
Haha, dat is geen slecht idee nee! Ik zal kijken wat ik kan doen :P
SJAAKIE!
pi_89987053
Ik krik hem even omhoog voor een aantal vraagjes.

1. Is het er nou echt zo gevaarlijk of niet ? Ik heb geen zin in een vakantie waar ik moet gaan opletten of ik word beroofd of niet.

2. Hoe zit/(Zat het in 2009/2010) met de vrouwen? Nog steeds veel vrouwen? En wat zijn de verwachtingen voor 2011? Nog steeds veel vrouwen of wordt het Salou?

3. Indien vraag 1 klopt dat het wel gevaarlijk is/kan zijn... Ik zie er niet uit als Europeaan... Ik ben half koerd half spaans, zwart haar etc.

4. Is het beter om in restaurants etc te gaan eten of zelf eten maken?

mvg
#freefrederike
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 december 2010 @ 01:51:27 #36
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89987062
quote:
14s.gif Op donderdag 16 december 2010 01:50 schreef PizzaMizza het volgende:

1. Is het er nou echt zo gevaarlijk of niet ? Ik heb geen zin in een vakantie waar ik moet gaan opletten of ik word beroofd of niet.

2. Hoe zit/(Zat het in 2009/2010) met de vrouwen? Nog steeds veel vrouwen? En wat zijn de verwachtingen voor 2011? Nog steeds veel vrouwen of wordt het Salou?

3. Indien vraag 1 klopt dat het wel gevaarlijk is/kan zijn... Ik zie er niet uit als Europeaan... Ik ben half koerd half spaans, zwart haar etc.

mvg
Ja het is er gevaarlijk
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_89987128
quote:
14s.gif Op donderdag 26 augustus 2010 15:39 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Die zeker ja. Deze anders ook, als ik dit filmpje zie, zie ik het meteen weer voor me. :D

Oke, dit moet ik even quoten. Zie ik nou echt bij 0:10 , 2 mensen daar links NEUKEN?
#freefrederike
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 december 2010 @ 02:11:27 #38
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89987202
quote:
14s.gif Op donderdag 16 december 2010 02:00 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Oke, dit moet ik even quoten. Zie ik nou echt bij 0:10 , 2 mensen daar links NEUKEN?
nee
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_89987299
quote:
14s.gif Op donderdag 16 december 2010 01:50 schreef PizzaMizza het volgende:

mvg
1: Als je niet wildplast en geen andere rare dingen snachts op het strand gaat doen, dan is het er niet gevaarlijk.

2: In 2010 waren er veel vrouwen! Gelukkig! En veel mooie!

3: Zie 1

4: Restaurants. Over het algemeen goed en goedkoop eten! Als je graag zelf kookt kan dat ook, maar wij zijn elke dag uiteten geweest. Je bent ongeveer 10 euro kwijt voor een voor en hoofdgerecht + een halve liter frisdrank. Soms ietsje meer...
SJAAKIE!
pi_89987399
trouwens, als ik youtube filmpjes kijk zie ik amper wijven :'(
wel zie ik alleen maar blonde koppen, wat mij weer laat opvallen door mij zwart haar en blauwe ogen.
#freefrederike
pi_90067925
Stel je niet aan! Chicks genoeg! Ik zou er volgend jaar zo weer naar toe willen.
SJAAKIE!
pi_90731370
We zijn met onze vriendengroep van plan om als examenreis naar Sunny Beach te gaan (i.p.v. Lloret de Mar e.d.), maar wat ik me afvraag: is het in die periode (begin juni) wel lekker druk daar :)?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_90744661
ook wij zijn van plan met een vrienden groep naar sunnybeach te gaan, maar wat ik me nou afvraag wat zijn de meeste ong. kwijt voor 1 week incl hotel/appartement vliegrijs eten en uitgaan?
pi_90895838
quote:
5s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:43 schreef yosander het volgende:
We zijn met onze vriendengroep van plan om als examenreis naar Sunny Beach te gaan (i.p.v. Lloret de Mar e.d.), maar wat ik me afvraag: is het in die periode (begin juni) wel lekker druk daar :)?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand :o?
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:13:58 #45
97111 ukga
Siewosie baas
pi_90895947
quote:
3s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:12 schreef yosander het volgende:

[..]

Iemand :o?
Ja Nederlanders houd je toch. er zitten ook veel scandinaviers. Zelf had ik het idee dat er veel minder Nederlanders liepen dan Salou en kreta.
pi_90896216
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:13 schreef ukga het volgende:

[..]

Ja Nederlanders houd je toch. er zitten ook veel scandinaviers. Zelf had ik het idee dat er veel minder Nederlanders liepen dan Salou en kreta.
Zolang het maar minder is dan in die andere uitgaansplaatsen vind ik 't al goed, maar weet je ook iets over hoe het druk het is in die periode, begin juni :)?
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:26:36 #47
97111 ukga
Siewosie baas
pi_90896814
quote:
11s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef yosander het volgende:

[..]

Zolang het maar minder is dan in die andere uitgaansplaatsen vind ik 't al goed, maar weet je ook iets over hoe het druk het is in die periode, begin juni :)?
geen idee ikw as begin juli

denk dat het druk zat is rond begin juni :)
pi_90900357
quote:
11s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef yosander het volgende:

[..]

Was er vorig jaar ook begin juni, direct na de eindexamens. Was inderdaad nog geen topdrukte toen, maar voor mij wel druk genoeg hoor. Glade Viking, waar we zo ongeveer elke avond te vinden waren, was het altijd prima druk! Andere tenten wel wat minder, sommige totaal niet druk. Iceberg was ook wel redelijk vol. We hebben verder voor de afwisseling van de viking eens een kroegentochtje meepakken of een dutch night of iets dergelijks in een andere tent, en voorderest eigenlijk elke avond in de viking geweest. Was ook gewoon de leukste tent!

Heb trouwens echt een prima (zuip)vakantie gehad in sunny beach, zou het zeker aanraden!
Criminaliteit en al die sterke verhalen vallen echt heel erg mee hoor :)
pi_90937178
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:26 schreef ukga het volgende:

[..]

geen idee ikw as begin juli

denk dat het druk zat is rond begin juni :)
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:19 schreef Egoiste het volgende:

[..]

Was er vorig jaar ook begin juni, direct na de eindexamens. Was inderdaad nog geen topdrukte toen, maar voor mij wel druk genoeg hoor. Glade Viking, waar we zo ongeveer elke avond te vinden waren, was het altijd prima druk! Andere tenten wel wat minder, sommige totaal niet druk. Iceberg was ook wel redelijk vol. We hebben verder voor de afwisseling van de viking eens een kroegentochtje meepakken of een dutch night of iets dergelijks in een andere tent, en voorderest eigenlijk elke avond in de viking geweest. Was ook gewoon de leukste tent!

Heb trouwens echt een prima (zuip)vakantie gehad in sunny beach, zou het zeker aanraden!
Criminaliteit en al die sterke verhalen vallen echt heel erg mee hoor :)
Mooi, klinkt perfect i.c.m. andere verhalen/ervaringen!
Binnenkort maar boeken :9
  maandag 7 februari 2011 @ 19:17:01 #50
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92470604
Van de zomer ^O^

[ Bericht 85% gewijzigd door beeklaan op 07-02-2011 22:33:34 ]
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')