abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85723822
Wat een lekker ding is het toch O+ En dat drinken, knap hoor! Emma kon het, nu niet meer. Laat het grootste deel langs haar kin lopen, zodat we beiden zeiknat zijn :') Gelukkig oefenen we met water :P
pi_85724090
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:51 schreef WupWup het volgende:
Wat een lekker ding is het toch O+ En dat drinken, knap hoor! Emma kon het, nu niet meer. Laat het grootste deel langs haar kin lopen, zodat we beiden zeiknat zijn :') Gelukkig oefenen we met water :P
haha hier gaat het ook zo :D Dus wij doen het ook maar met water! Hij vindt het wel echt super leuk en oefent zelf in bad.
Hij wil trouwens nog steeds geen MM uit een (tuit)beker, het moet ingedikt zijn, anders wordt hij boos :D Ik geef hem groot gelijk :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:26:13 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85725047
Dit is koude bv. Harry belieft zijn flessen bv alleen warm, anders proest hij het gewoon weer uit.
Ook pap uit een fles hoort niet. :N
Maar geef hem een bekertje en hij drinkt er alles uit (pap, koude bv, water) :D
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:13:51 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_85801274
Ik heb nog twee van die zuignapdingen ergens, maar hier werkt het niet hoor :N
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_85801589
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:51 schreef WupWup het volgende:
haha idem hier _O- :')
De tuitbeker ook, ze vindt het geweldig, grote slok water nemen en dan alles zo weer uit haar mond laten lopen. Gelukkig maar eigenlijk dat ze alleen water wil drinken. Ik heb roosvicee en diksap aangeboden en thee, gewone melk, you name it. Ze wil t allemaal niet, alleen water. Prima, lekker goedkoop en een stuk minder gedoe met plakvlekken op de vloer :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85802945
Hier alleen melk. Water is héél leuk, maar tien minuten later is het altijd krijsen :? Raar kind :P
pi_85802952
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:26 schreef Asyniur het volgende:
Dit is koude bv. Harry belieft zijn flessen bv alleen warm, anders proest hij het gewoon weer uit.
Ook pap uit een fles hoort niet. :N
Maar geef hem een bekertje en hij drinkt er alles uit (pap, koude bv, water) :D
:+
Eigenwijs? O-)
pi_85803344
Isabeau drinkt vooral graag badwater met badschuim. :') Ze heeft altijd bekers om mee te spelen in bad, maar als het aan haar ligt drinkt ze daarmee het hele bad leeg.
pi_85803379
Sorbootje wij moeten ook altijd uitkijken met het badwater. Voor je het weet heeft ze zo een paar slokken gedronken :P
pi_85804146
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:42 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau drinkt vooral graag badwater met badschuim. :') Ze heeft altijd bekers om mee te spelen in bad, maar als het aan haar ligt drinkt ze daarmee het hele bad leeg.
hahaha hier ook ja
en badschuim zelf wordt ook graag gegeten, zo op t handje en dan in de mond. :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85804294
Kinderbadschuim zal wel geen kwaad kunnen gok ik ;)
Florian likt ook graag water op ;)
pi_85804415
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:19 schreef freecell het volgende:
haha er zit idd geen badedas in ofzo. Gewoon van die natusan top to toe wash spul.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85813130
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:30 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha idem hier _O- :')
De tuitbeker ook, ze vindt het geweldig, grote slok water nemen en dan alles zo weer uit haar mond laten lopen. Gelukkig maar eigenlijk dat ze alleen water wil drinken. Ik heb roosvicee en diksap aangeboden en thee, gewone melk, you name it. Ze wil t allemaal niet, alleen water. Prima, lekker goedkoop en een stuk minder gedoe met plakvlekken op de vloer :P
Hier ook :Y vanmiddag had ik een flesje diksap bij de lunch gegeven en toen wees ze naar de hema-beker met water die altijd op de hoek van de bank staat waar ze erbij kan. Ze wilde dat diksap helemaal niet :D

Ik weet niet of het aan Rapley ligt of dat we een gemakkelijke eter hebben (nu nog iig dan he :+ ) maar vanavond heeft ze bijvoorbeel dongelofelijk zitten smullen van zelfgemaakte paella :Y) twee borden (haar formaat dan he) ik schep altijd een reeele hoeveelheid op en vaak eet ze dat net niet helemaal op allemaal, maar nu dus wel en nog een tweede keer bijna net zoveel :D

Mijn kookkunsten, daar kan het ook aan liggen natuurlijk 8-)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85814579
Oh Amélie wil het best hoor, maar dan van mijn vinger af :') dan vindt ze het erg lekker. Maar uit een tuitbeker hoort water ofzo. Net zoals ze uit de gewone drinkfles dus geen water wil want daar hoort weer melk uit. Voor haar is het vast heel logisch :D
nouja goed, zolang ze nog zo de hele vloer onder spettert vind ik dat water prima :P de rest komt ooit wel.

Fijn dat Senna zo goed eet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:55:39 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85815603
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Eigenwijs? O-)
Ja, heeft ie van zijn vader O-)
want ik heb het nog :')

miss_sly, tuurlijk ligt dat aan jouw kookkunsten :Y

Gisteren heeft Harry 1/8 honingmeloen volledig weggesabbeld/gekauwd :o
En vandaag voor het eerst paprika en dat vond ie ook prima.
Op de verjaardag van Thomas heeft hij lekker gesmuld van een rijstwafel, tomaat en komkommer :Y)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:16:40 #96
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_85816416
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:19 schreef freecell het volgende:
Dat vraag ik me ook altijd af inderdaad... Maar als ik etiketten vergelijk verschilt de chemische zooi niet zoveel van elkaar.
pi_85826366
Hier wordt ook badwater gedronken en schuim gegeten... maar de kinders doen het allebei nog steeds, dus ik vermoed dat het niet heel veel kwaad kan...

Ahum... gisteren waren we op een verjaardag. Stonden natuurlijk chipjes enzo op tafel en ik had Iris een paar van die nibbit staafjes gegeven en daarna heel hard mn best gedaan om haar te leren dat ze eraf moest blijven. Tijdens het bbq-en stond ze bij oma van de jarige job stukjes hamburger te bietsen en toen het niet snel genoeg ging begon ze zelf maar van het bord te graaien :o. Vervolgens ontdekt ze een bakje japanse mix (zonder nootjes gelukkig) en heeft zich daar tegoed aan gedaan, terwijl ik in de keuken fruit aan het pakken was... En ik me maar steeds afvragen hoe ze toch aan die plakkerigheid om haar mond kwam...
Fake it till you make it...
pi_85829812
Nijna _O-
Rapley ten top :+ Kind bepaald wat en hoe het eet :P
pi_85866024
Tess eet af en toe van een vork of een lepel maar zelf eten is veel leuker

[ Bericht 30% gewijzigd door Vicky op 30-08-2010 12:28:45 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85867649
Misschien ligt het aan mijn pc, maar ik kan je foto niet zien Vicky
pi_85867699
Ik kan m ook niet meer zien Wup :D Ik ga m ff opnieuw oploaden :D
nu moet ie het doen..

[ Bericht 6% gewijzigd door Vicky op 30-08-2010 12:30:33 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85868044
Ja nu doet ie het! Wat heeft ze toch een blonde haren! Mooi hoor O+ En zelluf doen is natuurlijk ook veel leuker!
pi_85960574
Tess O+

Speciaal voor mensen die niet van knoeien houden :+

Wij aten vandaag gezellig met zn tweetjes aan de kleine tafel omdat papa een diner had met zn werk. :Y)

perline-pasta, groooot succes! Precies bite-size ook voor de mini's :D Een beetje van mezelf en een beetje van albert heijn ;)

en toen ging ze met het bordje aan de haal }:|

eeeen.... op weg om mama een knuffel te geven O+
met pastakleding/snoet en al :')

we zijn maar gewoon even samen in bad gegaan :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85961405
lekker he Amelie... Knoeien hoort erbij! :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_85962073
_O-
En dan ben je zo blij met laminaat he :D
pi_85962372
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:36 schreef WupWup het volgende:
_O-
En dan ben je zo blij met laminaat houten vloer he :D
:+ niet dat t uitmaakt, hout of laminaat hahaha

maar niet te weinig :o :D
ik had toch een lichte rolberoerte gekregen als ze dit op vloerbedekkingen had gedaan haha
doekje dr over en klaaaaar... ik moest toch nog dweilen dus dat doe ik morgen wel even uitgebreid als ze op bed ligt, nu geen zin in. Ik geloof
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85962576
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:44 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:+ niet dat t uitmaakt, hout of laminaat hahaha

maar niet te weinig :o :D
ik had toch een lichte rolberoerte gekregen als ze dit op vloerbedekkingen had gedaan haha
doekje dr over en klaaaaar... ik moest toch nog dweilen dus dat doe ik morgen wel even uitgebreid als ze op bed ligt, nu geen zin in. Ik geloof
Excusez-moi :@
Ik vind je al een daredevil dat je d'r pasta laat eten zonder slab :D
pi_85962859
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef WupWup het volgende:

[..]

Excusez-moi :@
Ik vind je al een daredevil dat je d'r pasta laat eten zonder slab :D
Hahaha :D

nouja die slabbers zijn een ramp hier }:|
ze hangt zichzelf eraan op. Ze trekt eraan, dan pakt ze hem vast en trekt ze hem naar rechts en dan omhoog. Net zolang tot ze paars aanloopt zeg maar :') Dat heeft ze dus twee keer gedaan en toen vond ik het best met de slabbers. :P de sillybilly presteert ze het ook mee en dan trekt ze dr andere arm half uit de kom zeg maar.

Tegenwoordig gaat het ietsje beter als ze in de stoel zit, dan kan ik de slab strak wegproppen achter het blad, dat scheelt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85963021
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hahaha :D

nouja die slabbers zijn een ramp hier }:|
ze hangt zichzelf eraan op. Ze trekt eraan, dan pakt ze hem vast en trekt ze hem naar rechts en dan omhoog. Net zolang tot ze paars aanloopt zeg maar :') Dat heeft ze dus twee keer gedaan en toen vond ik het best met de slabbers. :P de sillybilly presteert ze het ook mee en dan trekt ze dr andere arm half uit de kom zeg maar.

Tegenwoordig gaat het ietsje beter als ze in de stoel zit, dan kan ik de slab strak wegproppen achter het blad, dat scheelt.
:o Kook je zó slecht?
pi_85963079
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:00 schreef WupWup het volgende:

[..]

:o Kook je zó slecht?
ze huilt er ook heel hard bij. ;(

NEE NEE NEE NEE roept ze dan.

dat laatste roept ze overigens tegenwoordig wel echt :') héél dramatisch _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85963650
Hahaha, arm ding :D Over een paar maandjes kan ze gewoon alles wat ze niet lekker vindt aan haar zusje voeren, scheelt ook weer :Y)
  woensdag 1 september 2010 @ 21:21:35 #112
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85963945
:D
Lekker smikkelen Amélie O+

Hier heeft er vandaag eentje 1,5 pruim weggepropt :Y)
Heerlijk dat snoetje. Heb dan ook voor de vakantie een heleboel slabbers en washandjes meegenomen ;)
pi_85966481
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:14 schreef WupWup het volgende:
Hahaha, arm ding :D Over een paar maandjes kan ze gewoon alles wat ze niet lekker vindt aan haar zusje voeren, scheelt ook weer :Y)
Tja dat gebeurt hier dus... broodkorstjes worden gewoon bij zusjelief in de handen geduwd en die eet ze met smaak op ;). Met warm eten niet, tot nu toe ;).

Huup, heerlijk als dat zo kan. Ik zou het geloof ik niet zo goed kunnen, het dan maar laten gaan. Maar voor een kind moet het heerlijk zijn zo!!! Het ziet er heerlijk uit namelijk :Y)
pi_85980735
Haha, die foto's! :D
Ik heb laminaat en het schoonmaken van het laminaat is het probleem niet. Maar met een bord aan de haal? :o Dan zou het hier op de bank, aan de muren, in de gordijnen, overal zitten.

En sinds ik pindakaas terug vind op allerlei plekken wordt er ook niet meer met brood gelopen :@
pi_85981316
ik heb e.e.a. nagevraagd en we mogen starten *O*
komend weekend is het zover (luister naar het tromgeroffel vanuit de verte!) ik neem hem tijdens het avondeten gewoon op schoot. hij's rond die tijd toch altijd wakker (en moe). lekker vrijblijvend allemaal, alstie er niks van binnenkrijgt geeft het ook niks :)

keuzes keuzes, een rijstewafeltje of een peentje......
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 2 september 2010 @ 13:48:45 #116
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_85983911
Huuphuup die foto's :D

Een bord is hier niet eens van toepassing. Die ligt meteen op de grond, komt wel denk ik dan maar.

Eergisteren Elyas voor het eerst moeten voeren, want harira (soort soep). Intussen hem ook wat brood gegeven om zelf in het mondje te stoppen, maar was wel raar voor hem, een lepel in zijn mond :') Wanneer beginnen jullie met zelf van een lepel eten?
pi_86159648
Tan Niels was al een lepel gewend omdat we hem daarmee zijn medicijnen gaven, die vond hij zo lekker dat hij nog steeds helemaal blij wordt wanneer hij een lepel tegen een bakje hoort tikken :D

Een paar dagen geleden heeft Niels voor het eerst zelf yoghurt met een lepel gegeten (niet geschikt voor gevoelige kijkers als Ssserpente en Claudia :+ )
En pasta-pompoen-snoetje met heel veel tanden O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86159938
Hij gebruikt z'n lepel gewoon, wat knap! En het ding vliegt niet eens de hele kamer door :') Leuke foto en wat heeft Niels al veel tanden :o
pi_86587697
Oh Niels! Wat smikkel je daar lekker van je yoghurt!

En Amelie, lekker samen met mama aan de lage tafel eten, gezellig!

Ko at laatst ook yoghurt en ik moest zo om hem lachen. O+

Mmmmmh :9
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 19 september 2010 @ 07:58:33 #120
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86592430
Lekker hè Ko, fijn kliederden.
Bij Thomas is het weer bal qua eten, hij heeft boven twee kiesjes die door aan het komen zijn (een puntje en een bult), en hij moet veel huilen bij het eten. Zielig!
Maar verder gaat het heel goed met eten de laatste tijd. Ook fruit gaat er nu met smaak in.
Alleen dingen die hij niet wil gooit hij nog steeds demonstratief op de grond. Gisteren had ik een peertje voor hem geschild, maar het was maar een kleintje dus ik had ook wat druifjes (is hij normaliter gek op) in zijn bakje gedaan. De peer was echter duidelijk favoriet, en de druifjes werden een voor een vakkundig verwijderd.
Fijn joh, kon ik op mijn knieën door het huis want die dingen rollen overal onder. En de kat ging er ook al mee voetballen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86592513
Ko O+ O+ ! Geweldig! Dat blije geconcentreerde koppie wat hij erbij trekt is heel herkenbaar :D

Haha Thomas! Niels doet dat ook, vooral met broccoli, dat haalt hij uit zijn bakje en legt het resoluut op tafel, om naar lekkerdere dingen te kunnen vissen.
Sneu dat hij zo'n last heeft van zijn kiesjes :* , ik zie er niet naar uit dat die bij Niels door gaan komen!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86592797
Wat een geweldig filmpje, Twinkly! Mijn vriend moest er ook om lachen. Het is grappig om te zien dat Niels de lepel probeert te gebruiken. Maar ik vind het ook wel zielig voor hem dat hij zo weinig binnenkrijgt, haha. En hij ziet er ineens zo groot uit met al die tanden!

Die concentratie van Kobus, wauw!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86593332
quote:
Op zondag 19 september 2010 08:27 schreef Twinkly het volgende:
Haha Thomas! Niels doet dat ook, vooral met broccoli, dat haalt hij uit zijn bakje en legt het resoluut op tafel, om naar lekkerdere dingen te kunnen vissen.
Goh, ze lijken best op elkaar die zoons van ons. O+
Broccoli is vies, rijst helaas ook, couscous ook. :{

Arme Thomas, hopelijk zijn de kiezen gauw door!
Leuk is dat he, die voorkeur. Vandaag zijn het de druiven, morgen de blauwe bessen. Er is hier geen pijl op te trekken, elke dag is iets anders het lekkerste. :9
  Moderator zondag 19 september 2010 @ 10:07:00 #124
5428 crew  miss_sly
pi_86593372
Heerlijke foto's O+ Ik vind het zo leuk zoals ze met eten bezig kunnen zijn.

Wij zijn inmiddels zo gewend dat Senna met ons me-eet, dat we op vakantie helemaal vergeten waren dat we voor de zekerheid een paar Olvarit-menuutjes hadden meegenomen voor als ze niet wilde eten :D Dus die zijn ongeopend mee naar huis gegaan, maar Senn aheeft wel een paar avonden niet zo goed gegten :@
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 19 september 2010 @ 11:16:04 #125
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86594506
_O- Die Ko!!!!

Twinkly dat filmpje :D Hoe hij "professioneel" de lepel probeert te bedienen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_86594687
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:12 schreef Twinkly het volgende:
Tan Niels was al een lepel gewend omdat we hem daarmee zijn medicijnen gaven, die vond hij zo lekker dat hij nog steeds helemaal blij wordt wanneer hij een lepel tegen een bakje hoort tikken :D

Een paar dagen geleden heeft Niels voor het eerst zelf yoghurt met een lepel gegeten (niet geschikt voor gevoelige kijkers als Ssserpente en Claudia :+ )
En pasta-pompoen-snoetje met heel veel tanden O+
[ afbeelding ]
Ik heb 'm half af gekeken. *O*

OMG! :X
pi_86594847
Wat ik trouwens zo grappig vond, was dat ik Ko echt moest voordoen hoe hij zijn vingers kon aflikken.
Hij vond het maar een rare sensatie, dat kun je op die laatste foto ook zien.
pi_86594979
Haha, grappig Oek, hoe vanzelfsprekende dingen voor hem zo nieuw kunnen zijn. Wat heb je trouwens weer prachtige foto's gemaakt. (Ik kijk even door de viespeukerij heen . :P) Ze hebben altijd zo'n mooie sfeer! O+
  zondag 19 september 2010 @ 16:21:30 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86604005
Niels, wat ben je toch een heerlijke kliederkont! O+

En Ko ook al zo crea met yoghurt :D

Arme Thomas met zijn kiesjes :{
Maar wel heerlijk dat hij zo selectief is O+
Voor de rommel op de grond hebben wij de honden. DIe zijn ontzettend blij met onze keuze voor Rapley :D

miss_sly, dat maakt toch niet uit? Ik had op vakantie ook wat potjes fruit meegenomen, voor als er niks zou zijn voor Harry. Er was niet veel voor Harry maar meneer beliefde geen prut uit een potje. Dus dan maar een beetje wat bij elkaar scharrelen aan fruit/groenten en verder maar niks. Halen ze wel weer in op een andere manier.

Harry heeft vandaag een halve boterham op! Met een beetje hulp van ons weliswaar maar toch. Hij vindt boterhammen echt geweldig lekker. Ik doe er een beetje roomboter op want hij sinds hij bijvoeding krijgt, is hij regelmatig een beetje verstopt. Maar hij smult ervan. Zal mijn man eens vragen om foto's te maken.
Het lekkerst vindt hij de boterham als je hem nog even doopt in de bv. :Y)
En de beker met melk (bv) moet je uit het zicht zetten want anders wil hij niet eten maar drinken uit de beker O+
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:13:45 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86812001
Harry aan de boterham, moedermelk en meloen O+
pi_86812540
ahw O+ leuk filmpje en volgens mij was het lekker :)
pi_86819349
Harry wat ben je heerlijk aan het smikkelen! Hij reageert echt zo super enthousiast als hij uit de beker mag drinken :D Ik vind zijn fijne motoriek al zo goed, hij probeert de pincetgreep al!
pi_86819531
Wat een lekker filmpje! Knap van die meloen.

Ik vind dat hij heel rustig eet :D Florian is meer van de aanval :+
pi_86819984
Wat een lief filmpje, Asy! Wat heb je toch een heerlijk ventje! En ook een zo'n zeurend piepbeest, hoor ik. :P
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:01:01 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86824893
Dank jullie wel! Wij wijn ook erg blij met hem. Het is gewoon echt een heerlijk kereltje. Op dit filmpje drinkt hij nog netjes ut de beker maar vandag deed hij iets ondeigends! HIj blies in de beker terwijl hij aan het drinken was :o
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:40 schreef Ssserpente het volgende:
Wat een lief filmpje, Asy! Wat heb je toch een heerlijk ventje! En ook een zo'n zeurend piepbeest, hoor ik. :P
:D 2 stuks zelfs. En ze zien de stukjes vallen en ze kunnen er niet bij: frustratie!
pi_87175324
Toch handig zulke vloerdweilers in huis Asy ^O^

Niels pikte mijn peer in :'(
pi_87201702
O+
Wat worden ze gauw groot ineens :'(

don't mind me, heb lichtelijk last van een aankomende verjaardag ;)
pi_87205396
Twinkly, dat is met recht verslinden ;)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:28:55 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87260003
Twinkly wat een heerlijk (vr)etertje heb je daar! O+

Harry heeft vandaag met papa een boterham met stroop gegeten (eerste keer). Ik zal eens kijken of ik strakjes het filmpje bewerkt en ge-upload krijg...
pi_87260206
Ik had in het bv-topic al gepost dat ik Emma verdenk van een (lichte?) koemelkintollerantie en ze krijgt dan ook al een paar weken geen koemelkproducten als yoghurt, kaas of boter meer. Aan de ontlasting te zien gaat het inderdaad beter. *O*
Vanavond heb ik pap gemaakt van rijstemelk met biobim en ze vond het heerlijk! Ik heb het zelf nog even geproefd, maar nee dank je :D Rijstemelk alleen smaakt wel lekker, beetje zoetig.

Davinia, waarom verdenk je Aviva van een intollerantie?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:00:54 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87261647
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:32 schreef WupWup het volgende:
Ik had in het bv-topic al gepost dat ik Emma verdenk van een (lichte?) koemelkintollerantie en ze krijgt dan ook al een paar weken geen koemelkproducten als yoghurt, kaas of boter meer. Aan de ontlasting te zien gaat het inderdaad beter. *O*
Vanavond heb ik pap gemaakt van rijstemelk met biobim en ze vond het heerlijk! Ik heb het zelf nog even geproefd, maar nee dank je :D Rijstemelk alleen smaakt wel lekker, beetje zoetig.

Fijn dat het beter gaat!
pi_87261737
Twinks, ik vind dat filmpje echt geweldig! Niels O+ O+
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:22:28 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:23:32 #144
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87265866
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:32 schreef WupWup het volgende:

* meeverhuist is :P

Fijn dat het beter gaat! *O*

Ten eerste, PR heeft een voedselallergie, dus daar zijn we al alerter op.
Ten tweede, het valt me op dat als Aviva een paar dagen op het kdv is geweest, er gekeuteld wordt. vandaag ook weer een klein keuteltje (min of meer verstopt, dus.) en ze krijgt daar youghurt s middags (met de groep) en wellicht ook smeerkaas. nu eet ze de yoghurt pas sinds een week of 2 goed, maar ja, redelijk snel daarna kwam dus de verstopping. 2 dagen enkel bv en ze was weer doorgespoeld, maar toch.
gister had ze ook alweer echte stevige plakpoep volgens de leidster.

vandaag dus niks van melk gegeven (fruit, boterham (kosher, dus per definitie melkloos) met humus, en verder was ze te moe voor avondeten) zal morgen bij de gastouder vragen om geen yoghurt of smeerkaas te geven, bij schoonmoeder vrijdag ook. als de ontlasting dan vanzelf weer op gang komt, hebben we een indicatie, lijkt me. toch?

ik drink verder wel gewoon melk en zo. lijkt me niet nodig om dat nu ook te gaan schrappen als ze er tnt geen last van heeft gehad, toch?

trouwens, ik zocht er eerst niks achter, maar toen jij dat zo schreef over die harde ontlasting, herkende ik het heel erg. vandaar dat ik erop triggerde. :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:11:35 #145
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87324270
nou, ze heeft woensdag en gister geen melkproducten gehad. gister twee keer goed gepoept, waarvan gisteravond nekpoep. ik denk dat ze vandaag weer yoghurt krijgt, we gaan het zien. anders geven we zelf een beetje. als ze morgen weer moeilijker poept, wordt het gewoon tot 1 jaar geen yoghurt of smeerkaas meer.

en dan kan het best zo zijn dat officieel koemelkintolerantie niet bestaat, als madam erop constipeert, geven we het niet. het hoeft geen label. mijn kind moet zich goed voelen. en als ze daarvoor geen yoghurt mag, eet ze geen yoghurt. heel simpel.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:19:18 #146
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87324586
Oh dit topic heb ik nog niet eerder gezien. We zijn bij Noortje was smaken aan het introduceren maar hoe kan ik nou het best beginnen met rapley, haar gewoon een stuk peer geven??
pi_87325468
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef DaviniaHR het volgende:
nou, ze heeft woensdag en gister geen melkproducten gehad. gister twee keer goed gepoept, waarvan gisteravond nekpoep. ik denk dat ze vandaag weer yoghurt krijgt, we gaan het zien. anders geven we zelf een beetje. als ze morgen weer moeilijker poept, wordt het gewoon tot 1 jaar geen yoghurt of smeerkaas meer.

en dan kan het best zo zijn dat officieel koemelkintolerantie niet bestaat, als madam erop constipeert, geven we het niet. het hoeft geen label. mijn kind moet zich goed voelen. en als ze daarvoor geen yoghurt mag, eet ze geen yoghurt. heel simpel.
Is dat zo, dat het niet bestaat? Hoe moet je het dan noemen? Maar inderdaad wat jij zegt: label? Boeiuh :{w
Wat kun je dan blij zijn met nekpoep he :')

Becky, lees je eerst een beetje in in het hoe en wat van Rapley. Wees bijvoorbeeld op kokhalzen voorbereid (hoewel lang niet alle kindjes dat doen), weet welk nut dat heeft, weet wanneer je moet ingrijpen en wanneer juist niet en geniet er vooral van! Maar is jouw baby alweer 6 maanden joh? Het gaat echt zo hard!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:46:46 #148
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87325562
becky, ik weet niet hoe goed noortjes motoriek is, maar peer is nogal glibberig.
ik zou dan beter banaan doen (verstopt wel, maar kan je iig vasthouden), of groentes als broccoli of bloemkool, of gekookte wortels andere dingen die een beetje stevig zijn, en niet meteen wegglibberen.

wup, PR had wat gegoogled en vond daar dat het niet schijnt te bestaan of zo.

ik was vooral blij met de nekpoep omdat ze het deed toen we oppas hadden ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:00:09 #149
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87325996
WupWup, op bv.com staat wel iets geloof ik, ik zal thuis eens gaan googlen en dit topic eens beter doorspitten. En ze is bijna 6 maanden, maar van de diëtiste mochten we al beginnen dus dat doen we een heel klein beetje. Met kokhalzen hebben we al ervaring haha, had het eerste prakje met banaan niet fijn genoeg gemaakt.

Davinia, als Noortje eenmaal iets vast heeft dan is het EN heel stevig EN moet het in de mond (zo heeft ze regelmatig mijn haar vast stevig en naar de mond). Ben benieuwd, we zullen het eens zien van het weekend.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:04:40 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87367193
Vandaag hier voor het eerst spruitjes gegeven. Eerst even een vies gezicht en daarna werden ze gewoon in z'n geheel in den mond gepropt. Zo schattig om te zien! Eerst gaat het spruitje van links naar rechts en terug en dan opeens 'splut' nomnomnom. :Y)
Kortom spruitjes zijn goedgekeurd!
pi_87377696
ravi heeft een stuk aardappel op *O*

en verslikte zich prompt omdattie zo gulzig is dattie alles in een keer naar binnen probeert te krijgen. zomaar opeens slaat het idee bijvoeding aan ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:09:08 #152
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87411715
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:43 schreef WupWup het volgende:

[..]

Is dat zo, dat het niet bestaat? Hoe moet je het dan noemen? Maar inderdaad wat jij zegt: label? Boeiuh :{w
Wat kun je dan blij zijn met nekpoep he :')
ik heb afgelopen zaterdag een flinke portie yoghurt gegeven, en daar heeft ze helemaal niet op gereageerd in de vorm van keutelen oid. eerder het tegenovergestelde :')

dus de melk zal het niet zijn! *O*
pi_87418623
Wat fijn Davinia!
pi_87439093
hallo allemaal

mijn minidraak is deze week alweer 5 maanden dus we zijn ons aan het inlezen op vooral rapley
maar ik vraag me af of jullie allemaal tot 6 maanden hebben gewacht
rapley is toch ook kijken of het kind al intresse in het eten toont?
Minidraak probeert nu al regelmatig ons eten van het bord te pakken namelijk, zou ik dan toch nog een maand moeten wachten of zo langzamerhand kunnen beginnen?
pi_87452301
Wij hebben tot 6 maanden gewacht, omdat de darmen van een baby pas na 6 maanden enigszins in staat zijn om met het voedsel om te gaan. De darmrijping start pas na de geboorte, dus vroeg- of laatgeboorte heeft hier ook geen invloed op. Het eten pakken van je bord en zelfs in de mond stoppen, hoort bij motorische ontwikkeling en natuurlijke nieuwsgierigheid. Eerder starten dan 6 maanden met bijvoeding heeft geen voordelen en doe je je kind niks te kort mee. Sterker nog, er zijn aanwijzingen dat vroeg bijvoeden darmproblemen op latere leeftijd in de hand kan werken.
pi_87452539
wupwup dank voor je antwoord, nog niet starten dus maar gewoon een maandje wachten!
pi_87457775
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef becky27 het volgende:
Oh dit topic heb ik nog niet eerder gezien. We zijn bij Noortje was smaken aan het introduceren maar hoe kan ik nou het best beginnen met rapley, haar gewoon een stuk peer geven??
Hier op borstvoeding.com staat een handig schemaatje met richtlijnen qua wat je vanaf welke maand kan geven: voedselintroductieschema. Is misschien ook wel een leuke voor in de OP?
Hardloper.
IG @webkim
pi_87939022
Nou, we zijn langzaam begonnen met herintroduceren. Tot nu toe heeft ze vorige week een halve plak kaas op - geen reactie. Een paar dagen later een hele plak kaas - geen reactie. En net heb ik een paar blokjes kaas laten snijden bij de kaasboer die we samen -lopend naar huis- hebben opgegeten, dus we wachten het weer af. Het líjkt helemaal goed te gaan! Binnenkort wil ik Biogarde gaan proberen, wie weet is ze er nu al helemaal overheen *O*
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:30:36 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88370042
Mmm, pap!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')