haha hier gaat het ook zoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:51 schreef WupWup het volgende:
Wat een lekker ding is het tochEn dat drinken, knap hoor! Emma kon het, nu niet meer. Laat het grootste deel langs haar kin lopen, zodat we beiden zeiknat zijn
Gelukkig oefenen we met water
haha idem hierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:51 schreef WupWup het volgende:
Wat een lekker ding is het tochEn dat drinken, knap hoor! Emma kon het, nu niet meer. Laat het grootste deel langs haar kin lopen, zodat we beiden zeiknat zijn
Gelukkig oefenen we met water
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:26 schreef Asyniur het volgende:
Dit is koude bv. Harry belieft zijn flessen bv alleen warm, anders proest hij het gewoon weer uit.
Ook pap uit een fles hoort niet.
Maar geef hem een bekertje en hij drinkt er alles uit (pap, koude bv, water)
hahaha hier ook jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:42 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau drinkt vooral graag badwater met badschuim.Ze heeft altijd bekers om mee te spelen in bad, maar als het aan haar ligt drinkt ze daarmee het hele bad leeg.
haha er zit idd geen badedas in ofzo. Gewoon van die natusan top to toe wash spul.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:19 schreef freecell het volgende:
Kinderbadschuim zal wel geen kwaad kunnen gok ik
Florian likt ook graag water op
Hier ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha idem hier![]()
De tuitbeker ook, ze vindt het geweldig, grote slok water nemen en dan alles zo weer uit haar mond laten lopen. Gelukkig maar eigenlijk dat ze alleen water wil drinken. Ik heb roosvicee en diksap aangeboden en thee, gewone melk, you name it. Ze wil t allemaal niet, alleen water. Prima, lekker goedkoop en een stuk minder gedoe met plakvlekken op de vloer
Ja, heeft ie van zijn vaderquote:
Dat vraag ik me ook altijd af inderdaad... Maar als ik etiketten vergelijk verschilt de chemische zooi niet zoveel van elkaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:19 schreef freecell het volgende:
Kinderbadschuim zal wel geen kwaad kunnen gok ik
Florian likt ook graag water op
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:36 schreef WupWup het volgende:![]()
En dan ben je zo blij met laminaat houten vloer he
Excusez-moiquote:Op woensdag 1 september 2010 20:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]niet dat t uitmaakt, hout of laminaat hahaha
maar niet te weinig![]()
![]()
ik had toch een lichte rolberoerte gekregen als ze dit op vloerbedekkingen had gedaan haha
doekje dr over en klaaaaar... ik moest toch nog dweilen dus dat doe ik morgen wel even uitgebreid als ze op bed ligt, nu geen zin in. Ik geloof
Hahahaquote:Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef WupWup het volgende:
[..]
Excusez-moi![]()
Ik vind je al een daredevil dat je d'r pasta laat eten zonder slab
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hahaha![]()
nouja die slabbers zijn een ramp hier![]()
ze hangt zichzelf eraan op. Ze trekt eraan, dan pakt ze hem vast en trekt ze hem naar rechts en dan omhoog. Net zolang tot ze paars aanloopt zeg maarDat heeft ze dus twee keer gedaan en toen vond ik het best met de slabbers.
de sillybilly presteert ze het ook mee en dan trekt ze dr andere arm half uit de kom zeg maar.
Tegenwoordig gaat het ietsje beter als ze in de stoel zit, dan kan ik de slab strak wegproppen achter het blad, dat scheelt.
ze huilt er ook heel hard bij.quote:
Tja dat gebeurt hier dus... broodkorstjes worden gewoon bij zusjelief in de handen geduwd en die eet ze met smaak opquote:Op woensdag 1 september 2010 21:14 schreef WupWup het volgende:
Hahaha, arm dingOver een paar maandjes kan ze gewoon alles wat ze niet lekker vindt aan haar zusje voeren, scheelt ook weer
Goh, ze lijken best op elkaar die zoons van ons.quote:Op zondag 19 september 2010 08:27 schreef Twinkly het volgende:
Haha Thomas! Niels doet dat ook, vooral met broccoli, dat haalt hij uit zijn bakje en legt het resoluut op tafel, om naar lekkerdere dingen te kunnen vissen.
Ik heb 'm half af gekeken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:12 schreef Twinkly het volgende:
Tan Niels was al een lepel gewend omdat we hem daarmee zijn medicijnen gaven, die vond hij zo lekker dat hij nog steeds helemaal blij wordt wanneer hij een lepel tegen een bakje hoort tikken
Een paar dagen geleden heeft Niels voor het eerst zelf yoghurt met een lepel gegeten (niet geschikt voor gevoelige kijkers als Ssserpente en Claudia)
En pasta-pompoen-snoetje met heel veel tanden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:40 schreef Ssserpente het volgende:
Wat een lief filmpje, Asy! Wat heb je toch een heerlijk ventje! En ook een zo'n zeurend piepbeest, hoor ik.![]()
Fijn dat het beter gaat!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:32 schreef WupWup het volgende:
Ik had in het bv-topic al gepost dat ik Emma verdenk van een (lichte?) koemelkintollerantie en ze krijgt dan ook al een paar weken geen koemelkproducten als yoghurt, kaas of boter meer. Aan de ontlasting te zien gaat het inderdaad beter.![]()
Vanavond heb ik pap gemaakt van rijstemelk met biobim en ze vond het heerlijk! Ik heb het zelf nog even geproefd, maar nee dank jeRijstemelk alleen smaakt wel lekker, beetje zoetig.
Davinia, waarom verdenk je Aviva van een intollerantie?
* meeverhuist isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:32 schreef WupWup het volgende:
Ik had in het bv-topic al gepost dat ik Emma verdenk van een (lichte?) koemelkintollerantie en ze krijgt dan ook al een paar weken geen koemelkproducten als yoghurt, kaas of boter meer. Aan de ontlasting te zien gaat het inderdaad beter.![]()
Vanavond heb ik pap gemaakt van rijstemelk met biobim en ze vond het heerlijk! Ik heb het zelf nog even geproefd, maar nee dank jeRijstemelk alleen smaakt wel lekker, beetje zoetig.
Davinia, waarom verdenk je Aviva van een intollerantie?
Is dat zo, dat het niet bestaat? Hoe moet je het dan noemen? Maar inderdaad wat jij zegt: label? Boeiuhquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef DaviniaHR het volgende:
nou, ze heeft woensdag en gister geen melkproducten gehad. gister twee keer goed gepoept, waarvan gisteravond nekpoep. ik denk dat ze vandaag weer yoghurt krijgt, we gaan het zien. anders geven we zelf een beetje. als ze morgen weer moeilijker poept, wordt het gewoon tot 1 jaar geen yoghurt of smeerkaas meer.
en dan kan het best zo zijn dat officieel koemelkintolerantie niet bestaat, als madam erop constipeert, geven we het niet. het hoeft geen label. mijn kind moet zich goed voelen. en als ze daarvoor geen yoghurt mag, eet ze geen yoghurt. heel simpel.
ik heb afgelopen zaterdag een flinke portie yoghurt gegeven, en daar heeft ze helemaal niet op gereageerd in de vorm van keutelen oid. eerder het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:43 schreef WupWup het volgende:
[..]
Is dat zo, dat het niet bestaat? Hoe moet je het dan noemen? Maar inderdaad wat jij zegt: label? Boeiuh![]()
Wat kun je dan blij zijn met nekpoep he![]()
Hier op borstvoeding.com staat een handig schemaatje met richtlijnen qua wat je vanaf welke maand kan geven: voedselintroductieschema. Is misschien ook wel een leuke voor in de OP?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef becky27 het volgende:
Oh dit topic heb ik nog niet eerder gezien. We zijn bij Noortje was smaken aan het introduceren maar hoe kan ik nou het best beginnen met rapley, haar gewoon een stuk peer geven??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |