quote:Op woensdag 1 september 2010 20:36 schreef WupWup het volgende:![]()
En dan ben je zo blij met laminaat houten vloer he
Excusez-moiquote:Op woensdag 1 september 2010 20:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]niet dat t uitmaakt, hout of laminaat hahaha
maar niet te weinig![]()
![]()
ik had toch een lichte rolberoerte gekregen als ze dit op vloerbedekkingen had gedaan haha
doekje dr over en klaaaaar... ik moest toch nog dweilen dus dat doe ik morgen wel even uitgebreid als ze op bed ligt, nu geen zin in. Ik geloof
Hahahaquote:Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef WupWup het volgende:
[..]
Excusez-moi![]()
Ik vind je al een daredevil dat je d'r pasta laat eten zonder slab
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hahaha![]()
nouja die slabbers zijn een ramp hier![]()
ze hangt zichzelf eraan op. Ze trekt eraan, dan pakt ze hem vast en trekt ze hem naar rechts en dan omhoog. Net zolang tot ze paars aanloopt zeg maarDat heeft ze dus twee keer gedaan en toen vond ik het best met de slabbers.
de sillybilly presteert ze het ook mee en dan trekt ze dr andere arm half uit de kom zeg maar.
Tegenwoordig gaat het ietsje beter als ze in de stoel zit, dan kan ik de slab strak wegproppen achter het blad, dat scheelt.
ze huilt er ook heel hard bij.quote:
Tja dat gebeurt hier dus... broodkorstjes worden gewoon bij zusjelief in de handen geduwd en die eet ze met smaak opquote:Op woensdag 1 september 2010 21:14 schreef WupWup het volgende:
Hahaha, arm dingOver een paar maandjes kan ze gewoon alles wat ze niet lekker vindt aan haar zusje voeren, scheelt ook weer
Goh, ze lijken best op elkaar die zoons van ons.quote:Op zondag 19 september 2010 08:27 schreef Twinkly het volgende:
Haha Thomas! Niels doet dat ook, vooral met broccoli, dat haalt hij uit zijn bakje en legt het resoluut op tafel, om naar lekkerdere dingen te kunnen vissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |