Ze zit in amerika!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:10 schreef lezzer het volgende:
Ze kan toch wel even bellen?
Ik zal wel ouderwets zijn..
Mijn eerste maand verkering met de mrs kostte 700 gulden aan telefoonrekeningen.quote:
Soms verdenk ik mensen wel eens van hele vreemde vormen van voorspel..quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:24 schreef Vanyel het volgende:
Oh wat een dom wijf @ Qebbel. Misschien moest ze haar vent iets bewijzen?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:06 schreef lezzer het volgende:
Ja, weet je wat ik denk? Dat ze zat te soppen op d'r stoel en niet wist waar ze er mee heen moest.
Zo
akljfkdj tjezus. "jullie soort mensen" ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:53 schreef Qebbel het volgende:
Mensen blijven mij verbazen.
Wij waren gisteren gezellig uiteten en naast ons zaten ook twee vrouwen die elkaar heel verliefd aankeken en handjes/voetjes streelden. Echt. Daarnaast zat een m-v echtpaar. Op een gegeven moment stonden de lesbo's op om te gaan, waarop de V van het echtpaar hen aanspreekt dat ze het echt ongelooflijk onsmakelijk en onbeschoft vond dat die vrouwen zo zaten te kleffen met elkaar. (Kleffen?? wtf
). "Nee, ik heb echt geen probleem hoor met jullie soort mensen, maar het hoeft toch niet zo opzichtig?"
![]()
![]()
!!! Toen begon ze ook nog over ons. Lesbo's vertrokken, V van het stel heeft nog wel een half uur tegen de M lopen aanzeiken over hoe onbehoorlijk ze het wel niet vond. Ongelooflijk echt! Ga dan fucking ergens anders op vakantie, het stikt hier van de potten. Bovendien zag ze er zelf uit als eersteklas kastpot.
Echt sommige mensen...
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:48 schreef skunkasaur het volgende:
Jullie zijn lief
Ze had zondag haar adapter weer teruggekregen, en was de hele dag niet bij haar laptop geweest (terwijl 'ie wel aan stond, dus dan lijk je iid online). Omdat vandaag de eerste dag van college weer was en ze allerlei tjak moest regelen was ze gister bijna de hele dag weg. Ik heb haar vanochtend gesproken, ook verteld dat ik het zo kut vond enzo, en ze was heel lief, begreep het ook wel en ze verzekerde me ervan dat ze gek op me isWe hebben ook nog even gesms't vanochtend.
Zie ik ben gewoon een onzekere doos.
Ahahaha! xD Ik denk een beetje in plaatjes, en dit is echt een té grappig beeld!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:06 schreef lezzer het volgende:
Ja, weet je wat ik denk? Dat ze zat te soppen op d'r stoel en niet wist waar ze er mee heen moest.
Zo
Oh ja...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:24 schreef Vanyel het volgende:
Ze zit in amerika!
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:53 schreef Brittie het volgende:
[..]
Eind goed al goed
(en dat onzekere is normaal joh!
)
Yea... had ik ook super last van, zeker in het begin. En soms nu, na 5,5 jaar, nog steeds...quote:
Fokken op telefoons zou verboden moeten wordenquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef Avey het volgende:
[..]
Fokken op telefoons zou verboden moeten worden
Om dit soort twitter toestanden to voorkomenquote:
Nja na een jaar kan dat toch ook wel?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:33 schreef Avey het volgende:
Ehm tja, ik eh woon nu wel zo'n beetje samen ongeveer, na iets meer dan een jaar
Niks mis met mij begroeten, hoe summier ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Om dit soort twitter toestanden to voorkomen
Die wordt zelfs steeds liever. Ik ben benieuwd naar de film over 3 weken.quote:
Dit doe ik ook zonder problemen vanaf de desktop hoor. Net als ik op mijn telefoon vaak langere berichten schrijf. Het enige dat ik mobiel niet doe is verschillende quotes combineren in 1 bericht, dat is me daar teveel werk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef Avey het volgende:
[..]
Fokken op telefoons zou verboden moeten worden
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:01 schreef Bakfiets. het volgende:
Mijn ouders waren na 8(of 10?) weken ook al in ondertrouw, dus er zijn ook heterostellen die zo snel zijn.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:22 schreef Vanyel het volgende:
En dat ligt niet aan de reis of opstaan of ontbijt oid?
Dan misschien toch eens nadenken over iets anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:01 schreef lezzer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je weet toch zichzellef.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb me ook ziekgemeld, voelde me zwaar klote. Misselijk etc. Heb ook het hele weekend fanatiek gesport, dus lekker veel spierpijn. Dus dan kunnen we samen gezellig ziek zijn.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken het gevoel.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
Hmmja, ik had die billboards ook gezien. Beetje dubbele gevoelens bij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Net te ver weg voor een foto kijk ik nu vanuit de trein uit op een reclame van ASRverzekeringen:
Wij zeggen zij als hij dat wil
Wij zijn ASR. En wie bent u?
Maar dan denk ik dat men de reclame niet snapt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:04 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hmmja, ik had die billboards ook gezien. Beetje dubbele gevoelens bij.
Wel lief, maar aan de andere kant moet er natuurlijk staan "Wij zeggen zij als zij dat wil".
[..]SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het echt vijf keer door moeten lezen om het te begrijpen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef lezzer het volgende:
Jullie zijn lief![]()
![]()
Ik kreeg zaterdagavond een sms van iemand "bel mij effe".
Dus ik zat dat vanmorgen () en sms terug, "wie moet ik bellen dan? "
Ik kende heel dat nummer niet....
Krijg ik net een sms terug:
"Bezorger van het veldje waren 5kapsalon besteld en werd jouw telefoonnr doorgegeven en adres was perosistraat 88 die man had niks besttel iemand geeft jouw nr door vandaar wil weten of je weet wie?"
Nou ga ik even 't Veld bellen en 5 kapsalon bestellen voor nummer 88.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:38 schreef lezzer het volgende:
Ja, inderdaad, er is maar één Perosistraat in NL
En ik weet nu ook wat een kapsalon is: http://www.tveld-tilburg.nl/
ik heb trouwens al gesms't dat ie mijn nummer maar moet schrappen omdat ik er niks van weet.
Zeg maar dat het hetzelfde telefoonnummer is als zaterdagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nou ga ik even 't Veld bellen en 5 kapsalon bestellen voor nummer 88.
Toevallig 06-12345678? Dat is namelijk het nummer van mijn internet lover, die een huis in het Gooi heeft, een model is en goed kan koken. Ze heeft trouwens ook eens de nobel prijs gewonnen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeg maar dat het hetzelfde telefoonnummer is als zaterdag
* lezzer heeft gewoon een veuls te makkelijk nummer
Yepquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:07 schreef lezzer het volgende:
Is dat een algemeen bekende term ofzo? "kapsalon"?
* lezzer heeft een vakantie geboekt
Ligt eraan waar je vandaan komt. Kapsalon komt oorspronkelijk uit regio Rotterdam. Langzaamaan wordt ie bekender en bekender in aangrenzende regio's, maar hoe verder je naar het oosten gaat, hoe minder je het zal tegenkomen. In Utrecht ken ik bijv. al maar 1 plek waar ze kapsalons verkopen en daar ook nog eens vrijwel alleen met doner (speciaal gevraagd, voor een shoarmakapsalon betaal je daar 8 euro tegenover iets van 3 in Rdam).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:07 schreef lezzer het volgende:
Is dat een algemeen bekende term ofzo? "kapsalon"?
Ja ik snapte het ook al niet, ik denk ik hou m'n mond maar straks maak ik weer een domme opmerkingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:34 schreef skunkasaur het volgende:
Haha, ik heb nog nooit van een kapsalon gehoord en de bovenstaande posts zijn erg verwarrend aangezien ik steeds aan een kapperszaak denk. xD
Vlieland!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:27 schreef Vanyel het volgende:
Oh en fijne vakantie kinders. Ik wil komende week 2 dagen oid met mijn lief ergens slapen waar ze een goed bad hebben en we ons een paar dagen kunnen amuseren. Bij voorkeur in Nederland. Iemand nog ideeën?
Ja kennelijk heeft het die naam gekregen omdat iemand uit een kapsalon op die manier zijn doner at... hilarisch toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:02 schreef lezzer het volgende:
Kapsalon kende ik dus ook helemaal niet als gerecht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |