Ahahaha! xD Ik denk een beetje in plaatjes, en dit is echt een té grappig beeld!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:06 schreef lezzer het volgende:
Ja, weet je wat ik denk? Dat ze zat te soppen op d'r stoel en niet wist waar ze er mee heen moest.
Zo
Oh ja...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:24 schreef Vanyel het volgende:
Ze zit in amerika!
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:53 schreef Brittie het volgende:
[..]
Eind goed al goed
(en dat onzekere is normaal joh!
)
Yea... had ik ook super last van, zeker in het begin. En soms nu, na 5,5 jaar, nog steeds...quote:
Fokken op telefoons zou verboden moeten wordenquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef Avey het volgende:
[..]
Fokken op telefoons zou verboden moeten worden
Om dit soort twitter toestanden to voorkomenquote:
Nja na een jaar kan dat toch ook wel?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:33 schreef Avey het volgende:
Ehm tja, ik eh woon nu wel zo'n beetje samen ongeveer, na iets meer dan een jaar
Niks mis met mij begroeten, hoe summier ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Om dit soort twitter toestanden to voorkomen
Die wordt zelfs steeds liever. Ik ben benieuwd naar de film over 3 weken.quote:
Dit doe ik ook zonder problemen vanaf de desktop hoor. Net als ik op mijn telefoon vaak langere berichten schrijf. Het enige dat ik mobiel niet doe is verschillende quotes combineren in 1 bericht, dat is me daar teveel werk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef Avey het volgende:
[..]
Fokken op telefoons zou verboden moeten worden
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:01 schreef Bakfiets. het volgende:
Mijn ouders waren na 8(of 10?) weken ook al in ondertrouw, dus er zijn ook heterostellen die zo snel zijn.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:22 schreef Vanyel het volgende:
En dat ligt niet aan de reis of opstaan of ontbijt oid?
Dan misschien toch eens nadenken over iets anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:01 schreef lezzer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je weet toch zichzellef.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:01 schreef lezzer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb me ook ziekgemeld, voelde me zwaar klote. Misselijk etc. Heb ook het hele weekend fanatiek gesport, dus lekker veel spierpijn. Dus dan kunnen we samen gezellig ziek zijn.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |