Nee, ok. Daarvoor zou je gladiatorengevechten moeten organiseren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef Sounddragon het volgende:
Jah, maar de daaropvolgende 5648654675e welles/nietes discussie niet.
Lees mijn post hierboven..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Thanks..![]()
En @ SD, wat voor geflame? Was gewoon voor zijn sig bedoeld
Heerlijk om abo houder te zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Het is altijd gezellig in het BMW fantopic
ja vind het best als je geen discussie wilt...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
Kindertjes kappen nu, want ik ben het zat aan het worden, er wordt vanaf nu genote, en desnoods erger.
En toch heb ik liever niet dat ze met een nagenoeg koude motor en niet-opgewarmde olie gaan lopen poken... Ik probeer altijd te wachten op m'n APK. Dan heb ik er al neen ritje van 20km op zitten en is de motor nog enigszins warm...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gebeurt niks, niets voor niets dat ze het een 'begrenzer' noemen..
Denk je dat ze de redline nét voor de zwevende kleppen instellenZit nog wel een ruime marge met begrenzer en dat ie op zo'n hoog toerental komt dat de zuigers of kleppen de blok uit vliegen hoor
![]()
En zolang ie op tempratuur is mag ie een jaar hebben stil gestaan, zal weinig verkeerd kunnen gaan..
Maar dat is juist het vermakelijkstequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heerlijk om abo houder te zijnGewoon Turq z'n usernummer invullen en alle crap wordt eruit gefilterd
Ik vind het maar irritant.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:15 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Maar dat is juist het vermakelijkste
Neen, ik beperk me niet tot één subforum. Ik troll hier trouwens totaal niet, je voelt je natuurlijk op je pikkie getrapt met je bejaarde 3 serie?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:45 schreef Hyperdude het volgende:
Wordt je op KLB afgeplast door een klein meisje dat je nu even hier komt trollen?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bestaat deze reeks enkel uit schooierende knapen die hier trots zijn op hun 3 serie uit de vorige eeuw?
"Check mij ik rijd ook BMW," insert BMW 3_Sedan_1998.jpg.![]()
Om een beetje fatsoenlijk niveau in deze reeks te houden pleit ik enkel over auto's te praten na 2003.
Ik ben diep geroerd dat je hier even komt posten kerel, maar het is wat minder als je hier komt om users af te zeikenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neen, ik beperk me niet tot één subforum. Ik troll hier trouwens totaal niet, je voelt je natuurlijk op je pikkie getrapt met je bejaarde 3 serie?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
..., je voelt je natuurlijk op je pikkie getrapt met je bejaarde 3 serie?
Foto's showen doe je maar in PUB.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Nee hoor.,
Eerst had ik een oude Golf; nu een oude BMW. Als er maar progressie inzit.![]()
[ afbeelding ]
Checkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bestaat deze reeks enkel uit schooierende knapen die hier trots zijn op hun 3 serie uit de vorige eeuw?
Om een beetje fatsoenlijk niveau in deze reeks te houden pleit ik enkel over auto's te praten na 2003.
Die zit in de dorpel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
Kapje voor de kriksteun wat openhangt ??
En jij rijdt in een.. ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nee. Mijn bolide is uit 2007.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
In de skirt die óm de dorpel zitquote:
Ik zeg ook niet dat ik hier de meest dope auto bestuur alhier. Deze auto is zeker puik en een welkome toevoeging in dit topic, mijn inziens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:53 schreef nelisb het volgende:
Ik rij wil in iets beter dan een 1 serie.
http://i37.tinypic.com/2qk3wb6.jpg
Nu jij weer.
OK.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik rijd een zwarte 1 serie uit 2007 incluis puike opties, nu jullie weer.
Daarom nogmaals, ik ben bloedserieus en zou graag mijn nuttige posts ook in deze reeks met jullie delen, maar als het alhier gedomineerd wordt door craptalk over sjonnies die hun overdatum 3 serie willen tunen en ermee pimpen, ben ik snel klaar hier.
Een leeftijdstechnisch oudere auto hoeft niet meteen een barrel te zijn hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Daarom nogmaals, ik ben bloedserieus en zou graag mijn nuttige posts ook in deze reeks met jullie delen, maar als het alhier gedomineerd wordt door craptalk over sjonnies die hun overdatum 3 serie willen tunen en ermee pimpen, ben ik snel klaar hier.
Dat mag, iedereen z'n smaak he. Ik weet toch wel dat mijn auto die wacke oude 3tjes owned. Ook al is die niet binnen 6,4532789 sec. bij de 100. Hij doet het prima.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Overigens kan iedereen jou namelijk ook bekritiseren over het feit dat je een kleine wijvenbak hebt. Dat vind je vast ook generaliserend en dat is het ook. Daarom doen anderen dat ook niet.
En mijn E36, overigens geheel origineel en niet gepimt/tuned rijdt ook prima.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat mag, iedereen z'n smaak he. Ik weet toch wel dat mijn auto die wacke oude 3tjes owned. Ook al is die niet binnen 6,4532789 sec. bij de 100. Hij doet het prima.
Niks nichterigs aan, broodmongool. Wat rijd je zelf dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:26 schreef Bowny het volgende:
LOL....een 1 serie, wat voor fucking nicht ben jij dan?
Oh het is de bedoeling om elkaar te ownen? Dat interesseert me dus werkelijk geen reetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat mag, iedereen z'n smaak he. Ik weet toch wel dat mijn auto die wacke oude 3tjes owned. Ook al is die niet binnen 6,4532789 sec. bij de 100. Hij doet het prima.
3 Serie aap, jouw geld was zeker op, moest je maar genoegen nemen met je eendje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Niks nichterigs aan, broodmongool. Wat rijd je zelf dan?
Bouwjaar, 2001?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:32 schreef Bowny het volgende:
[..]
3 Serie aap, jouw geld was zeker op, moest je maar genoegen nemen met je eendje.
Fail.quote:
Mijn auto is toffer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nou ja, dat is wel een beetje hoe het is ja.quote:Daarom nogmaals, ik ben bloedserieus en zou graag mijn nuttige posts ook in deze reeks met jullie delen, maar als het alhier gedomineerd wordt door craptalk over sjonnies die hun overdatum 3 serie willen tunen en ermee pimpen, ben ik snel klaar hier.
Een 1 serie is dan ook wel een hondenhok, zij het dat het onder de motorkap natuurlijk wel BMW is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:53 schreef nelisb het volgende:
Ik rij wil in iets beter dan een 1 serie.
http://i37.tinypic.com/2qk3wb6.jpg
Nu jij weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |