Veel pleziernquote:
Minstens.quote:
Wat jij wil. Ik ben beetje misselijk van schranspartij.quote:
MWOAAAAAAAAAAAH GERTJUH GE WIT TOCH DA BEL UT NIE DOE!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
Jabadabadoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
WILMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
I'M HOMEEEEEEEEEEE
Ik heb niet zoveel op, ik heb nog stokbrood voor straksquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik ben beetje misselijk van schranspartij.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
Jabadabadoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
WILMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
I'M HOMEEEEEEEEEEE
Lekker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel op, ik heb nog stokbrood voor straks
O dan mag ik ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die van mij is net afgelopen, nu aan de
Moet ik even een schuin hoofd trekken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan niet wachten op Henkjan's baard, Siepie's schuin hoofd, natnek Maurice en heaumeau MM
[insert pic van hond met stropdas]quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan niet wachten op Henkjan's baard, Siepie's schuin hoofd, natnek Maurice en heaumeau MM
Had je dat niet al?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet ik even een schuin hoofd trekken?
verdikkie, das waarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
MWOAAAAAAAAAAAH GERTJUH GE WIT TOCH DA BEL UT NIE DOE!
Oké en doe dan ook meteen ff dat oog dicht en knik dan een beetje met je hoofd zo. En mompel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet ik even een schuin hoofd trekken?
Maurice is toch ook heaumeau?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[insert pic van hond met stropdas]
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké en doe dan ook meteen ff dat oog dicht en knik dan een beetje met je hoofd zo. En mompel.
Eigenlijk is Siepie gewoon een oud seniel wijf.
Kunnen er weer een paar opgelucht adem halenquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:41 schreef Laysa het volgende:
Kudt....weer niet gelukt om fok te hacken
Hoe zie jij dat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:41 schreef Myraela het volgende:
Ik sta net in de top500.
#496 Myraela 31703
Neger, wat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:08 schreef Rauzer het volgende:
Die gesprekken tussen Patje en Sudoku hier: ""
Okee alleen in het beginquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah vandaar je jacht op de #1-plek de hele tijd
Wel veel spammers op Fokquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Alleen in het begin.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah vandaar je jacht op de #1-plek de hele tijd
Wat ik dachtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen in het begin.En zelfs toen heeft GM 100 posts ofzo erbij gezet.
Je voelt je nu rot he, dat er over jullie relatie wordt gesproken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
RAUZER JONGEN, WAT BEDOELDE JE MET DAT EMO.GIFJE OVER MIJ EN PETJE.
Ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je voelt je nu rot he, dat er over jullie relatie wordt gesproken.
Hallontjes.quote:
Bella er wordt op je gewacht in de live topicquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je voelt je nu rot he, dat er over jullie relatie wordt gesproken.
quote:
Dat zei ik toch ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen in het begin.En zelfs toen heeft GM 100 posts ofzo erbij gezet.
Ja, er is iets aan de gang tussen Patjen en Zerokun.quote:
Hoi.quote:
Wat dan!?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, er is iets aan de gang tussen Patjen en Zerokun.
Liefdesrelatie.quote:
Ja zij loopt altijd te kwatsen.quote:
Zeroku meisje.quote:
Die vuige vuigaard.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
De gouden kooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Mirne hou je bek jongequote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
HOE HEET IEMAND DIE TEGEN KALLY IS??????????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
HOE HEET IEMAND DIE TEGEN KALLY IS??????????En die zijn erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
HOE HEET IEMAND DIE TEGEN KALLY IS??????????DAT IS ZOEEN LUEKEN GARPJE, WANT ANITKAL DOE JE OOK NORMAAL DE PISPOT MEE SCHOENPOETSEN LOLLERMEINZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
JAAAA DAT WAS DE FOP VERREKTE GHAK!!!!!!!!!!!!!!!!! BAMIBAL MET PIEMOLSAUSUUSUUSUSUSUSUSquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
DAT IS ZOEEN LUEKEN GARPJE, WANT ANITKAL DOE JE OOK NORMAAL DE PISPOT MEE SCHOENPOETSEN LOLLERMEINZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!
het staat eronder schatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het heet....hoedannnnnnnn????????
LEKKKKKKKKKKKKKERRUERHU ZAADBAMI AWAIWAIWAIKAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JAAAA DAT WAS DE FOP VERREKTE GHAK!!!!!!!!!!!!!!!!! BAMIBAL MET PIEMOLSAUSUUSUUSUSUSUSUS
Waarom zou je het zo verpestenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
DAT IS ZOEEN LUEKEN GARPJE, WANT ANITKAL DOE JE OOK NORMAAL DE PISPOT MEE SCHOENPOETSEN LOLLERMEINZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!
HIDE YOUR KIDSquote:
quote:
quote:
Het is een droppiequote:
Lekker jong.quote:
Dat is mien brüder.quote:
quote:
Eckte chickie.quote:
Alles kanquote:
AVEYYYYYquote:
Kén hendig.quote:
Sorry.quote:
akkoord.quote:
Eerst met een bijl bewerken en daarna door de hakselaar, nog wel ff een dropsmaak eroverheen gooienquote:
Boturhamsakjus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:08 schreef Patje1987 het volgende:
http://iamtpain.smule.com/mysongs/uid/200769/825257
Dat dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Eerst met een bijl bewerken en daarna door de hakselaar, nog wel ff een dropsmaak eroverheen gooien
Djoesiequote:
In de winkel ligt nog genoegquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die zijn hier al gesloten hoor
maar ik bedoelde meer van, ik heb gegeten
Dat blijktquote:
http://forum.fok.nl/topic/1510433quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:13 schreef Myraela het volgende:
Zijn er ergens nog leuke topics, want ik verveel me een beetje.
HAHAHAHA EEN TOPIC WAAR IK NIET IN KAN> HIAHAHAHIOAHSHSHDGquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1510433
Ik vond hem wel foppig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
HAHAHAHA EEN TOPIC WAAR IK NIET IN KAN> HIAHAHAHIOAHSHSHDG
xDquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
HAHAHAHA EEN TOPIC WAAR IK NIET IN KAN> HIAHAHAHIOAHSHSHDG
xDquote:
xDquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:14 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
Nog 1tje voor kally...The good old days
![]()
![]()
![]()
Fopje voor jou dan. http://forum.fok.nl/topic/897243quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fopje voor jou dan. http://forum.fok.nl/topic/1511824
Op skype, de moeder van Zeroku die zegt dat ik vieze praat verkondig, ik las alleen een post voor van underscore alkalinequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:13 schreef Myraela het volgende:
Zijn er ergens nog leuke topics, want ik verveel me een beetje.
OH MAI KOTTTquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:14 schreef Laysa het volgende:![]()
![]()
Nog 1tje voor kally...The good old days
![]()
![]()
![]()
Waarom een topic van 2006?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Fopje voor jou dan. http://forum.fok.nl/topic/897243
Das dan na de kooi....zo veel mensen kwamen in andere programma;s terecht na de kooiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OH MAI KOTTT
die negert die daar draait, die zat ook in Lekker Slim!
Was voor de gehele kroew.quote:
"Er is al 1462 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om te tóch reageren. "quote:
http://forum.fok.nl/topic/858736 Doe dan die. "Eens met TS."quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Er is al 1462 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om te tóch reageren. "
Verleidelijk.
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/858736 Doe dan die. "Eens met TS.".
Uiteraard.. maar die negert zat verder niet in de kooiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das dan na de kooi....zo veel mensen kwamen in andere programma;s terecht na de kooi
Patsapen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:22 schreef Laysa het volgende:
Zeg Kudtkinders...doe dan met topics die we allemaal kunnen lezen
Eenschquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:22 schreef Laysa het volgende:
Ik moet toch ruig doen met mn tekje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:22 schreef Laysa het volgende:
http://forum.fok.nl/forum/128quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:22 schreef Laysa het volgende:
Als het goed is komen er een paar TALentenshows op.quote:
Wehehe, alleen via PM, jeweets.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe eens pics in http://forum.fok.nl/topic/1503396
Oh kut is het alweer vrijdagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het goed is komen er een paar TALentenshows op.
POPSTARSquote:
ehm iets leuks ...quote:
Retardvoice? En ik kan die kutchat toch niet inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:31 schreef Zeroku het volgende:
Bella, nu is porsche 1 op de skaips, je moet hem echt horen
Hoezo niet, ja en echt een mongoolquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Retardvoice? En ik kan die kutchat toch niet in
Annnet heeft mij er uit gegooid dacht iquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoezo niet, ja en echt een mongool. Hij praat over RuneScape.
Moek je ff toevoegenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Annnet heeft mij er uit gegooid dacht i
Nee, ze gooit me er toch weer uit.quote:
Care. Ze is er nu toch niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ze gooit me er toch weer uit.Ze heeft iets tegen me, ken heel dat wijf niet.
Nee, ik kijk toch Popstars.quote:
quote:
Kom eens op de skaaipsquote:
Wij zitten naar de roenskeeps te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wij zitten naar de roenskeeps te kijken.
quote:
Myr is een oud plaatsgenootje van mequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Myr een plaatsgenootje van jou in Poepstars
Wie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Myr een plaatsgenootje van jou in Poepstars
Mijne ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Myr is een oud plaatsgenootje van me
Ha Ll ! tenminste weer leven in de brouwerijquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
THEY RALLY ROUND YO FAMILY
WITH THEIR POCKETS FULL OF SHELLS
Is dit V&A?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ha Ll ! tenminste weer leven in de brouwerij
Hier.quote:
Oké.quote:
Nee, die had ik ook niet toen ik em vanmiddag nodig hadquote:
Geen cam.quote:
Helleu MBquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:32 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nee, die had ik ook niet toen ik em vanmiddag nodig had![]()
Goedenavond
Neequote:
Weet ik.quote:
Geoden garp.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:46 schreef Myraela het volgende:
DAT WAS EEN FOPJE, WANT IK VIND JOU EEN KUTUSER> HAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHERJDHGFWEKFMJBE
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:46 schreef Myraela het volgende:
DAT WAS EEN FOPJE, WANT IK VIND JOU EEN KUTUSER> HAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHERJDHGFWEKFMJBE
Snap ik. Hij was echt netjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest er ook even over nadenken.
Daarom ben je ook mod, omdat jij daar uitermate bekwaam in bent.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:50 schreef Myraela het volgende:
Tsja, kwaliteit vereist enige ervaring en een goed inzicht in de situatie.
Hachee?quote:
Ik vind het fijn dat ik daar eindelijk erkenning voor krijg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daarom ben je ook mod, omdat jij daar uitermate bekwaam in bent.
Is dat lekker, zo'n glaasje? Ik drink meestal alleen de inhoudquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik ben nooit dronken...
Heb nog maar 2 glaasjes op...
ik ben goed op wegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om mezelf helemaal de tering in te zuipen.Ik zal me wel inhouden.
ow vandaar dat bloedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Is dat lekker, zo'n glaasje? Ik drink meestal alleen de inhoud
Ohja. verjaardag. Dat excuus gebruik ik volgend weekend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben goed op weg
En dan morgen weerWant dan vier ik me verjaardag
Of ik blijft gewoon nuchter met mijn feesie
Gefeliciteerd alvast danquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben goed op weg
En dan morgen weerWant dan vier ik me verjaardag
Of ik blijft gewoon nuchter met mijn feesie
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja. verjaardag. Dat excuus gebruik ik volgend weekend.
Ben gister jarig geweestquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:58 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast dan![]()
En ik ben nooit nuchter op mijn feestje
Goldstrike.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga heel die fles wijn opdrinkenOooooooooooow daarna wodka ofzo
Of ik trek nog een fles open
die heb ik ook nog staan....quote:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHA!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik ook nog staan....
Maar ik ben zo ziek geweest van dat spul.... zo ziek dat ik van de dokter moest kotsen....
Had een beetje teveel op
Pff, ik had een kater van dat spul.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik ook nog staan....
Maar ik ben zo ziek geweest van dat spul.... zo ziek dat ik van de dokter moest kotsen....
Had een beetje teveel op
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben gister jarig geweestmaar thx
Ik ben ook nooit nuchter.... maar ik vier het normaal op vrijdagDan heb ik 2 dagen om uit te rusten
niet leuk... dokter keek heel streng en ik had een lachkickquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHA!
Been there, done that, gevaarlijk goedjequote:
Ik ging huppelen en zingen zoals altijd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:04 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Been there, done that, gevaarlijk goedje![]()
Zuipt als limonade en je gaat er rare dingen van doen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:04 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Been there, done that, gevaarlijk goedje![]()
Zuipt als limonade en je gaat er rare dingen van doen
Dat valt nog meequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ging huppelen en zingen zoals altijd.
Beidenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik drink altijd tequilla en goldstrike op mjn feestje.. echt leuk![]()
Ondertussen zijn er mensen in mn vriendenkring die bij het ruiken ervan al bijna over hun nek gaan
Wat een huillies.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik drink altijd tequilla en goldstrike op mjn feestje.. echt leuk![]()
Ondertussen zijn er mensen in mn vriendenkring die bij het ruiken ervan al bijna over hun nek gaan
dan had ik naar het strand gelopen en een strandfeestje gegevenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef Myraela het volgende:
En we kwamen de kroeg niet meer binnen. Dat was niet tof. En het regende.
We zijn in het gras gaan liggen. Als je toch al nat bent. /care.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan had ik naar het strand gelopen en een strandfeestje gegeven
daaromquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zijn in het gras gaan liggen. Als je toch al nat bent. /care.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zijn in het gras gaan liggen. Als je toch al nat bent. /care.
Ik ook. Ik slik ze altijd door.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef Myraela het volgende:
Hmm. Ik moet nieuwe piercingballetjes hebben.
Dat heb ik ook te vaak.quote:
ik heb er spijt van dat ik hem nooit gezet heb.... nu durf ik niet meerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:20 schreef Myraela het volgende:
Ik zit er over te twijfelen om hem er gewoon uit te halen. Maar ik weet zeker dat ik daar dan spijt van krijg.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik ook te vaak.
Ik had echt net nieuwe en die slikte ik in. Echt niet tof.
En ik had er eentje die op een ritssluiting leek en die was ook na 5 minuten kapot gebeten.
tongpiercing?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:20 schreef Myraela het volgende:
Ik zit er over te twijfelen om hem er gewoon uit te halen. Maar ik weet zeker dat ik daar dan spijt van krijg.
In het begint zat uiteindelijk mijn hele piercing onder de kauwgom.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Herkenbaar..
Het heeft ook heel lang geduurd voordat ik weer fatsoenlijk kauwgom kon eten. Wat een gedoe is dat met zo'n piercing, zeg..
Allicht. Het lijkt me nogal lastig om een navelpiercing kapot te bijten.quote:
Neuh, ik heb nooit zoveel toeters en bellen gehad. Het liefst maar gewoon de standaard balletjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
In het begint zat uiteindelijk mijn hele piercing onder de kauwgom.Heb je wel eens van die silicone balletjes met stekeltjes gehad?
Die zijn echt heerlijk om kapot te bijten.
Pics?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:25 schreef Myraela het volgende:
Chowi, zullen wij eens lekker onze piercings in elkaar haken.
Mag dat wel van Socios?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:25 schreef Myraela het volgende:
Chowi, zullen wij eens lekker onze piercings in elkaar haken.
Socios, mogen Chowi en ik even piercinghaken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mag dat wel van Socios?
Niet dat ik niet wil hoor..
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:27 schreef Myraela het volgende:
Socios, mogen Chowi en ik even piercinghaken?
quote:
Is geil.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:28 schreef Chowi het volgende:
Joechei.
Ik heb nog nooit een meisje met een tongpiercing gezoend..
Maar jij weet niet hoe het is als je zelf óók een tongpiercing hebt.quote:
Ik weet niet wat jouw fetish isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Allicht. Het lijkt me nogal lastig om een navelpiercing kapot te bijten.
Dat is waar... Jij wel als je er zelf geen hebt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:32 schreef Chowi het volgende:
Maar jij weet niet hoe het is als je zelf óók een tongpiercing hebt.
1 dag uit? De mijne doet al pijn als die er een paar uur uit is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw fetish is
Maar, ik had mijne er laatst 1 dag uit, en toen moest ik vet wennen toen k m weer in deed..
Nu heb k m 2 dagen uit, en k laat m uit denk ik
heul in t begin, toen ik m wel eens uit had, was aan de onderkant t vliesje al weer dicht zeg maar, ging k m zelf doorprikkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 dag uit? De mijne doet al pijn als die er een paar uur uit is.
Maar het is net zo goed wennen als je hem uit doet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw fetish is
Maar, ik had mijne er laatst 1 dag uit, en toen moest ik vet wennen toen k m weer in deed..
Nu heb k m 2 dagen uit, en k laat m uit denk ik
Misschien had ik hem moeten sluiten. Maar van jou is het nooit erg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef Chowi het volgende:
Sorry als ik topicdiarree heb veroorzaakt met die mopjestopics in ONZ, Myr.. Was niet mijn bedoeling.
Ruggegraat. Jij mist 'mquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien had ik hem moeten sluiten. Maar van jou is het nooit erg.
Yuuquote:
Klopt.. maar het voelt nu al weer normaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar het is net zo goed wennen als je hem uit doet.. Dan voelt het net alsof er iets mist ofzo.
Niemand kan mijn lieve vragende blik weerstaan. Heeft niets te maken met ruggegraat.quote:
Ja echt wtfquote:
Zaadvragend?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niemand kan mijn lieve vragende blik weerstaan. Heeft niets te maken met ruggegraat..
Dat maakt voor de blik niet uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zaadvragend?
Of vaginaal vocht?
Meer dan episch. Vooral de details.quote:
3 mensen gingen door ipv 2 omdat de jury niet kon kiezen.quote:
Er waren nog twee kandidaten over waarop de jury moest stemmen, omstekburt natuurlijk. Toen ging Patricia als eerste stemmen, op KIM, waarna Robert vrolijk tegen KIM zegt: Gefeliciteerd, je bent naar de finale, loop maar weg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |