Veel pleziernquote:
Minstens.quote:
Wat jij wil. Ik ben beetje misselijk van schranspartij.quote:
MWOAAAAAAAAAAAH GERTJUH GE WIT TOCH DA BEL UT NIE DOE!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
Jabadabadoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
WILMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
I'M HOMEEEEEEEEEEE
Ik heb niet zoveel op, ik heb nog stokbrood voor straksquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik ben beetje misselijk van schranspartij.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
Jabadabadoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
WILMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
I'M HOMEEEEEEEEEEE
Lekker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel op, ik heb nog stokbrood voor straks
O dan mag ik ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die van mij is net afgelopen, nu aan de
Moet ik even een schuin hoofd trekken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan niet wachten op Henkjan's baard, Siepie's schuin hoofd, natnek Maurice en heaumeau MM
[insert pic van hond met stropdas]quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan niet wachten op Henkjan's baard, Siepie's schuin hoofd, natnek Maurice en heaumeau MM
Had je dat niet al?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet ik even een schuin hoofd trekken?
verdikkie, das waarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
MWOAAAAAAAAAAAH GERTJUH GE WIT TOCH DA BEL UT NIE DOE!
Oké en doe dan ook meteen ff dat oog dicht en knik dan een beetje met je hoofd zo. En mompel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet ik even een schuin hoofd trekken?
Maurice is toch ook heaumeau?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[insert pic van hond met stropdas]
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké en doe dan ook meteen ff dat oog dicht en knik dan een beetje met je hoofd zo. En mompel.
Eigenlijk is Siepie gewoon een oud seniel wijf.
Kunnen er weer een paar opgelucht adem halenquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:41 schreef Laysa het volgende:
Kudt....weer niet gelukt om fok te hacken
Hoe zie jij dat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:41 schreef Myraela het volgende:
Ik sta net in de top500.
#496 Myraela 31703
Neger, wat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:08 schreef Rauzer het volgende:
Die gesprekken tussen Patje en Sudoku hier: ""
Okee alleen in het beginquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah vandaar je jacht op de #1-plek de hele tijd
Wel veel spammers op Fokquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Alleen in het begin.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah vandaar je jacht op de #1-plek de hele tijd
Wat ik dachtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen in het begin.En zelfs toen heeft GM 100 posts ofzo erbij gezet.
Je voelt je nu rot he, dat er over jullie relatie wordt gesproken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
RAUZER JONGEN, WAT BEDOELDE JE MET DAT EMO.GIFJE OVER MIJ EN PETJE.
Ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je voelt je nu rot he, dat er over jullie relatie wordt gesproken.
Hallontjes.quote:
Bella er wordt op je gewacht in de live topicquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je voelt je nu rot he, dat er over jullie relatie wordt gesproken.
quote:
Dat zei ik toch ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen in het begin.En zelfs toen heeft GM 100 posts ofzo erbij gezet.
Ja, er is iets aan de gang tussen Patjen en Zerokun.quote:
Hoi.quote:
Wat dan!?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, er is iets aan de gang tussen Patjen en Zerokun.
Liefdesrelatie.quote:
Ja zij loopt altijd te kwatsen.quote:
Zeroku meisje.quote:
Die vuige vuigaard.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
De gouden kooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Mirne hou je bek jongequote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
HOE HEET IEMAND DIE TEGEN KALLY IS??????????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
HOE HEET IEMAND DIE TEGEN KALLY IS??????????En die zijn erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
HOE HEET IEMAND DIE TEGEN KALLY IS??????????DAT IS ZOEEN LUEKEN GARPJE, WANT ANITKAL DOE JE OOK NORMAAL DE PISPOT MEE SCHOENPOETSEN LOLLERMEINZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
JAAAA DAT WAS DE FOP VERREKTE GHAK!!!!!!!!!!!!!!!!! BAMIBAL MET PIEMOLSAUSUUSUUSUSUSUSUSquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
DAT IS ZOEEN LUEKEN GARPJE, WANT ANITKAL DOE JE OOK NORMAAL DE PISPOT MEE SCHOENPOETSEN LOLLERMEINZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!
het staat eronder schatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het heet....hoedannnnnnnn????????
LEKKKKKKKKKKKKKERRUERHU ZAADBAMI AWAIWAIWAIKAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JAAAA DAT WAS DE FOP VERREKTE GHAK!!!!!!!!!!!!!!!!! BAMIBAL MET PIEMOLSAUSUUSUUSUSUSUSUS
Waarom zou je het zo verpestenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
DAT IS ZOEEN LUEKEN GARPJE, WANT ANITKAL DOE JE OOK NORMAAL DE PISPOT MEE SCHOENPOETSEN LOLLERMEINZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!
HIDE YOUR KIDSquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |