Argumenten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:47 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Je kan ook ingaan op de argumenten van BSB. Het is niet zo moeilijk als het lijkt, want ik ga jou eerder een troll vinden dan je BSB dit aanmerkt.
Ik heb het even voorgelegd aan de NWS moderators, of die even verder naar zijn posts willen kijken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:06 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik heb het bij deze kenbaar gemaakt, wat ga je er mee doen?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben ik nou echt zo apart dat ik dit soort dingen niet snap? Al die lui willen maar normaal gevonden worden wat natuurlijk begrijpelijk is. En dan zijn er homopaaltjes, een gayparade en weet ik veel wat.
Er is toch ook geen heteroparade? Of een heteropaaltje in het bos? Moeten ze nou echt speciaal dingen organiseren en regelen voor mensen die toevallig op hetzelfde geslacht vallen? Wat een onzin zeg.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love Parade, komt daar toch wel redelijk op neer. Verder is "normaal" relatief, in de ogen van andere mensen kan iets in de vorm van een gayparade heel normaal zijn, terwijl de Love Parade dat niet is.Dan ben je toch echt niet helemaal goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Wie zegt dat ze niet dezelfde rechten hebben als hetero's? Helemaal in Nederland. En waarom neuken in het bos? Dat doen hetero's toch ook niet?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
NPquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb het even voorgelegd aan de NWS moderators, of die even verder naar zijn posts willen kijken.
Over het algemeen werkt een topicreport en post in feedback sneller. Dat is eigenlijk mijn punt. Sorry als het zo dubbel is overgekomen.
lol. ik las als onderschrift:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:25 schreef yvonne het volgende:
Er zijn wat posts weg, bsb wordt héél vriendelijk verzocht ergens anders te gaan posten.
Iig niet in NWS vandaag.
Zo zou ik het niet willen formuleren, iedereen denkt er het zijne van. Ik vraag me echter af wie dit soort dingen verzint.quote:
laat die jongen lekker. het is juist goed om te weten hoe moslims denken over mensen die geen moslim zijn. liever spreken zij alles uit. dan weet je tenminste met welk soort je van doen hebt. en wie je straks tijdens de komende burgeroorlog moet beschermen en laten onderduiken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:47 schreef NielsTriple het volgende:
#
hardleers
hard` leers bijvoeglijk naamwoord traag van begrip; moeilijk iets aanlerend of aflerend; hard` leers - heid de -woord (vrouwelijk)
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/hardleers
#
hardleers
1) Bot 2) Dom 3) Eigenwijs 4) Koppig 5) Moeilijk begrijpend 6) Onverstandig
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/hardleers/1
Ok, nu is jouw reply ook eng.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat die jongen lekker. het is juist goed om te weten hoe moslims denken over mensen die geen moslim zijn. liever spreken zij alles uit. dan weet je tenminste met welk soort je van doen hebt. en wie je straks tijdens de komende burgeroorlog moet beschermen en laten onderduiken.
Dat ben je gelukkig met mij eens. Een mening over homo's of bv. hoofddoeken is niet gelijk een reden voor een burgeroorlog. We draven hier wat dat aan gaat echt wel door, dat ik beaam ik samen met je. Zeker.quote:
ja, maar wel de waarheid. sarren en gesard worden. gaat mis.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:56 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ok, nu is jouw reply ook eng.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:17 schreef WAARHEID het volgende:
Walgelijk, de overheid faciliteert iets wat in de sommige religie's beschouwt wordt als een zonde?
Ik dacht dat we net een kabinet met de CDA hebben gehad? Ik neem aan dat die ook daar in de gemeenteraad zitten, hoe rijmen ze dit met de BIJBEL?
Moet de overheid seks in de buitenlucht uberhaupt wel gaan supporten door gemeenschapsgeld aan viespeukerij te gaan spenderen? Ik vindt het ziek.
die doen al jaren samen handjeklap. daarom wil ik eigenlijk ook geen cda in de regering. liever alle spilnterpartijen bijelkaar. en vvd en pvv.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:24 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
nu hebben we een moesliemkloon en een gristenkloon. Jottum
De een wil geen meningen horen die hem niet bevallen en jij wil de meerderheid van de nederlandse bevolking uitsluiten, jullie hadden prima kunnen solliciteren als perschef van stalin.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die doen al jaren samen handjeklap. daarom wil ik eigenlijk ook geen cda in de regering. liever alle spilnterpartijen bijelkaar. en vvd en pvv.
ik heb het juist over democratie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:37 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
De een wil geen meningen horen die hem niet bevallen en jij wil de meerderheid van de nederlandse bevolking uitsluiten, jullie hadden prima kunnen solliciteren als perschef van stalin.
maar daar gaat het hier niet om.
Het gaat erom dat jou belastinggeld wordt gebruikt om homo-seks-plekjes te maken in een publiek park. Niet om je oma te verschonen niet om de trein op tijd te laten rijden niet om boefjes te vangen NEE OM HOMO_SEKS_PLEKJES te bouwen.
Mwoah geen idee, maar ik kan je zeggen dat de meeste homo's redelijk voorzichtig cruisen, juist het aantal homo's dat cruises zijn vaak nog niet out, en die doen dat liefst anoniem, ik kan je zeggen dat er relatief veel allochtonen bij zitten, en laat ze, net zoals ik geen last heb van de moskee bezoeker, zul je ook geen last hebben van de homo cruiser, de activiteit begint meestal pas na uur of 1 snacht's tot een uur of 5, niemand heeft er dus last van.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet willen formuleren, iedereen denkt er het zijne van. Ik vraag me echter af wie dit soort dingen verzint.²
jouw gemeenschap leeft op subsidie. en nog niet tevreden zijn en alles wat ook maar niet-islamitisch is veroordelen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil het eigenlijk helemaal niet hebben, maar als dan ook nog van mijn belastingcenten indirect homosex wordt gesubsidieerd breekt mijn klomp. Ik ben redelijk, ik ben ook best teder, maar dit gaat me écht te ver.
Overigens zou ik het bijna hetzelfde vinden als het om hetero's ging.²
Google eens op smulbos beste freund.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil het eigenlijk helemaal niet hebben, maar als dan ook nog van mijn belastingcenten indirect homosex wordt gesubsidieerd breekt mijn klomp. Ik ben redelijk, ik ben ook best teder, maar dit gaat me écht te ver.
Overigens zou ik het bijna hetzelfde vinden als het om hetero's ging.²
Als ik zo om mij heen kijk doen we het erg aardig hier in Dordrecht hoor. De Marokkaanse gemeenschap hier is erg nijver.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw gemeenschap leeft op subsidie. en nog niet tevreden zijn en alles wat ook maar niet-islamitisch is veroordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |