Dit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:55 schreef Ringo het volgende:
Of het te ver gaat dat er homo's stiekem in het bos met malkander liggen te vozen, weet ik eigenlijk niet eens. Ik wil het gewoon niet weten. Het gemakzuchtige en expliciete gebabbel erover, en het overheidsbeleid ter facilitering ervan, dat vind ik ten hemel schreiend. Ik hoef niet te weten dat er extra condoombakken zijn geplaatst,. Ik ga ervan uit dat die bosjesnichten hun rommel gewoon opruimen, net als iedereen. En dat ze zich niet zomaar in het openbaar laten gaan, op een plek waar ook gezinnen rondlopen. Net als iedereen. Waarom dan ook per se die nare paaltjes moesten worden geplaatst, alsof het gaat om een reservaat voor half uitgestorven dieren, die niet mogen worden gestoord in hun biotoop door den gewonen mensch, dat vind ik onbegrijpelijk. Op het walgelijke af.
Ja tuurlijk! Dit gaat om homo's...homo's weet je wel...die doen viesbah in een bos en niet in afgeschermde plaatsen langs een industrieterrein waar dezelfde getrouwde mannen met kinderstoeltjes op de achterbank rondrijden en voor zo min mogelijk geld proberen een dopehoertje zonder condoom te neuken...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dit heel anders dan hoerenbuurten/tippelzones?
YuckFou wil ons graag doen overkomen dat we het in het geval van hetero's allemaal maar fijn en teder vinden. Dat komt hem in de discours beter uit. Echter, niets is minder waar. Ik hekel het van beide ploegendiensten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:39 schreef Ringo het volgende:
Wie zegt hier dat tippelzones wenselijk zijn?
verder nog iets?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:29 schreef IHVK het volgende:
Eigenlijk is deze hele discussie nutteloos. Het boeit gewoon niet.
Ja en jij doet je voor als een redelijk zijnde moslim waarvan we inmiddels ook weten dat je dat niet bent...*next*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef BansheeBoy het volgende:
YuckFou wil ons graag doen overkomen dat we het in het geval van hetero's allemaal maar fijn en teder vinden. Dat komt hem in de discours beter uit. Echter, niets is minder waar. Ik hekel het van beide ploegendiensten.
goedzo, dan kan je nu opdonderen uit dit topic. dank je.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
goedzo, dan kan je nu opdonderen uit dit topic. dank je.
Deze post overigens ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:19 schreef NielsTriple het volgende:
Deze post is bedoeld om gewoon even een stukje dichter bij de 300 te komen. Kan dit trolltopic eindelijk dicht.
ja, het is jammer dat dit een troltopic geworden is. met dank aan mensen die nu rammelen van de honger en dorst en daardoor wat gek in het hoofd worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:19 schreef NielsTriple het volgende:
Deze post is bedoeld om gewoon even een stukje dichter bij de 300 te komen. Kan dit trolltopic eindelijk dicht.
Nee , eerder door mensen als BSB en jij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, het is jammer dat dit een troltopic geworden is. met dank aan mensen die nu rammelen van de honger en dorst en daardoor wat gek in het hoofd worden.
En toch zie ik dit niet als een legitiem argument om maar aan te nemen dat we verderfelijk behaviour wel accepteren van hetero's. Uiter-aard hangt één en ander samen met welke oprechtheid en ernst je een debat wilt voeren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:06 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ja en jij doet je voor als een redelijk zijnde moslim waarvan we inmiddels ook weten dat je dat niet bent...*next*
En je denkt niet dat BSB bedoeld wordt met 'mensen die rammelen van de honger'?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee , eerder door mensen als BSB en jij.
ik? in mijn eigen topic? doe niet zo ridicuul.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee , eerder door mensen als BSB en jij.
Ik ben redelijk en begripvol, maar het moet me van het hart dat ik het hier totaal niet mee eens ben. Dit soort zaken spelen in de samenleving en moeten besproken worden. Fok! leent zich daar uitstekend voor kan ik je vertellen, dat ben ik dan weer wél met je eens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:29 schreef IHVK het volgende:
En in de buurt van een moskee, een kerk, BSB's huis met aanrecht penguin.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:57 schreef Pek het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, kunnen we rond buurten als Oud-West en de Diamantbuurt geen Mocropaaltjes neerzetten? Zodat de argeloze toerist/homo of loslopende vrouw duidelijk kan zien dat hij of zij een kutbuurt inwandelt.
Mwoah het is altijd hetzelfde als jij in een topic reageert met homogeralateerde onderwerpen.. Totaal geen waarde of nut deze 'discussie'.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben redelijk en begripvol, maar het moet me van het hart dat ik het hier totaal niet mee eens ben. Dit soort zaken spelen in de samenleving en moeten besproken worden. Fok! leent zich daar uitstekend voor kan ik je vertellen, dat ben ik dan weer wél met je eens.²
Blijkbaar wel. Ik zie een maatschappijbrede consensus: dat dit type overheidsbeleid, ter promotie van openbare bruinwerkerij, ongewenst is. Daar hoef je geen streng moslim voor te zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:29 schreef IHVK het volgende:
neen, maar dat miljoen schobbejakken helpt wel bij de maatschappelijke consensus, helaas.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Ik zie een maatschappijbrede consensus: dat dit type overheidsbeleid, ter promotie van openbare bruinwerkerij, ongewenst is. Daar hoef je geen streng moslim voor te zijn.
goed zo. dus je geeft toe dat je selectief gelezen hebt. dat siert je.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef IHVK het volgende:
En voor zhi dat jij je in dit topic gedraagt zegt niet zoveel als je 2 topics verder allemaal rare dingen over kamelenstront zegt. Je mag zeggen wat je wil hoor , maar speelt uiteindelijk allemaal mee in de discussie. En er zijn bepaalde mensen die elke discussie een bepaalde kant op willen duwen. Zo wil jij alles linken aan moslimimmigranten. Doe je hier ook. Vervelende eigenschap.
Maar ik donder nu op.
Wees blij, ze zorgen voor een evenwicht, aan de ene kant heb je de miljoen Schobbejakken zoals jij ze noemt, aan de andere kant heb je de Afghaanse windhonden der onzedigheid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neen, maar dat miljoen schobejakken helpt wel bij de maatschappelijke consensus, helaas.
ik ben blij met de windhonden. niet blij met de schobbejakken die willen uitmaken hoe de windhonden moeten leven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wees blij, ze zoeken voor een evenwicht, aan de ene kant heb je de miljoen Schobbejakken zoals jij ze noemt, aan de andere kant heb je de Afghaanse windhonden der onzedigheid.²
In dit geval kan ik het alleen maar met hen eens zijn. Wat mannen met mannen doen, interesseert me niks, maar ik hoef het niet in het openbaar te zien en ik verwacht van een overheid al helemaal niet, dat ze expliciete maatregelen neemt om het in het openbaar te laten gebeuren. Als dat homo-emancipatie is, dan thumbs-up voor de potenrammer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neen, maar dat miljoen schobejakken helpt wel bij de maatschappelijke consensus, helaas.
Complexer wordende samenleving hè.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Ik zie een maatschappijbrede consensus: dat dit type overheidsbeleid, ter promotie van openbare bruinwerkerij, ongewenst is. Daar hoef je geen streng moslim voor te zijn.
dus een overheidsbeslissing is thumbs up voor potenrammers die individuen in elkaar slaan, bedreigen en afpersen? die begrijp ik dan weer even niet helemaal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
In dit geval kan ik het alleen maar met hen eens zijn. Wat mannen met mannen doen, interesseert me niks, maar ik hoef het niet in het openbaar te zien en ik verwacht van een overheid al helemaal niet, dat ze expliciete maatregelen neemt om het in het openbaar te laten gebeuren. Als dat homo-emancipatie is, dan thumbs-up voor de potenrammer.
Ik ben nog niet weg, maar bedankt voor het compliment.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
goed zo. dus je geeft toe dat je selectief gelezen hebt. dat siert je.
ik zie het.quote:
Ik ben tegen beide. Wat mij betreft moet je zonder probleem tegen een homoïst kunnen zeggen dat je het niet eens bent met zijn levensstijl om vervolgens een kop koffie te gaan drinken of balletje gaat trappen op een random trapveldje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus een overheidsbeslissing is thumbs up voor potenrammers die individuen in elkaar slaan, bedreigen en afpersen? die begrijp ik dan weer even niet helemaal.
neen, die mannen doen het alleen als de zon allang onder is en dan wandel jij niet meer door het park, of de desbetreffende uithoek waar die paaltjes staan. diepaaltjes zijn gemaakt voor homo's om paal en perk te stellen. misschien is dat nog wel enger van een rotterdamse gemeenteraadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:53 schreef Ringo het volgende:
Nee, dat is ie ook niet, maar dit soort zaken werkt de emancipatie alleen maar tegen. Het is toch te triest voor woorden, dat recreanten doodleuk op een Postbus51-toontje wordt verteld: "Pas op, hier wordt door heren geneukt, gaat u anders liever even elders wandelen!" Doorgeschoten domeindrift van een assertieve minderheid.
Homo's die zich door dit soort wanbeleid geroepen voelen om daar in het Kralingse ongegeneerd in 't rond te neuken, onder het mom van "dit is mijn recht, wie kan me wat" zijn wat mij betreft vogelvrij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus een overheidsbeslissing is thumbs up voor potenrammers die individuen in elkaar slaan, bedreigen en afpersen? die begrijp ik dan weer even niet helemaal.
ik vind dat je daar wel gelijk in hebt. alleen door aan te geven dat hij niet het leven leidt dat jij leidt, bemoei je je volgens mij teveel met mensen die niet jouw soort leven leiden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben tegen beide. Wat mij betreft moet je zonder probleem tegen een homoïst kunnen zeggen dat je het niet eens bent met zijn levensstijl om vervolgens een kop koffie te gaan drinken of balletje gaat trappen op een random trapveldje.²
nou ja! afschuwelijk dat je zo denkt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Homo's die zich door dit soort wanbeleid geroepen voelen om daar in het Kralingse ongegeneerd in 't rond te neuken, onder het mom van "dit is mijn recht, wie kan me wat" zijn wat mij betreft vogelvrij.
Overdreven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Homo's die zich door dit soort wanbeleid geroepen voelen om daar in het Kralingse ongegeneerd in 't rond te neuken, onder het mom van "dit is mijn recht, wie kan me wat" zijn wat mij betreft vogelvrij.
I can't be bothered with it. Het is mijn onderbuik die je hier hoort, en ik zal geen knokploeg op ze afsturen, maar die staatsgestuurde verheerlijking van homo-exhibitionisme, daar ben ik eigenlijk wel es helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou ja! afschuwelijk dat je zo denkt.
moet je bij de staat zijn. ga die maar rammen. en het probleem wat jij noemt, ken ik helemaal niet. ik zie helemaal geen verheerlijking van het homo-exhibionisme. die paaltjes zijn juist een voorbeeld van niet-homo-exhibionisme.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
I can't be bothered with it. Het is mijn onderbuik die je hier hoort, en ik zal geen knokploeg op ze afsturen, maar die staatsgestuurde verheerlijking van homo-exhibitionisme, daar ben ik eigenlijk wel es helemaal klaar mee.
Ik begrijp je, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij één van de grootste fans van assimilatie bent. Hoe rijm je dit met bovenstaande?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat je daar wel gelijk in hebt. alleen door aan te geven dat hij niet het leven leidt dat jij leidt, bemoei je je volgens mij teveel met mensen die niet jouw soort leven leiden.
ha! ik had die counter verwacht. ik kan dat rijmen doordat ik mensen bescherm die niet hun leven aan ons willen opdringen. nu ga je waarschijnlijk als weder-counter komen met de gay parade.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp je, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij één van de grootste fans van assimilatie bent. Hoe rijm je dit met bovenstaande?²
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:19 schreef NielsTriple het volgende:
Nee dit is een kuttopicquote:
Het mocht tijd wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |