abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85393980
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:55 schreef Ringo het volgende:
Of het te ver gaat dat er homo's stiekem in het bos met malkander liggen te vozen, weet ik eigenlijk niet eens. Ik wil het gewoon niet weten. Het gemakzuchtige en expliciete gebabbel erover, en het overheidsbeleid ter facilitering ervan, dat vind ik ten hemel schreiend. Ik hoef niet te weten dat er extra condoombakken zijn geplaatst, :r. Ik ga ervan uit dat die bosjesnichten hun rommel gewoon opruimen, net als iedereen. En dat ze zich niet zomaar in het openbaar laten gaan, op een plek waar ook gezinnen rondlopen. Net als iedereen. Waarom dan ook per se die nare paaltjes moesten worden geplaatst, alsof het gaat om een reservaat voor half uitgestorven dieren, die niet mogen worden gestoord in hun biotoop door den gewonen mensch, dat vind ik onbegrijpelijk. Op het walgelijke af.
Dit.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:01:04 #252
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_85400062
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dit heel anders dan hoerenbuurten/tippelzones?
Ja tuurlijk! Dit gaat om homo's...homo's weet je wel...die doen viesbah in een bos en niet in afgeschermde plaatsen langs een industrieterrein waar dezelfde getrouwde mannen met kinderstoeltjes op de achterbank rondrijden en voor zo min mogelijk geld proberen een dopehoertje zonder condoom te neuken...
Snap dat nou! Daarnaast zijn homo's vies want die doen het stiekem terwijl hetero's gewoon op http://www.buitensex-locaties.nl/ vertellen waar ze het doen en hoe goed dat is zodat je helemaal geen paaltjes nodig hebt!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:39:36 #253
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85401812
Wie zegt hier dat tippelzones wenselijk zijn?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:17:29 #254
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85403083
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:39 schreef Ringo het volgende:
Wie zegt hier dat tippelzones wenselijk zijn?
YuckFou wil ons graag doen overkomen dat we het in het geval van hetero's allemaal maar fijn en teder vinden. Dat komt hem in de discours beter uit. Echter, niets is minder waar. Ik hekel het van beide ploegendiensten. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_85403369
Homopaaltjes in bossen?

En degene die dat heeft bedacht krijgt nog betaald ook?

Het verbaast me dat hij niet in zijn gezicht is uitgelachen toen hij met dat idee kwam :')
Conscience do cost.
pi_85403491
Eigenlijk is deze hele discussie nutteloos. Het boeit gewoon niet.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:03:28 #257
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85404764
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:29 schreef IHVK het volgende:
verder nog iets?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:06:18 #258
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_85404885
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef BansheeBoy het volgende:
YuckFou wil ons graag doen overkomen dat we het in het geval van hetero's allemaal maar fijn en teder vinden. Dat komt hem in de discours beter uit. Echter, niets is minder waar. Ik hekel het van beide ploegendiensten.
Ja en jij doet je voor als een redelijk zijnde moslim waarvan we inmiddels ook weten dat je dat niet bent...*next*
pi_85405206
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

verder nog iets?
Nee dat was het wel zo een beetje.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:15:20 #260
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85405287
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee dat was het wel zo een beetje.
goedzo, dan kan je nu opdonderen uit dit topic. dank je.
pi_85405345
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

goedzo, dan kan je nu opdonderen uit dit topic. dank je.
:')
pi_85405508
Deze post is bedoeld om gewoon even een stukje dichter bij de 300 te komen. Kan dit trolltopic eindelijk dicht.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85405517
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:19 schreef NielsTriple het volgende:
Deze post is bedoeld om gewoon even een stukje dichter bij de 300 te komen. Kan dit trolltopic eindelijk dicht.
Deze post overigens ook.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85405573
Precies
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:21:54 #265
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85405610
quote:
ja, het is jammer dat dit een troltopic geworden is. met dank aan mensen die nu rammelen van de honger en dorst en daardoor wat gek in het hoofd worden.
pi_85405649
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, het is jammer dat dit een troltopic geworden is. met dank aan mensen die nu rammelen van de honger en dorst en daardoor wat gek in het hoofd worden.
Nee , eerder door mensen als BSB en jij.

En het is altijd zo, dus de link met de Ramadan zie ik niet echt.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:22:43 #267
13462 BansheeBoy
pi_85405652
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:06 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ja en jij doet je voor als een redelijk zijnde moslim waarvan we inmiddels ook weten dat je dat niet bent...*next*
En toch zie ik dit niet als een legitiem argument om maar aan te nemen dat we verderfelijk behaviour wel accepteren van hetero's. Uiter-aard hangt één en ander samen met welke oprechtheid en ernst je een debat wilt voeren. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_85405701
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef IHVK het volgende:

[..]

En je denkt niet dat BSB bedoeld wordt met 'mensen die rammelen van de honger'?
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:23:42 #269
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85405706
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef IHVK het volgende:

[..]

ik? in mijn eigen topic? doe niet zo ridicuul.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:26:08 #270
13462 BansheeBoy
pi_85405809
quote:
Ik ben redelijk en begripvol, maar het moet me van het hart dat ik het hier totaal niet mee eens ben. Dit soort zaken spelen in de samenleving en moeten besproken worden. Fok! leent zich daar uitstekend voor kan ik je vertellen, dat ben ik dan weer wél met je eens. :{

Eindredactie Games dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:26:13 #271
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_85405812
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:57 schreef Pek het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, kunnen we rond buurten als Oud-West en de Diamantbuurt geen Mocropaaltjes neerzetten? Zodat de argeloze toerist/homo of loslopende vrouw duidelijk kan zien dat hij of zij een kutbuurt inwandelt. ^O^
En in de buurt van een moskee, een kerk, BSB's huis met aanrecht penguin.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_85405967
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben redelijk en begripvol, maar het moet me van het hart dat ik het hier totaal niet mee eens ben. Dit soort zaken spelen in de samenleving en moeten besproken worden. Fok! leent zich daar uitstekend voor kan ik je vertellen, dat ben ik dan weer wél met je eens. :{

Mwoah het is altijd hetzelfde als jij in een topic reageert met homogeralateerde onderwerpen.. Totaal geen waarde of nut deze 'discussie'.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:39:15 #273
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85406480
quote:
Blijkbaar wel. Ik zie een maatschappijbrede consensus: dat dit type overheidsbeleid, ter promotie van openbare bruinwerkerij, ongewenst is. Daar hoef je geen streng moslim voor te zijn.
pi_85406585
En voor zhi dat jij je in dit topic gedraagt zegt niet zoveel als je 2 topics verder allemaal rare dingen over kamelenstront zegt. Je mag zeggen wat je wil hoor , maar speelt uiteindelijk allemaal mee in de discussie. En er zijn bepaalde mensen die elke discussie een bepaalde kant op willen duwen. Zo wil jij alles linken aan moslimimmigranten. Doe je hier ook. Vervelende eigenschap.

Maar ik donder nu op. :)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:42:33 #275
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85406652
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef Ringo het volgende:

[..]

Blijkbaar wel. Ik zie een maatschappijbrede consensus: dat dit type overheidsbeleid, ter promotie van openbare bruinwerkerij, ongewenst is. Daar hoef je geen streng moslim voor te zijn.
neen, maar dat miljoen schobbejakken helpt wel bij de maatschappelijke consensus, helaas.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:43:33 #276
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85406718
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef IHVK het volgende:
En voor zhi dat jij je in dit topic gedraagt zegt niet zoveel als je 2 topics verder allemaal rare dingen over kamelenstront zegt. Je mag zeggen wat je wil hoor , maar speelt uiteindelijk allemaal mee in de discussie. En er zijn bepaalde mensen die elke discussie een bepaalde kant op willen duwen. Zo wil jij alles linken aan moslimimmigranten. Doe je hier ook. Vervelende eigenschap.

Maar ik donder nu op. :)
goed zo. dus je geeft toe dat je selectief gelezen hebt. dat siert je.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:44:22 #277
13462 BansheeBoy
pi_85406752
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

neen, maar dat miljoen schobejakken helpt wel bij de maatschappelijke consensus, helaas.
Wees blij, ze zorgen voor een evenwicht, aan de ene kant heb je de miljoen Schobbejakken zoals jij ze noemt, aan de andere kant heb je de Afghaanse windhonden der onzedigheid. :{

[ Bericht 3% gewijzigd door BansheeBoy op 17-08-2010 19:49:41 ]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:45:36 #278
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85406804
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wees blij, ze zoeken voor een evenwicht, aan de ene kant heb je de miljoen Schobbejakken zoals jij ze noemt, aan de andere kant heb je de Afghaanse windhonden der onzedigheid. :{

ik ben blij met de windhonden. niet blij met de schobbejakken die willen uitmaken hoe de windhonden moeten leven.

dat evenwicht waar jij het over hebt, is geen evenwicht, maar andere mensen jouw levenswijze opleggen.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:46:52 #279
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85406849
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

neen, maar dat miljoen schobejakken helpt wel bij de maatschappelijke consensus, helaas.
In dit geval kan ik het alleen maar met hen eens zijn. Wat mannen met mannen doen, interesseert me niks, maar ik hoef het niet in het openbaar te zien en ik verwacht van een overheid al helemaal niet, dat ze expliciete maatregelen neemt om het in het openbaar te laten gebeuren. Als dat homo-emancipatie is, dan thumbs-up voor de potenrammer.
pi_85406913
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef Ringo het volgende:

[..]

Complexer wordende samenleving hè.

Als ze nou die plek hadden verboden voor buitensex kreeg je weer gezeik met hele volksstammen die beweren dat de Rotterdamse gemeenteraad wordt overgenomen door islamisten.

Over het 'bruinwerkerij' gebeuren. Ik vind het ook een beetje raar. Openbare seks is vunzig en zou gewoon niet zomaar overal moeten kunnen. Echter de overheid mag zich best bezighouden met bescherming en emancipatie van minderheden. Lijkt me een van de belangrijkste taken van een overheid zelfs. En je bent naïef als je denkt dat de homo-emancipatie is voltooid in Nederland.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:49:44 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85406966
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:46 schreef Ringo het volgende:

[..]

In dit geval kan ik het alleen maar met hen eens zijn. Wat mannen met mannen doen, interesseert me niks, maar ik hoef het niet in het openbaar te zien en ik verwacht van een overheid al helemaal niet, dat ze expliciete maatregelen neemt om het in het openbaar te laten gebeuren. Als dat homo-emancipatie is, dan thumbs-up voor de potenrammer.
dus een overheidsbeslissing is thumbs up voor potenrammers die individuen in elkaar slaan, bedreigen en afpersen? die begrijp ik dan weer even niet helemaal.
pi_85406967
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

goed zo. dus je geeft toe dat je selectief gelezen hebt. dat siert je.
Ik ben nog niet weg, maar bedankt voor het compliment.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:52:49 #283
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85407086
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:49 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik ben nog niet weg

ik zie het.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:53:54 #284
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85407132
Nee, dat is ie ook niet, maar dit soort zaken werkt de emancipatie alleen maar tegen. Het is toch te triest voor woorden, dat recreanten doodleuk op een Postbus51-toontje wordt verteld: "Pas op, hier wordt door heren geneukt, gaat u anders liever even elders wandelen!" Doorgeschoten domeindrift van een assertieve minderheid.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:54:39 #285
13462 BansheeBoy
pi_85407162
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dus een overheidsbeslissing is thumbs up voor potenrammers die individuen in elkaar slaan, bedreigen en afpersen? die begrijp ik dan weer even niet helemaal.
Ik ben tegen beide. Wat mij betreft moet je zonder probleem tegen een homoïst kunnen zeggen dat je het niet eens bent met zijn levensstijl om vervolgens een kop koffie te gaan drinken of balletje gaat trappen op een random trapveldje. :{

dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:56:13 #286
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85407217
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:53 schreef Ringo het volgende:
Nee, dat is ie ook niet, maar dit soort zaken werkt de emancipatie alleen maar tegen. Het is toch te triest voor woorden, dat recreanten doodleuk op een Postbus51-toontje wordt verteld: "Pas op, hier wordt door heren geneukt, gaat u anders liever even elders wandelen!" Doorgeschoten domeindrift van een assertieve minderheid.
neen, die mannen doen het alleen als de zon allang onder is en dan wandel jij niet meer door het park, of de desbetreffende uithoek waar die paaltjes staan. diepaaltjes zijn gemaakt voor homo's om paal en perk te stellen. misschien is dat nog wel enger van een rotterdamse gemeenteraad
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:56:37 #287
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85407227
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Homo's die zich door dit soort wanbeleid geroepen voelen om daar in het Kralingse ongegeneerd in 't rond te neuken, onder het mom van "dit is mijn recht, wie kan me wat" zijn wat mij betreft vogelvrij.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:58:14 #288
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85407288
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben tegen beide. Wat mij betreft moet je zonder probleem tegen een homoïst kunnen zeggen dat je het niet eens bent met zijn levensstijl om vervolgens een kop koffie te gaan drinken of balletje gaat trappen op een random trapveldje. :{

ik vind dat je daar wel gelijk in hebt. alleen door aan te geven dat hij niet het leven leidt dat jij leidt, bemoei je je volgens mij teveel met mensen die niet jouw soort leven leiden.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:58:44 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85407309
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:56 schreef Ringo het volgende:

[..]

Homo's die zich door dit soort wanbeleid geroepen voelen om daar in het Kralingse ongegeneerd in 't rond te neuken, onder het mom van "dit is mijn recht, wie kan me wat" zijn wat mij betreft vogelvrij.
nou ja! afschuwelijk dat je zo denkt.
pi_85407418
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:56 schreef Ringo het volgende:

[..]

Overdreven.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:07:04 #291
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85407628
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou ja! afschuwelijk dat je zo denkt.
I can't be bothered with it. Het is mijn onderbuik die je hier hoort, en ik zal geen knokploeg op ze afsturen, maar die staatsgestuurde verheerlijking van homo-exhibitionisme, daar ben ik eigenlijk wel es helemaal klaar mee.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:11:28 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85407828
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:07 schreef Ringo het volgende:

[..]

I can't be bothered with it. Het is mijn onderbuik die je hier hoort, en ik zal geen knokploeg op ze afsturen, maar die staatsgestuurde verheerlijking van homo-exhibitionisme, daar ben ik eigenlijk wel es helemaal klaar mee.
moet je bij de staat zijn. ga die maar rammen. en het probleem wat jij noemt, ken ik helemaal niet. ik zie helemaal geen verheerlijking van het homo-exhibionisme. die paaltjes zijn juist een voorbeeld van niet-homo-exhibionisme.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:14:10 #293
13462 BansheeBoy
pi_85407937
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind dat je daar wel gelijk in hebt. alleen door aan te geven dat hij niet het leven leidt dat jij leidt, bemoei je je volgens mij teveel met mensen die niet jouw soort leven leiden.
Ik begrijp je, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij één van de grootste fans van assimilatie bent. Hoe rijm je dit met bovenstaande? :{

dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:17:23 #294
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85408103
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik begrijp je, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij één van de grootste fans van assimilatie bent. Hoe rijm je dit met bovenstaande? :{

ha! ik had die counter verwacht. ik kan dat rijmen doordat ik mensen bescherm die niet hun leven aan ons willen opdringen. nu ga je waarschijnlijk als weder-counter komen met de gay parade.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 00:19:19 #295
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_85419482
quote:
  woensdag 18 augustus 2010 @ 00:20:25 #296
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85419528
O, is dit het Heilige Onderwerp? :{.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 00:31:34 #297
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_85420011
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:20 schreef Ringo het volgende:
O, is dit het Heilige Onderwerp? :{.
Nee dit is een kuttopic
  woensdag 18 augustus 2010 @ 00:32:19 #298
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_85420033
Bijna vol :o.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 00:34:54 #299
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_85420124
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijna vol :o.
Het mocht tijd worden :s)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 00:40:10 #300
13462 BansheeBoy
pi_85420307
Wie opent deel 2? :?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')