Argumenten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:47 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Je kan ook ingaan op de argumenten van BSB. Het is niet zo moeilijk als het lijkt, want ik ga jou eerder een troll vinden dan je BSB dit aanmerkt.
Ik heb het even voorgelegd aan de NWS moderators, of die even verder naar zijn posts willen kijken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:06 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik heb het bij deze kenbaar gemaakt, wat ga je er mee doen?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben ik nou echt zo apart dat ik dit soort dingen niet snap? Al die lui willen maar normaal gevonden worden wat natuurlijk begrijpelijk is. En dan zijn er homopaaltjes, een gayparade en weet ik veel wat.
Er is toch ook geen heteroparade? Of een heteropaaltje in het bos? Moeten ze nou echt speciaal dingen organiseren en regelen voor mensen die toevallig op hetzelfde geslacht vallen? Wat een onzin zeg.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love Parade, komt daar toch wel redelijk op neer. Verder is "normaal" relatief, in de ogen van andere mensen kan iets in de vorm van een gayparade heel normaal zijn, terwijl de Love Parade dat niet is.Dan ben je toch echt niet helemaal goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Wie zegt dat ze niet dezelfde rechten hebben als hetero's? Helemaal in Nederland. En waarom neuken in het bos? Dat doen hetero's toch ook niet?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
NPquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb het even voorgelegd aan de NWS moderators, of die even verder naar zijn posts willen kijken.
Over het algemeen werkt een topicreport en post in feedback sneller. Dat is eigenlijk mijn punt. Sorry als het zo dubbel is overgekomen.
lol. ik las als onderschrift:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:25 schreef yvonne het volgende:
Er zijn wat posts weg, bsb wordt héél vriendelijk verzocht ergens anders te gaan posten.
Iig niet in NWS vandaag.
Zo zou ik het niet willen formuleren, iedereen denkt er het zijne van. Ik vraag me echter af wie dit soort dingen verzint.quote:
laat die jongen lekker. het is juist goed om te weten hoe moslims denken over mensen die geen moslim zijn. liever spreken zij alles uit. dan weet je tenminste met welk soort je van doen hebt. en wie je straks tijdens de komende burgeroorlog moet beschermen en laten onderduiken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:47 schreef NielsTriple het volgende:
#
hardleers
hard` leers bijvoeglijk naamwoord traag van begrip; moeilijk iets aanlerend of aflerend; hard` leers - heid de -woord (vrouwelijk)
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/hardleers
#
hardleers
1) Bot 2) Dom 3) Eigenwijs 4) Koppig 5) Moeilijk begrijpend 6) Onverstandig
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/hardleers/1
Ok, nu is jouw reply ook eng.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat die jongen lekker. het is juist goed om te weten hoe moslims denken over mensen die geen moslim zijn. liever spreken zij alles uit. dan weet je tenminste met welk soort je van doen hebt. en wie je straks tijdens de komende burgeroorlog moet beschermen en laten onderduiken.
Dat ben je gelukkig met mij eens. Een mening over homo's of bv. hoofddoeken is niet gelijk een reden voor een burgeroorlog. We draven hier wat dat aan gaat echt wel door, dat ik beaam ik samen met je. Zeker.quote:
ja, maar wel de waarheid. sarren en gesard worden. gaat mis.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:56 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ok, nu is jouw reply ook eng.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:17 schreef WAARHEID het volgende:
Walgelijk, de overheid faciliteert iets wat in de sommige religie's beschouwt wordt als een zonde?
Ik dacht dat we net een kabinet met de CDA hebben gehad? Ik neem aan dat die ook daar in de gemeenteraad zitten, hoe rijmen ze dit met de BIJBEL?
Moet de overheid seks in de buitenlucht uberhaupt wel gaan supporten door gemeenschapsgeld aan viespeukerij te gaan spenderen? Ik vindt het ziek.
die doen al jaren samen handjeklap. daarom wil ik eigenlijk ook geen cda in de regering. liever alle spilnterpartijen bijelkaar. en vvd en pvv.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:24 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
nu hebben we een moesliemkloon en een gristenkloon. Jottum
De een wil geen meningen horen die hem niet bevallen en jij wil de meerderheid van de nederlandse bevolking uitsluiten, jullie hadden prima kunnen solliciteren als perschef van stalin.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die doen al jaren samen handjeklap. daarom wil ik eigenlijk ook geen cda in de regering. liever alle spilnterpartijen bijelkaar. en vvd en pvv.
ik heb het juist over democratie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:37 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
De een wil geen meningen horen die hem niet bevallen en jij wil de meerderheid van de nederlandse bevolking uitsluiten, jullie hadden prima kunnen solliciteren als perschef van stalin.
maar daar gaat het hier niet om.
Het gaat erom dat jou belastinggeld wordt gebruikt om homo-seks-plekjes te maken in een publiek park. Niet om je oma te verschonen niet om de trein op tijd te laten rijden niet om boefjes te vangen NEE OM HOMO_SEKS_PLEKJES te bouwen.
Mwoah geen idee, maar ik kan je zeggen dat de meeste homo's redelijk voorzichtig cruisen, juist het aantal homo's dat cruises zijn vaak nog niet out, en die doen dat liefst anoniem, ik kan je zeggen dat er relatief veel allochtonen bij zitten, en laat ze, net zoals ik geen last heb van de moskee bezoeker, zul je ook geen last hebben van de homo cruiser, de activiteit begint meestal pas na uur of 1 snacht's tot een uur of 5, niemand heeft er dus last van.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet willen formuleren, iedereen denkt er het zijne van. Ik vraag me echter af wie dit soort dingen verzint.²
jouw gemeenschap leeft op subsidie. en nog niet tevreden zijn en alles wat ook maar niet-islamitisch is veroordelen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil het eigenlijk helemaal niet hebben, maar als dan ook nog van mijn belastingcenten indirect homosex wordt gesubsidieerd breekt mijn klomp. Ik ben redelijk, ik ben ook best teder, maar dit gaat me écht te ver.
Overigens zou ik het bijna hetzelfde vinden als het om hetero's ging.²
Google eens op smulbos beste freund.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil het eigenlijk helemaal niet hebben, maar als dan ook nog van mijn belastingcenten indirect homosex wordt gesubsidieerd breekt mijn klomp. Ik ben redelijk, ik ben ook best teder, maar dit gaat me écht te ver.
Overigens zou ik het bijna hetzelfde vinden als het om hetero's ging.²
Als ik zo om mij heen kijk doen we het erg aardig hier in Dordrecht hoor. De Marokkaanse gemeenschap hier is erg nijver.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw gemeenschap leeft op subsidie. en nog niet tevreden zijn en alles wat ook maar niet-islamitisch is veroordelen.
Maken jullie je dan geen zorgen om soa's of andere diseases?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah geen idee, maar ik kan je zeggen dat de meeste homo's redelijk voorzichtig cruisen, juist het aantal homo's dat cruises zijn vaak nog niet out, en die doen dat liefst anoniem, ik kan je zeggen dat er relatief veel allochtonen bij zitten, en laat ze, net zoals ik geen last heb van de moskee bezoeker, zul je ook geen last hebben van de homo cruiser, de activiteit begint meestal pas na uur of 1 snacht's tot een uur of 5, niemand heeft er dus last van.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik zo om mij heen kijk doen we het erg aardig hier in Dordrecht hoor. De Marokkaanse gemeenschap hier is erg nijver.²
Waarom zouden homo's zich daar meer zorgen over moeten maken dan hetero's?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maken jullie je dan geen zorgen om soa's of andere diseases?²
Die cruisen toch niet (zo veel)?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Waarom zouden homo's zich daar meer zorgen over moeten maken dan hetero's?
Ik heb zelf voorlichting software geschreven over soa'squote:Op maandag 16 augustus 2010 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maken jullie je dan geen zorgen om soa's of andere diseases?²
Belangrijker: Waarom maakt zo'n zelfverklaarde über-hetero zich zo druk over soa's bij homo's?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Waarom zouden homo's zich daar meer zorgen over moeten maken dan hetero's?
Vergis je niet ken genoeg getrouwde mannen die aan homo seks doen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die cruisen toch niet (zo veel)?²
Ongetwijfeld, dat zijn die guy's die kinderen verwekken bij hun girls terwijl ze tijdens de daad aan Patrick Swayze of Jason Donovan denken. Toch?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vergis je niet ken genoeg getrouwde mannen die aan homo seks doen.
Stukje zelfreflectie?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, dat zijn die guy's die kinderen verwekken bij hun girls terwijl ze tijdens de daad aan Patrick Swayze of Jason Donovan denken. Toch?²
Je zult ongetwijfeld weten dat ik een overtuigd Moslim ben. In mijn vriendenkring heb ik ook zo'n boy zitten waaraan ik sterk twijfel. In onze religie is het dan gewoon "genezing" te vragen voor je broeder. Want in essentie zijn ze er zelf ook niet blij mee, denken we.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb zelf voorlichting software geschreven over soa's
Overigens is cruise sex vooral oraal gericht, ook niet 100 procent safe, maar ik gok dat je met condoom anaal meer risico op ongelukken hebt, als zonder oraal.
de naam patrick swayze komt idd wel erg vaak voor in zijn broke-back-mountain-vocabulaire...quote:
Dit staat los van geloof, vraag je vriend om eerlijk te zijn, beschuldigen heeft geen zin.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je zult ongetwijfeld weten dat ik een overtuigd Moslim ben. In mijn vriendenkring heb ik ook zo'n boy zitten waaraan ik sterk twijfel. In onze religie is het dan gewoon "genezing" te vragen voor je broeder. Want in essentie zijn ze er zelf ook niet blij mee, denken we.²
Vergeet niet dat de Islam homo's niet veroordeeld, maar slechts de daad, overigens is de islam daarin milder als het christendom, sterker nog de islam geeft in de heilige geschriften zelfs aan dat in de hemel de mooiste jongens te krijgen zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je zult ongetwijfeld weten dat ik een overtuigd Moslim ben. In mijn vriendenkring heb ik ook zo'n boy zitten waaraan ik sterk twijfel. In onze religie is het dan gewoon "genezing" te vragen voor je broeder. Want in essentie zijn ze er zelf ook niet blij mee, denken we.²
Je zou hem in ieder geval kunnen vertellen wat de stand van zaken is, ook mannen met homo gevoelens kunnen prima hun geloof beleiden, je bereikt er niets mee om hem weg te jagen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, snap ik Raptorix, maar over zulke dingen begin je niet. En ik ben van mening dat je mits je een beeldschone girl "aan de haak kunt slaan" je er zo vanaf kunt komen, of op zijn minst als bi door het leven kunt gaan.²
Dat zou je nog verbazen... bij de Galderse Meren weet ik bijvoorbeeld dat ook hetero-cruisen vrij regelmatig gebeurt...quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die cruisen toch niet (zo veel)?²
Het is niet de geaardheid waar ze zelf niet blij mee zijn... maar de reactie van anderen erop. Dát is de reden waarom er bijvoorbeeld relatief veel homoseksuele jongeren zelfmoord plegen. Als iedereen gewoon elkaar in z'n waarde zou laten zoals hij of zij is, zou er helemaal geen probleem zijn. Het probleem is de REACTIES van anderen, en hoe "de buitenwereld" ermee om gaat. DAT zijn de oorzaken dat jongeren het niet volhouden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom zou je over zulke dingen niet beginnen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, snap ik Raptorix, maar over zulke dingen begin je niet. En ik ben van mening dat je mits je een beeldschone girl "aan de haak kunt slaan" je er zo vanaf kunt komen, of op zijn minst als bi door het leven kunt gaan.²
Dit snap ik niet, jij was/bent toch belijder van het homoïsme?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:22 schreef raptorix het volgende:
Overigens heb ik een beeldschone vriendin, en geen seks met me vriend, dus ik maak nog kans als moslim
Hier in de buurt is een dergelijke plek in een natuurgebied, en daar gaat het de hele dag door. Plus dat er een hoop rotzooi achterblijft. Dat ik vind ik zonde voor mensen als ik die graag door de natuur wandelen en dus moeten omlopen. Nog even los van het feit dat ik het sowieso belachelijk vind dat kerels met een kinderzitje achter in de auto wildvreemden in de reet gaan neuken voor ze terug naar de vrouw gaan. Ik associeer die plekken dan ook niet met homo's maar met perverse smeerlappen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah geen idee, maar ik kan je zeggen dat de meeste homo's redelijk voorzichtig cruisen, juist het aantal homo's dat cruises zijn vaak nog niet out, en die doen dat liefst anoniem, ik kan je zeggen dat er relatief veel allochtonen bij zitten, en laat ze, net zoals ik geen last heb van de moskee bezoeker, zul je ook geen last hebben van de homo cruiser, de activiteit begint meestal pas na uur of 1 snacht's tot een uur of 5, niemand heeft er dus last van.
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:38 schreef LXIV het volgende:
Naar mijn weten is ontucht in het openbaar nog steeds strafbaar. Waarom dit van homofielen toegestaan wordt is me onduidelijk. Als ze thuis een vrouw hebben dan huren ze maar een hotelkamer.
En dan voor homo's nietquote:Schennis van de eerbaarheid (Art. 239 Strafrecht)
Met gevangenisstraf van ten hoogste 3 maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft schennis der eerbaarheid
* op of aan een plaats, voor het openbaar verkeer bestemd;
* op een andere dan onder 1. bedoelde openbare plaats, toegankelijk voor personen beneden de leeftijd van 16 jaar;
* op een niet openbare plaats, indien een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |