quote:
Mist hier niet een plaatje of iets dergelijks?quote:
Ik heb bij Robin op school gezetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
fijn voor jeals jij eens wist bij wie ik de klas heb gezeten
Nee, ik bedoel van die boeken/films/whatever.quote:
Geen flikker te doenquote:
Die vond ik irritant bij Op zoek naar Joseph... maar nu vind k m wel kjoetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb bij Robin op school gezeten
Van mama mia
Mama Miracoli?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb bij Robin op school gezeten
Van mama mia
ikke was bezig...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mist hier niet een plaatje of iets dergelijks?
KUTJONG! Vertel danquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die vond ik irritant bij Op zoek naar Joseph... maar nu vind k m wel kjoet
Hij is zo super aardig, speelde 1 van de hoofdrollen in de musical van de middelbare schoolquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die vond ik irritant bij Op zoek naar Joseph... maar nu vind k m wel kjoet
http://harrypotter.wikia.com/wiki/Bellatrix_Lestrangequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel van die boeken/films/whatever.
hahaa.. ik van de basisschool!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is zo super aardig, speelde 1 van de hoofdrollen in de musical van de middelbare schook
Duh
Ja, wel goed. Ook niet veel te doen, maar ik verveel me niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen flikker te doen. Straks nog het een en ander regelen voor ons mam d'r verjaardag. En daar
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |