Nee en nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef LennyCole het volgende:
Overigens nog een vraagje, wat zijn jullie ervaringen met die dekkingskaart van T-Mobile (http://www.t-mobile.nl/za(...)e/dekkingskaart.aspx)? Klopt die een beetje of niet?
Edit:
Is het overigens ook mogelijk nog een extra sms bundel te nemen bij het iphone abonnement?
Dan wordt het toch doorzoeken naar een losse iphone en een andere providerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee en nee.
In Apeldoorn zou ik overal 3G moeten hebben, maar dat is echt niet zo.
Helemaal niks. Hij is pas 5 keer gevallen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
iemand hier nog last van kleine krasjes op het scherm van de Iphone4?
Welke earphones heb je allemaal geprobeerd? Wat is de kwaliteit van de muziek die je afspeelt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:06 schreef Splobber het volgende:
Even een vraagje over de iPod (waarvan ik denk dat het hetzelfde is als bij de iPhone)
Wat me opvalt aan de iPod touch is dat ik er zo weinig bass uit krijg.![]()
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd zoals equalizer aanpassen. Het hielp, maar nog steeds te weinig. Ik heb al verschillende earphones gebruikt maar daar ligt het ook niet aan. Ik weet niet wat het is, maar op de PC vergeleken met m'n iPod heeft mijn PC een veel betere bass en voller geluid. Terwijl ik al speakers heb die amper bass produceren.
Na 2 keer vallen zonder hoesje zitten er bij mij 2/3 plekjes op de metalen strip.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:57 schreef nelisb het volgende:
[..]
Helemaal niks. Hij is pas 5 keer gevallen.
Goede koptelefoon kopen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:06 schreef Splobber het volgende:
Even een vraagje over de iPod (waarvan ik denk dat het hetzelfde is als bij de iPhone)
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd zoals equalizer aanpassen. Het hielp, maar nog steeds te weinig. Ik heb al verschillende earphones gebruikt maar daar ligt het ook niet aan. Ik weet niet wat het is, maar op de PC vergeleken met m'n iPod heeft mijn PC een veel betere bass en voller geluid. Terwijl ik al speakers heb die amper bass produceren.
5 keer gevallen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:57 schreef nelisb het volgende:
[..]
Helemaal niks. Hij is pas 5 keer gevallen.
Ja joh gaat nergens over. M'n 3GS 2 keer in een jaar. Deze in 2 weken tijd al 5 keer. Gelukkig elke keer van bank of bed hoogte.quote:
Heb helemaal niks. Gelukkig alleen in huis op de houten vloer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Na 2 keer vallen zonder hoesje zitten er bij mij 2/3 plekjes op de metalen strip.
Misschien toch maar een Hippo case kopen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:35 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja joh gaat nergens over. M'n 3GS 2 keer in een jaar. Deze in 2 weken tijd al 5 keer. Gelukkig elke keer van bank of bed hoogte.
[..]
Heb helemaal niks. Gelukkig alleen in huis op de houten vloer.
Ik laat em ook zo uit m'n klauwen flikkeren, ik vrees dat die bumper case bij mij ook wel nodig is..quote:
Mijne is nog maar drie keer gevallen. Elke keer op vloerbedekking!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik laat em ook zo uit m'n klauwen flikkeren, ik vrees dat die bumper case bij mij ook wel nodig is..
Wanneer kreeg je dat 'shipping'-mailtje?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef WSquater het volgende:
Ik heb de bumper vandaag ontvangen. Ziet er beter uit dan ik had gedacht, en valt eigenlijk niet echt op!
Alleen op de achterkant heb ik 1 of 2 lichte krasjes die je onder optimaal ligt in een bepaalde hoek kan zien. Ik heb 'm nog niet laten vallen
Ik ga niet zoeken naar krasjes op de voorkant, want als ik er dan 1tje vind word ik gek
De equalizer is poep.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:06 schreef Splobber het volgende:
Ook 12 augustus gekregen. Zal zo thuis maar eens kijken!quote:Uw bestelling zal naar verwachting binnen 5 werkdagen bij u worden afgeleverd. Dit is slechts een geschatte levertijd, die kan variëren. Aangezien uw bestelling per post wordt verstuurd, kunt u de zending helaas niet volgen.
Het duurt 3 tot 4 dagen voordat u de factuur ontvangt. De factuur wordt u per e-mail toegezonden en zit dus niet bij uw bestelling.
edit: overigens pas vandaag besteld, luiheid ten top,quote:Orderbevestiging
Geachte Sander *****, Dhr.,
Hierbij ontvangt u de bevestiging met de gegevens van uw bestelling.
Uw webbestelnummer is WR002619085. Dit is een belangrijk referentienummer,
dat u bij eventuele vragen moet opgeven.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Uw bestelling wordt naar verwachting op 14 Sep, 2010 verzonden.
Uw bestelling zal waarschijnlijk uiterlijk 16 Sep, 2010 per post op het opgegeven adres worden afgeleverd.
Opmerking: De bovenvermelde tijden zijn schattingen. De bestelling wordt pas geleverd als alle artikelen beschikbaar zijn. Zodra we uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u daarvan per e-mail bericht. Deze e-mail bevat meer informatie over de levering van uw bestelling.
Productnummer Productomschrijving Aantal Prijs Gesch. assemblagetijd
H2324ZM/A INCASE SNAP CASE IPHONE 4 - CLEAR-ZML 1 0.00 2-4 weken
Totaal: ¤ 0.00
BTW @ 19.00%: ¤ 0.00
Totaalbedrag van de bestelling: ¤ 0.00
Dat is de orderbevestiging, dat is wat anders dan de die shipping-mail.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb 3 minuten na het bestelling via die case program app meteen een mailtje gehad.
[..]
edit: overigens pas vandaag besteld, luiheid ten top,
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is de orderbevestiging, dat is wat anders dan de die shipping-mail.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:01 schreef RickoKun het volgende:
Hoi bazen,
Ik heb een hele domme (want ik vrees het antwoord al) vraag.
Een Iphone heeft geen simkaart erin hé? Punt is namelijk dat ik naar Lowlands ga, maar om dat nou met die Iphone te doen (die het tevens nooit 3 dagen volhoudt) en ook i.v.m. veiligheid (ik moet dat ding echt niet kwijtraken / gestolen hebben)
Weet je zeker dat je niet al drie dagen nonstop op Lowlands bent?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:01 schreef RickoKun het volgende:
Hoi bazen,
Een Iphone heeft geen simkaart erin hé? Punt is namelijk dat ik naar Lowlands ga, maar om dat nou met die Iphone te doen (die het tevens nooit 3 dagen volhoudt) en ook i.v.m. veiligheid (ik moet dat ding echt niet kwijtraken / gestolen hebben)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet al drie dagen nonstop op Lowlands bent?
Geen simkaart? Hoe wil je dan contact maken met je mobiele netwerk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:01 schreef RickoKun het volgende:
Hoi bazen,
Niet alle mobiele telefoons hebben een simkaartquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Geen simkaart? Hoe wil je dan contact maken met je mobiele netwerk?
iPhones hebben, net als *alle* andere mobiele telefoons, een simkaart.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Geen simkaart? Hoe wil je dan contact maken met je mobiele netwerk?
iPhones hebben, net als *alle* andere mobiele telefoons, een simkaart.
relax 30 abo is 260 min of sms. Dus niet 260 minuten en 260 smsjes, maar 260 'credits' te verbruiken over belminuten en/of smsjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:54 schreef xaban06 het volgende:
Wat is de voordeel van een iPhone abonnement t.o.v. Relax?
i-150 = 29,95/maand inclusief web n walk plus, 150 bel min, 150 sms
toestelprijs: 170,-
Relax 30 = 24,95 + 4,95 (web n walk plus), 260 bel min, 260 sms
toestelprijs: 195,-
Voor hetzelfde maandbedrag krijg je bij relax 30 110 minuten en 110 smsjes meer, je betaald enkel eenmalig 25 euro meer.
welke iPhone heb je? De iPhone 4 gebruikt een micro-simkaart die niet in de n73 past.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt gast
(dat maakt het nog sadder, echter ben ik blij
)
Maar ik zei dat het een domme vraag was
Ik kan die sim gewoon kenserhard knallen in een oudere phone? (n73)
Zit je aan de coke ofzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt gast
)
Je kunt bij T-Mobile een adapter krijgen (of kopen, ik kreeg 'm bij mijn microsim erbij), waarmee je een microsim in een ouder model telefoon kunt stoppen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt gast
)
Alle reguliere telefoons wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:46 schreef WSquater het volgende:
[..]
Niet alle mobiele telefoons hebben een simkaart
quote:
http://www.home-barista.com/pros-perspective-gs3.html ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nog niet, maar ik ben gewoon zwaar lomp op sommige shit.
Maar goed boys, ik heb de GS3 dus komt wel goed met die iphone, alleen even kijken hoe ik hem uit elkaar haal (nog zo een lompe opmerking)
Web 'n walk plus is 1mbps, is dat niet snel genoeg? merk je er veel t.o.v. 2mb?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:56 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
relax 30 abo is 260 min of sms. Dus niet 260 minuten en 260 smsjes, maar 260 'credits' te verbruiken over belminuten en/of smsjes
verder heeft een iPhone abonnement sneller internet (2mb vs 384 kb), visual voicemail en gratis t-mobile hotspots.
Voordeel van relax abonnement is dat je ongebruikte minuten opspaard.
Zullen we eens kijken wie em eerder heeft? Ik moet nog zeker 2 weken wachten..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:42 schreef Maravilla het volgende:
Schiet niet op bij Borderlinx. Ik word ruim ingehaald door andere bestellingen die later daar aangekomen zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |