Haha ja had ik ook! das ff panieken hé.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:41 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ik dacht "Hé Leuk, laat ik dit eens op m'n iPad (wifi) testen."
En nu is ie gelocked en moet ik wachten op een signaal om te unlocken. En die komt maar niet
EDIT: En daar was ie weer!
Ik vind het ook erg fijn. Ook gebruik ik het voor online foto-albums (en daarmee gelijk een backup van mijn foto's) en maak ik regelmatig online een backup van mijn Documents map. Dat ik mijn iPhone ermee kan locken op afstand, en eventueel wissen, is mooi meegenomen, maar niet de reden dat ik het gebruik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En daarnaast is MobileMe voor minder dan die 79 euro op eBay te krijgen. Ik gebruik 't al een jaar of twee. Erg tevreden. Met name sync is ideaal
.
inderdaadquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:49 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Haha ja had ik ook! das ff panieken hé.
Daarom moet je er ff mee spelen om te weten hoe t allemaal werkt.
Dit kreeg ik de 13e; ik meen dat ik ze de avond ervoor heb besteld.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:09 schreef Skv het volgende:
Ik heb vorige week die gratis (nouja, voor verzendkosten) Stealth Guards besteld.
Heb tot op heden nog steeds geen bevestigingsmailtje gehad. Op mijn mails hierover heb ik de afgelopen vier dagen ook nog geen reactie gehad.
Anderen met hetzelfde probleem?
quote:Thank you for your order from Main Website Store. Once your package ships we will send an email with a link to track your order. If you have any questions about your order please contact us.
In leeuwarden kon je dat ding wel gewoon gebruiken, binnen 15 sec "geen service" . Jammerquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Vandaag naar T-Mobile shop geweest om de iPhone te proberen, hebben ze er geen simkaart inzitten, het internet was wel aan, maar er zat een wachtwoord op. En dat noemt men een demo model.
Ik wou even de antenne's testen.
Nogal ver wegquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
In leeuwarden kon je dat ding wel gewoon gebruiken, binnen 15 sec "geen service" . Jammer
Ik heb vandaag dezelfde bevestiging gehad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dit kreeg ik de 13e; ik meen dat ik ze de avond ervoor heb besteld.
[..]
iOS4 op een 3Gquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:44 schreef Blaxje het volgende:
Hoe is het over het algemeen nu met de wachttijden voor de 4? Ik twijfel. Nu bestellen en eind September ontvangen, of wachten tot Apple 30 september met wellicht andere oplossing komt... Ben de 3G inc. iOS 4 compleet zat.
Ik vind het echt te gek voor woorden op het moment. Ga niet 4 - 8 weken wachten op zoiets. Als ik een dergelijke aanschaf doe wil ik geld neerleggen en het product meenemen of het 2 dagen later in huis hebben. Was eigenlijk van plan eind september een keer een dagje Antwerpen te doen oid. Kijk wel of hij dan wat beter verkrijgbaar is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:44 schreef Blaxje het volgende:
Hoe is het over het algemeen nu met de wachttijden voor de 4? Ik twijfel. Nu bestellen en eind September ontvangen, of wachten tot Apple 30 september met wellicht andere oplossing komt... Ben de 3G inc. iOS 4 compleet zat.
Dat plaatje, WTFquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:45 schreef Trystar het volgende:
KPN gaat iPhone via business partners leveren
Die is stiekum veel leuker dan de iPhonequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:20 schreef Aventura het volgende:
Ik wil hem graag hebben, maar ik doe er niet aan mee. Ik zit nu bij Telfort tot volle tevredenheid. Ik wil nooit meer naar T-mobile, en hoef ook geen andere provider uit te proberen. Nummerbehoud heeft me al zo vaak zoveel gezeik opgeleverd. Een los toestel kost tussen de 600 en 800 euro, als je er al een te pakken krijgt. En het is de enige telefoon waar je nog zoveel moet bijleggen, zelfs als je een duur 2-jarig abonnement afneemt. Apple heeft zich nu echt uit de kijker gespeeld bij mij. Ik heb er gewoon geen zin meer in! Nu een HTC Desire besteld, ik ben benieuwd of er leven is na de iPhone.
En dan word je zo'n android fanboy die de iPhone afkraakt omdat je hem niet kan betalen...quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:20 schreef Aventura het volgende:
Ik wil hem graag hebben, maar ik doe er niet aan mee. Ik zit nu bij Telfort tot volle tevredenheid. Ik wil nooit meer naar T-mobile, en hoef ook geen andere provider uit te proberen. Nummerbehoud heeft me al zo vaak zoveel gezeik opgeleverd. Een los toestel kost tussen de 600 en 800 euro, als je er al een te pakken krijgt. En het is de enige telefoon waar je nog zoveel moet bijleggen, zelfs als je een duur 2-jarig abonnement afneemt. Apple heeft zich nu echt uit de kijker gespeeld bij mij. Ik heb er gewoon geen zin meer in! Nu een HTC Desire besteld, ik ben benieuwd of er leven is na de iPhone.
Behalve dat ze een vrouw is..quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:44 schreef kadeya het volgende:
[..]
En dan word je zo'n android fanboy die de iPhone afkraakt omdat je hem niet kan betalen...
Oke.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind die apple-dingen verschrikkelijk. Heb zelf Ultimate Ears in-ear dopjes. Enige wat jammer is, is dat je de muziekbediening/microfoon/voice dial niet meer hebt.
Het is veel, maar voor wat je ervoor krijgt vind ik het niet duur.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Behalve dat ze een vrouw is..Maar ik vind 'r wel gelijk hebben. Het is knotsgek dat je voor een los toestel ¤700,- moet neerleggen. Terwijl je dan nog niet eens een abonnement hebt. Voor hoeveel toestellen betaal je zoveel? Je kan het ook overdrijven. Daar hoef je geen Android fanboy voor te zijn..
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:49 schreef xaban06 het volgende:
Ik wil misschien ook een iPhone (4) kopen, nooit eerder een Apple product gehad, wel enkele jaren gewerkt (+ beheer) op een iMac.
Het is voor mij geen must-have, maar als het uit komt, waarom niet
Bij GSM Wijzer:
iPhone 4 16GB
Relax 35 (28,95 24 maanden)
Web 'n Walk plus (4,95 24 maanden)
Prijs: 167,-
Echter zijn de levertijden ~ 6 weken. Als ik nou 6 weken wacht en 'm dan bestel, zal de iPhone dan inmiddels al goedkoper zijn of gaat dat niet zo hard?
ja hoor, over een paar weken kost hij de helft nog maar!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:49 schreef xaban06 het volgende:
Ik wil misschien ook een iPhone (4) kopen, nooit eerder een Apple product gehad, wel enkele jaren gewerkt (+ beheer) op een iMac.
Het is voor mij geen must-have, maar als het uit komt, waarom niet
Bij GSM Wijzer:
iPhone 4 16GB
Relax 35 (28,95 24 maanden)
Web 'n Walk plus (4,95 24 maanden)
Prijs: 167,-
Echter zijn de levertijden ~ 6 weken. Als ik nou 6 weken wacht en 'm dan bestel, zal de iPhone dan inmiddels al goedkoper zijn of gaat dat niet zo hard?
wat kost een retourtje hongkong?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:05 schreef Pino112 het volgende:
Wie gaat de iPhone4 uit Hong Kong halen?
32GB = 585euro
Een van de betere android toestellen, de desire is nu ook erg te krijgenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ik kan me voorstellen dat een Android toestel voor velen erg interessant wordt nu: vrijwel direct leverbaar, stukken goedkoper, ook een prachtig OS en ditto apps... 't Is dat ik midden in de Apple vendor lock-in zit met een iMac en 2 MBP's thuis () en dat dat allemaal zo prachtig samenwerkt met MobileMe enzo, anders zou ik het ook overwegen.
Ik betaal met los toestel en sim only slechts ¤ 60,- meer vergeleken over 2 jaar met goedkoopste T-mobile abo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Behalve dat ze een vrouw is..Maar ik vind 'r wel gelijk hebben. Het is knotsgek dat je voor een los toestel ¤700,- moet neerleggen. Terwijl je dan nog niet eens een abonnement hebt. Voor hoeveel toestellen betaal je zoveel? Je kan het ook overdrijven. Daar hoef je geen Android fanboy voor te zijn..
Je betaalt dus meer? Wat heb je er aan dan om zo'n omslachtige constructie te kiezen? Heb je wel onbeperkt internet op hoge snelheid, visual voicemail enzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:25 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik betaal met los toestel en sim only slechts ¤ 60,- meer vergeleken over 2 jaar met goedkoopste T-mobile abo.
Best veelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
wat kost een retourtje hongkong?
Ik betaal voor mijn abo met 400 minuten/smsjes en internet 11,95. Op Vodafonenetwerk. Dan kan ik heel wat uitgeven aan een iPhone. Bij T-Mob betaal je veel meer voor dat aantal minuten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Je betaalt dus meer? Wat heb je er aan dan om zo'n omslachtige constructie te kiezen? Heb je wel onbeperkt internet op hoge snelheid, visual voicemail enzo?
Dan wordt T-Mobile toch weer het overwegen waard voor mij...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:07 schreef no1uknow het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ernet_blijft_on.html
http://twitter.com/michielveenstra/status/21384904973quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
iemand hier nog last van kleine krasjes op het scherm van de Iphone4?
komt volgens mij wel aardig overeen ja...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef LennyCole het volgende:
Overigens nog een vraagje, wat zijn jullie ervaringen met die dekkingskaart van T-Mobile (http://www.t-mobile.nl/za(...)e/dekkingskaart.aspx)? Klopt die een beetje of niet?
Na 1 week had ik 2 kleine krasjes op het scherm, toch maar een screenprotector erop geplakt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
iemand hier nog last van kleine krasjes op het scherm van de Iphone4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |