Wat een lelijk ding man. Dat mensen dit daadwerkelijk kopen....quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:42 schreef Meike26 het volgende:
Begin September een ongeval gehad, Lancia Ypsilon, een bicolore Argento uit 2005 was door de klap totall los verklaard en tevens ook tot cabrio geknipt.
Sinds een weekje of 2 rijden we nu met een ander opmerkelijk ding :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daihatsu Materia 1.3 Funk, lekker ruim bakkie en rijdt nog verrassend goed. Grootste voordeel net als bij Ypsilon, we hoeven niet te zoeken op parkeerplaats
Vind zo`n Materia best een cool karretje. Nou hou ik wel van aparte "lelijke"auto`s. Daar zie je tenminste niet op elke straathoek 1 van staan, zoals een Focus of Golf oid.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding man. Dat mensen dit daadwerkelijk kopen....
Vind het wel een vet ding.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding man. Dat mensen dit daadwerkelijk kopen....
Nicequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef Linds155 het volgende:
Heb zelf (nog) geen straat auto, maar heb wel een race auto..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straat auto gaat een Alfa 147 worden en dan maakt met niet persee uit of het een face-lift is of niet, mag beide graag zien!
Succes met je herkeuring dan...quote:Op woensdag 28 september 2011 19:54 schreef WalkingDisaster het volgende:
Oh, en geen 60 maar 80 PK winst, origineel met 180PK geleverd namelijk
Wat een ramp, een herkeuringquote:
Is wel frappant dat alle vrouwen hem mooi vinden, behalve mijn vrouw. Ze vindt hem lelijk, alhoewel ze hem wel fijn vindt rijden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:22 schreef Meike26 het volgende:
@Penny-wise en Archibaltus, bedankt voor de verdediging
Zelf hou ik ook wel van die aparte bakkies en mijn vriend dus ook. We hebben ook naar een Swiftje gekeken, maar zelfs dat was al te normaal voor ons. Die Honda HRV is ook leuk ! Ook 1 van de mooiste kleurtjes waarin hij is geleverd
De lol zit 'm vooral in de kosten. Bij meer dan 40% vermogenstoename is o.a. een weggedragtest nodig. Die kost een paar honderd euro.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat een ramp, een herkeuring
Wanneer dit goed is gedaan bij JD of een vergelijkbare zaak, komt 'ie zonder problemen door de keuring
Klopt, maar op de kosten na is er, mits goed gedaan, helemaal niks aan de handquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:35 schreef k_man het volgende:
[..]
De lol zit 'm vooral in de kosten. Bij meer dan 40% vermogenstoename is o.a. een weggedragtest nodig. Die kost een paar honderd euro.
Iedereen mag wel vinden dat mijn auto lelijk is, maar deze is ook geen toonbeeld van mooiegheid.quote:Op zondag 9 oktober 2011 08:26 schreef Cybje het volgende:
Sinds afgelopen donderdag rijd ik in de nieuwe Lancia Ypsilon rond. Redelijk veel opties erop, zoals lederen bekleding, semi-automatische transmissie, automatisch inparkeren, b-colore lak, etc.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ben er erg blij mee, het rijdt heel relaxed. Je hebt totaal niet het idee dat je in een kleine auto zit qua comfort tijdens het rijden, dus niet van dat springerige weggedrag. In tegenstelling tot bijv. de Renault Twingo die ik hiervoor een tijdje als huurauto had (was ook 2011 model).
quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:42 schreef Meike26 het volgende:
Begin September een ongeval gehad, Lancia Ypsilon, een bicolore Argento uit 2005 was door de klap totall los verklaard en tevens ook tot cabrio geknipt.
Sinds een weekje of 2 rijden we nu met een ander opmerkelijk ding :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daihatsu Materia 1.3 Funk, lekker ruim bakkie en rijdt nog verrassend goed. Grootste voordeel net als bij Ypsilon, we hoeven niet te zoeken op parkeerplaats
Ieder z'n smaak, het is in elk geval geen saai grijs of zwartquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:42 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Iedereen mag wel vinden dat mijn auto lelijk is, maar deze is ook geen toonbeeld van mooiegheid.
Is dit een lease of je eigen auto?
Je rijdt wel iets aparts, dat zeker.
Als je er maar blij mee bent, dat is het belangrijkste
'De Yps'.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:25 schreef Meike26 het volgende:
Dat is het voordeel van een Ypsilon, je rijdt in een auto in de boodschappen-klasse, maar door de uitstraling en uitrusting beleef je de Ypsi als een premium zakenauto met alles erop en eraan. Onze Yps had een soort stof dat veel lijkt op alcantara als bekleding op stoelen en dashboard en was ook van vele gemakken voorzien. Grootste pluspunt was nog wel de cruisecontrol die zich makkelijk liet bedienen en het uitgebreide boordcomputertje waar je
echt de meeste dingen wel kon instellen of uitschakelen.
Nadeel van de Ypsilon is dat je in deze klasse verwend raakt en moeilijk een logische opvolger kan vinden.
Veel rijplezier Cybje, je gaat nog veel aangesproken en aangestaart worden met de Yps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:29 schreef Ralv het volgende:
Sinds 11 maanden rijd ik in deze Mini als dagelijks ververvoer. Komende winter gaat ze helemaal uit elkaar om alle minpuntjes aan te pakken. Motorisch heb ik nog weinig problemen gehad.
[ afbeelding ]Had het gezien op het Mini forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit.![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:29 schreef Ralv het volgende:
Sinds 11 maanden rijd ik in deze Mini als dagelijks ververvoer. Komende winter gaat ze helemaal uit elkaar om alle minpuntjes aan te pakken. Motorisch heb ik nog weinig problemen gehad.
[ afbeelding ]Die pink camo was echt heel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat je 'm hebt aangepast
Doet me denken aan een van de mogelijke kleurstellingen op mijn oude frame
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |